Skocz do zawartości

Niunia i Oli - E60 535D ALPINA D5S - Alcantara i NBT str 42


Rekomendowane odpowiedzi

Ładnie się prezentują :cool2:

 

dzięki na life jeszcze lepiej :mrgreen:

 

jednak 19 były za małe :D

Szacunek za 20 kolego. Jak wrażenia? A i zima jeszcze może nadejść- tak prorokują

 

Wrażenia jak najbardziej pozytywne. Nie widzę różnicy pomiędzy 19" a 20" w komforcie a wygląd jest przekozak.

 

Co do zimy to takie ostatnie popierdywania będą więc damy jakoś radę a jak nie to MPK zarobi parę PLN / ja już nie wracam na zimowe buty w tym sezonie :norty: /

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 733
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zarejestrowani
Podziwiam Cię za te 20... Ja jezdze dalej na 17 calach, a jak klienci z Wroclawia do mnie wpadaja nawet na 18 wszyscy maja pogiete felunki, moze kiedys wpadniesz na bajere to obejrze kola :roll:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podziwiam Cię za te 20... Ja jezdze dalej na 17 calach, a jak klienci z Wroclawia do mnie wpadaja nawet na 18 wszyscy maja pogiete felunki, moze kiedys wpadniesz na bajere to obejrze kola :roll:

 

No siema,

 

jak będę w okolicach Jeleniej to postaram się wpaść na pogaduchy :cool2:

 

Póki co to 20" to dla mnie to samo co 19" nie czuję różnicy ale za to wygląd mnie cieszy :norty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

żeby nie było że się nic nie dzieje:

 

Mały przegląd u znajomego mechanika Ryśka:

 

- wymiana oleju silnika wraz z filtrem oczywiście /olej ori BMW filtr MANN/

- wymiana klocków tył z czujnikiem /TEXTAR/ jak to Rysiek stwierdził idealnie na styk bo do czujnika właśnie doszło, no i wszystkie klocki równo zjechane więc gitarra

- wymiana poduszek silnika na or BMW /nareszcie nie czuć drgań auta na budzie

- łożyska przód miały być dwa ale już nie dało rady w piątek i tylko prawe wymienione /lewe będzie w poniedziałek /

- wymiana oleju wspomagania na Castrol

 

No i najważniejsze nowe koksy w sterowniku na około 365 KM zapodane przez Filipa /M-ka/ wraz z chłopakami z TC-performance.

 

I znów banan z gęby nie zchodzi

 

Nie obyło się bez psikusa a mianowicie w drodze powrotnej do domu na obwodnicy but i zmiana biegu i nagle buuuum i brak śmocy.

 

Podejrzenie padło na zwykłą opaskę na sylikonowym kolanku /turbawki teraz naprawdę mooooocno dmuchają . Po przyjeździe do domu podejrzenie się sprawdziło więc szybki pitstop i wymiana opaski na porządną SGB. Na szczęście osłon nie założyliśmy, bo w poniedziałek trzeba by je zwalać ponownie. Dzięki zapasom kumpla, dłuższa rurka łącząca jest dorobiona i czeka na zamontowanie aby nie powtórzył się taki problem.

 

W 30 min auto wróciło do życia bo był pilny wyjazd z moją ładniejszą połówką

 

Tak więc cel osiągnięty bo 700 Nm przekroczone /tylko muszę podjechać na rolki bo nie dało rady/ i to już wystarczy w tym aucie.

 

Odebrałem też dystanse na przetestowanie od kumpla z innego forum i w wolnej chwili powystawiam koła tylne na zewnątrz.

 

Jedyny minus to muszę dać do sprawdzenia i ewentualnie regeneracji wtryskiwacze bo potwierdziły się lekkie rozbieżności na korektach a to nie wypada więc to jest kolejna sprawa do wykonania.

 

Reasumując:

- przegląd wykonany w 90% reszta w poniedziałek

- auto dobiło do docelowej mocy

 

Rzeczy do wykonania może już w tym tygodniu

 

- wymiana lewego łożyska przód

- wymiana łącznika w przyłączu IC do EGR

- potrzeba chwili wolnej do przymiarki z dystansami /postaram się w tym tygodniu/

- odbiór ostatniego /jak na razie elementu do tyłu auta/ i może zamontowanie ale to nic pewnego gdyż potrzeba wspawania ....

