Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jako ze czesto odwiedzany temat...

to zadam pytanie poza tym tematem czesciowo....

ma ktos downpipe'a wrzuconego ? jak smiga...

ze wzgledu ze moje auto juz ma troche najechane a podobno turbo slabe.... (245kkm) zero luzow i wyciekow... to chcialem mu ulżyć i usunąć kata..

  • Odpowiedzi 694
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Opublikowano

Jak widać pod tym linkiem który zamieściłeś, większość wymienionych wad dotyczy silników diesla.

Każdy sam sobie może odpowiedzieć czy lepiej kupić diesla czy jednak benzynę -.-

Opublikowano

Benzyn jest znacznie mniej a po przebiegu 250 tyś km mają więcej do roboty niż diesel.

 

Podstawowa zasada jak dbasz tak masz :-)

Opublikowano

Stek bzdur napisanych przez kogos kto nie ma pojęcia o tym jak jest zbudowana rodzina N47. W połowie modeli nie ma wtryskiwaczy piezzo, nie ma klap wirowych, ale z pewnością musza sie mimo to niesłychanie psuć. Choć jak dotąd jeszcze nikomu z forum sie to nie przydarzyło.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

tak tak mistrzu i wszechnico wiedzy wszelakiej oczywiście :cool2: a tu kolejny stek bzdur :cool2:

http://www.auto-swiat.pl/1-problemy-rozrzadu-dieslu-n47

 

 

a jeśli nie rozumiesz po Polsku to może tu

http://www.bbc.co.uk/programmes/b006mg74/features/bmw-chains-snap-n47-engine-2007-2009

Człowiek uczy się przez całe życie i głupi umiera
Opublikowano
Popieram i zmiana blach na lci = auto idealne :mrgreen:
Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Opublikowano

Wizyta dziś w warsztacie specjalizującym się w BMW:

 

- 2 sztuki n47 do wymiany rozrządu na placu

- 3 silniki n47 rozwalone na zapleczu (1.pęknięty blok 2.rozrząd strzelony i coś tam jeszcze w jednym)

Opublikowano
W jednym było 119 tk i z tego co mówił mechanik rozrząd już się trzymał na słowo honoru - 1 właściciel. W reszcie nie sprawdzałem i nie pytałem, ale z pękniętymi blokami robili już kilka, przebiegi od 150 do 250tk... to nie jest normalne i to ewidentna wada.
Opublikowano
Wizyta dziś w warsztacie specjalizującym się w BMW:

 

- 2 sztuki n47 do wymiany rozrządu na placu

- 3 silniki n47 rozwalone na zapleczu (1.pęknięty blok 2.rozrząd strzelony i coś tam jeszcze w jednym)

sama radość z jazdy... ktoś po drodze musiał zawalić sprawę nie chce mi się wieżyc by inżynier(owie) odpowiedzialny za projekt dobrał tak słabej jakości materiały choćby na takie koła zębate...

 

Za wyraźną ''sugestią'' księgowych w celu ograniczenia kosztów i inżynier musiał z innego materiału zaprojektować silnik. Przecież mają sprawdzone,bezawaryjne rozwiązania z silników m47 czy m57 w kwestii łańcuchów rozrządu, umiejscowione w łatwo dostępnych miejscach przód, ew. bok. Redukcja kosztów poczyniona na setkach tyś. egzemplarzy jest widocznie bardziej opłacalna :cool2:

Opublikowano
A powiedzcie mi, czy wszystkie n47 mają kłopoty i rozrząd "w gorszym" miejscu? Gdzieś czytałem, że zmieniło to się od 2007r
Opublikowano
Wszystkie N47 maja rozrząd w tym samym miejscu. n57 tez to dotyczy. Z czasem rozrząd poprawiano i problemow jest mniej. Wg. puma auta wprodukowane od marca 2011 nie powinny miec problemow ze zrywaniem sie lancucha rozrzadu jednak, szuranie czasem sie zdarza. Tak czy inaczej uważam ze co 200 tysięcy powinno sie łańcuch wymienić.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Wizyta dziś w warsztacie specjalizującym się w BMW:

 

- 2 sztuki n47 do wymiany rozrządu na placu

- 3 silniki n47 rozwalone na zapleczu (1.pęknięty blok 2.rozrząd strzelony i coś tam jeszcze w jednym)

sama radość z jazdy... ktoś po drodze musiał zawalić sprawę nie chce mi się wieżyc by inżynier(owie) odpowiedzialny za projekt dobrał tak słabej jakości materiały choćby na takie koła zębate...

Koła zębate wg puma sa ze zbyt twardego materiału i powodują przyspieszone zużycie lancucha. Łańcuch jest jednak pojedynczy i na tyle cienki, ze musi sie zużyć po przejechaniu 200-300 tysięcy km. Praktycznie takie samo rozwiazanie jest w silnikach 3,0.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
A M47N2?

 

Czy to są starsze konstrukcyjnie silniki?

Tak, to sa starsze konstrukcje, ktore maja dużo rzadziej problemy z rozrzadem, za to maja mnóstwo innych problemow, a do tego wiecej palą.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano (edytowane)

Dzięki. Chodziło mi przede wszystkim o kłopoty z rozrządem.

 

A generalnie co do kłopotów z dieslami mniejszych czy większych to nie znam marki, która by ich nie miała;) a kilkoma jeździłem.

 

W moim rankingu najgorszy to 2.0TDI.

A najmniej awaryjny to 1,9JTDm 8V w AR 159.

 

BMW za krótko jeżdżę aby ocenić:) ale myślę, że będzie ok.

Edytowane przez kriswin
Opublikowano
Za to nie pękają im bloki, nie wysiadają drogie wtryski piezo (nie we wszystkich) Zresztą zgodnie z dwoma warsztatami w których naprawiam swoje BMW - N47 to jedna z najgorszych jednostek BMW i to widać po cenach aut z tymi silnikami.
Opublikowano (edytowane)
Połowa sprzedawanych modeli N47 nie ma i nie miała wtryskow piezzo. Pokaz mi choć jeden przypadek by komuś z forum w e90 taki wtrysk padł. Przypominam, ze silniki te sa produkowane od 7 lat. Obok zaraz masz wątek o problemie i wtryskach w M47. Sugerujesz ze tam były lepsze wtryski? Edytowane przez K8v8M

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.