Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W tym zestawieniu są silniki prawie wszystkich marek .

Wniosek - nie ma silników które się nie psują .

 

Uważam ,że Nasze nie są takie złe i dają radę :lol:

Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
  • Odpowiedzi 694
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Ja już jeździe dwa latka M47 Tu2 i ani centa nie dołożyłem do silnika :cool2: Ale mam 2007r czyli bez problemowy ,a jak ktoś nie wieży są posty moje :D

Według mnie to silnik rewelacja w org miałem 125km po hamowni ,a nalatane 22tys :norty:

Opublikowano

Jeżeli chodzi o silnik N47d20 to znalazłem coś na niemieckim forum,coś odnośnie szurania i zrywania łańcucha rozrządu.Podam może linka http://www.1erforum.de/der-1er-bmw/n47-diesel-ubersicht-steuerkette-schabt-rasselt-gelaengt-gerissen-136698.html. Tu znajdują się również opisy kiedy i co się rozsypało przy N47.

 

 

Edeltrecker 11/2007 Motorschaden September 2011 179tkm

Foglamp

Spitzel 118d 11/2007 Kurbelwelle August 2011 50tkm

Spitze 118dl 11/2007 Steuerkette Dezember 2012 80tkm

Lukas1779 Steuerkette Juni 2011

Lost108 2008 Kurbelwelle Juni 2009

Clamg 12/2007 Austauschmotor Juni 2011 22tkm

Dani´s1er 10/2009 Kurbelwelle 2011 19tkm

Cielo Kurbelwelle Juni 2011

Bibbes Steuerkette Juli 2011

Maggo79 02/2009 Steuerkette Juli 2011 36tkm

Pitt Parry 2011

Bikemaxe 2007 Austauschmotor August 2011 78tkm

Andi1107 11/2007 Motorschaden August 2011 80tkm

Hypochonder11 Sept 2011

Stadtpirat 2009 Steuerkette September 2011 21tkm

Azscout 06/2009 Kurbelwelle Juni 2011 18tkm

KäferFreund Motorschaden September 2011

Hypochonder11 Bekanntenkreis Motorschaden 60tkm

PJ 9911 05/2007 Motorschaden September 2011 90tkm

PJ 9911 11/2009 Motorschaden September 2011 30tkm

Maggo79 02/2009 Austauschmotor November 2011 47tkm

Batchman 03/2010 Steuerkette Januar 2012 16tkm

JT2005 Steuerkette September 2011 28tkm

Dennis89 Steuerkette Dezember 2011 98tkm

Mitch-HH 12/2007 Kurbelwelle 2011 32tkm

Kamikaze81 Kurbelwelle Mai 2011 40tkm

Tomahawk Steuerkette März 2012

Roga Motorschaden 167tkm

Seeadler 03/2011 Steuerkette April 2012 23tkm

Silent88 08/2008 Steuerkette Mai 2012 18tkm

Razer1993 Motorschaden Mai 2012 80tkm

Aro 07/2008 Kurbelwelle Juli 2012

Night Fox 03/2008 Motorschaden August 2012 80tkm

Grauimport 11/2007 Kurbelwelle August 2012 78tkm

Segelflitzer 08/2007 Kurbelwelle August 2012 47tkm

Schimanski 12/2007 Kurbelwelle August 2012 147tkm

Ooooli 08/2007 Kurbelwelle September 2012 37tkm

Alpinweisser 120d Kurbelwelle Januar 2010 20tkm

OZ 18d 05/2010 Steuerkette September 2012 57tkm

Kroto 06/2008 Steuerkette November 2012 73tkm

Carppike

Diggler2701 118d 05/2007 Kurbelwelle November 2012 128tkm

Dennis Kurbelwelle

Thomasonline 03/2009 Steuerkette November 2012 75tkm

Maytschi 10/2008 123d Kurbelwelle Dezember 2012 147tkm

Thomas.d. Steuerkette Dezember 2012 108tkm

Grauimport die zweite Dezember 2012

Pittiplatsch 11/2007 Motorschaden Januar 2013 115tkm