- umówienie się na zamontowanie poliuretanów przód /Rysiek nie ma takiego sprzętu więc zrobię to tam gdzie kumpel w innym e60/

- no i w związku z tym że EGR mam już wyłączony programowo przymiarki do wywalenia go fizycznie

 

No to by było na tyle

 

i niech śmoc będzie z wami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani
TC-performance oszacowują moc na oko i nakładką na koło :wink:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TC-performance oszacowują moc na oko i nakładką na koło :wink:

 

No i tak i nie gdyż w łodzi już mają stacjonarną hamownie i niedługo kolejna we Wrocku będzie.

 

Co nie zmienia faktu że zrobię test mocy u Mirasa w ECU ale jak poprawi drogę dojazdową bo teraz to urwę coś na 100% :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani
Spytaj Mirasa co się stał z golfem 4 w zeszłym miesiącu na dojeździe :D

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TC-performance oszacowują moc na oko i nakładką na koło :wink:

 

No i tak i nie gdyż w łodzi już mają stacjonarną hamownie i niedługo kolejna we Wrocku będzie.

Tylko gdybyś zawitał do nich do łodzi to niech Ci ją porządnie podepną, byłem jakiś czas temu u Nich przelotem sprawdzić jak tam moja trzyma moc to dopiero za chyba 3 czy 4 pomiarem pokazało prawidłowe wyniki (prawie) W poprzednich pomiarach za mocną ją chyba dociskali do hamowni bo nagle uciekło po hamowaniu 100PS :mrgreen: i tak metodą prób i błędów w końcu na wykresie pokazało wyniki zbliżone do tych które wypluło na stacjonarce w R-PERFORMANCE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TC-performance oszacowują moc na oko i nakładką na koło :wink:

 

No i tak i nie gdyż w łodzi już mają stacjonarną hamownie i niedługo kolejna we Wrocku będzie.

Tylko gdybyś zawitał do nich do łodzi to niech Ci ją porządnie podepną, byłem jakiś czas temu u Nich przelotem sprawdzić jak tam moja trzyma moc to dopiero za chyba 3 czy 4 pomiarem pokazało prawidłowe wyniki (prawie) W poprzednich pomiarach za mocną ją chyba dociskali do hamowni bo nagle uciekło po hamowaniu 100PS :mrgreen: i tak metodą prób i błędów w końcu na wykresie pokazało wyniki zbliżone do tych które wypluło na stacjonarce w R-PERFORMANCE.

 

Spoko,

 

szybciej podjadę do ECU na rolki bo bliżej.

 

Tyle tylko że dojazd do Mirasa to naprawdę tor przeszkód i na razie się boję że coś pourywam.

 

Oli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niunia... napisz mi co to za spojlerek na tylnej klapie?

Bardzo mi się podoba :D

 

Odpowie Oli :))

 

Spojler jest to wzór ACS a dokładnie ten:

 

http://allegro.pl/spoiler-nakladka-klapy-acs-bmw-e60-sedan-abs-sz-n-i4036956357.html

 

Wybrałem ten bo po pierwsze jest ładny :norty: jest z ABSu a nie jakieś szklane coś no i ładnie leży :cool2:

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

generalnie hamownia drogowa pewnie nie jest taka zla (no i jest tania, przenosna, mozna pod lozko wlozyc w domu) ale otwiera szerokie mozliwosci do naciagania wynikow... mozna wpisac wieksza wage auta i podbijac wyniki (trzeba auto na jakims zlomie zwazyc przed testem)

Z tego co wiem Filip mierzy "wytracanie predkosci" na luzie a widzialem na necie jakas "instrukcje obslugi" do hamowni drogowej jakiesjtam i wytracanie predkosci bylo mierzone na biegu i sprzegle.. w automacie to akurat jeszcze inne bajka bo trzeba na N zrzucic... poslizgi w skrzyni wiec caly wynik hamowania automatu jest jak dla mnie powiedzmy kontrowersyjny z definicji (to jest niezalezne od mierzacego ale to problem "technologiczny")

W ecu project wychodza za to "zdrowe serie" :) (na forum audi a4 costam jest poddzial z wykresami i gratisy ich hamowni jakos rzucily mi sie w oczy)

 

"Wykresik" to jednak tylko wynik, ktory ma ucieszyc klienta - bardziej zastanawia mnie proces samego czipowania zdalnego (tu na forum wiecej "zdalnych" czipmacherow jest)

Filip z Wroclawia zczytuje zawartosc sterownika (czy tez wczesniej go aktualizujac na "nowsza serie") odsyla go do goscia, ktory go modyfikuje, nastepnie jest wgrywany na auto i jazda... i tu male ale: mianowicie uzywa to co wiekszosc uzya czyli INPA... a inpa to knot nad knoty (jezeli chodzi o diagnostyke).. nie ma logowania do pliku wiec mozna sobie co najwyzej "popatrzec na slupki" (a te zmieniaja sie przeciez w ulamku sekundy)..

