Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jako że po dołożeniu oświetlenia chodziła mi po głowie wymiana środkowego oświetlenia na LEDowe zakupiłem zestaw żarówek i paneli /nie dedykowany tylko sam poskładałem zestaw za mniejszą kasiore/

 

No i LEDy zamontowane w aucie:))

 

Wszystkie lampki żyją i mają się dobrze. Tak jak powiedział jeden kumpel auto teraz bardziej nowocześnie wygląda a dodatkowo znacząco lepiej jest oświetlone w nocy. Dodatkowo bardziej teraz pasuje do koloru licznika i do diodek w lusterkach zew.

 

Najbardziej cieszy mnie fakt że za całkiem znośną kasę dało się wymienić wszystkie możliwe żarówki w środku plus rejestracja na tyle auta.

 

Póki co jedno foto zrobione na szybko tel.

 

http://i.imgur.com/8eWWzih.jpg

 

Jak umyje auto i wyczyszczę środek po tych modach to porobię więcej fotek.

 

Z bieżących rzeczy to wahacze już jadą a raczej według poczty polskiej są już we wrocku. Może uda się je zapodać na auto w przyszłym tygodniu no i oczywiście porobię fotki bo jestem ciekaw jak one będą po regeneracji wyglądały a potem ile wytrzymają.

 

No i kumpel zrobił mi psikusa i moje zamówione zimówki miały być zwykłe a wyszło że będą RF /troszkę twardziej ale pewniej/

 

No i to było by na tyle

 

Oli

  • Odpowiedzi 733
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Dobry mod :)

Ale uważaj na ledy rejestracji.

W swojej poprzedniej e90 też je miałem i regularnie, co parę miesięcy gniły. Do środka dostawała się woda.

Za 3 razem zamontowałem je na bezbarwnym silikonie i już wszystko było git.

http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/196/nduk.jpg
Opublikowano
Jako że po dołożeniu oświetlenia chodziła mi po głowie wymiana środkowego oświetlenia na LEDowe zakupiłem zestaw żarówek i paneli /nie dedykowany tylko sam poskładałem zestaw za mniejszą kasiore/

 

No i LEDy zamontowane w aucie:))

 

Wszystkie lampki żyją i mają się dobrze. Tak jak powiedział jeden kumpel auto teraz bardziej nowocześnie wygląda a dodatkowo znacząco lepiej jest oświetlone w nocy. Dodatkowo bardziej teraz pasuje do koloru licznika i do diodek w lusterkach zew.

 

Najbardziej cieszy mnie fakt że za całkiem znośną kasę dało się wymienić wszystkie możliwe żarówki w środku plus rejestracja na tyle auta.

 

Póki co jedno foto zrobione na szybko tel.

 

http://i.imgur.com/8eWWzih.jpg

 

Jak umyje auto i wyczyszczę środek po tych modach to porobię więcej fotek.

 

Z bieżących rzeczy to wahacze już jadą a raczej według poczty polskiej są już we wrocku. Może uda się je zapodać na auto w przyszłym tygodniu no i oczywiście porobię fotki bo jestem ciekaw jak one będą po regeneracji wyglądały a potem ile wytrzymają.

 

No i kumpel zrobił mi psikusa i moje zamówione zimówki miały być zwykłe a wyszło że będą RF /troszkę twardziej ale pewniej/

 

No i to było by na tyle

 

Oli

ledy super ... bardzo odświeżają ... mnie kosztowały 120zł wnętrze + tablica

ringi też...wygląd ok ale bezawaryjne to one nie są !!

Opublikowano

konsekwencja, konsekwencją ale jaki kolor masz w boczkach? Auto na pewno z białym światłem będzie wyglądało nowocześniej i ładniej się to wszystko zgrywa z zegarami, ale wg mnie pakiet oświetlenia powinien być cały przerobiony na kolor 'biały'..

 

Pozdro!

Opublikowano
konsekwencja, konsekwencją ale jaki kolor masz w boczkach? Auto na pewno z białym światłem będzie wyglądało nowocześniej i ładniej się to wszystko zgrywa z zegarami, ale wg mnie pakiet oświetlenia powinien być cały przerobiony na kolor 'biały'..

 

Pozdro!

 

Nie qmam o co chodzi.

 

Ledy są w lampkach które się zapalają podczas wsiadania. Te co są w drzwiach na dole też mają ledy. A ledy co były wkładane w drzwi świecą podczas jazdy i mają ten sam kolor co podświetlenie klimy i wszystkich przycisków w aucie więc zostają w tym kolorze co są.