1er Racing 03/2008 118d Austauschmotor Januar 2013

Nero 10/2010 118d Steuerkette Januar 2013 25300km

Techno horst 01/2009 Kurbelwelle Januar 2013 136tkm

Treehacker 07/2008 Kurbelwelle Februar 178tkm

Bmw_at247 09/2007 Kurbelwelle 106500km

Billy84 04/2011 Steuerkette 80tkm Februar 2013

Zifferntrotteldompteur 10/2008 Kurbelwelle 111tkm

BMWnewbie

Burny92 2007 Motorschaden 121tkm

Suetter 09/2008 Motorschaden 190tkm

Wishmaster3011 2007 Kurbelwelle 90tkm

118d 61 10/2007 Motorschaden 120tkm

Patte Steuerkette 70tkm Oktober 2011

2-Pentin 11/2011 F20 Steuerkette 30tkm März 2013, vor der Reparatur gleichbleibende Geräusche

TiTuS 03/2008 Motorschaden 183tkm Feb 2013

Nora87 04/2008 Motorschaden 127tkm Dezember 2012

Jmj57 9/2007 Motorschaden 152tkm Februar 2013 mit Geräuschen im Leerlauf, keine Reparatur

Mleun 12/2007 Motorschaden 177tkm Februar 2011

P3t 07/2009 Kurbelwelle 40tkm Juni 2010

Benny6384 Kurbelwelle Julie 2010

Frederik696 Steuerkette Feb 2012

kamil 02/2008 Motorschaden 106tkm August 2012

mxm 2008 Motorschaden 103tkm September 2012

weyck 118d 12/2007 Motorschaden 198500km Februar 2013

Klingenstadt 118d 07/2010 Steuerkette 50.000km

Skyboarder 118d 08/2007 Kurbelwelle 70.500km März 2013

niCe84 123d 01/2008 Steuerkette März 2013

Supreme 123d 06/2008 Steuerkette 57tkm Februar 2013

projektBMW 125d F20 04/2012 Steuerkette 23tkm Februar 2013

Illuminati 123d 10/2009 Steuerkette mit Spannschienen 55tkm 16.April 2013

Silent88 120d 08/2008 Steuerkette Spannschienen April 2013

Edge82 116d 03/2011 Steuerkette Spannschienen 31tkm April 2013 Garantie, warmer Motor ab 1500U/min

Bixol 118d 10/2007 Kurbelwelle Steuerkette 83tkm April 2013 100%Teile/50%Arbeit

Einserfanatiker 123d 09/2008 Kurbelwelle Steuerkette 65tkm März 2013 SB 250€ Europlus

SamsonJR 318d Kurbelwelle Steuerkette 106tkm mit lautem schlagen 5-6sec. Nach Start 3080€

Dadajunge 118d 06/2010 Steuerkette Spannschienen 06/2012 35tkm März 2013 wieder geräusche

Hmpf 116d 08/2009 Steuerkette 45tkm April 2013

Opublikowano
Ja już jeździe dwa latka M47 Tu2 i ani centa nie dołożyłem do silnika :cool2: Ale mam 2007r czyli bez problemowy ,a jak ktoś nie wieży są posty moje :D

Według mnie to silnik rewelacja w org miałem 125km po hamowni ,a nalatane 22tys :norty:

Wyobraz sobie ze ja tez dwa latka N47 i ani grosza nie dolozylem,wiec jest super. Jak ktos nie wierzy sa posty moje...

Opublikowano

Na każdy silnik przyjdzie przecież czas,nic nie trwa wiecznie kolego.

Tylko co ten twój komentarz wnosi do tematu?

  • Moderatorzy
Opublikowano
Na każdy silnik przyjdzie przecież czas,nic nie trwa wiecznie kolego.

Tylko co ten twój komentarz wnosi do tematu?

 

Nic, jak 740 pozostalych.

Opublikowano
Jeżeli chodzi o silnik N47d20 to znalazłem coś na niemieckim forum,coś odnośnie szurania i zrywania łańcucha rozrządu.Podam może linka http://www.1erforum.de/der-1er-bmw/n47-diesel-ubersicht-steuerkette-schabt-rasselt-gelaengt-gerissen-136698.html. Tu znajdują się również opisy kiedy i co się rozsypało przy N47.

