Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dobry tekst o uczciwości i F01 :lol:

Ostatnio mnie dwóch chopaczków pod realem zaczepiło w nowej c klasie, wyciągneli garnki z bagażnika po wyprzedazy :shock:

 

Do rzeczy - my tu poważnie dyskutujemy, jak ktoś sobie robi jaja to czuje sie obrażony :x

 

Nie padło jeszcze fundamentalne pytanie - golas czy full wypas nie ma znaczenia, ważne czy "jedzie" :mrgreen:

Hmmmm
  • Odpowiedzi 98
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Jesli nie kupiles to moze zakup w usa pod koniec stycznia mozesz kupic demo z 2014 roku w pelnej opcji za jakies 100 pare tys zl plus oplaty I clo . Pomagalem kupic paru moim znajomym I sa bardzo zadowoleni . Ja zajmuje sie serwisem BMW przy uzyci firmy Autologic z angli na poziomoe ASO
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Plus cło, akcyza, VAT. Możesz napisać ile taniej wychodzi taki Amerykanin?
Opublikowano
To wymaga zimnej kalkulacji clo w niemczech nie robia problemu z wartoscia faktury no I wat jes 17% oczywiscie akcyza tojak sie nie myle to 18% w Polsce. My zdejmowalismy zderzaki ilampy dla oszczednosci ale to byla 330 disel twin turbo oplaty byly naliczane od 17 tys us dolars fak ze za auto zaplacil 26 tys z 2012 roku pol roku temu. Moge dac namiary na pewna firme
Opublikowano
ja bez xenonu auta bym juz nie kupil- to podstawa

od 10 lat kazde auto mam z xenonem (w tym roku 3)

jeszcze raz ponawiam- sprzedam Ci moje F30 328i 2012rok bdb wyposazone

skora, navi prof, xenon, BT, kamera cofania... z 5500km za 140 000zl

http://imageshack.us/a/img600/6067/tgxb.jpg

 

Bylem, widzialem na zywo, dotykalem, macalem - piekne auto :cool2:

Gdybym szukal racjonalnego auta do jazdy na codzien za nieduze pieniadze to bral bym od Bad_Boya te 328i....

EDIT: Tak do mnie doszlo ze na tym aucie jest akcyza tylko 3%!!! to juz w ogole bral bym jak cygan monety z fontanny gdybym szukal 328i :cool2:

Opublikowano
Plus cło, akcyza, VAT. Możesz napisać ile taniej wychodzi taki Amerykanin?

 

Tyle ile przytniesz na podatkach. Powiedzmy, że podstawową wersję kupisz za te 35k USD ~ 110k PLN. Do tego 10% cła, 23% VAT, 3% akcyzy, z kumulacją, czyli podatkiem od podatku. Łącznie około 40% haraczu, trochę mniej cląc w Niemczech (niższy VAT). Do tego transport, wymiany świateł czy innych dupereli i masz bazową cenę w PL.

 

To wymaga zimnej kalkulacji clo w niemczech nie robia problemu z wartoscia faktury no I wat jes 17% oczywiscie akcyza tojak sie nie myle to 18% w Polsce. My zdejmowalismy zderzaki ilampy dla oszczednosci ale to byla 330 disel twin turbo oplaty byly naliczane od 17 tys us dolars fak ze za auto zaplacil 26 tys z 2012 roku pol roku temu. Moge dac namiary na pewna firme

 

Mylisz się co do wartości akcyzy, vatu i jego pisowni. Ale skoro "nie robią problemu z wartością faktury" to biznes się kręci.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

L4 - dokładnie jak piszesz, dlatego o tym wspomniałem. Z USA i owszem można ściągać aby się "opłacało", ale na 2 sposoby:

a) na pirata, czyli ściąganie rozbitków :D

b) ściemniając z papierami, czyli zaniżając wartość.

 

Do tego dochodzi jednak niższa wartość odsprzedaży zazwyczaj. Tak że nie ma cudów.

Opublikowano
L4 - dokładnie jak piszesz, dlatego o tym wspomniałem. Z USA i owszem można ściągać aby się "opłacało", ale na 2 sposoby:

 

Chyba w innym wątku było jeszcze wspomniane o sposobnie "na rodzinę". Domyślam się, że chodzi o mienie przesiedleńcze, ale to nie jest opcja dla wszystkich.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tak dokładnie, do tego trzeba dodać fakt, że z rodzina to się najlepiej na zdjęciu wychodzi, więc to też słaba opcja :wink:

 

Z w/w powodów USA dla mnie odpada.

Opublikowano

Przy sprowadzaniu z terenu UE 6-miesięcznej demówki jak mądrze to rozegrasz to zapłacisz akcyzę od używanego golasa a czy masz opcje za 100 tysi czy za 10 to już UC nie będzie sprawdzał.

 

Na mienie z USA masz "ciocię" z Wołomina na którą auto jest zarejestrowane i grubą umowę, która Tobie ma dać komfort, że ciocia cię nie przekręci a ciocię ubezwłasnowalnia żeby nie miała głupich pomysłów. Nie dla każdego zabawa.

Opublikowano
Co za forum?

Jaja Sobie można robić a jak ktoś zakłada tema i szuka pomocy( swoją drogą w miarę ciekawy) to zamykają

pogratulować

 

Bo to forum jest prowadzone przez samochodziarzy wyznających zasadę, że im mniej się używa tym mniej się zniszczy. Traffic jest niemile widziany, chłopcy się zatrzymali na internetach z 1996r i tyle. Gdyby Zuckenberg wyznawał tą filozofię to na fejsbuku byłby on i jego kot.

