Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Czy dobrze rozumiem, że olej od nowości nie był zmieniany przez 147 tys kilometrów? :shock:

Mogło tak być. Kiedyś w warsztacie stała Alfa. Mechanik mówi, że przyjechała babka, bo "coś się zaczęło psuć". Okazało się, że od nowości (70k) nie wymieniała oleju, bo nie wiedziała, że coś się wymienia :D

  • Odpowiedzi 694
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
kolega przyjechal ostatnio e91... m47t2.... tyle akcji co on mial z tym silnikiem :> nikt na forum tyle nie miał :) 147 kkm olej fabryczny !! zatarty silnik... . wymiana.... 1000km... turbo stoi... kat z dpf zatkany ;) ale umówmy sie.... kto rozsądny nie zmienia oleju... a jednak zdarzaja sie mistrzowe sytuacji :)

To jednak to są bardzo dobry silnik że taki przebieg wytrzymał bez wymiany oleju :cool2:

Opublikowano
kolega przyjechal ostatnio e91... m47t2.... tyle akcji co on mial z tym silnikiem :> nikt na forum tyle nie miał :) 147 kkm olej fabryczny !! zatarty silnik... . wymiana.... 1000km... turbo stoi... kat z dpf zatkany ;) ale umówmy sie.... kto rozsądny nie zmienia oleju... a jednak zdarzaja sie mistrzowe sytuacji :)

To jednak to są bardzo dobry silnik że taki przebieg wytrzymał bez wymiany oleju :cool2:

 

A ktoś tu pisał, że zły ? .... bo nie widziałem :roll:

207GTI (175THP) na tor

Tutaj klik: http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=5609


VW Golf mk5 1.9TDI ASZ + GTD1752 (daily)

BMW E46 320D ///M (od czasu do czasu)

Opublikowano
kolega przyjechal ostatnio e91... m47t2.... tyle akcji co on mial z tym silnikiem :> nikt na forum tyle nie miał :) 147 kkm olej fabryczny !! zatarty silnik... . wymiana.... 1000km... turbo stoi... kat z dpf zatkany ;) ale umówmy sie.... kto rozsądny nie zmienia oleju... a jednak zdarzaja sie mistrzowe sytuacji :)

To jednak to są bardzo dobry silnik że taki przebieg wytrzymał bez wymiany oleju :cool2:

 

A ktoś tu pisał, że zły ? .... bo nie widziałem :roll:

Znawca silników N :D

Opublikowano
O kurcze mi też nie grzeje jedna świeca od tamtego roku ,ale przez mrozy odpalał bez problemu, muszę chociaż w te świeczkę zainwestować w moim M47 :norty:

 

a czy komp w mojej e91 z N47D20C zasygnalizuje ze jakas swieca jest uwalona, czy trzeba manualnie pod maska sprawdzac albo wpinac sie komputerem ?

 

Pozdr

Kolego, komp poinformuje cię o uwalonej świecy, tylko broń boże nie wymieniaj sam tylko oddaj do fachowca te świece przy odkręcaniu to porażka jakich mało są tak delikatne że ukręcenie to nie problem :duh:

 

Ok dzieki za info. W zadnym wypadku nie bede tego sam robil :) jestem tylko kierowca fanatykiem BMW a nie mechanikiem :) takze pewnie jak mi sie wywali jakas swieca to sam tego nie bede robil.

Opublikowano
kolega przyjechal ostatnio e91... m47t2.... tyle akcji co on mial z tym silnikiem :> nikt na forum tyle nie miał :) 147 kkm olej fabryczny !! zatarty silnik... . wymiana.... 1000km... turbo stoi... kat z dpf zatkany ;) ale umówmy sie.... kto rozsądny nie zmienia oleju... a jednak zdarzaja sie mistrzowe sytuacji :)

To jednak to są bardzo dobry silnik że taki przebieg wytrzymał bez wymiany oleju :cool2:

 

To ja tez sie podziele podobnym przypadkiem co prawda nie tyczy sie BMW a VW polo. Znajoma znajomego miala Polo no i jak to kobieta poprostu jezdzila i tato jej wszystko w aucie robil. Nie wiem jak relacja miedzy tata a corka czy myslal ze jest swiadoma ze co 15k km trzeba pojechac do mechanika, ale najwyraznie nie byla. Po paru latach uzytkowania owa znajoma zaczela narzekac na auto ze juz tak slabo jezdzi nie ma przyspieszenia itp itp...i ze chce je sprzedac i kupic cos bedzie normalnie jezdzic. No i wkoncu ktos wpadl na pomysl i zmienili olej :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: Czary auto od zylo. Juz nie trzeba go sprzedawac bo jezdzi dobrze :D.

 

Jak widac zdazaja sie takie przypadki.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Dużo ciekawych informacji, ale też dużo bicia piany o nic i wzajemnych przepychanek.