 

 

Edeltrecker 11/2007 Motorschaden September 2011 179tkm

Foglamp

Spitzel 118d 11/2007 Kurbelwelle August 2011 50tkm

Spitze 118dl 11/2007 Steuerkette Dezember 2012 80tkm

Lukas1779 Steuerkette Juni 2011

Lost108 2008 Kurbelwelle Juni 2009

Clamg 12/2007 Austauschmotor Juni 2011 22tkm

Dani´s1er 10/2009 Kurbelwelle 2011 19tkm

Cielo Kurbelwelle Juni 2011

Bibbes Steuerkette Juli 2011

Maggo79 02/2009 Steuerkette Juli 2011 36tkm

Pitt Parry 2011

Bikemaxe 2007 Austauschmotor August 2011 78tkm

Andi1107 11/2007 Motorschaden August 2011 80tkm

Hypochonder11 Sept 2011

Stadtpirat 2009 Steuerkette September 2011 21tkm

Azscout 06/2009 Kurbelwelle Juni 2011 18tkm

KäferFreund Motorschaden September 2011

Hypochonder11 Bekanntenkreis Motorschaden 60tkm

PJ 9911 05/2007 Motorschaden September 2011 90tkm

PJ 9911 11/2009 Motorschaden September 2011 30tkm

Maggo79 02/2009 Austauschmotor November 2011 47tkm

Batchman 03/2010 Steuerkette Januar 2012 16tkm

JT2005 Steuerkette September 2011 28tkm

Dennis89 Steuerkette Dezember 2011 98tkm

Mitch-HH 12/2007 Kurbelwelle 2011 32tkm

Kamikaze81 Kurbelwelle Mai 2011 40tkm

Tomahawk Steuerkette März 2012

Roga Motorschaden 167tkm

Seeadler 03/2011 Steuerkette April 2012 23tkm

Silent88 08/2008 Steuerkette Mai 2012 18tkm

Razer1993 Motorschaden Mai 2012 80tkm

Aro 07/2008 Kurbelwelle Juli 2012

Night Fox 03/2008 Motorschaden August 2012 80tkm

Grauimport 11/2007 Kurbelwelle August 2012 78tkm

Segelflitzer 08/2007 Kurbelwelle August 2012 47tkm

Schimanski 12/2007 Kurbelwelle August 2012 147tkm

Ooooli 08/2007 Kurbelwelle September 2012 37tkm

Alpinweisser 120d Kurbelwelle Januar 2010 20tkm

OZ 18d 05/2010 Steuerkette September 2012 57tkm

Kroto 06/2008 Steuerkette November 2012 73tkm

Carppike

Diggler2701 118d 05/2007 Kurbelwelle November 2012 128tkm

Dennis Kurbelwelle

Thomasonline 03/2009 Steuerkette November 2012 75tkm

Maytschi 10/2008 123d Kurbelwelle Dezember 2012 147tkm

Thomas.d. Steuerkette Dezember 2012 108tkm

Grauimport die zweite Dezember 2012

Pittiplatsch 11/2007 Motorschaden Januar 2013 115tkm

1er Racing 03/2008 118d Austauschmotor Januar 2013

Nero 10/2010 118d Steuerkette Januar 2013 25300km

Techno horst 01/2009 Kurbelwelle Januar 2013 136tkm

Treehacker 07/2008 Kurbelwelle Februar 178tkm

Bmw_at247 09/2007 Kurbelwelle 106500km

Billy84 04/2011 Steuerkette 80tkm Februar 2013

Zifferntrotteldompteur 10/2008 Kurbelwelle 111tkm

BMWnewbie

Burny92 2007 Motorschaden 121tkm

Suetter 09/2008 Motorschaden 190tkm

Wishmaster3011 2007 Kurbelwelle 90tkm

118d 61 10/2007 Motorschaden 120tkm

Patte Steuerkette 70tkm Oktober 2011

2-Pentin 11/2011 F20 Steuerkette 30tkm März 2013, vor der Reparatur gleichbleibende Geräusche

TiTuS 03/2008 Motorschaden 183tkm Feb 2013

Nora87 04/2008 Motorschaden 127tkm Dezember 2012

Jmj57 9/2007 Motorschaden 152tkm Februar 2013 mit Geräuschen im Leerlauf, keine Reparatur

