Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Kurczę i znów się zaczyna. Przeczytałem 23 strony wątku i musiałem zapytać o podstawowe informacje, bo nie znalazłem ze względu na takie dyskusje;)
  • Odpowiedzi 694
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Połowa sprzedawanych modeli N47 nie ma i nie miała wtryskow piezzo. Pokaz mi choć jeden przypadek by komuś z forum w e90 taki wtrysk padł. Przypominam, ze silniki te sa produkowane od 7 lat. Obok zaraz masz wątek o problemie i wtryskach w M47. Sugerujesz ze tam były lepsze wtryski?

 

Napisałem, że we nie we wszystkich są piezo, poza tym nie da się porównać bezpośrednio porównać, bo m47 ma przejechane średnio 1,5 raza więcej niż n47. Na forum nie czytałem, bo widziałem na żywo padnięte wtryski w tym silniku piezo, które kosztują astronomiczną kwotę w porównaniu do tych z m47

Opublikowano

Jesli pójdziesz do mechanika, czy dużego serwisu to spotkasz sie tam z niemal każda możliwa usterka popularnego silnika. Nie ma opcji by w silnikach produkowanych w milionach sztuk nie uległ usterce każdy możliwy element.skoro nikomu z forum sie nie zepsuły oznacza to, ze wtryski te padają sporadycznie. Możesz znaleźć auta z N47 ktore dobijają do pól miliona km.

 

Wtryski piezzo dokładnie te same co w N47 sa montowane w mocniejszych wersjach N57, ale jak rozumiem tam w magiczny sposób się nie psują ?

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Jesli pójdziesz do mechanika, czy dużego serwisu to spotkasz sie tam z niemal każda możliwa usterka popularnego silnika. Nie ma opcji by w silnikach produkowanych w milionach sztuk nie uległ usterce każdy możliwy element.skoro nikomu z forum sie nie zepsuły oznacza to, ze wtryski te padają sporadycznie. Możesz znaleźć auta z N47 ktore dobijają do pól miliona km.

 

Wtryski piezzo dokładnie te same co w N47 sa montowane w mocniejszych wersjach N57, ale jak rozumiem tam w magiczny sposób się nie psują ?

 

Nic nie napisałem o n57, więc o co to pytanie?

 

Poka które przejechało pól bańki bez większych napraw (pominę rozrząd, bo to wg. Ciebie część eksploatacyjna, )

Opublikowano

Ale ja napisałem o N57, bo niektórzy sadza ze to jakis magiczny silnik, ktory nie ulega awariom, mimo ze to niemal nic innego niż N47 wydłużone o dwa dodatkowe cylindry. Znaczna cześć elementów jest wspólna w tym wlasnie wtryskiwacze, czy łańcuch rozrzadu.

Na mobile.de znajdziesz troche aut z dużymi przebiegami, jeśli Cie interesuje ich historia to popytaj właścicieli. Ja nie napisałem, ze nie miały żadnych usterek. Napisałem ze te silniki tez robią duże przebiegi i jak widać na drobne sie nie rozpadają.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
A M47N2?

 

Czy to są starsze konstrukcyjnie silniki?

Tak, to sa starsze konstrukcje, ktore maja dużo rzadziej problemy z rozrzadem, za to maja mnóstwo innych problemow, a do tego wiecej palą.

Rzadziej :?: :?: :?: :?: :?: Nie mają wcale problemu z łańcuchem rozrządu :D

  • Członkowie klubu
Opublikowano
A Są jakieś nie awaryjne diesel-e?
sprzedam Cobb access port v3 pod silnik N55
Opublikowano
Ale ja napisałem o N57, bo niektórzy sadza ze to jakis magiczny silnik, ktory nie ulega awariom, mimo ze to niemal nic innego niż N47 wydłużone o dwa dodatkowe cylindry. Znaczna cześć elementów jest wspólna w tym wlasnie wtryskiwacze, czy łańcuch rozrzadu.

Na mobile.de znajdziesz troche aut z dużymi przebiegami, jeśli Cie interesuje ich historia to popytaj właścicieli. Ja nie napisałem, ze nie miały żadnych usterek. Napisałem ze te silniki tez robią duże przebiegi i jak widać na drobne sie nie rozpadają.

 

Miałeś Ty mi pokazać te n47 z pól bańki na blacie.

 

Niestety 99% n47 nawet nie zbliży się do tego przebiegu bez poważnego remontu silnika. Zanim pęknie blok, pęknie łańcuch, bo ludzie kupują te auto z informacją o tym, że łańcuch jest nie wymienny.