 

Ave

Opublikowano
czapka z głowy.. w sumie masz rację - światło se nie miesza bo działa w innym czasie. "Na dzień dobry" jest biało, a podczas jazdy bursztynowo (plus duży niebieski płat światła ;) ) mea culpa..
Opublikowano
czapka z głowy.. w sumie masz rację - światło se nie miesza bo działa w innym czasie. "Na dzień dobry" jest biało, a podczas jazdy bursztynowo (plus duży niebieski płat światła ;) ) mea culpa..

 

Spoko looozik. Długo nad tym myślałem i nawet szukałem ledów w ciepłej barwie ale potem mnie właśnie olśniło że to są dwa różne oświetlenia a więc looz.

 

Wczoraj byłem na spocie klubu z Wrocławia i udało się pstryknąć kilka fociszy przez znajomego fotografa. Całkiem fajna sesyjka z tego wyszła :drunk:

 

10697264_450365505102781_7012831050322066629_o.jpg

 

1052316_450364358436229_8515310113337564612_o.jpg

 

10662051_450364398436225_1397518083399331903_o.jpg

 

10628694_450364475102884_6750443192624085947_o.jpg

 

1269237_450364651769533_4394614453560566789_o.jpg

 

10694419_450364955102836_3863423526058855668_o.jpg

 

Pozostałe foty są tutaj

 

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.450364208436244.1073741854.306756589463674&type=1

 

więc zapraszam do oglądania i polubienia :cool2:

 

Oli

 

PS: No i mam problem które foto walnąć na tapetę :)

Opublikowano
ja bym wybierał pomiędzy 2,4,5 ale chyba ostatecznie na tapecie pojawiłaby się 5ka :)
Opublikowano
ja bym wybierał pomiędzy 2,4,5 ale chyba ostatecznie na tapecie pojawiłaby się 5ka :)

 

Póki co jest nr 1

 

Ale mam w czym wybierać więc będę sobie zmieniał :norty:

 

Dziś odebrałem paczkę z wahaczami po regeneracji w firmie REGUM

 

http://www.regum.pl/kontakt.php

 

I takie coś zobaczyłem po otwarciu paczki

 

http://i.imgur.com/cbFnIen.jpg

 

Tak wyglądają wahacze po wyjęciu. Pierwsze wrażenie mega pozytywne.

 

http://i.imgur.com/9Duzf6x.jpg

 

Kilka fotek ze szczegółami. Na osłonkach przegubów znali Lemfordera

 

http://i.imgur.com/YsljtP8.jpg

 

http://i.imgur.com/S4gpnv4.jpg

 

Tak od dołu

 

http://i.imgur.com/8dvGGQj.jpg

 

Kolejny wahacz

 

http://i.imgur.com/t4RDeBD.jpg

 

http://i.imgur.com/3hUGTr7.jpg

 

http://i.imgur.com/i1cH4tw.jpg

 

No i tuleje w wahaczach firmy BOGE czyli też Lemforder

 

http://i.imgur.com/vn4baJG.jpg

 

http://i.imgur.com/ZaQUdtY.jpg

 

http://i.imgur.com/wbLUwIo.jpg

 

Powiem tak, jeżeli mam ori wahacze BMW zregenerowane na częściach LMI czy też BOGE i wyglądające jak nowe za cene 577 PLN z przesyłką pobraniową to jestem w szoku. Mam nadzieję że wytrzymają długo bo za tą kasiore to będę mega zadowolony.

 

Już niedługo wrzucam na auto wraz z bonusem który dotarł połowicznie :(

 

Oli

Opublikowano

Dziś przyszła z małym opóźnieniem paczuszka z prezentem od mojej ładniejszej połowy na dzień chłopaka.

 

W środku było takie coś :

 

http://i.imgur.com/B0RlVXl.jpg

 

http://i.imgur.com/2kVxpsv.jpg

 

No i tak na mnie wygląda ale sorki za jakość fot

 

http://i.imgur.com/QVWuMFs.jpg

 

http://i.imgur.com/BKy9QMO.jpg

 

I jak nie kochać takiej kobietki

 

Oli

Opublikowano

Z bieżących rzeczy to :

 

- pucha środkowa + przedni komplet wahaczy po reg. + niespodzianka do zawiechy będą montowane w piątek u Leo

 

- w sobotę przymusowy wyjazd do kuj-pom i przygoda po drodze podwójna bo po pierwsze to alarm niskie ciśnienie w kole więc wjazd na CPN i faktycznie tylne lewe 1,8 bara . Przy okazji sprawdziłem wszystkie i przy prawym przednim ułamał się mi kluczyk od dekielka felgi na szczęście przy otwartym dekielku więc wtryniłem dziada do bagażnika i w drogę.

