Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 694
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
No to mamy pierwszy przypadek (...)

 

Chciałbyś. Kolejny temat, pierwszy z brzegu http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=73&t=179196 :norty:

 

Pozdrawiam

Trzy posty temu o tym było. :duh:

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
W takim razie dlaczego piszesz, że to pierwszy taki przypadek w N47 hmm?

Nie w N47 lecz w silniku użytkownika forum. Plotki, że ktoś gdzieś coś widział mnie nie interesują. W silniku N47 jak w każdym innym produkowanym masowo w milionach egzemplarzy wydarzyła się każda możliwa awaria każdego podzespołu. Nie ma opcji by było inaczej. Użytkowników na forum jest dość by odcedzić awarie częste od jednostkowych.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Tak na szybko , bo nemam czasu teraz (bylo cos wiecej na bank)

viewtopic.php?f=73&t=179196

To może się skup i poświęć trochę czasu zamiast pisać bzdury, bo to się nie stało nikomu z forum, lecz jest opisem jakiegoś tam silnika w jakimś zakładzie.

Bzdury ? > sledze twoje wypowiedzi od dluzszego czasu i masz klapki na oczy jesli chodzi o silnik N47 (nieprzyjmujesz do wiadomosci pewnych spraw)

 

Widze, ze koledzy juz podrzucili co trzeba. Napewno wiecej by sie znalazlo niz 2 przypadki, ale nikt niebedzie siedzial pol dnia przegladajac cale forum, zeby ci udowaniac.

Opublikowano

3 przypadki w Twoim rozumieniu, oraz 1 którego nie akceptujesz czyli dla mnie to łącznie daje 4. Ja tylko sam podałem dodatkowe dwa w poprzednim poście.

 

Aż sam prosisz się, aby zamiast atakować temat i rozmawiać o konkretach, niektórzy (w tym ja) zaczynają atakować bezpośrednio Ciebie.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
3 przypadki w Twoim rozumieniu, oraz 1 którego nie akceptujesz czyli dla mnie to łącznie daje 4. Ja tylko sam podałem dodatkowe dwa w poprzednim poście.

 

Aż sam prosisz się, aby zamiast atakować temat i rozmawiać o konkretach, niektórzy (w tym ja) zaczynają atakować bezpośrednio Ciebie.

 

Pozdrawiam

A gdzie ten trzeci ?

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

Rozumiem, że zdjęcia (i to nie jedno) pękniętego bloku N47 to za mało aby było dowodem na zaistnienie takiego faktu? Coś mi się wydaje, że będziesz trzeci :mrgreen:

 

http://bi.gazeta.pl/im/1e/f4/e1/z14808094Q,Okladka-Newsweeka.jpg

Opublikowano
Rozumiem, że zdjęcia (i to nie jedno) pękniętego bloku N47 to za mało aby było dowodem na zaistnienie takiego faktu? Coś mi się wydaje, że będziesz trzeci :mrgreen:

 

[i[/img]

Czy ja twierdzę że ten fakt nie zaistniał? Jesteś informatykiem i chyba miałeś jakieś elementy rachunku prawdopodobieństwa. Uczyłeś się chyba, że nie można porównywać dwóch kompletnie rożnych zbiorow ?

Moje zestawienie dotyczy wyłącznie przypadków awarii aut Forumowiczów, ciężko to pojąć? Co więcej w zasadzie jest ograniczone tylko do e90

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Tak na szybko , bo nemam czasu teraz (bylo cos wiecej na bank)

viewtopic.php?f=73&t=179196

To może się skup i poświęć trochę czasu zamiast pisać bzdury, bo to się nie stało nikomu z forum, lecz jest opisem jakiegoś tam silnika w jakimś zakładzie.

Ale to jest problem silnika N47 wiec nie pisze kolega bzdur,,umiesz czytać??

Opublikowano (edytowane)
Rozumiem, że zdjęcia (i to nie jedno) pękniętego bloku N47 to za mało aby było dowodem na zaistnienie takiego faktu? Coś mi się wydaje, że będziesz trzeci :mrgreen:

 

[i[/img]

Co więcej w zasadzie jest ograniczone tylko do e90

Wtrace sie :cool2:

 

a co niby ten sam sinik w innej budzie juz niejest tym samym N47 ? usterka to usterka i napewno bedzie ich wiecej.

