Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 694
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
No to teraz juza calkowicie jestem zbity z tropu, a co powiesz na ten artykul w ktorym mowa iz po 2009 roku klapki przestaly byc montowane ??

http://www.bmwforums.info/general-guides-how-tos/993-bmw-diesel-engine-swirl-flaps-all-you-ever-ever-need-know-about-swirl-flaps.html

Przestały byc o ile rozumiem w silnikach generacji M z końca 2008 i początku 2009. Całe zestawienie i opis problemu dotyczy silników M, a nie N. Tyle, ze w E90 silniki M47 były montowane tylko do października 2007. Tak wiec wszystkie maja klapki poza jak pisałem 318d i 325d.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
No to teraz juza calkowicie jestem zbity z tropu, a co powiesz na ten artykul w ktorym mowa iz po 2009 roku klapki przestaly byc montowane ??

http://www.bmwforums.info/general-guides-how-tos/993-bmw-diesel-engine-swirl-flaps-all-you-ever-ever-need-know-about-swirl-flaps.html

Według tego artykułu silnikach N47 i N57 zmieniono zasadę działania klapek które są osadzone na jednej ośce(prowadnicy) która steruje klapkami za pomocą regulatora ale to też jest problematyczna konstrukcja bo ulegają wyrobieniu gniazda prowadzące oś to prowadzi do blokowania się klapek tutaj masz wątek o tym:

viewtopic.php?f=70&t=229030

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

M47 wśród dziesięciu najbardziej awaryjnych silników.

 

http://moto.onet.pl/top-10-te-silniki-doprowadza-cie-do-ruiny/g13gp

 

Jest też wzmianka o rozrządzie w N47.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
M47 wśród dziesięciu najbardziej awaryjnych silników.

 

http://moto.onet.pl/top-10-te-silniki-doprowadza-cie-do-ruiny/g13gp

Jest też wzmianka o rozrządzie w N47.

Sam artykol to zbieranina roznych informacji (tylko fota M47 -pewnie przypadkowo znaleziona w sieci)

 

A pytanie, czy w starszych 2.0D 150km niepekal wal ? (ostatnio sie pojawiaja te problemy z walem w M47 na forum co niejesy odbrym sygnalem)

Opublikowano
M47 wśród dziesięciu najbardziej awaryjnych silników.

 

http://moto.onet.pl/top-10-te-silniki-doprowadza-cie-do-ruiny/g13gp

Jest też wzmianka o rozrządzie w N47.

Sam artykol to zbieranina roznych informacji (tylko fota M47 -pewnie przypadkowo znaleziona w sieci)

 

A pytanie, czy w starszych 2.0 150km niepekal wal ?

Pękały wały właśnie w starszych, w nowszych M47 często za to obracają się panewki. Zresztą masz świeży przykład na forum problemów z układem korbowymi w M47TU2D20 viewtopic.php?f=70&t=229224

 

Owszem informacje są mało konkretne, ale zasadniczo pokrywają się z tym co się dzieje z tymi silnikami.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
To fajnie K8v8M ,ale ja nie mam klapek,wymieniam oliwę co 9tyś,wiec turbo się nie powinno popsuć, nie mam też dpf-a co też ma wpływ na turbo,rozrząd mam z przodu wiec śpię spokojnie,a dwumasy mogą paść we wszystkich dieslach , także wlewać paliwo i cieszyć się jazdą :D
Opublikowano

Witam kupiłem ostatnio czytajkę motor i tam było porównanie silników BMW m.in. M47 oraz N47.

Wrzucam foto stron.(wybaczcie za jakość, nie mam skanera, robiłem zdjęcia telefonem- ale tragedii nie ma)

Z ospisu Silnika M47 wynika, że jest mniej awaryjną jednośtką w porównaniu do N47 ciekawe co na to K8v8M

 

M47:

http://pics.tinypic.pl/i/00463/wm92vo95r43t.jpg

http://pics.tinypic.pl/i/00463/wm92vo95r43t.jpg

 

N47:

http://images.tinypic.pl/i/00463/skj5hw4thls9.jpg

http://images.tinypic.pl/i/00463/skj5hw4thls9.jpg

Opublikowano
Witam kupiłem ostatnio czytajkę motor i tam było porównanie silników BMW m.in. M47 oraz N47.

Wrzucam foto stron.(wybaczcie za jakość, nie mam skanera, robiłem zdjęcia telefonem- ale tragedii nie ma)

Z ospisu Silnika M47 wynika, że jest mniej awaryjną jednośtką w porównaniu do N47 ciekawe co na to K8v8M

 

 

 

Kifer90 cos ty zrobil :lol: dla K8v8M To beda bluznierstwa i profanacja :lol: W jakim numerze motoru jest ten artykul?

Opublikowano (edytowane)

Ten artykuł to stek bzdur.

Po pierwsze nie było M47 o mocy 143 KM

Po drugie 2.0 218KM ma pojedyncza turbinę a nie dwie. .

Po trzecie w e90 N47 byl montowany od 10.2007 a nie od 3.2007

Dalszych bzdur nie chce mi sie czytać bo nie ma to żadnego sensu. Ktoś kto nie potrafi nawet przepisać informacji ze strony WWW BMW nie powinien sie brać za pisanie artykułów.