 

- dziś miała być droga powrotna ale najpierw okazało się że mam w tym tylnym kole kapcioch na maxa. Więc biorę się za dojazdowe koło i kolejny zonk bo obciera o zacisk a dokładnie o jarzmo. Więc tyle o ile zostawiony na dojazdówce i koło do gumiarza. Okazało się że śruba wbita w oponę sztuk 1.

 

- naprawione i trasa kuj-pom - wroc bez kłopotów. Spalanie 7,2 z czego od Milicza troszkę ostrzej bo sobie z pewnym Łamerykańskim fałłosiem jechaliśmy troszkę żwawiej.

 

- troszkę priv kłopotów się nawarstwiło ale rozpoczęty jest jeden projekt do środka auta aby znowu zrobić kolejny krok do ALPINY i go muszę skończyć.

 

To na razie tyle z życia bumy

 

PS: w piątek wieczorkiem rozpocząłem też projekt dozbrojenia kumpla E61 w lusterka /fotochrom do środka + zew fotochromy i składane/. Póki co środek już jest i lewe zew póki co.

 

Łoli

Opublikowano

No i spotkałem się z oryginalną B5S kolegi.

 

Dźwięk nadjeżdżającej B5S po prostu masakra, jak i całe auto i jego historia.

 

 

Kilka fotek z mojego kalkulatora:

 

 

http://i.imgur.com/QPiKBkK.jpg?1

 

 

http://i.imgur.com/7K5RmnE.jpg?1

 

 

http://i.imgur.com/47vcDbS.jpg?1

 

 

Oli

Opublikowano

Dziś wizyta u Adama w warsztacie aby wymienić wahacze na te regenerowane.

 

Operacja się udała i pacjent żyje :)

 

Dodatkowo założone zostało takie cuś :

 

http://i.imgur.com/HLku3UR.jpg

 

Są to drążki przód i tył od M5.

Wychodzi na to że przód jest mm grubsza od ori a tył 2 mm od ori.

 

Pozostaje jeszcze wyregulowanie zbieżności ale to mam nadzieję uda się jutro zrobić.

 

Dodatkowo kolejny mod miał być do odbioru ale okazało się że nie działa jeden element i muszę czekać na dostawę.

 

Pozdro

 

OLI

Opublikowano

Witam wszystkich ! Przeczytalem caly ten watek i jestem pod dużym wrazeniem konsekwencji , uporu i pasji w osiagnieciu celu . Fajnie ze sa tak pozytywnie zakręceni ludzie jak kolega Oli który pokazuje ile można osiagnac majac pasje i hobby . Az samemu chce się cos grzebać i zmieniac w swojej buni :D

 

Pozdrawiam , Robert

Opublikowano

Są to drążki przód i tył od M5.

Nie znam sie na "buniach" ale mi to wyglada na tzw stabilizator przechylu..odpowiadajacy za to by w zakretach auto sie nie bujalo (takie cosik robiace z niezaleznego zawiwszenia takie jednak troche zalezne...

Pozdrawiam

Przemek

400ps/830Nm ( a było tylko 235 :D)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=299251

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mówią na to drążek stabilizatora więc na to samo wychodzi.

Oli, i jest jakaś różnica w prowadzeniu na grubszych drążkach? :8)

Opublikowano

Są to drążki przód i tył od M5.

Nie znam sie na "buniach" ale mi to wyglada na tzw stabilizator przechylu..odpowiadajacy za to by w zakretach auto sie nie bujalo (takie cosik robiace z niezaleznego zawiwszenia takie jednak troche zalezne...

Pozdrawiam

Przemek

 

Myślałem że na tym forum ludzie mają pojęcie co to jest widząc foto i słowo drążek.

Mniejsza o to jak nie ma ktoś nie ma nic konkretnego do powiedzenia to tak jest więc spoko.

 

Mówią na to drążek stabilizatora więc na to samo wychodzi.

