Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Nie ma sensu się spierać prawda jest taka, że każdy silnik się psuje i nie jest idealny ale każdy przyzna że M47 jest dużo lepszym silnikiem od N47 i nie ma co się na tym rozczulać...

 

Auto Bild

Po­waż­ne nie­do­cią­gnię­cia zda­rza­ją się nawet Ba­war­czy­kom! 2-li­tro­wy rop­niak mon­to­wa­ny pod maską ta­kich mo­de­li, jak seria 1, 3, 5, X1, X3, Rover 75 i Land Rover Fre­elan­der ma opi­nię jed­ne­go z naj­gor­szych sil­ni­ków w hi­sto­rii BMW. Lista awa­rii jest na­praw­dę długa.

Krót­ką ży­wot­ność mają dwu­ma­so­we koła za­ma­cho­we, koła pa­so­we na­pę­du osprzę­tu, w star­szych mo­de­lach pompy wtry­sko­we, a w now­szych wtry­ski­wa­cze. Wy­dłu­żo­ny przez pro­du­cen­ta in­ter­wał wy­mia­ny oleju wy­kań­cza tur­bo­sprę­żar­kę, w wy­ni­ku wady tech­no­lo­gicz­nej po­tra­fi pęk­nąć wał kor­bo­wy, a ode­rwa­ne klap­ki w ko­lek­to­rze do­lo­to­wym mogą uszko­dzić tłok, za­wo­ry i turbo.

Ab­so­lut­nym dia­bel­stwem jest prze­nie­sie­nie w roku 2007 łań­cu­cha roz­rzą­du na stro­nę skrzy­ni bie­gów! Po­nie­waż napęd czę­sto nie wy­trzy­mu­je dłu­żej, niż 150 ty­się­cy ki­lo­me­trów, kie­row­ca ma nie lada pro­blem. Tak wła­ści­wie do wy­mia­ny łań­cu­cha naj­le­piej by­ło­by wyjąć cały sil­nik! Kosz­ty nie­któ­rych na­praw ba­war­skiej jed­nost­ki są astro­no­micz­ne.

 

Chyba nie zrozumiałeś, że ten opis szerokiej listy usterek dotyczy wyłącznie M47. N47 dotyczy kwestia rozrządu i jest to kwestia wspólna także dla silników 3,0

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

  • Odpowiedzi 694
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Nie ma sensu się spierać prawda jest taka, że każdy silnik się psuje i nie jest idealny ale każdy przyzna że M47 jest dużo lepszym silnikiem od N47 i nie ma co się na tym rozczulać...

 

Auto Bild

Po­waż­ne nie­do­cią­gnię­cia zda­rza­ją się nawet Ba­war­czy­kom! 2-li­tro­wy rop­niak mon­to­wa­ny pod maską ta­kich mo­de­li, jak seria 1, 3, 5, X1, X3, Rover 75 i Land Rover Fre­elan­der ma opi­nię jed­ne­go z naj­gor­szych sil­ni­ków w hi­sto­rii BMW. Lista awa­rii jest na­praw­dę długa.

Krót­ką ży­wot­ność mają dwu­ma­so­we koła za­ma­cho­we, koła pa­so­we na­pę­du osprzę­tu, w star­szych mo­de­lach pompy wtry­sko­we, a w now­szych wtry­ski­wa­cze. Wy­dłu­żo­ny przez pro­du­cen­ta in­ter­wał wy­mia­ny oleju wy­kań­cza tur­bo­sprę­żar­kę, w wy­ni­ku wady tech­no­lo­gicz­nej po­tra­fi pęk­nąć wał kor­bo­wy, a ode­rwa­ne klap­ki w ko­lek­to­rze do­lo­to­wym mogą uszko­dzić tłok, za­wo­ry i turbo.

Ab­so­lut­nym dia­bel­stwem jest prze­nie­sie­nie w roku 2007 łań­cu­cha roz­rzą­du na stro­nę skrzy­ni bie­gów! Po­nie­waż napęd czę­sto nie wy­trzy­mu­je dłu­żej, niż 150 ty­się­cy ki­lo­me­trów, kie­row­ca ma nie lada pro­blem. Tak wła­ści­wie do wy­mia­ny łań­cu­cha naj­le­piej by­ło­by wyjąć cały sil­nik! Kosz­ty nie­któ­rych na­praw ba­war­skiej jed­nost­ki są astro­no­micz­ne.