to co moim zdaniem mogloby byc zrobione to

...zlogowanie danych DO PLIKU i odeslanie ich do czipujacego... ten widzac w logu temperature EGT, przeplyw, lambde, ladowanie T itp itd moze zastanowic sie co blokuje ewentualnie dawke paliwa, czy w zwiazku z tym moze warto cisniania T dolozyw a moze wrecz przeciwnie (nie ma sensu pompowac bo i tak temperatua blokuje) itp itd

Mi np nie ruszyli ogranicznika predkosci

Bede szedl na jakas poprawke jak sie czasowo z Filipem zgramy (mam pare uwag po ZLOGOWANIU danych do pliku vs porownanie tego do zmian w mapach) - po wszystkim opisze to w osobnym watku od A do Z

Pozdrawiam,

Przemek

400ps/830Nm ( a było tylko 235 :D)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=299251

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O żeś doktorat napisał :norty:

 

Tak na poważnie to ja wiem że teraz autko zbiera się lepiej niż przed dodatkowo moim zdaniem o wiele bardziej wydajnie bo praktycznie bezdymowo. Czego nie mogłem powiedzieć przed IC i programem.

Co do logów to jakoś nie potrafię tego u siebie zrzucić aby przeanalizować. Chcę też jechać do Mirasa z ECU aby oczywiście zmierzyć mojego smoczka ale też aby on swoim doświadczeniem potwierdził czy jest ok czy też nie :norty: Jak to Stalin powtarzał najlepszą formą zaufania jest kontrola :mrgreen:

Przemo musimy się kiedyś zgrać na jakiegoś mini spota to może ty ściągniesz logi też ode mnie tak bardziej z ciekawości.

Znając życie to pewnie ile bym hamowni nie sprawdził to na każdej będzie inny wynik. A dla mnie najlepszym wynikiem jest mój banan na buzi jak wciskam pedał w podłogę.

 

Jako że mamy wtorek to potwierdzam wykonanie prac w poniedziałek, czyli wymienione łożysko lewego koła przód /chyba było od nowości w aucie :mad2: / i poprawienie mocowania przewodu IC do EGR.

Mam nadzieję że jutro znajomy odbierze ostatni tłumik dedykowany do mojej strzały z końcówkami w męskim rozmiarze pasującym do Alpina look :norty: :norty: :norty:

 

No i trzeba będzie się umówić na wstawienie tego saksofonu do autka aby mruczało w bardziej groźnych tonach :mrgreen:

 

Niech śmoc będzie z wami

 

Łoli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak Twoje auto nie ma dpfa to przy bucie powinno poddymiac jak kazdy klekot bez dpfu przy bucie... jak nie poddymia to znaczy, ze masz wiele powietrza a nie tak duzo kosku.. to znaczy, ze jakby Twoje auto dostalo wiecej koksu to zapierd... by lepiej (czyz nie o to Ci chodzi?) a moze to znaczy, ze np EGT blokuje i tak dawke paliwa i nie ma sensu meczyc T bo ja szlag trafi bo i tak auto wiecej wachy podac nie moze...tyle, zeby to wiedziec trzeba by chwilunie sie zastanowic nad tym co wypluwa program do diagnostyki a tego z inpa zrobic nie mozna (chyba ze bedziesz do avi zrzucal ekran ale to wiocha) - rozumiesz teraz dobrze co mialem na mysli pisza o malym "ale"?

Pozdrawiam,

Przemek

400ps/830Nm ( a było tylko 235 :D)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=299251

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak Twoje auto nie ma dpfa to przy bucie powinno poddymiac jak kazdy klekot bez dpfu przy bucie... jak nie poddymia to znaczy, ze masz wiele powietrza a nie tak duzo kosku.. to znaczy, ze jakby Twoje auto dostalo wiecej koksu to zapierd... by lepiej (czyz nie o to Ci chodzi?) a moze to znaczy, ze np EGT blokuje i tak dawke paliwa i nie ma sensu meczyc T bo ja szlag trafi bo i tak auto wiecej wachy podac nie moze...tyle, zeby to wiedziec trzeba by chwilunie sie zastanowic nad tym co wypluwa program do diagnostyki a tego z inpa zrobic nie mozna (chyba ze bedziesz do avi zrzucal ekran ale to wiocha) - rozumiesz teraz dobrze co mialem na mysli pisza o malym "ale"?