Mleun 12/2007 Motorschaden 177tkm Februar 2011

P3t 07/2009 Kurbelwelle 40tkm Juni 2010

Benny6384 Kurbelwelle Julie 2010

Frederik696 Steuerkette Feb 2012

kamil 02/2008 Motorschaden 106tkm August 2012

mxm 2008 Motorschaden 103tkm September 2012

weyck 118d 12/2007 Motorschaden 198500km Februar 2013

Klingenstadt 118d 07/2010 Steuerkette 50.000km

Skyboarder 118d 08/2007 Kurbelwelle 70.500km März 2013

niCe84 123d 01/2008 Steuerkette März 2013

Supreme 123d 06/2008 Steuerkette 57tkm Februar 2013

projektBMW 125d F20 04/2012 Steuerkette 23tkm Februar 2013

Illuminati 123d 10/2009 Steuerkette mit Spannschienen 55tkm 16.April 2013

Silent88 120d 08/2008 Steuerkette Spannschienen April 2013

Edge82 116d 03/2011 Steuerkette Spannschienen 31tkm April 2013 Garantie, warmer Motor ab 1500U/min

Bixol 118d 10/2007 Kurbelwelle Steuerkette 83tkm April 2013 100%Teile/50%Arbeit

Einserfanatiker 123d 09/2008 Kurbelwelle Steuerkette 65tkm März 2013 SB 250€ Europlus

SamsonJR 318d Kurbelwelle Steuerkette 106tkm mit lautem schlagen 5-6sec. Nach Start 3080€

Dadajunge 118d 06/2010 Steuerkette Spannschienen 06/2012 35tkm März 2013 wieder geräusche

Hmpf 116d 08/2009 Steuerkette 45tkm April 2013

 

 

Pięknie. Popatrzcie na niektóre przebiegi padniętych motorów - 50 tyś, 47,45,55,105 :mrgreen:

Opublikowano
mnie sie zaczyna wydawać (bo to że specjalnie samochody sie psuja po jaims tam przebiegu to wiem) ze produkuja serie dobrych ktore sie mniej psuja a za chwile serie bardziej wadliwa, i tu kolega np pisał ze mial z 2007r. i nic nie dołożył a kolega z 2008 dołożył kilka tys. to jeden przykład. Drugi to 2.0 tdi 140km,chyba kazdy wie jakie parodie były.. teraz troche lepszy, kolejny przyklad? silnik 2.2 toyoty z ktorego zrezygnowano zastepujac 2.0 i jakos teraz chodzi...moze ktos mi powie ze to nie specjalnie. A wiec reasumujac mozna trafic na serie dobra, i zła. Czy odkryłem cos nowego? nie.
http://www.bmw.com/com/en/_common/shared/img/id_moduls.png
Opublikowano
mnie sie zaczyna wydawać (bo to że specjalnie samochody sie psuja po jaims tam przebiegu to wiem) ze produkuja serie dobrych ktore sie mniej psuja a za chwile serie bardziej wadliwa, i tu kolega np pisał ze mial z 2007r. i nic nie dołożył a kolega z 2008 dołożył kilka tys. to jeden przykład. Drugi to 2.0 tdi 140km,chyba kazdy wie jakie parodie były.. teraz troche lepszy, kolejny przyklad? silnik 2.2 toyoty z ktorego zrezygnowano zastepujac 2.0 i jakos teraz chodzi...moze ktos mi powie ze to nie specjalnie. A wiec reasumujac mozna trafic na serie dobra, i zła. Czy odkryłem cos nowego? nie.

 

Kolego to ci powiem ,ze hameryki nie odkryles ...

 

Zarombane w Wiki :roll:

"Planowane starzenie (także: planowane postarzanie produktu, ang. planned obsolescence) – strategia producenta, mająca na celu takie projektowanie towarów, aby miały one ograniczony czas użytecznego życia, po tym zaś okresie stawały się niesprawne, a często nieopłacalne w naprawie. Towary te zwykle psują się zaraz po upływie gwarancji.

Planowe starzenie ma wymusić na konsumencie ponowne kupienie produktu i tym samym przyniesienie zysku producentowi. Co do zasady przedsiębiorstwa produkcyjne nie przyznają się do praktyki planowanego starzenia, niekiedy wręcz otwarcie ją negują."

 

Dziekuje :cool2:

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano

Widzę że rodzi się kolejna generacji filozofów - teoretyków motoryzacyjnych :duh:

 

Polecam zwrócić uwagę na jeden bardzo istotny czynnik - 95% aut na naszym

forum to auta z 2/3/4/5... ręki..