 

Chyba nie zrozumiałeś, że ten opis szerokiej listy usterek dotyczy wyłącznie M47. N47 dotyczy kwestia rozrządu i jest to kwestia wspólna także dla silników 3,0

A ten znowu swoje, :duh:

Opublikowano (edytowane)

 

Chyba nie zrozumiałeś, że ten opis szerokiej listy usterek dotyczy wyłącznie M47. N47 dotyczy kwestia rozrządu i jest to kwestia wspólna także dla silników 3,0

 

Ta kwestia nie jest wspólna dla silników 3,0d ( nie wiem jak 3,0i ) może jest tam taki sam łańcuch co w 2,0d (mam na mysli silnik od 2008r ) ale awaria ta tam nie występuje (tzn występuje bardzo rzadko i wynika z faktu ,iż wszystko może się zepsuć bo nie ma rzeczy nie zniszczalnych i nie może być zaklasyfikowana jako wada fabryczna)

 

ale czy ktoś z Was zauważył ,że każdy posiadacz danego silnika broni akurat ten model co posiada pod maską? Ahh ludzie....

Edytowane przez alduwiel
Opublikowano (edytowane)

Bo nikt nie chce tego kupować - za 5 lat te auta będą do kupienia za takie śruby jak dzisiaj np saby/renówki/ople 3,0d isuzu 177 koni- tam też są cyrki , ale do opanowania (wystarczy dobrze nabić nowe tuleje na cylindry)... tutaj chyba jedyne co mozna zrobic to zepchnąć takiego trupa do rzeki i po problemie :roll2:

 

ps widze ,że chcesz kupić benzynę - chlopie ta 3,0 jest ponoć gorsza niż n47-tam to jest kilka wad fabrycznych

Edytowane przez alduwiel
Opublikowano
chlopie ta 3,0 jest ponoć gorsza niż n47-tam to jest kilka wad fabrycznych

 

najlepiej kupić bilet miesięczny w takim razie i dać sobie spokój z autem... jak ktoś napisał wszystko się psuje nawet nowe (z tą różnicą że jest gwarancja).

Opublikowano

No tak , ale po to tu jesteśmy i rozmawiamy ,aby odcedzić te auta/silniki co sprawiają dużo problemów i kupic takie co jest w miarę mało awaryjne-bo bez awaryjnych nie ma ...

Ja się sporo edukowałem i po wtopie z dislem w Signum stwierdziłem - od teraz tylko benzyna- tak było przez ostatnie 5lat... Przez ten czas docierały do mnie infa ,że 3,0d w BMW to jeden z najlepszych silników wysokoprężnych na świecie(4 lata z rzędu tytuł silnika roku) - zaryzykowałem...

Opublikowano

..... i co dalej ? Psuje się ? Ma wady fabryczne ? Jesteś zadowolony lub nie ? Jakie naprawy robiłeś a jakich nie chciałeś a musiałeś zrobić ?

Nawijaj :wink:

Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Opublikowano
No tak , ale po to tu jesteśmy i rozmawiamy ,aby odcedzić te auta/silniki co sprawiają dużo problemów i kupic takie co jest w miarę mało awaryjne-bo bez awaryjnych nie ma ...

Ja się sporo edukowałem i po wtopie z dislem w Signum stwierdziłem - od teraz tylko benzyna- tak było przez ostatnie 5lat... Przez ten czas docierały do mnie infa ,że 3,0d w BMW to jeden z najlepszych silników wysokoprężnych na świecie(4 lata z rzędu tytuł silnika roku) - zaryzykowałem...

I nie żałujesz, chyba :D

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

Ja się sporo edukowałem i po wtopie z dislem w Signum stwierdziłem - od teraz tylko benzyna- tak było przez ostatnie 5lat... Przez ten czas docierały do mnie infa ,że 3,0d w BMW to jeden z najlepszych silników wysokoprężnych na świecie(4 lata z rzędu tytuł silnika roku) - zaryzykowałem...