Opublikowano

Jaj sobie z nikogo nie robie. Mam wyciąg z konta przedstawić czy co.

Niestety żyjemy w takim a nie innym kraju że jak sobie fajną fure kupisz to pewnie pieniądze ukradłeś albo oszukałeś.

Co do auta to ponawiam pytanie co do zawieszenia.Czy w sport line jest adaptacyjne zawieszenie?W konfiguratorze można dołążyc tylko adaptacyjne zawieszenie M.Rozumiem że w podstawowej wersji są trzy tryby przacy (eco, comfort i sport) ale co to daje bez automatu i adaptacyjnego zawieszenia?

Aktualnie zbieram kase na dodatki jakieś potrzebuje jakies 15k. Ogarnolem zniżkę 8% na auto wychodzi mi 165k po zniżce.Czy warto dopłacać do automatu.Małżonka jest na nie a ja boje się że automat zmieni mój styl jazdy.

Opublikowano

Mam też pytanie o pakiet serwisowy który bmw daje w standarcie.

Czy odbywa się to na zasadzie- jadę na przegląd i nie płace nic do.Bo jakoś nie chce mi się wierzyć

Opublikowano
Automat w F30 działa świetnie, jest szybki i nie czuć zmiany biegów. Jeśli masz wystarczająco $ na automat to nie ma co się zastanawiać, poza tym jest to wygodne :)
Opublikowano
Automat w F30 działa świetnie, jest szybki i nie czuć zmiany biegów. Jeśli masz wystarczająco $ na automat to nie ma co się zastanawiać, poza tym jest to wygodne :)

Czy automat zawsze ma łopatki przy kierownicy?

Opublikowano
Mam też pytanie o pakiet serwisowy który bmw daje w standarcie.

Czy odbywa się to na zasadzie- jadę na przegląd i nie płace nic do.Bo jakoś nie chce mi się wierzyć

 

 

Tak sie to odbywa. przez 100 tys albo 2 lata. to masz w cenie olej filtry itd. możesz zrezygnować -1500zł od ceny. nie opłaca sie!;)

 

"Pakiet zawiera następujące usługi:

 

• wymianę oleju silnikowego i filtra

• serwis/wymianę filtra powietrza, mikrofiltra, filtra paliwa

• serwis/wymianę świec zapłonowych i płynu hamulcowego

• kontrolę pojazdu i przegląd standardowy zgodnie z książką serwisową"

 

 

 

Automat polecam. łopatki sa w skrzyni sportowej.

 

Tryby comfort sport eco jak nie masz/masz automatu regulują reakcje na pedał gazu albo szybkosc zmiany biegów(automat) i klime (eco). i spalanie :twisted:

 

adaptacyjne zawieszenie musisz sobie dokupić w sport line to pakiet stylistyczny tylko. Doradca w salonie Ci pomoże i wszystko omowi.... nawet jesli miałbyś kupic gdzie indziej warto tam jechać ;)

 

Jak małżonka pojeździ tym automatem nie bedzie chciała nic innego. Natomiast nie wiem jak zareaguje na zawiesznie M :twisted: chociaż jest adaptacyjne to moze bedzie ok to koszt + 5000zł

Opublikowano
A tak wogóle musi być nowy? Za tą cene mozesz znaleźć dobrze wyposażoną 328i w premium selection. Przebieg będzie miała ok. 20/25 tys kilometrów ale za to masz dobrze wyposażony samochód w ksenony, automat, navi itp. Posprawdzaj sobie oferty np. na otomoto dealerow bmw w Polsce, sam tak kupowałem i jestem zadowolony.
Opublikowano
Chyba tylko do x3

 

Wysłane z mojego Q10

 

Zamów nowe BMW już teraz, a 8-biegową automatyczną skrzynię biegów otrzymasz bez dopłaty*.

 

*Oferta dotyczy nowych zamówień na BMW serii 3 Limuzyna (F30), BMW serii 3 Touring (F31), BMW serii 5 Limuzyna (F10), BMW serii 5 Touring (F11) oraz BMW X3 (F25), które nie są standardowo wyposażone w skrzynię automatyczną.

Opublikowano
Jaj sobie z nikogo nie robie. Mam wyciąg z konta przedstawić czy co.

Niestety żyjemy w takim a nie innym kraju że jak sobie fajną fure kupisz to pewnie pieniądze ukradłeś albo oszukałeś.

Co do auta to ponawiam pytanie co do zawieszenia.Czy w sport line jest adaptacyjne zawieszenie?W konfiguratorze można dołążyc tylko adaptacyjne zawieszenie M.Rozumiem że w podstawowej wersji są trzy tryby przacy (eco, comfort i sport) ale co to daje bez automatu i adaptacyjnego zawieszenia?

Aktualnie zbieram kase na dodatki jakieś potrzebuje jakies 15k. Ogarnolem zniżkę 8% na auto wychodzi mi 165k po zniżce.Czy warto dopłacać do automatu.Małżonka jest na nie a ja boje się że automat zmieni mój styl jazdy.

 

Dawaj wyciąg z konta, chyba jesteś tu nowy, każdy pokazywał wyciąg w PDF.

Ile jeszcze bedziesz zbierał 15k na te dodatki? Wystarczy poborów w tym miesiącu? Nie mozemy sie doczekać zeby zobaczyć twoją fure :cool2:

 

Nie bierz golasa bo bedzie lipa poźniej i przykro sie zrobi jak cie bedzie mijała insignia na fullu

Hmmmm

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.