Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

I o takie podejscie do tematu mi chodzilo :cool2:

Postaram sie, jak tylko znajde troche wiecej czasu.

Wstepna liste najpierw przedyskutuje z Toba, aby niepotrzebnie nie zasmiecac tematu.

Pozdrawiam!

Mam angielsko-jezyczny system = brak polskich znakow diakrytycznych - przepraszam :(
  • Odpowiedzi 694
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Ludzie ludziska, co Wy za złomy macie.

Nie ma idealnego silnika i nigdy nie będzie.

Proponuje Wam zrobić ankietę z tytułem co Wam padło i przy jakim przebiegu.

Kiedyś na forum forda widziałem temat kiedy Wam padły wtryski - po 5 czy 10 czy 15 czy 20 i tak do 50tkm.

Temat nie ma większego sensu, bo bez statystycznych danych to się g..no dowiecie.

Każdy swoje chwali i tak guzik z tego macie.

Odpowiedź na wszystkie pytania to taka: STAĆ CIĘ NA BMW TO SE JE KUP !!! JAK STAĆ CIE NA M47 TO SOBIE KUP M47 JAK CIE STAĆ NA N47 TO KUP N47.

Logika mówi że każdy chce kupić jak najmłodsze i kupując mierzy zawsze wysoko. Potem wychodzą krzaczki i trzeba się z tym liczyć.

Śmiertelnik kupuje 2010 rok za 30tyś piecucha złożonego z 3 i myśli, że ma 150tkm przebiegu (może nawet któraś część auta taki przebieg ma), zaś po zakupie pisze że auto się pier.....li. Drugi śmiertelnik nie znający się na pojazdach również kupi oszukane auto za większą cenę i mamy powtórkę.

Efekt jest taki, że taki zenek to 50-70% użytkowników forum (nikogo nie obrażając).

I zaczyna się polka co lepsze co gorsza a mnie [BAD] boli a Ciebie jądra ble ble ble.

Piszcie ludzie o czymś konkretnym i tu również jest problem.

Jak zaczniecie konkretny problem to nikt nie odpisuje lub szuka głupiego na kajak, żeby zapłacić.

Tematy powtarzają się cyklicznie, nikt nie szuka w szukajce istna paranoja.

Tak mogę częściowo podsumować to forum a na pewno idea tego forum była inna.

Cieszę się, że są tu może 2-3 osoby które czasami coś pomogą.

Opublikowano

To nie do końca jest prawda. Niektórzy szukają M47, bo wierzą w bajki, ze ten silnik sie nie psuje, że silnik był dopracowany, a rozrząd w N47 to jakis dramat nie do ogarnięcia i sie sypnie zaraz po kupnie.

 

Chodzi o to by miec możliwość weryfikacji tych mitów. Jesli ktos wybierze M47 będąc świadomym to jest to jego biznes i wybor. Mnie nic do tego. Należy jednak sobie jasno powiedzieć ze M47 jest owszem tańszy, ale pod warunkiem, ze sie autem mało jezdzi. Inaczej wychodzi drożej. Zarówno na paliwie jak i kosztach napraw.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano (edytowane)

Sam w temacie dotyczacym wewnetrznej instrukcji BMW dla silnikow N47 zalecasz koledze profilaktyczna wymiane calego rozrzadu:

 

przez K8v8M » 08 Paź 2013 20:15

Posłuchaj dokładnie czy nie hałasuje, ja bym jednak wymienił po takim przebiegu jeśli chcesz jeszcze długo jeździć.

 

Wg ciebie taniej jest wymienic turbine, czy rozrzad w N47?

Turbina nowa - 3600 zł brutto + robocizna 400 zł.

Rozrzad w N47 do 2009 roku zalecaja wymienic z walem.

Sam wal kosztuje 5000 zł (i to poza ASO).

Do tego 2 lancuchy + osprzet = 2500 zł

Robocizna 2000 zł na luzno, bo jak wiesz trzeba zrzucac CALY SILNIK.