Z tego tematu nadal nie wiadomo który lepszy :)

Będę czytał dalej, choc coraz bardziej przekonuje się, że na spokojnego dupowozika na miasto z małym dieslem pod maską będzie lepsza inna marka niż BMW...

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
Moim zdaniem diesla nie ma sensu do miasta kupować. Obojętnie jakiej firmy.

 

Który benzyniak w e60 jest NAPRAWDĘ godny polecenia? Bo ten temat zgłębiałem (zawsze miałem auta benzynowe) - ale opinie są rózne.

Wiadomo M54 jest dobry, ale to silnik do stycznia 2005. Ja bym celował w auto po 2008.

 

Teraz tez mam 2 benzyniaki i jednego z nich chciałem zastapic e60. Tylko nadal nie wiem w jaki silnik celowac. :(

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
Benzyna R6 ma opinie pozbawionej wad dopiero po roku 2010...

Bo jest ich stosunkowo małe i wady nie są wykrywalne :D

Opublikowano
Benzyna R6 ma opinie pozbawionej wad dopiero po roku 2010...

Bo jest ich stosunkowo małe i wady nie są wykrywalne :D

 

tez to ma jakies znaczenie, plus niskie srednie przebiegi tych aut. Benzyniak z 2008 roku czy młodszy rzadko kiedy ma przekroczone 100 tys km...

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
Benzyna R6 ma opinie pozbawionej wad dopiero po roku 2010...

Bo jest ich stosunkowo małe i wady nie są wykrywalne :D

Nie, bo jak podaje Rivasi:

 

2008 wymiana popychaczy i uszczelnaczy popychaczy (wada konstrukcyjna)

2009 wymiana calej glowicy (wada konstrukcyjna)

2010 zmiana konstrukcji tlokow i pierscieni (wada konstrukcjna)

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Benzyna R6 ma opinie pozbawionej wad dopiero po roku 2010...

Bo jest ich stosunkowo małe i wady nie są wykrywalne :D

Nie, bo jak podaje Rivasi:

 

2008 wymiana popychaczy i uszczelnaczy popychaczy (wada konstrukcyjna)

2009 wymiana calej glowicy (wada konstrukcyjna)

2010 zmiana konstrukcji tlokow i pierscieni (wada konstrukcjna)

 

jak rozumiem to dotyczy silnika N52? czy tej V8?

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
Dobra wracając do silnika N47: jak wyglada trwałosc tej jednostki montowanej w F10? w wersji 184 KM bodajże. Czy to jest mechanicznie identyczny silnik jak ten z e60, czy jakos poprawiony?
spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
Dobra wracając do silnika N47: jak wyglada trwałosc tej jednostki montowanej w F10? w wersji 184 KM bodajże. Czy to jest mechanicznie identyczny silnik jak ten z e60, czy jakos poprawiony?

To są silniki te same, ale bmw cały czas robi drobne poprawki w autach i silnikach ostatnie oficjalne zmianę były w marcu 2011.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Czy ktoś z was miał/ma doświadczenie z N47s (łańcuch, turbina, dpf, dwumasa)? Wiem, że nie było go w e9x, ale liczę że ktoś coś wie.

A w jakich byl? Nie sądzę by się czymkolwiek istotnie różnił.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

nigdy nie mialem m47, mam n47 wiec sie nie bede wypowiadal co lepsze co gorsze...zreszta nie to mnie interesuje w tym momencie...

natomiast szczerze kibicuje zalozycielowi watku, ktory wkladajac kij w mrowisko narazil sie na niewybredne ataki personalne ze strony m47-maniakow (notabebe gdzie sie podziali moderatorzy?). a trzeba przyznac, ze podaje facet suche fakty a jak wiadomo z faktami sie nie dyskutuje.

widziec ciskanie sie niektorych posiadaczy m47 - bezcenne! :D

 

a przeciez wystarczylo zalozyc swoj analogiczny watek i pisac tam o wadach n47 podajac linki...juz widze oczami wyobrazni jak wyznawcy religii "n47 is the best" by sie uaktywnili. i znow bylaby "jazda polska" :mrgreen:

 

i na koniec - zeby byla jasnosc. mimo ze mam n47 to jest mi to zupelnie obojetne czy lepsze jest m47 czy n47. wazne zeby o auto dbac bo jak dbasz tak masz.

-------

mart

Opublikowano

Założyciel tematu z uporem maniaka próbował i dalej próbuje dowieźć, że ma racje i to nie w jednym temacie.

Jego N47 jest idealne i trzeba mu przyznać racje, w końcu skończy się ten temat.

Czytając wypowiedzi to odechciewa mi się wchodzić na to forum.

Ogólnie to zakończył by to w max. 2 zakładkach.

Jak wcześniej się wypowiedziałem, to życzę mu i jego e9x 1 miliona przebiegu.

A jego łańcuch rozrządu niech zakłada na szyję co niedziele do kościoła i niech się modli o lepsze jutro.

PS niech nie zapomina dodać medalika :norty:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.