Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
kupiłem kiedyś Dynavin do e46 i nigdy więcej!!! żeby jeszcze kosztował z 5 stów... Ale 3 koła za takie badziewie? napęd dvd zepsuł się po miesiącu... Radio ledwo łapie fale nie wspomnę o jakości wykończenia... W e46 można przymknąć oko ale w e60? jak masz duża navi i logic 7 to żaden chiniol nie dorówna...

ps. ja bym zmienił jeszcze gałke zmiany biegów bo ta standard z e60 jest beznadziejna ... w serwisie za 400 zł sa z performance sliczne ... pokaże

 

Spokojnie Dynavin nie chodzi mi po głowie. Tak jak pisałem kumpel ma w E60 chonola i nie narzeka ale on miał golasa a nie profesionala z logic7.

Ja mam pomysł jak troszkę podnieść funkcjonalność obecnego układu zachowując ori wszystko z zewnątrz itp. Jak się uda to się pochwalę.

 

Co do gałki .....

 

Tak powinieneś wstawić:

KOD: ZAZNACZ WSZYSTKO

http://files.tinypic.pl/i/00577/9jaeecpsqlof.jpg

 

To mi ta performance nie leży /może na żywo lepiej jest ale to foto ani te z allegro jakoś mnie nie przekonują/ i ALPINA nie zmieniała gałki więc ja tez nie planuje zmienić samej gałki ale mam pomysł co z nią zrobić.

 

Przemo co do chinoli to mogę powiedzieć że działa naprawdę spoko na win CE. Tak jak napisałeś działa z idrive jak i sterowanie z kiery. Ma ekran dotykowy ale w E60 miejsce wyświetlacza nie pomaga w sterowaniu dotykiem jak na mój gust. Reszta spoko, działa bez problemu i te wszystkie rodzaje filmów i reszta bajerów działa.

 

Mi chodzi po głowie hybryda dająca więcej możliwości niż ori system BMW. Pożyjemy zobaczymy jak to wyjdzie.

 

Update na dziś to lampki w lusterkach zewnętrznych oraz wszystkie diodki w boczkach drzwiowych w aucie i nawet działają

 

Dziś jest plan na założenie lampek na nogi plus bonus.

 

Fotki zrobię całości w nocy po założeniu podświetlenia wszystkiego.

 

No i z dobrych rzeczy dziś dojedzie do Wrocka środkowa pucha od MGmotorsport i komplet oponek na zimę. Jak dam radę to podjadę po to wszystko albo w poniedziałek.

 

Pucha musi poczekać na powrót Adasia a opony z felusiami pojadą do Matrixa na uzbrojenie.

 

Oli

  • Odpowiedzi 733
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

No i zakończone doposażanie auta w pakiet oświetlenia.

 

Zamontowane:

- oświetlenie rączek i schowków w drzwiach /8 szt/ oryginał nówencje z ASO

- oświetlenie nóg przód - lampki używane z E60 plus wtyczki z kablami /2szt/

- ledy w lusterkach zewnętrznych /dwie sztuki z kupionych do tego lusterek/

- bonus dwie lampki z tyłu do oświetlenia nóg /takie same jak z przodu/ pomysł wzięty od Macieja z 5er

 

Póki co dziadowskie foty bo robione fonem w garażu a lustrzanka jest na czyszczeniu w serwisie.

 

Podświetlenie nóg przód:

 

http://i.imgur.com/0B3kLP6.jpg

 

http://i.imgur.com/dmfL9S4.jpg

 

Nogi pasażera

 

http://i.imgur.com/J3pUEJG.jpg

 

Ledy oświetlenia a'la panorama

 

http://i.imgur.com/Z3A3qIY.jpg

 

http://i.imgur.com/BEp2jqk.jpg

 

Moduł KBM w który się wpinamy lampkami podświetlenia nóg /górna czarna wtyczka z białym dinksem/

 

http://i.imgur.com/yCZz5xY.jpg

 

Miejsce na lampkę podświetlenia nóg z tyłu wycinamy w dywaniku :)

 

http://i.imgur.com/gyHAFvb.jpg

 

Podpięcie masy przy tylnej kanapie /sorry ale lampa przesadziła :)/

 

http://i.imgur.com/brcgaMF.jpg

 

No i jak to świeci z tyłu na nogi

 

http://i.imgur.com/5hpQzDL.jpg

 

Ogólnie w nocy świetny efekt daje ten mod nawet w moim czarnym wnętrzu.