Edytowane przez Lendio
Opublikowano

Natomiast jak Ty zliczasz jedną usterkę u tego samego użytkownika dwukrotnie, to już wszystko jest okej. W jednym wątku oddał do regeneracji turbinę a w drugim opisuje faktyczną przyczynę (było podejrzenie oderwania klapek). To cały czas jedna usterka, jednak opisana w dwóch wątkach:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=218335

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=217676

 

Tak więc nie pouczaj mnie w kwestiach statystyki, nie masz do tego wystarczających kompetencji.

 

Kiedy wybierasz się w podróż po orbicie? Teraz to już zupełnie na poważnie się pytam :mrgreen:

Opublikowano
Natomiast jak Ty zliczasz jedną usterkę u tego samego użytkownika dwukrotnie, to już wszystko jest okej. W jednym wątku oddał do regeneracji turbinę a w drugim opisuje faktyczną przyczynę (było podejrzenie oderwania klapek). To cały czas jedna usterka, jednak opisana w dwóch wątkach:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=218335

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=217676

 

Tak więc nie pouczaj mnie w kwestiach statystyki, nie masz do tego wystarczających kompetencji.

 

Kiedy wybierasz się w podróż po orbicie? Teraz to już zupełnie na poważnie się pytam :mrgreen:

Za dużą ma głowę i hełm nie wejdzie :mrgreen:

Opublikowano
Rozumiem, że zdjęcia (i to nie jedno) pękniętego bloku N47 to za mało aby było dowodem na zaistnienie takiego faktu? Coś mi się wydaje, że będziesz trzeci :mrgreen:

 

[i[/img]

Co więcej w zasadzie jest ograniczone tylko do e90

Wtrace sie :cool2:

 

a co niby ten sam sinik w innej budzie juz niejest tym samym N47 ? (co tam statystyki)

Jest. Tyle że wątek powstał w celach porównawczych. Zrobienia jakiegoś zestawienia. Jeśli ktoś ma ochotę je zrobić dla e87 czy e60 nie widzę przeszkód.

Prawda jest taka, że moje zestawienie nie dotyczy nawet całego forum e90. Przejrzałem tylko wątki że 3 lata wstecz. To jest sporo na plus dla M47 bo wcześniej niemal nie było na forum N47 (niemal wszystkie były jeszcze na gwarancji lub krótko po). Bazując na jednym źródle jest szansa dostać jakieś sensowne wyniki. Jeśli zaczniemy rozważać wszystkie przypadki świata to nic z tego nie wyjdzie.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Natomiast jak Ty zliczasz jedną usterkę u tego samego użytkownika dwukrotnie, to już wszystko jest okej. W jednym wątku oddał do regeneracji turbinę a w drugim opisuje faktyczną przyczynę (było podejrzenie oderwania klapek). To cały czas jedna usterka, jednak opisana w dwóch wątkach:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=218335

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=217676

 

Tak więc nie pouczaj mnie w kwestiach statystyki, nie masz do tego wystarczających kompetencji.

 

Kiedy wybierasz się w podróż po orbicie? Teraz to już zupełnie na poważnie się pytam :mrgreen:

Nie jest ok i zostało to poprawione. Tylko co to ma wspólnego że statystyka? Chyba jednak na zajęciach spales. Awarii turbin było na forum dziesiątki jeśli nie setki a w moim zestawieniu jest ledwie ułamek tego.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

Kolejny przykład:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=163639

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=164173

 

Oczywiście, że spałem na zajęciach ze statystyki. Prowadził je bardzo przeciętny i nudny wykładowca, nie potrafił mnie zainteresować tematem. A spałem dlatego, że studiowałem dziennie a musiałem jednocześnie pracować i robiłem to po nocach. Cierpiały te wykłady, których nie uważałem, że będą stanowić dla mnie faktyczną wartość w życiu.

 

Mimo, że przespałem prawie całą statystykę, mam wrażenie, że wyniosłem z nich więcej od Ciebie. Jedno co ciekawego przekazał mi wykładowca to, to wzmiankę o zagrożeniach i pokusach płynących z wykorzystywania statystyki do udowadniania całemu światu słuszności swoich twierdzeń. Statystyką można świetnie mydlić oczy. Wiesz o kim mowa?

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Owszem jeden użytkownik się powtarza, ale w tym samym wątku jest też kilka innych osób które opisują swoje problemy z turbo. Sugerujesz że każdy przypadek tam opisany powinienem osobno oznaczyć, czyli że wątków powinno być więcej niż dwa?

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.