 

Sadze, ze wiele pozostalych usterk wymienionych na wstepie tego tematu jest, lub niedlugo bedzie, wspolna domena obu silnikow, czas i przebieg pokaze :)

 

Ale chwila, przeciez ja jestem "zlosliwy" :cool2:

Edytowane przez zetro
Mam angielsko-jezyczny system = brak polskich znakow diakrytycznych - przepraszam :(
Opublikowano
To nie do końca jest prawda. Niektórzy szukają M47, bo wierzą w bajki, ze ten silnik sie nie psuje, że silnik był dopracowany, a rozrząd w N47 to jakis dramat nie do ogarnięcia i sie sypnie zaraz po kupnie.

 

Chodzi o to by miec możliwość weryfikacji tych mitów. Jesli ktos wybierze M47 będąc świadomym to jest to jego biznes i wybor. Mnie nic do tego. Należy jednak sobie jasno powiedzieć ze M47 jest owszem tańszy, ale pod warunkiem, ze sie autem mało jezdzi. Inaczej wychodzi drożej. Zarówno na paliwie jak i kosztach napraw.

 

 

Matko boska, co Ty bełkocesz człowieku, ja swoim M47 przez ostatni rok zrobiłem ok 60tyś, nie wiem czy to mało czy dużo wg mnie tak w sam raz i co wymieniłem tylko pompę vacum. Czy to dużo ? nie wiem pompa była mało wydajna to dlatego wymieniałem. Czy to dużo jak na auto z przebiegiem ok 300 tyś. ???

 

Przy przebiegu 130 tyś wymieniono turbo Mitsubishi i zmieniono na Gareta i trzyma do dziś. Czy to mało ?

 

Kolega wyżej napisał co wychodzi taniej turbo czy rozrząd ?

Turbo i tak kiedyś padnie jak nim osioł będzie jeździł bez reguły na model.

A co do rozrządu to ruletka, nie chciał bym naprawiać po zerwaniu ale prawdopodobieństwo N47 jest diametralnie wyższe.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kolega K8v8M ma najlepszy silnik swiata n47 a my mamy szmelc m47 :duh: W e46 tez mialem m47 zero usterek zadne turbo ,dwumas wtryski dlatego swiadomie wybraalem tez ten motor czy zrobilem zle czy dobrze czas pokarze narazie niezaluje oby tak dalej.Dbam o samochody i one odwdzieczzaja mi sie bezawaryjnoscia :wink:
Opublikowano

Dokładnie, mi żaden jeszcze żaden nie stanął a milion to pewnie lekkim duszkiem trzasnąłem :lol:

Grunt nie katować a auto się odwdzięczy.

Opublikowano

Z kolegą K8v8M na temat silników to miałem ostre starcia w innych postach,bo przecież jego n47 jest naj, i wogóle ,a m47 to szroty :duh: puste gadanie

Ja mam m47tu2 i ponad 200tyś na blacie, turbo w oryginale dwu-masa też

jest bez dpf-a fabrycznie :;jak kto dba tak ma;: :wink:

Wiem że zaraz ktoś powie że turbo było wymieniane ,otóż powiem iż się myli...

Autem jeździe 1,5roku i tylko wymieniłem dwa termostaty i oczywiście rzeczy eksploatacyjne.

Opublikowano

prawda jest taka, że nie da się porównać który silnik jest mniej awaryjny bo jest za dużo zmiennych, zeby to porównać musiało by być przynajmniej.

*tyle samo użytkowników- forumowiczów jednego jak i drugiego silnika

*eksploatowane w podobnych warunkach z podobnymi przebiegami, wymianami np płynów itp.

*autami powinni jeździć osoby które wiedzą jak jeździć dieslem (wiadomo ze po bucie tudzież dłuższej jeździe z minute trzeba poczekać ze względu na turbo, i tak jeden gasi od razu i mu np turbo padnie po 150tyś a może jak by dbał o nie nie cisnął na zimnym i studził po bucie to by wytrzymało np. 200 albo 250)

jak już powiedziałem za dużo czynników wpływających na wynik, moim zdaniem porównać ich się nie da.