 

Wszystko powpinane w wyjścia z modułów jak w oryginale więc działa ściemnianie ledów i wszystko się zapala w tym momencie co ma.

 

Postaram się to opisać jakoś używając też DIY z zagranicznych forów

 

Oli

Opublikowano

No to trzeba było trąbić machać to bym nawinął :))

 

Leciałem z żonką na rynek na jakieś ciacha i kawę.

 

Jak coś to na przyszłość mój nr tel 608 01 33 22

 

Łoli

  • Zarejestrowani
Opublikowano

Ja teraz z zona siedze na rynku w Greco :)

 

Zauwazylem Cie w ostatniej chwili wiec nie bylo jak machac :|

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
Ja teraz z zona siedze na rynku w Greco :)

 

Zauwazylem Cie w ostatniej chwili wiec nie bylo jak machac :|

 

Coś zegarek na forum ma qq bo jest godzinę w tył. Wynika z tego że ja już jechałem do domku :norty: teraz siedzę i oglądam siatkę. A ty jechałeś tym E61 kolor taki jakiś szampański??

 

Pozdro

 

Oli

Opublikowano
Oli czy planujesz zmienić listwy we wnętrzu?? mamy chyba te same...myślę że to najładniejsze listwy w e60 (udające drewno) ale co jakiś czas chodzi mi po głowie karbon (ale tylko prawdziwy ) tylko nie wiem gdzie go dostać i pewnie kosztuje krocie...
Opublikowano

Nie planuje zmiany. Ja domaluję tylko logo alpiny tam gdzie być powinno :norty:

 

Prawdziwy carbon masz np tu ale cena zabija

 

http://www.beastpower.com/p/bmw/autocarbon-carbon/BI-BE60-CF-INT

 

Kumpel zaczyna się bawić hydrografiką i z tego co wiem to będzie można zobaczyć co i jak wygląda a tak u innego kumpla wygląda carbon ale chyba folia

 

http://i.imgur.com/erULrdF.jpg

 

Pozdro

Opublikowano

piękny jest taki prawdziwy karbon ... ale kasa ...

hydrografika jest ok ale szkoda mi tych co mam ... jak bym miał jakieś w tym brązie z tymi dużymi słojami (ble) to dawno bym je hydrografika przemalował... ciekawi mnie jak ci to chodzi jaka różnica z oryginałem w przyspieszeniu i ile vmax ... bo oryginał każda 260 i nie wiem czy mocy brak czy ten zegar jest tak zrobiony ze wskazówka nie pokaże więcej... bo zdaje się ze silnik może jeszcze więcej niż 260 :D

ciekawi mnie czy skrzynia daje rade więcej z taka mocą jak w twojej buni

Opublikowano
piękny jest taki prawdziwy karbon ... ale kasa ...

hydrografika jest ok ale szkoda mi tych co mam ... jak bym miał jakieś w tym brązie z tymi dużymi słojami (ble) to dawno bym je hydrografika przemalował... ciekawi mnie jak ci to chodzi jaka różnica z oryginałem w przyspieszeniu i ile vmax ... bo oryginał każda 260 i nie wiem czy mocy brak czy ten zegar jest tak zrobiony ze wskazówka nie pokaże więcej... bo zdaje się ze silnik może jeszcze więcej niż 260 :D

ciekawi mnie czy skrzynia daje rade więcej z taka mocą jak w twojej buni

 

Na bank daje 280 ale więcej się już bałem :norty: chociaż jeszcze chciała :mad2:

 

Najbardziej czuć właśnie różnicę przy przyspieszaniu i nie mówię to 0-100 tylko takie na wyprzedzanie czy potrzebę nagłego zwiększenia prędkości.

 

Polecam zrobić nawet niewielkiego softa bez takich modów ICka czy wydechu jak ja a banan z buzi ci nie zejdzie a przy jeździe na trasie spalanie jeszcze zmaleje.