Edytowane przez K8v8M

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
znaczna wiekszosc artykułów to bzdury dla kogos kto ma pojecie o opisywanym temacie..... skad jakis dziennikarzyna moze wiedziec wszysko i na kazdy temat..... naczyta sie w sieci zrobi ctrl+c ctrl+v i artukuł bedzie miał :) co nie zmienia faktu ze po m47 nastepna bedzie jednostka benzynowa
Opublikowano
Podoba mi się stwierdzenie jako alternatywa dla n47 - " można poszukać wersji z silnikiem m47 bez wadliwego rozrządu " :cool2:
Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Opublikowano
Ale miesza tu się wszystko... Więc jak ja mam n47 z 2010 w wersji ed to mam te klapki czy nie? czy mogę mieć problem z rozrządem czy nie?
Sprzedam instalację na nowej oryginalnej kostce do l7, światłowody i wtyczka.
Opublikowano
Podoba mi się stwierdzenie jako alternatywa dla n47 - " można poszukać wersji z silnikiem m47 bez wadliwego rozrządu " :cool2:

Za to z wadliwa cała resztą.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
uczepiliscie sie bzdur... temat rzeka...prawda jest taka ze ani jeden ani drugi nie jest idealny ;)
Opublikowano
Podoba mi się stwierdzenie jako alternatywa dla n47 - " można poszukać wersji z silnikiem m47 bez wadliwego rozrządu " :cool2:

Za to z wadliwa cała resztą.

 

Jak zwykle to tylko Twoja opinia .

Z artykułu o którym tu mowa wynika inaczej chociaż nie do końca się z nim zgadzam ale wychodzi ,że nie nasz racji i tyle .

Zerknij na forum ile jest ostatnio nowych przypadków opisujących łańcuchy , pęknięte wały i inne usterki właśnie tego silnika . :norty:

Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Opublikowano (edytowane)

To nie jest moja opinia lecz twarde fakty. Widać właśnie na forum ile jest problemów z M47. Wejdź na pierwsza stronę tego wątku i sobie sprawdź. Wymiana turbo w M47 to taka oczywistość ze jesli ktoś o tym wspomina to przy okazji. Problemów z N47 w autach forumowiczów jest może kilkanaście wobec idących w setki z M47.

Na każda jedna usterkę n47 mogę ci znaleźć co najmniej 5 w M47

Edytowane przez K8v8M

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Ja od siebie dodam ze w najnowszym katalogu silnikow AUTOSWIATA(AUTOBILD) jest taka sama opinia iz starszy M47 jest mniej awaryjny i problematyczny od nowszego N47 :mrgreen: Ale oczywiscie wszyscy dziennikarze i fachowcy z branzy sie myla bo prawde zna tylko K8v8M :mrgreen:
Opublikowano
Ja od siebie dodam ze w najnowszym katalogu silnikow AUTOSWIATA(AUTOBILD) jest taka sama opinia iz starszy M47 jest mniej awaryjny i problematyczny od nowszego N47 :mrgreen: Ale oczywiscie wszyscy dziennikarze i fachowcy z branzy sie myla bo prawde zna tylko K8v8M :mrgreen:

Kolego nie odwracaj kota ogonem. W tym katalogu najbardziej awaryjnych silników jest właśnie cały artykuł o M47. O N47 jest wzmianka na 4 zdania.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
To nie jest moja opinia lecz twarde fakty. Widać właśnie na forum ile jest problemów z M47. Wejdź na pierwsza stronę tego wątku i sobie sprawdź. Wymiana turbo w M47 to taka oczywistość ze jesli ktoś o tym wspomina to przy okazji. Problemów z N47 w autach forumowiczów jest może kilkanaście wobec idących w setki z M47.

Na każda jedna usterkę n47 mogę ci znaleźć co najmniej 5 w M47

Jezeli chcesz bazowac swoje wnioski wylacznie na tym forum to sie nie dziwie ze masz tak mylne pojecie o tych silnikach,jakbys przesledzil fora zagraniczne(niemieckie,wloskie) gdzie autka te sa tak popularne jak u nas skody czy fiaty,kupowane nowe z salonu,to bys wyciagnal calkiem inne wnioski :duh: Znaczna wiekszosc aut z tego forum to auta sciagane z zachodu z niewiadoma historia i niewiadomym przebiegiem,ktorych za granica juz nie chcieli.Wyciaganie wnioskow na podstawie doswiadczen z takimi autami moze byc bardzo mylne i wprowadzac w blad

Opublikowano
Ja od siebie dodam ze w najnowszym katalogu silnikow AUTOSWIATA(AUTOBILD) jest taka sama opinia iz starszy M47 jest mniej awaryjny i problematyczny od nowszego N47 :mrgreen: Ale oczywiscie wszyscy dziennikarze i fachowcy z branzy sie myla bo prawde zna tylko K8v8M :mrgreen:

Kolego nie odwracaj kota ogonem. W tym katalogu najbardziej awaryjnych silników jest właśnie cały artykuł o M47. O N47 jest wzmianka na 4 zdania.

Kolego mowimy nie o tym samym katalogu,ja nie mam na mysli artykulu o najbardziej awaryjnych silnikach,tylko katalogu silnikow ktory sie niedawno ukazal

Opublikowano

Na każda jedna usterkę n47 mogę ci znaleźć co najmniej 5 w M47

 

Bo uzytkownikow M47 jest co najmniej 5 razy wiecej na tym forum?

 

Pomomo, ze koledzy (i ja rowniez) podajemy przypadki usterek N47 z tego forum, Szanowy Pan K8V8M ich nie podwiesil w pierwszym poscie.

Tyle w temacie :cool2:

Mam angielsko-jezyczny system = brak polskich znakow diakrytycznych - przepraszam :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.