Oli, i jest jakaś różnica w prowadzeniu na grubszych drążkach? :8)

 

No już czuję różnicę bo auto jest sztywniejsze w zakrętach. Delikatnie bardziej twardsze się zrobiło ale jak dla mnie in plus.

 

Polecam wszystkim szczególnie jak mają zwykłe zawieszenie gdzie są drążki jeszcze cieńsze.

 

No i wczoraj byłem zobaczyć postępy nad kolejnym modem i jest MEGA ale więcej napiszę jak już będzie gotowy

 

Oli

Opublikowano

Dziś zrobiłem sobie małą wycieczkę z żoną i z teściem nad jeziorko więc pstryknąłem kilka fotek zapalniczką

 

http://i.imgur.com/hbHXaJO.jpg

 

http://i.imgur.com/rwoLS8B.jpg

 

http://i.imgur.com/mOQXhIR.jpg

 

http://i.imgur.com/nlOmpAx.jpg

 

http://i.imgur.com/IXCkR2d.jpg

 

http://i.imgur.com/y0dSzfL.jpg

 

http://i.imgur.com/VejwjNX.jpg

 

http://i.imgur.com/Va17ltm.jpg

 

http://i.imgur.com/nryWRw5.jpg

 

http://i.imgur.com/6UURqNn.jpg

 

Zawieszenie póki co działa tak jak powinno i coraz bardziej się cieszę z wymiany stabilizatorów bo czuć różnicę w każdym zakręcie.

 

Mam nadzieję że do końca następnego tygodnia odbiorę kolejny mod i poczynię kolejne do następnego kroku.

 

Pozdro

 

Oli

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ona wygląda mega drapieżnie :mrgreen:

M-pak jest okej, wyróżnia auto, ale Alpina to bajka, nadal bardzo praktyczny i świetnie wykonany sedan z takim pazurem :cool2:

Przeważnie ciężko pogodzić praktyczność samochodu z wyglądem, osiągami, itp. Tutaj wg mnie się udało.

Co jeszcze wizualnie można dołożyć aby była bardziej "Alpina"? :wink:

Opublikowano
Ona wygląda mega drapieżnie :mrgreen:

M-pak jest okej, wyróżnia auto, ale Alpina to bajka, nadal bardzo praktyczny i świetnie wykonany sedan z takim pazurem :cool2:

Przeważnie ciężko pogodzić praktyczność samochodu z wyglądem, osiągami, itp. Tutaj wg mnie się udało.

Co jeszcze wizualnie można dołożyć aby była bardziej "Alpina"? :wink:

 

 

Dzięki wielkie,

 

fajnie że się podoba :D

 

Co do połączenia z praktycznością wyglądu i osiągów auta to powiem tylko tyle że autem jeżdżę na co dzień do pracy. No i co tydzień ostatnio muszę robić koło 1000 km i tez spokojnie daje radę więc chyba się udało :norty:

 

Wizualnie to z zewnątrz powoli koniec /chociaż jeszcze kilka rzeczy chodzi mi po głowie - ale to już drobnostki / ale jeszcze w środku zostało kilka pomysłów do wdrożenia :mrgreen: :mrgreen: .

 

Pozdro

 

Oli

Opublikowano (edytowane)

Myślałem że na tym forum ludzie mają pojęcie co to jest widząc foto i słowo drążek.

Mniejsza o to jak nie ma ktoś nie ma nic konkretnego do powiedzenia to tak jest więc spoko.

 

Czesc,

nie bylo to "zlosliwe pouczenie" wiec reakcja "alergiczna" nieuzasadniona

wg bmw store "u buni" nazywa sie to po prostu calkiem zwyczajnie "stabilizator" - pomijajac dyskusje czy lepiej nazywac to stablizatorem czy drazkiem stabilizatora a moze precikiem skreciszkiem jestem przekonany, ze nie kazdy wie do czego to sluzy bo sa tu tacy na forum co nie wiedza, ze w e60 na przodzie jest mcpherson jak w golfie a nie zawieszenie wahaczone jak w duzym fiacie i bmw serii 7 :)

 

Precik skreciszek jest w minimum 4 wersjach

- zwyklej

- z m podwoziem (przytaczam za bmwstore)

- sportowe zawieszenie (jakis tam kod wyposazenia)

- dynamic drive

 

Pierwsze 3 roznia sie srednica typu "pol centa mniej/wiecej" (cena nowego to 700cos zyla z vat wiec jak na standardzy aso taniocha)

Ostatni ma cene "jak z ASO" (over 5k) ale za to ma w srodku jakis element widze prawdopodobnie zmieniajacy twardosc dynamicznie

Nie ma rozy bez kolcow... twardszy precik skreciszek to i wieksza zaleznosc pracy zawieszenia takze podczas jazdy na wprost

Pozdrawiam,

Przemek

edit

czy to wymienic to "pikus" czy rozbiorka polowy zawiasu?