 

Pozdro

Opublikowano

280 dieslem kozacko!!! no a co z wydechem bo nie chce usuwać dpf ... czy to prawda ze jak robisz chip na 300km to nie trzeba usuwać dpf ??

jak tam twoje wtryski się trzymają (korekty) jak byś potrzebował to jeden mi się został z innej 535 272 km

Opublikowano
280 dieslem kozacko!!! no a co z wydechem bo nie chce usuwać dpf ... czy to prawda ze jak robisz chip na 300km to nie trzeba usuwać dpf ??

jak tam twoje wtryski się trzymają (korekty) jak byś potrzebował to jeden mi się został z innej 535 272 km

 

Myślę że z DPFem możesz zrobić ponad 300 km ale powiem ci że kumpel w poliftowej 535d zrobił test i po usunięciu DPFa bez zmiany programu doszło mu ponad 20 KM. Myślę że 320 KM możesz uzyskać na seryjnym wydechu bez kłopotu. Katalizator w 535 podobno wytrzymuje 400KM a DPF około 330KM /info od MGmotorsport.

 

Co do wtrysków to kilka stron wcześniej pisałem że z nimi walczyłem i teraz mam korekty baardzo dobre.

 

Pozdro

 

Oli

Opublikowano
280 dieslem kozacko!!! no a co z wydechem bo nie chce usuwać dpf ... czy to prawda ze jak robisz chip na 300km to nie trzeba usuwać dpf ??

jak tam twoje wtryski się trzymają (korekty) jak byś potrzebował to jeden mi się został z innej 535 272 km

 

Myślę że z DPFem możesz zrobić ponad 300 km ale powiem ci że kumpel w poliftowej 535d zrobił test i po usunięciu DPFa bez zmiany programu doszło mu ponad 20 KM. Myślę że 320 KM możesz uzyskać na seryjnym wydechu bez kłopotu. Katalizator w 535 podobno wytrzymuje 400KM a DPF około 330KM /info od MGmotorsport.

 

Co do wtrysków to kilka stron wcześniej pisałem że z nimi walczyłem i teraz mam korekty baardzo dobre.

 

Pozdro

 

Oli

przemysle to :D tak czy inaczej diesle zaczęły lepiej jeździć od benzyn ... scigalem się z kolega ... on ma f10 535i (306km) od 0 do 200 łeb w łeb ... a jakby nie było F ma dużo lepszą skrzynie ... a dieslowi nie dała rady...

Opublikowano

Ze złych rzeczy to zaczęło mi wozić trochę furaka i podjechałem do Remoteca na sprawdzenie czy aby nie ma jakiś luzów i jakie było moje zdziwienie jak lewe przednie koło w moich rękach zaczęło latać przód i tył. Okazało się że wahacz wyrąbany na sworzniu. Więc nie polecam dachsteinów do E60 /w e39 byłem zadowolony/. Na szczęście zostawiłem sobie moje ori wahacze z poliuretanami i je jutro wysyłam do regeneracji. Na 5er polecają chłopaki tego gościa i wielu na jego robocie jeździ. Gościu regeneruje tylko ori wahacze albo LMI i wciska tylko sworznie LMI i tuleje też.

 

Jak przyjdą to pochwalę się na forum oczywiście jak wyglądają i będziemy śledzić czy warto bo cena za komplet przód to 400 pln.

 

Dodatkowo zamówiłem pewien mod do zawieszenia więc przy okazji wpadnie i to na auto. Ale to będzie niespodzianka.

 

Z dobrych rzeczy to w końcu dotarł środkowy tłumik aby wyciszyć trochę te gwizdy i delikatnie ujarzmić potworka

 

http://i.imgur.com/jlQUpen.jpg

 

http://i.imgur.com/Fm2wovg.jpg

 

http://i.imgur.com/ycFMdnZ.jpg

 

Jak wróci Leo z urlopu to zapakujemy wszystko do auta

 

Oli

Opublikowano
... ciekawi mnie jak ci to chodzi jaka różnica z oryginałem w przyspieszeniu i ile vmax ... bo oryginał każda 260 i nie wiem czy mocy brak czy ten zegar jest tak zrobiony ze wskazówka nie pokaże więcej... bo zdaje się ze silnik może jeszcze więcej niż 260 :D

530/535D e60 sa "domyslnie" zblokowane na 250. Tuner oczywiscie moze to "odblokowac".