  • Członkowie klubu
Opublikowano
hmmm... nic nie mam do diesel-i, pytam, bo szukam 3.0(n45 niedługo na kołki stawiam) a znajomy chce sprzedać 330d, ponoć jak diesel-a to tylko mercedes-taka obiegowa opinia :twisted:
sprzedam Cobb access port v3 pod silnik N55
Opublikowano
hmmm... nic nie mam do diesel-i, pytam, bo szukam 3.0(n45 niedługo na kołki stawiam) a znajomy chce sprzedać 330d, ponoć jak diesel-a to tylko mercedes-taka obiegowa opinia :twisted:

 

szczególnie ten do którego fabryka nie wyrabiała z produkcją wtryskiwaczy, bo się sypały na potęgę :norty:

Opublikowano
hmmm... nic nie mam do diesel-i, pytam, bo szukam 3.0(n45 niedługo na kołki stawiam) a znajomy chce sprzedać 330d, ponoć jak diesel-a to tylko mercedes-taka obiegowa opinia :twisted:

330d mogę śmiało polecić, moja była 330d E46 ma już prawie trzysta tysi a silniczek naprawdę pracuje bez zarzutu aha a po modach na prawie trzysta kunia zrobiła prawie 80 tysi :D

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Ja mam również spory przebieg w 3.0d i zadowolonym, chyba jeden z naprawdę nie licznych silników gdzie bardzo ciężko go zajechać - znam gościa który ma 700 tyś w e60 530d i jeździ ok :norty:
Opublikowano
Jak diesel BMW to tylko 3.0d :D

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

  • Członkowie klubu
Opublikowano
hmmm... nic nie mam do diesel-i, pytam, bo szukam 3.0(n45 niedługo na kołki stawiam) a znajomy chce sprzedać 330d, ponoć jak diesel-a to tylko mercedes-taka obiegowa opinia :twisted:

330d mogę śmiało polecić, moja była 330d E46 ma już prawie trzysta tysi a silniczek naprawdę pracuje bez zarzutu aha a po modach na prawie trzysta kunia zrobiła prawie 80 tysi :D

 

lepiej poszukać E46, czy E90?

sprzedam Cobb access port v3 pod silnik N55
Opublikowano

To chyba zależy od budżetu?

 

Oczywiście, że lepiej jak się ma $$$ odpowiednią znaleźć e90, bo to nowsza, bezpieczniejsza konstrukcja.

Opublikowano
hmmm... nic nie mam do diesel-i, pytam, bo szukam 3.0(n45 niedługo na kołki stawiam) a znajomy chce sprzedać 330d, ponoć jak diesel-a to tylko mercedes-taka obiegowa opinia :twisted:

330d mogę śmiało polecić, moja była 330d E46 ma już prawie trzysta tysi a silniczek naprawdę pracuje bez zarzutu aha a po modach na prawie trzysta kunia zrobiła prawie 80 tysi :D

 

lepiej poszukać E46, czy E90?

To faktycznie zależy od budżetu, jeżeli o E46 to jeśli znajdziesz w ładnym stanie po lifcie i 2003 roku to już silnik M57N to bierz bo tańszy w eksplaatacji i ma mniej elektroniki niż e90 a wiadomo z elektroniką bywa różnie a E90 to inna półka cenowa.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
A M47N2?

 

Czy to są starsze konstrukcyjnie silniki?

Tak, to sa starsze konstrukcje, ktore maja dużo rzadziej problemy z rozrzadem, za to maja mnóstwo innych problemow, a do tego wiecej palą.

Rzadziej :?: :?: :?: :?: :?: Nie mają wcale problemu z łańcuchem rozrządu :D

 

 

Tak ale za to mają wadliwe turbiny które jak padają to potrafią zajechać cały silnik !!

Opublikowano

A w n47 nie rozwalą silnika?

 

- Wczoraj mojemu ojcu padła turbina na szczęście nie narobiła żadnych szkód w 520d n47 przebieg ori 161 tyś i uprzedzając obrońców tych silników od razu mówię, że oleje były wymieniane co 15 a auto nie katowane na zimnym i chłodzone po jeździe. :mad2:

Opublikowano

Turbina jak pada to oczywiście że może załatwić silnik ale w M47tu2 były wadliwe turbiny których sprawność była mniejsza niż w N47.

Co nie wyklucza że w N47 turbiny nie padają.

Opublikowano
Podobno awarie turbin w M47TU2 nie wynikaja z wadliwosci tych podzespolow tylko raczej ze zle zaprojektowanego ukladu ich smarowania.
Mam angielsko-jezyczny system = brak polskich znakow diakrytycznych - przepraszam :(
Opublikowano

A w których samochodach nie siadają turbiny... Oto jest pytanie.

 

Taka licytacja gdzie bardziej a gdzie mniej chyba niczego nie wnosi.

 

Co innego wady fabryczne których nie mało w obecnych samochodach.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A w n47 nie rozwalą silnika?

 

- Wczoraj mojemu ojcu padła turbina na szczęście nie narobiła żadnych szkód w 520d n47 przebieg ori 161 tyś i uprzedzając obrońców tych silników od razu mówię, że oleje były wymieniane co 15 a auto nie katowane na zimnym i chłodzone po jeździe. :mad2:

 

Jakie były objawy? Wstawił nową? Z ciekawości - ile wyszło?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.