IMO.

Opublikowano
prawda jest taka, że nie da się porównać który silnik jest mniej awaryjny bo jest za dużo zmiennych, zeby to porównać musiało by być przynajmniej.

*tyle samo użytkowników- forumowiczów jednego jak i drugiego silnika

*eksploatowane w podobnych warunkach z podobnymi przebiegami, wymianami np płynów itp.

*autami powinni jeździć osoby które wiedzą jak jeździć dieslem (wiadomo ze po bucie tudzież dłuższej jeździe z minute trzeba poczekać ze względu na turbo, i tak jeden gasi od razu i mu np turbo padnie po 150tyś a może jak by dbał o nie nie cisnął na zimnym i studził po bucie to by wytrzymało np. 200 albo 250)

jak już powiedziałem za dużo czynników wpływających na wynik, moim zdaniem porównać ich się nie da.

IMO.

Czyli wychodzisz z założenia, że M47 kupują tylko debile, którzy nie dbają a N47 ludzie rozsądni? Ja zakładam że jednym i drugim modelem statystycznie jeżdżą tacy sami ludzie. Różnica w ilości usterek jest ogromna szczególnie że silników N47 zostało wyprodukowanych w E90 wielokrotnie więcej niż M47.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Sam w temacie dotyczacym wewnetrznej instrukcji BMW dla silnikow N47 zalecasz koledze profilaktyczna wymiane calego rozrzadu:

 

przez K8v8M » 08 Paź 2013 20:15

Posłuchaj dokładnie czy nie hałasuje, ja bym jednak wymienił po takim przebiegu jeśli chcesz jeszcze długo jeździć.

 

Wg ciebie taniej jest wymienic turbine, czy rozrzad w N47?

Turbina nowa - 3600 zł brutto + robocizna 400 zł.

Rozrzad w N47 do 2009 roku zalecaja wymienic z walem.

Sam wal kosztuje 5000 zł (i to poza ASO).

Do tego 2 lancuchy + osprzet = 2500 zł

Robocizna 2000 zł na luzno, bo jak wiesz trzeba zrzucac CALY SILNIK.

 

Ale chwila, przeciez ja jestem "zlosliwy" :cool2:

 

 

Słyszałeś żeby ktoś wymieniał wał? Kupuje sie słupek i koszt zamyka sie w 4 tys. Nie kojarzę by ktoś na forum za rozwiązanie problemu z rozrządem zapłacił więcej niż 5-6 tys, a zwykle jest to sporo mniej. Wymian turbo za 4 tys to wcale nie jest najdroższa opcja z tego co na forum faktycznie zapłacono. Są osoby i to wcale nie pojedyncze które za różne naprawy związane z M47 wybulily pod 10 tys a nawet sporo więcej. Poczytaj podlinkowane wątki.

Ja pisze o faktach, a nie o teoretyzowaniu. Sam raczej też jeśli zajdzie taka potrzeba kupie słupek z silnika gdzie rozrząd poprawiono.

 

Wspólna domena tych silników to przebywanie oleju, ale to dotyczy w zasadzie wszystkich diesli z dpf i problemy z termostatami.

 

I niektórzy zapominają tu chyba, że problem lancucha rozrządu to nie problem N47 lecz wszystkich diesli z łańcuchem z tylu - także trzy litrowych, gdzie stosowano większość tych samych podzespołów.

 

Dodatkowo jak ktoś jeździ autem to na samym paliwie zwróci sie koszt wymiany rozrządu. Moja zona z 8 tys km ma spalanie na poziomie fabrycznym - 4,5 ł/100 km. Wg kompa nawet mniej, ale trochę przekłamuje. M47 pali co najmniej litr więcej i jak łatwo policzyć koszt zmiany rozrządu zwraca sie po 100 tys km.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
prawda jest taka, że nie da się porównać który silnik jest mniej awaryjny bo jest za dużo zmiennych, zeby to porównać musiało by być przynajmniej.