Pozdrawiam,

Przemek

 

Jasne Przemo kumam.

 

Alej ja napisałem że praktycznie bezdymowo :norty: jak depnę to puści bączka bo musi i nie mówię że jest jak z DPF czyli czysto ale do zadymy czy też batorego bardzo daleko :cool2:

Pierwsza wersja softu była z większą dawką paliwa ale troszkę za bardzo kopciła i nie przystoi robić zadymy za sobą że świata nie widać :norty:

Ogólnie ciekaw jestem co by w logach u mnie można wyczytać ale nie wiem jak to zrobić.

Podjadę do Mirasa i zobaczymy co wypluje na jego rolkach i ot tyle.

 

Pozdro

 

Oli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj zamieniłem mojego BT z innym od kumpla którego namówiłem na 535D

 

Jak pisałem wcześniej mój BT powoduje rozładowywanie się aku i skubany jest nieaktywny w menu /czyli nie idzie dziada zaptaszkować/ i powoduje że zmieniarka w schowku za każdym razem jak otwieram auto sprawdza co ma za płyty i nie pamieta co było grane /jak by gubiła pamięc czy cuś/.

Po wymianie na BT od kumpla /niestety ciut inny model/ o dziwo czy też "zacna Pani" od razu się sam zaptaszkował i jest aktywny. Zmieniarka przestała sprawdzać płyty i pamięta co było grane. Oczywiście mogę skubanego teraz odnaleźć w telefonie ale nie mogę sparować gdyż prawdopodobnie jest to problem z innymi vinami w aucie i w BT.

Na dniach sprawdzę jak u kumpla mój BT czy ożył czy nie i czy będzie można go u niego przekodować. /Póki co jego auto stoi u lakiernika aby wszystkie drobne przecierki z niego zlikwidować więc poczekam aż sie z lakierni wykula/.

 

Poza tym rozpocząłem projekt ALPINA inside więc będzie się coś znowu działo Email do ALPINA gmbh poszedł więc czekamy na wieści powrotne.

 

Pozdro

 

Łoli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i dziś w bagażniku pojawiło się takie coś :diabel_faja: Mam nadzieję że uda się jak najszybciej zapodać to cuś na miejsce :mrgreen:

 

http://i.imgur.com/GXXOmqY.jpg

 

Trzeba było wziąć do domu aby zobaczyć co i jak

 

http://i.imgur.com/zceOyxe.jpg

 

No i po odwinięciu folii z końcówki pojawił się taki oto widok :cool2:

 

http://i.imgur.com/x6dKAch.jpg

 

A tak będą oglądali będą w większości inni to cuś :norty:

 

http://i.imgur.com/tfFyc1M.jpg

 

No i w przyszłym tygodniu plan zamontowania tego sprzęta do Alpinki /już się nie mogę doczekać jak będzie kotek mruczał po tej przemianie :whistle: /

 

Na piątek też umówiony jestem na wymianę tulei na poliuretany.

 

Niestety nie dostałem jeszcze zwrotnego emaila z ALPINY :cry:

 

Ale plan zmian zostaje life :mrgreen:

 

Pozdro

 

Oli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś moja ładniejsza połowa wyciągnęła mnie na zakupy aby mi jakieś pory kupić.

 

Nie omieszkałem skorzystać z okazji aby troszkę umyć furę :norty: Jej też się też coś należy

 

No i wracając po umytą .....

 

Przyczajony właściciel i ukryty furacz :mrgreen:

 

http://i.imgur.com/xCXCfw7.jpg

 

No i kilka jeszcze ale już nie zza filara

 

http://i.imgur.com/DTD3PZX.jpg

 

http://i.imgur.com/cqMrjfS.jpg

 

http://i.imgur.com/rhNQSlP.jpg

 

Oj jak ja lubię jak jest czysta tylko nie zawsze jest czas i możliwości żeby umyć furacza :mad2: :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pięknie! Bogate brzmienie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pięknie brzmi... dobra robota :D

Powiedz mi, prócz tego końcowego od MG robiłeś coś jeszcze w wydechu?

Wywalałeś katy? Masz jeszcze DPFa? :twisted:

 

 

Siema SlavoS,

 

dzięki i mi też się podoba jak mruczy bestia :mrgreen:

 

Co do wydechu to gdzieś w temacie napisałem że ja już nie mam ani DPFu ani kata.

 

Ogólnie wydech oprócz ostatniej puszki wygląda jak seria ale DPF i kat jest pusty :)

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.