Przemek

400ps/830Nm ( a było tylko 235 :D)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=299251

Opublikowano
... ciekawi mnie jak ci to chodzi jaka różnica z oryginałem w przyspieszeniu i ile vmax ... bo oryginał każda 260 i nie wiem czy mocy brak czy ten zegar jest tak zrobiony ze wskazówka nie pokaże więcej... bo zdaje się ze silnik może jeszcze więcej niż 260 :D

530/535D e60 sa "domyslnie" zblokowane na 250. Tuner oczywiscie moze to "odblokowac".

Przemek

jeździłem kilkoma e60 535d i każda zamykała zegar na 260... jedyne mocne bmw jakim jeździłem gdzie odcinało na 250 to f10 535i

Opublikowano
Nie planuje zmiany. Ja domaluję tylko logo alpiny tam gdzie być powinno :norty:

 

Prawdziwy carbon masz np tu ale cena zabija

 

http://www.beastpower.com/p/bmw/autocarbon-carbon/BI-BE60-CF-INT

 

Kumpel zaczyna się bawić hydrografiką i z tego co wiem to będzie można zobaczyć co i jak wygląda a tak u innego kumpla wygląda carbon ale chyba folia

 

http://i.imgur.com/erULrdF.jpg

 

Pozdro

 

Co do karbonu to.

za komplet 500 usd to nie jest prawdziwy karbon....

 

Tu jest prawdziwy:

http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-E60-M5-E61-545-LCI-Facelift-9-Piece-Custom-Carbon-Complete-Interior-Trim-RHD-/110845629298?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item19ceea1372

 

Ceny zaczynaja sie od 1000 funtow lub usd za komplet.

Widzialem nawet za 2000 funtow i to so odlewy z prawdziwego karbonu.

Tansza opcja jest owiniecie elementow karbonem (nie mylic z folia 3M imitujaca karbon) i to kosztuje 500 usd

Potem mozna zamowic nalozenie metoda wodna warstwy imitacji karbonu (to jest w sumie najepsze bo nie drogie a oryginalny element zostaje idealnie owinety)

Najtansza opcja to popularna folia 3M Nidoc czy jakos tam, sam owinolem sobie srodek kiery, ale to lipa.

 

Pozdro

Opublikowano
Licznik klamie

no tak jak w każdym aucie ... zawyża ...

chodziło tylko o licznik ze pokazuje 260... kogo to obchodzi czy tam jest 5 mniej :)

a kogo obchodzi co Ci licznik pokazuje :) - blokada do 250 (widzianych przez ECU - zalozysz wieksze kola i bedziesz jechal szybciej) jest na poziomie elektronicznym i nie ma zwiazku z tym a ile to auto mogloby wyciagnac odblokowane

bedziesz szedl gdzies na czipa to powiedz by przy okazji to sciagneli i bedziesz jak strus pedziwiatr

Pozdrawiam,

Przemek

400ps/830Nm ( a było tylko 235 :D)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=299251

Opublikowano

Dla posprzątania w temacie,

 

u mnie karbonu nie będzie i basta :))

 

Co do prędkości to przy 260 na zegarach masz minimum 10 km/h mniej. Nie zmienia to jednak faktu że ja nie mam już kagańca i mogę troszkę więcej :norty:

 

 

 

Ave

Opublikowano

Tylko nie folia...

Jak widzę listwy oklejone jakąkolwiek folią to mi się robi źle. Zwłaszcza carbonową.

Typowy festynowy mod.

Hydrografika 100 razy lepsza.

http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/196/nduk.jpg
Opublikowano
co do predkosci zegar-real,to tak to wyglada u mnie

http://youtu.be/5EoWKU-H64o

 

No jak myślałem że przy 260 jest niecałe 250 realu.

 

Tylko nie folia...

Jak widzę listwy oklejone jakąkolwiek folią to mi się robi źle. Zwłaszcza carbonową.

Typowy festynowy mod.

Hydrografika 100 razy lepsza.

 

U mnie żadnej foli ani niczego innego nie będzie. Jedyne co wleci to może w końcu logo na listwę przy nawiewach i ponowny klar.

 

Oli

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.