I nie żałujesz, chyba :D

 

 

Cześc, no udało mi się ustalic przyczynę ubytku mocy (po wycince dpf i kata miała tylko 215ps- więc co najmniej 20 koni brakowało jesli nie więcej) po naprawie juz jestem zadowolony- tak więc na razie pomysł przeróbki na 335d odpuszczam- auto i tak nie daje rady kozystac z tej mocy bo opony za wąskie z tyłu... Ale od 100-200 jest masakra normalnie, może nie jak w m5 ,ale nie wiele brakuje. Na wiosnę pomyślę nad tą przeróbką...

 

Pisząc ,że 3,0d w BMW to najlepsze silniki miałem na myśli te wszystkie o pojemności 2993 - oczywiście 3,5d to jest dopiero wisienka na torcie... ehh tylko ten automat...

 

Amsat na razie to sam nie mogę się wypowiadać bo auto mam dopiero 6 tydzień, ale mój kolega ma e46 3,0d już 3 rok i lata mu jak ta lala- cos mu sie tam psuło, ale tylko pierdołki.

 

Tak czy siak po wywaleniu tych klapek z kolektora te silniki są ponoć najlepsze z najlepszych- tę opinię słysze wszędzie gdzie się ten temat nawinie np w TVN turbo ,w AŚ i w miesięczniku TopGeer ,a i tu na forum nikt na niego nie narzekał (mam na mysli nie zawdodnośc , bo oferowane osiągi i oszczednośc paliwa jest wprost do programu ,,nie do wiary'' )

 

Pomyślce sami mało który silnik wytrzymuje podniesienie mocy o 100% bez konieczności wymiany jakiś tam częsci w środku np wału i tłoków.

Opublikowano

efektem jest to, że masa e90 lci z n47 sprzedaje się już ponad pół roku na allegro czy otomoto;)

 

Bzdura. Gdy kupowałem N47 i wcześniej, gdy szukałem, to masa N47 i M47 stała i sprzedawała się miesiącami. Nie ma to nic wspólnego z rozrządem, po prostu 90% tych aut na allegro i oto-moto tą są takie igły, że ciężko znaleźć kupca :mad2:

 

Co do obaw o łańcuch, czy w ogóle awarię auta, to może rzeczywiście lepszym rozwiązaniem jest bilet miesięczny tak jak kolega wyżej pisał - piszę to ogólnie, nie konkretnie do Ciebie kolego PPGG.

Z tego co czytam dla Ciebie najrozsądniejszym rozwiązaniem jest benzyna. Pamiętaj tylko, że one tez się psują. :twisted: Powodzenia w poszukiwaniach. :wink:

Opublikowano (edytowane)
Nie zepsuje się turbo, dwumasowe, skrzynia biegów , wtryski, nie urwą się klapki. Na sto procent. O rozrządzie nie wspominając. Edytowane przez K8v8M

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
wczoraj znajomemu po raz drugi urwał się rozrząd. Zrobił 30kkm i [bAD] :wink: . Silnik stracił kompresję :mad2: . Co za bubel, teraz już sprzedaje, ma go gdzieś.

 

No to jeszcze napisz ,ze robil w jakim pewnym warsztacie a nie u pana Mietka w szopie, gdzie za wymiane 1500 PLN :norty:

Czekam na info :cool2:

 

Ja przejechalem po wymianie juz 20kkm i cisza, a kolega ma juz ponad 80kkm i auto dalej smiga. :cool2:

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano
wczoraj znajomemu po raz drugi urwał się rozrząd. Zrobił 30kkm i [bAD] :wink: . Silnik stracił kompresję :mad2: . Co za bubel, teraz już sprzedaje, ma go gdzieś.

Daj mi na PW namiary na tego kolegę. Pomogę mu, a przynajmniej spróbuje.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Mozesz sie podzielic w jakis sposob bedziesz probowal mu pomoc :?:

Nie mogę bo nie znam szczegółów sprawy. Ale jeśli się dowiem, a kolega nie będzie miał nic przeciwko to napisze co się udało osiągnąć.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

Rozumiem ,ze jakim prawinikiem jestes , albo cos w stylu dochodzenia praw konsumetna , right ?

 

Btw.

to chyba bedzie pierwszy przypadek w historii forow bmw (w polsce i chyba na swiecie) jak po wymianie rozrzadu lancuch zerwal sie po raz kolejny.

Poki co ludzie pisza, ze po nastu tys zaczal szurac ale nic o zerwaniu :?

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.