*tyle samo użytkowników- forumowiczów jednego jak i drugiego silnika

*eksploatowane w podobnych warunkach z podobnymi przebiegami, wymianami np płynów itp.

*autami powinni jeździć osoby które wiedzą jak jeździć dieslem (wiadomo ze po bucie tudzież dłuższej jeździe z minute trzeba poczekać ze względu na turbo, i tak jeden gasi od razu i mu np turbo padnie po 150tyś a może jak by dbał o nie nie cisnął na zimnym i studził po bucie to by wytrzymało np. 200 albo 250)

jak już powiedziałem za dużo czynników wpływających na wynik, moim zdaniem porównać ich się nie da.

IMO.

Czyli wychodzisz z założenia, że M47 kupują tylko debile, którzy nie dbają a N47 ludzie rozsądni? Ja zakładam że jednym i drugim modelem statystycznie jeżdżą tacy sami ludzie. Różnica w ilości usterek jest ogromna szczególnie że silników N47 zostało wyprodukowanych w E90 wielokrotnie więcej niż M47.

 

A gdzie ja to napisałem ? nie wiem k8-costam o co Ci chodzi ale czytając to wszystko co piszesz widać ze jesteś stronniczy.

a ile sie wyprodukowało a ile jest na forum zarejestrowanych osob z jednym i drugim silnikiem wiesz może ?

sorry ale założenie ze jednym i drugim statystycznie jeżdzą tacy sami ludzie- jest wg bez sensu

ps. w zaden sposób nie miałem zamiaru Cię urazić po prostu moim zdaniem nie ma sensu porównywać tych silników na podstawie nie wiem ilości postów bo jest za dużo zmiennych,

Jedynym możliwym sposobem na porównanie tych silników byłby jakbys kupił sobie n47 z salonu z początku produkcji, a twoja żona m47 z końca (by były oba nowe w jednym czasie) i zmowa z żoną jak ma jeżdzić by styl był podobny.

chociaż i w takim przypadku zmiennych jest mówiąc kolokwialnie w ch..j

Opublikowano
M47 pali co najmniej litr więcej i jak łatwo policzyć koszt zmiany rozrządu zwraca sie po 100 tys km.

 

teraz to już pojechałeś po całości. Ponad połowa właścicieli diesli, nawet nie tu z forum, taki przebieg zobaczy po 10 latach. Trochę długo terminowa ta inwestycja.

Opublikowano
Wersja 143KM chipuje się na ok 175-190 KM, wersja 177KM na ok 195-210 KM.

 

a 184KM do ilu się chipuje ?

Opublikowano
M47 pali co najmniej litr więcej i jak łatwo policzyć koszt zmiany rozrządu zwraca sie po 100 tys km.

 

teraz to już pojechałeś po całości. Ponad połowa właścicieli diesli, nawet nie tu z forum, taki przebieg zobaczy po 10 latach. Trochę długo terminowa ta inwestycja.

A co ja wcześniej napisałem ? Chyba wyraźnie, i jasno, że jeśli ktoś kupuje dla sąsiada a nie do jeżdżenia to niech bierze M47. Choć sensowniej byłoby benzynę

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
prawda jest taka, że nie da się porównać który silnik jest mniej awaryjny bo jest za dużo zmiennych, zeby to porównać musiało by być przynajmniej.

*tyle samo użytkowników- forumowiczów jednego jak i drugiego silnika

*eksploatowane w podobnych warunkach z podobnymi przebiegami, wymianami np płynów itp.

*autami powinni jeździć osoby które wiedzą jak jeździć dieslem (wiadomo ze po bucie tudzież dłuższej jeździe z minute trzeba poczekać ze względu na turbo, i tak jeden gasi od razu i mu np turbo padnie po 150tyś a może jak by dbał o nie nie cisnął na zimnym i studził po bucie to by wytrzymało np. 200 albo 250)

jak już powiedziałem za dużo czynników wpływających na wynik, moim zdaniem porównać ich się nie da.

