Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Serio dla Was koszt na poziomie zakupu nowych opon to problem finansowy? Moze lepiej wybrać tico?

Tak masz ł-b zorany że Ci współczuje :cry2: Szkoda mi cie,no ale cóż nie każdy jest idealny :( w końcu masz świetne auto, z świetnym silnikiem.

  • Odpowiedzi 694
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Jeden lubi ogórki , drugi ogrodnika córki. Tego nikt nie zmieni i z wlasnego doswiadczenia wiem, ze od 2006r Niemcy walili lipe i nie mowie tutaj tylko o BMW. VW dal ciala z DSG i 2.0TDI. Audi tez mialo inne modele 2.0TDI i lecialy pompy olejowe. Skoro na forum VW pisza jakie sa wady i co pada w autach i mi osobiscie wszystkie wady wyszly podczas uzytkowania Passiora. Co mialo sie "f.cked up" to polecialo. Kurier bez otwierania paczki wiedzial, ze zacisk hamulcowy jest w srodku jak mu powiedzialem, ze sa tam czesci do Passata :D

Mnie stac na komplet opon zimowych, tylko gorzej jak dzis swieci slonce, a jutro pada snieg. To samo tyczy sie N47, dzis jezdzi, jutro juz nie. Nowa technologia nie oznacza, ze lepsza. Czesto gorsza.

207GTI (175THP) na tor

Tutaj klik: http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=5609


VW Golf mk5 1.9TDI ASZ + GTD1752 (daily)

BMW E46 320D ///M (od czasu do czasu)

Opublikowano
Serio dla Was koszt na poziomie zakupu nowych opon to problem finansowy? Moze lepiej wybrać tico?

 

Słuchaj być może mógłbym Cię kupić i sprzedać -niewiele wiesz na ten temat.

Na docinkę odpowiem Ci rzeczowo. Mieszkam w UK. Przy wymianie filtra przeciwpyłowego "fachowiec" pogubił śrubki a co by się stało przy wymianie rozrządu? Mogę to zrobić sam ale w ogródku nie mam niestety kanału a i podnośnik marnie by się prezentował.

Poza tym to tobie zabrakło argumentów skoro zaproponowałeś mi Tico....

Opublikowano
To mniej więcej jak z lewostronnym ruchem w UK. Cały świat się myli. To my mamy rację.

Nie mój drogi. Jest dokładnie odwrotnie. To N47 dostał tytuł silnika roku, to N47 bmw produkuje rocznie kilka razy więcej niż M47, to po tym jak zaczęto montować N47 bmw zaczęło sprzedawać więcej diesli niż benzyniaków. W Polsce przez ostatnie kilka lat 90 procent sprzedaży to diesle ( z tego zdecydowana większość to N47 ). Świat wybrał ten silnik, bo jak na diesla jest rewelacyjny. Sam osobiście jestem przeciwnikiem diesla w autach osobowych. Jeżdżę dieslem bo akurat ten konkretny jest na tyle dopracowany, że zapewnia jakieś minimum przyzwoitości, szczególnie w połączeniu z automatem. Gdyby w E87 był dostępny silnik 2,0 245KM, to bym jeździł właśnie nim, bo jest od N47 o wiele lepszy, ale jeśli porównujemy N47 do starego kibla, to wybaczcie... Tu nie ma co porównywać i to nie ja tak twierdzę, ale właśnie cały świat.

 

Doczepiliście się tego rozrządu jak rzep psiego ogona, żeby sobie poprawić samopoczucie. Skoro M47 taki świetny i cudowny to po cholerę się rozglądacie za nowszymi autami?

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano (edytowane)
JA nie mam argumentów ? To raczej wy nie jesteście w stanie ich pojąć. W porównaniu z M47 jazda na nowszym silniku daje na przestrzeni 200 tysięcy km oszczędności które pozwalają na dwukrotna wymianę rozrządu. Jak można pisać bzdury że eksploatacja tego silnika jest kosztowna?

aha to z twojej wypowiedzi rozumiem, że po to kupuje się diesla N47 by on "oszczędzał dla ciebie kasę" na robienie rozrządu...a ja myślałem że diesla kupuje się po to by kasa zostawała w portfelu :mrgreen:

Mało rozumiesz. On oszczędza kasę i na rozrząd i dla mnie. To co kosztuje rozrząd to ułamek tego co zostaje w portfelu. Silnikami N47 zrobiłem 300 tyś km. Licząc tylko 3 litry oszczędności względem benzyniaka zostało mi w portfelu 50 tysięcy zł. Na rozrząd nie wydałem nic, ale jeśli będę zmuszony odpalić te 10 procent z tych oszczędności to nie będę płakał że to straszne wydatki.

Edytowane przez K8v8M

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

Już znalazłem rozwiązanie-wrzuce silnik M47 z Allegro. Może trafi się porządna sztuka :lol:

 

Dajcie już spokój.....

Opublikowano

Mi już naprawdę ciężko się to czyta. wg mnie jeden i drugi jest zje....b...any skoro ma takie wady. Moj nie miał dpf i może dlatego nie narzekam. Takich jak ja jest więcej. Dla mnie padające turbo to nie usterka tylko wymiana części eksploatacyjnej tak jak dla Ciebie wymiana rozrządu. oczywiście wolałbym zeby nie padło ale nie będę sial lamentu jak ty to robisz. Jak mówiłem kiedyś miałem kiedyś dwa tds y i sprzedałem nie robiac głowicy która podobno Pękala częściej niz rozrząd w n47. A rozglądamy sie za n47 bo taka jest kolej rzeczy ze ludzie wymieniaja auta na młodsze. Ja na 99 procent szukam benzyny.