 

Gwarantuje wam że to jest ten spisek, który powoduje większość usterek w naszych kochanych autkach :)

 

Do tego dochodzi jeszcze presja, której większość się poddaje - auto trzeba kupić tanio.. bo co powie szwagier

i rodzina? że frajer jestem.. lepiej dać tanio, żeby zrobić wrażenie na rodzinie i znajomych, a potem narzekać

że to nowe BMW to nie to, co kiedyś.. :)

Opublikowano
mnie sie zaczyna wydawać (bo to że specjalnie samochody sie psuja po jaims tam przebiegu to wiem) ze produkuja serie dobrych ktore sie mniej psuja a za chwile serie bardziej wadliwa, i tu kolega np pisał ze mial z 2007r. i nic nie dołożył a kolega z 2008 dołożył kilka tys. to jeden przykład. Drugi to 2.0 tdi 140km,chyba kazdy wie jakie parodie były.. teraz troche lepszy, kolejny przyklad? silnik 2.2 toyoty z ktorego zrezygnowano zastepujac 2.0 i jakos teraz chodzi...moze ktos mi powie ze to nie specjalnie. A wiec reasumujac mozna trafic na serie dobra, i zła. Czy odkryłem cos nowego? nie.

 

2.2 toyoty to padaka ojciec mial od nowosci i wujek.. nam przy 80 tys wyrzucala plyn chlodniczy odpowietrznikiem i jemu tez zaczela... taka wada zły stop bloku który bardzo reaguje na płyn:)

Sprzedam instalację na nowej oryginalnej kostce do l7, światłowody i wtyczka.
Opublikowano

żadnemu producentowi nie opłaca się robić niezawodnych samochodów

takie czasy i trzeba się z tym pogodzić, niezależnie czy auto kosztowało 50.000 , 500.000 czy 5.000.000 pln....

Opublikowano
Widzę że rodzi się kolejna generacji filozofów - teoretyków motoryzacyjnych :duh:

 

Polecam zwrócić uwagę na jeden bardzo istotny czynnik - 95% aut na naszym

forum to auta z 2/3/4/5... ręki..

 

Gwarantuje wam że to jest ten spisek, który powoduje większość usterek w naszych kochanych autkach :)

 

Do tego dochodzi jeszcze presja, której większość się poddaje - auto trzeba kupić tanio.. bo co powie szwagier

i rodzina? że frajer jestem.. lepiej dać tanio, żeby zrobić wrażenie na rodzinie i znajomych, a potem narzekać

że to nowe BMW to nie to, co kiedyś.. :)

 

Kolego jeden czynnik to stan polskich aut, tak jak napisales, a drugi to wlasnie polityka firm.

Celowe postarzanie produktu i planowne zurzycie nie sa niczym nowym w polityce jakosci wielkich korporacji.

 

Tylko nie probuj ze mna polemizowac i dodawac latki filozofa.

Od 8 lat pracuje wlasnie w takiej korporacji w DE ( zajmujemy sie elektornika) i moja praca polega wlasnie na kontroli i testach jakosci - wiec cos o tym wiem :norty:

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano
Wystarczy dowolna żarówkę zasilić niższym niż nominalnie napięciem i będzie święciła wiecznie. Tylko kto ma ochotę siedzieć przy żółtym słabym świetle ? Taki to wielki spisek. A wracając do BMW. Zdecydowanie widać działania ktore maja poprawić kwestie rozrzadu w silnikach N47.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Moja przygoda z 118d zaczeła się w 2010 kupiłem takowy model w Danii z org przebiegiem 35000km z grudnia 2007r. Silnik pracował ok, cicho mruczał bez szelestu i innych dzwięków. Wymieniałem olej sam zawsze po 10000km na arala 5W30. Po kolejnych wymianach oleju po jakiś najpierw 9000 później 8000km i coraz niżej pojawiał się ten hałas (powyżej 1500obrotów na min). Nieraz cichł on po dłuższej trasie np 800km po autobanie ale po jakiś 3 dniach wracał. I tak doszedłem do 96000 kiedy stwierdziłem że jeżeli po wymianie oleju szeleszczenie nie ustaje sprzedałem auto i zakupiłem nowe 118d F21 z N47D20T. Zgodnie z tym co piszą na podanym przeze mnie linku po bodajże 2012 roku hałas łańcucha nie występuje, a jeżeli występuje to jest to chwilowe i zanika po krótkim czasie. Nie polecam N47D20A który miałem, bo męczy to trochę codziennie myśląc o tym kiedy to szeleszczenie się zakończy i gdzie nas to zastanie. Ogólnie 118d jeździ ok może nawet powiem że E87 lepiej niż F21 ..... E87 prowadzi się bardziej sportowo i z większym wyczuciem przyczepności do drogi.E87 tak ale z benzynką bądź M47.
Opublikowano
Moja przygoda z 118d zaczeła się w 2010 kupiłem takowy model w Danii z org przebiegiem 35000km z grudnia 2007r. Silnik pracował ok, cicho mruczał bez szelestu i innych dzwięków. Wymieniałem olej sam zawsze po 10000km na arala 5W30. Po kolejnych wymianach oleju po jakiś najpierw 9000 później 8000km i coraz niżej pojawiał się ten hałas (powyżej 1500obrotów na min). Nieraz cichł on po dłuższej trasie np 800km po autobanie ale po jakiś 3 dniach wracał. I tak doszedłem do 96000 kiedy stwierdziłem że jeżeli po wymianie oleju szeleszczenie nie ustaje sprzedałem auto i zakupiłem nowe 118d F21 z N47D20T. Zgodnie z tym co piszą na podanym przeze mnie linku po bodajże 2012 roku hałas łańcucha nie występuje, a jeżeli występuje to jest to chwilowe i zanika po krótkim czasie. Nie polecam N47D20A który miałem, bo męczy to trochę codziennie myśląc o tym kiedy to szeleszczenie się zakończy i gdzie nas to zastanie. Ogólnie 118d jeździ ok może nawet powiem że E87 lepiej niż F21 ..... E87 prowadzi się bardziej sportowo i z większym wyczuciem przyczepności do drogi.E87 tak ale z benzynką bądź M47.

I wszystko jasne :cool2: Motor M47 to jest dobry motor.

Opublikowano

"Różnice i zestawienie awaryjności"

Hmm ciekawy temat :) Trwa wojna który jest gorszy M47 czy N47, właściciele obydwu motorów wyciągają argumenty na swoją korzyść....

Jak dla mnie oba motory są awaryjne bo to są fakty (z wskazanie na ten drugi).

Podsumowując-ten temat jest trochę na bakier bo każdy chwali swoje :D

Nawet usłyszałem w tym temacie - jak jeden użytkownik chwalił rodzinne 1.9cdti - dopisałem że to włoskie jtd i są pancerne w stosunku 2.0d bmw - dostałem odp. że to niemożliwe bo to wkońcu silnik bmw, a ten drugi to fiat :mad2:

Więc większość tu wpisów to posty użytkowników zaślepionych (próbujących udowodnić swoja rację) swoimi autami którym brak obiektywizmu.

To tak trochę jak na autokąciku jeżeli ktoś napisze, że jakiś vw się zepsuł to od razu 10 napaleńców z grupy vag odpisuje- to niemożliwe musiał mieć z 300 cofnięte.

Opublikowano

Śmiem twierdzić że ponad 90% ludzi którzy tu zabierają głos nie stać na BMW albo mają problem ze wszystkim w życiu.

 

Powiem tak:

poczekajcie jeszcze z 4 lata i nie będziecie mieć wyboru bo żadne M47 nie zachowa się w dobrym stanie

albo nie kupujcie diesli i nie marudźcie

 

Coraz bardziej wychodzę z założenie że nie każdy musi jeździć BMW

Opublikowano

Ale ja nie muszę kupować nowego, nikt mnie nie zmusi. Kupię sobie takie jakie mi będzie pasować.

Ja nie biadolę o awaryjności, wyższości benzyny na dieslem (i odwrotnie).

Opublikowano

Ja mam N, a miałem M i uwazam ze M bylo mniej awaryjne.

Przelatane ponad 130tys - nic zupelnie z silnikiem sie nie dzialo.

Jedno to samo turbo od nowosci. Tym M jedzi teraz moja siostra i od roku nie dorzucila ani grosza(przebieg ~300tys).

Co do tego ile już włożyłem w N nie będę pisał bo nie uwieżycie.

Obydwa auta kupione z tego samego źródła z pełną historią serwisową i podobnym przebiegiem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.