IMO.

Czyli wychodzisz z założenia, że M47 kupują tylko debile, którzy nie dbają a N47 ludzie rozsądni? Ja zakładam że jednym i drugim modelem statystycznie jeżdżą tacy sami ludzie. Różnica w ilości usterek jest ogromna szczególnie że silników N47 zostało wyprodukowanych w E90 wielokrotnie więcej niż M47.

 

A gdzie ja to napisałem ? nie wiem k8-costam o co Ci chodzi ale czytając to wszystko co piszesz widać ze jesteś stronniczy.

a ile sie wyprodukowało a ile jest na forum zarejestrowanych osob z jednym i drugim silnikiem wiesz może ?

sorry ale założenie ze jednym i drugim statystycznie jeżdzą tacy sami ludzie- jest wg bez sensu

ps. w zaden sposób nie miałem zamiaru Cię urazić po prostu moim zdaniem nie ma sensu porównywać tych silników na podstawie nie wiem ilości postów bo jest za dużo zmiennych,

Jedynym możliwym sposobem na porównanie tych silników byłby jakbys kupił sobie n47 z salonu z początku produkcji, a twoja żona m47 z końca (by były oba nowe w jednym czasie) i zmowa z żoną jak ma jeżdzić by styl był podobny.

chociaż i w takim przypadku zmiennych jest mówiąc kolokwialnie w ch..j

 

Jest kompletnie bez sensu porównywanie pojedynczego egzemplarza. Jeśli nie miałeś w szkole statystyki to napisze Ci, ze przyjmuje się minimalną próbę dającą sensowne wyniki na poziomie 13 sztuk. na forum jest o wiele więcej aut. Aby mieć porównanie w miarę wiarygodne wystarczy dla N47 obserwować usterki do dziś, a M47 do okresu siegajacego 2 lata wstecz, bo po takim okresie produkcji M47 wymieniono go na N47, ale musimy się ograniczyć tylko do e90.

Być może w rzeczywistości rozkład jest inny, ale nie ma żadnego powodu by dwa lata temu było więcej aut z silnikiem M47 niż teraz z N47

 

Gdyby wziąć pojedyncze egzemplarze to może się trafić takie coś. viewtopic.php?f=70&t=166739

Auto z końca produkcji M47 kupione w salonie wydatki ponad 15 tys na naprawy.

Auto mojej żony z silnikiem N47 przyjechało nieco większy przebieg bez żadnej usterki. W sumie zrobiłem autami z silnikami N47 już ponad 300 tys km od nowości i żadne się nie zepsuł w zakresie silnika. Mimo to nie jestem upoważniony do robienia na tej podstawie statystyki bo nawet 3 auta to za mało.

W okresie ostatnich kilku lat widziałem wiele rożnych zestawień awaryjność i dal się zauważyć bardzo duży skok zarówno w serii 3 jak i serii 1 po 2008 roku. Bardzo często te auta były na podium najmniej awaryjnych modeli.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Fajnie się to z rana w pracy przy kawie czyta :)

 

 

pzdr. Łukasz

Jak się sprzedało auto z silnikiem M47 to nie ma się co dziwić, że się fajnie czyta. :mrgreen:

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Fajnie się to z rana w pracy przy kawie czyta :)

pzdr. Łukasz

 

Potwierdzam :)

 

Podsumowaniem tego tematu powinno byc wystosowanie ladnego pisma do Bawarii i prosba o przeslanie danych z napraw serwisowych.

Dali by nam info, ile mieli M47 i N47 w serwisie, co bylo robione i za jaka kwote prze pierwsze 4 lata produkcji i sprawa by sie wyjasnila.

Takie gdybanie na podstawie przypadkow opisanych na forum nawet w 1% nie zbliza sie do rzeczywistosci.