Pozdrawiam

Opublikowano
Też bym kupił benzyniaka gdybym miał realny wybór w rozsądnej cenie. Ale dopłacać do podobnej mocy 30 tysięcy a potem jeszcze drugie tyle do paliwa nie zamierzałem.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Niestety silnik benzynowy o mocy powyżej 200KM w e87 to pojemność ponad 2 litry. To oznacza wyższa akcyzę nie tylko na silnik i cale auto ale i elementy wyposażenia dodatkowego. 2,0 170 KM owszem było tańsze nawet, ale chciałem więcej. W praktyce po chipie na 270KM spokojnie nie dawalem się wyprzedzić Porsche boxster na autostradzie w DE. 300 tysięcy zrobiłem od 2008 roku.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Już znalazłem rozwiązanie-wrzuce silnik M47 z Allegro. Może trafi się porządna sztuka :lol:

 

Dajcie już spokój.....

Lepiej wrzuć silnik M57TU2 :lol:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

Faktycznie troche sie cziezko to juz czyta - temat ma juz 25 stron a czego wiekszosc to przepychanki - pewnie dlatego ze temat wzbudza sporo emocji zarowno u posiadaczy eMek jak i eNek.

W ten sposob z fajnego technicznego tematu troche sie smietnik zrobil. O hipokryzjo i ja teraz smiece...

 

W sumie na forum przydalaby sie aplikacja do raportowania usterek, w ktorej kazdy uzytkonwnik moglby zaraportowac swoja usterke w predefiniowany sposob:

- rodzaj nadwozia, silnika, rocznik, ilosc przejechanych kilometwor, czy ta usterka wystapila pierwszy raz, no i co to za usterka (tu musialoby sie znalesc kilkadziesia naczestszych awarii)

- dodatkowo pole do komentarza.

 

Taka baza usterek latwo moglaby sluzyc do generowania roznego rodzaju raportow, np.: awaria/zuzycie dwumasy, przy jakim najczescie przebiegu wystepuje. Albo inne podobne.

Ciekawe czy cos takiego daloby sie zaimplementowac.

 

pozdr

Opublikowano
Serio dla Was koszt na poziomie zakupu nowych opon to problem finansowy? Moze lepiej wybrać tico?

 

A Ty jak nie masz argumentów to zaczynasz wk....ać ludzi :mad2:

 

Ci co już mają ten M47 myśląc o wymianie na nowsze auto poprostu boją się wpakować w problem -tak jest bynajmniej w moim przypadku. Zmieniłbym na 2009r -2010r tylko że na dzieńdobry mam problem z łańcuchem a przy okazji być może inne drobne sprawy jak w każdym aucie. Także wole pobujać się tym M47 dłużej, doposażyć co mi brakuje a za jakiś czas zminić.

 

Właśnie o to chodzi ,że nie ma na co zmienić na nowsze a F31 jest jeszcze praktycznie niedostępne jako używane . :nienie:

 

kolego a jakie silniki sa w F30 / F31 ? Z tego co mi wiadomo to tez N47 :D

Opublikowano
Ale poprawione - poczytaj :norty:
Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Opublikowano
Oczywiście, że N47 i jeszcze bardzo długo tak będzie, bo BMW nie wprowadza nowego silnika 2,0 a jedynie 1,5 3 cylindry. Silnik N47 być może doczeka się drobnych zmian, ale to raczej bez zmiany podstawowego oznaczenia.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

Jak kupuję auto to ma jeździć a nie kupuję i jeżdżę ze świadomością , że mi coś szura i jak się urwie to wymiana silnika za 1/2 wartości auta :mad2:

Jeżdzić bombą zegarową mi się nie uśmiecha . Wyobraż sobie ,że kupujesz auto za ciężko zarobione pieniądze po 2 latach składania i przy zakupie sprzedający Ci mówi ,że wszystko fajnie ale tyko ten łańcuch Pan wymień bo już zaczyna szurać lub zaraz po kupnie ci po prostu pęka . I co robisz - wymieniasz jak już się spłukałeś z kasy :wink:

Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Opublikowano
Jak kupuję auto to ma jeździć a nie kupuję i jeżdżę ze świadomością , że mi coś szura i jak się urwie to wymiana silnika za 1/2 wartości auta :mad2:

Jeżdzić bombą zegarową mi się nie uśmiecha . Wyobraż sobie ,że kupujesz auto za ciężko zarobione pieniądze po 2 latach składania i przy zakupie sprzedający Ci mówi ,że wszystko fajnie ale tyko ten łańcuch Pan wymień bo już zaczyna szurać lub zaraz po kupnie ci po prostu pęka . I co robisz - wymieniasz jak już się spłukałeś z kasy :wink:

A nie sądzisz, że lepiej się przesiąść do tramwaju? Jak przyjdzie kupić nowe opony, to też powiesz, że nie masz kasy i będziesz na łysych jeździł, albo kupisz nalewki za stówkę? Jak się zużyją tarcze i klocki plus sprzęgło, to weźmiesz pożyczkę w prowidencie bo 4 tysiące doprowadzą Cię do bankructwa? Serio warto się nad tym zastanowić.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.