 

poczytaj rownież książke z mechaniki i poogladaj jak smienia sie wytrzymalosć na skrecanie zależnie od srednicy preta.

jak nazywa sie ksiazka gdzie napisali, ze latwiej skrecic szyne kolejowa nic precik o srednicy 2.5cm?

 

po co piszesz cos o czym nie masz pojecia.... poczytaj/poogladaj jak dziala dynamic drive

nie wie jak to dziala bo tego nie mam, mozesz oswiecic

no tak to wyglada "dynamic" vs "zwykly" czy tez "sportowy"

http://images68.fotosik.pl/291/91b17cb1eca58ea4m.jpg

Edytowane przez przemek4net

400ps/830Nm ( a było tylko 235 :D)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=299251

Opublikowano

Myślałem że na tym forum ludzie mają pojęcie co to jest widząc foto i słowo drążek.

Mniejsza o to jak nie ma ktoś nie ma nic konkretnego do powiedzenia to tak jest więc spoko.

 

Czesc,

nie bylo to "zlosliwe pouczenie" wiec reakcja "alergiczna" nieuzasadniona

wg bmw store "u buni" nazywa sie to po prostu calkiem zwyczajnie "stabilizator" - pomijajac dyskusje czy lepiej nazywac to stablizatorem czy drazkiem stabilizatora a moze precikiem skreciszkiem jestem przekonany, ze nie kazdy wie do czego to sluzy bo sa tu tacy na forum co nie wiedza, ze w e60 na przodzie jest mcpherson jak w golfie a nie zawieszenie wahaczone jak w duzym fiacie i bmw serii 7 :)

 

Precik skreciszek jest w minimum 4 wersjach

- zwyklej

- z m podwoziem (przytaczam za bmwstore)

- sportowe zawieszenie (jakis tam kod wyposazenia)

- dynamic drive

 

Pierwsze 3 roznia sie srednica typu "pol centa mniej/wiecej" (cena nowego to 700cos zyla z vat wiec jak na standardzy aso taniocha)

Ostatni ma cene "jak z ASO" (over 5k) ale za to ma w srodku jakis element widze prawdopodobnie zmieniajacy twardosc dynamicznie

Nie ma rozy bez kolcow... twardszy precik skreciszek to i wieksza zaleznosc pracy zawieszenia takze podczas jazdy na wprost

Pozdrawiam,

Przemek

 

po co piszesz cos o czym nie masz pojecia.... poczytaj/poogladaj jak dziala dynamic drive.... poczytaj rownież książke z mechaniki i poogladaj jak smienia sie wytrzymalosć na skrecanie zależnie od srednicy preta.

 

Dla mnie koloego oli kolejny mod na duzy plus... pewnosci prowadzenia nigdy za wiele....

osobiscie pomyslałbym na twoim miejscu nad wymianą tulei w wozkach na cos twardszego... bo jest to element ktory w e60 wg mnie jest zdecydowanie zbyt podatny... ten mod moze miec niesamowity efekt :)

Opublikowano
Ona wygląda mega drapieżnie :mrgreen:

M-pak jest okej, wyróżnia auto, ale Alpina to bajka, nadal bardzo praktyczny i świetnie wykonany sedan z takim pazurem :cool2:

Przeważnie ciężko pogodzić praktyczność samochodu z wyglądem, osiągami, itp. Tutaj wg mnie się udało.

Co jeszcze wizualnie można dołożyć aby była bardziej "Alpina"? :wink:

dziwne stwierdzenie ... bo Alpinie bliżej zwykłej cywilnej wersji...

M- to Predator :)

Alpina bardziej rarytas (mniej spotykana) jednak zwykły laik pomyśli ze to zwykły sedan ...

Koła bardzo charakterystyczne reszta już mniej ...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Są gusta i guściki, ja tam na M-paka aż takiej uwagi nie zwracam (M5 to co innego) jak na alpine.

Po prostu dużo tego jeździ, nie to co np w e34 w m-paku.

Wg mnie jest kozak i tyle w temacie, to moje zdanie. :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.