Ja znam sporo osob, ktore jezdza M47 i sa zadowoleni, tak jak K8v8M zna sporo osob z N47.

 

Problem w tym, ze malo kto tu zaglada jesli NIC sie mu z samochodem nie dzieje, poza pasjonatami i osobami, ktore chetnie pomagaja innym, bo maja wiedze.

90% posiadaczy M47 i N47 nawet nie wie, ze Nasze forum istnieje i ma to w tylku.

Bo sa to osoby, ktore stac na naprawy u Mietkow, Jankow i Zdziskow, bez koniecznosci zagladania na to forum.

Jak sie patrze, jakie "perelki zza wschodniej granicy" sa dostepne na allegro (glownie M47), to sie za glowe lapie.

Potem taki delikwent wpada na forum i robi zamieszanie, ze mu turbo padlo, dwumas, wtryski i w ogole "[BAD]".

Jak ktos ma pecha, albo kupuje BMW z 2006 roku za cene golfa IV, to sie nie dziwie, ze tyle jest problemow.

Taka sytuacja sie bedzie tyczyla obu silnikow.

 

Ja wiem, ze mam ori przebieg i poza wymiana dwumasy i sprzegla (baba jezdzila we Wrocu...) jestem zadowolony (nie licze elementow eksploatacyjnych!).

Padnie turbo - trudno, wymienie. Kupilem BMW i sie z tym licze.

I szczerze, majac konkretny budzet nie interesowalo mnie czy bedzie to N47 czy M47, dla mnie wazniejsze bylo wyposazenie, stan samochodu, jego historia.

Bo wiem, ze poza nielicznymi przypadkami, te auta JEZDZA, i robia grubo ponad 300 k km bez wiekszych problemow!

 

Ten temat jest dla mnie wylacznie ciekawostka, i dla kazdego rozsadnego czlowieka i znajacego sie na mechanice, bedzie o przyslowiowy "kant dupy rozbic".

 

Pozdrawiam i zycze wszystkim dodatkowych 100 k km (tym w N47 rowniez :) ).

Mam angielsko-jezyczny system = brak polskich znakow diakrytycznych - przepraszam :(
Opublikowano
Fajnie się to z rana w pracy przy kawie czyta :)

 

 

pzdr. Łukasz

Jak się sprzedało auto z silnikiem M47 to nie ma się co dziwić, że się fajnie czyta. :mrgreen:

 

Wlasnie tutaj pokazales swoje prawdziwe oblicze kolego :mad2:

Pokaz fakture za wymiane rozrzadu, to sie wszyscy posmiejemy :cool2:

Mam angielsko-jezyczny system = brak polskich znakow diakrytycznych - przepraszam :(
Opublikowano
Fajnie się to z rana w pracy przy kawie czyta :)

 

 

pzdr. Łukasz

Jak się sprzedało auto z silnikiem M47 to nie ma się co dziwić, że się fajnie czyta. :mrgreen:

 

Wlasnie tutaj pokazales swoje prawdziwe oblicze kolego :mad2:

Pokaz fakture za wymiane rozrzadu, to sie wszyscy posmiejemy :cool2:

To nie żadne oblicze tylko stwierdzenie faktu. Wyspiarz miał M47 i sprzedał.

A jeśli chcesz info z serwisu to służę. Doradca klienta z serwisu ASO na pytanie jak wygląda sprawa rozrządu w N47 powiedział mi że miał do tej pory dwa takie przypadki. Koszt jednego z nich pokryło bmw mimo, że auto było po gwarancji (ale rozrząd padł ostatecznie na placu w ASO), natomiast jeśli idzie o turbiny w M47 to je jak to określił "wiadrami" wymieniali jak te auta były młodsze i przyjeżdżały do ASO.

Ja faktur nie pokaże bo jak już pisałem mimo zrobienia ponad 300 tys nic się z rozrządem nie dzieje w żadnym aucie.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.