Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Wiec tak swiecil mi sie service indicator(zolty) dzis rano(przednie hamulce) , wyresetowal go i wszystko szlo zgodnie z planem.

Nastepnie wlozylem kluczyk ponownie i teraz swici sie znowu ale na czerwono, w akcie desperacji wyresetowalem reszte pierdol i bez zmian. Jak sie tego pozbyc, czy musze wymienic sensory zurzycia hamulcow?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
zgadza się, do skasowania błędu hamulców trzeba wymienić czujnik na nowy.
Opublikowano
Jak resetuje to pojawia sie przebieg wygląda on tak : ------------------------. Na kokpicie świeci się czerwona kontrolka od hamulców + zapala się na czerwono obowiązkowy przegląd. Wyresetowal obowiazkowy przeglad ale tez nic nie zmienilo.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Takie kwiatki pojawiają sie właśnie przy kasowaniu błędu bez wymiany czujnika. jesteś pewien ze został on wymieniony na nowy podczas serwisu klocków?
Opublikowano

Nie dam sobie glowy uciac:( to tylko wymiana wchodzi w gre:(

Jeszcze jedno znalzlem posta ze zwarcie kablekow od czujnika i reset powinien pomoc? ktos to probowal?

Nie zrozumcie mnie zle, nie ze chce przyoszczedzic kilka zloty na czujnkach ale pozbycie sie tego napewno ulawtilo by mi zycie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Chlopie jak czujnik jest stary to nie skasujesz inspekcji. 5 postow ze czujnik musi byc wymieniony razem z klockami a ty dalej swoje a co sie da zrobic a jak obejsc. Jak robiles u mechanika to spytaj czy dal nowe czujniki jak dal to kaz mu sprawdzic polaczenie moze zle laczy. Jak robiles sam to dokup czujniki i zaloz.

🙃🙃

Opublikowano

mi wymienili klocki, potem czujniki do nie bylo ponoc :shock:

Niemieckie mechaniki, zresetowwali alarm a potem przez obd2 wpisali cyferki - odpowiednio 70 000 przod i 50 000 tyl :duh:

Na poczatku nie zalapalem, ale jak po kilku tys km nic sie nie zmienialo to juz wiedzalem co jest :nienie:

W PL mechanik poradzil mi aby odlaczyc akumulator na jakis czas, problem zniknie.

Takze , kup nowe czujnik, zamontuj je ( trzeba zdajac kolo) i wszyszko wroci do normy :cool2:

 

Ale czujniki kupisz osobno za jakies 50zl komplet

 

Serio ? w DE po 17€ sztuka :mad2:

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Oj w euro zarabiasz to i w euro placisz :mrgreen: poza tym zarabiajac np 2000 zl i 2000 euro i placac odpowiednio 50 i 17 to chyba jednak nie tak duzo.

🙃🙃

Opublikowano

Napisales ,ze za komplet 50 pln , ja zaplacilem za jeden 17€ (68 PLN ) tczyli komplet kosztowal mnie jakies 140 , wiec przebita konkretna :shock:

 

Idac tym tropem to jakbym zarabial 50PLN to czujnki kupie po 1 zeta :?: :mrgreen:

 

A powaznie, cena taka bo kupilem ori z BMW ... czyt. ze znaczkiem :norty:

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak. Wszystko zalezne od wartosci pieniadza kolego. To nie ja napisalem o 50 zl za komplet tylko stapoz, ale nie o to chodzi. chodzi mi o to ze majac 2 tys i tracac z tego dwa razy 17 zostaje ci wiecej niz majac 2 tys i wydajac z tego 50. Wracajac do tematu. Nowe czujniki i kasowanie inspekcji klockow i musi byc dobrze.

🙃🙃

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.