Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Tylne lampy świecą normalnie, natomiast na komputerze pojawia się błąd przy każdym uruchomieniu silnika:

  • Rear light left failure
  • Rear light right failure.

Fakt -żarówki były przepalone. Wymieniłem je jednak na nowe i wszystko działa prawidłowo. Jak usunąć ten komunikat lub co może go powodować?

Opublikowano

Faktycznie dziwne.

Moze zarowki sa jakies lewe. Sprobuj zamienic stronami, jak wywali alarm z 2 gie strony to masz odpowiedz.

 

mi kiedys wywalilo zarowke to zmienilem od razu 4. Pojawil sie blad ktory nie chcial sobie pojsc :( .

Mechanik poradzil aby odlaczyc akumulator na jakies 2 godziny.

Pomoglo :!: :cool2:

Mozesz tego sprobowac ! Daj znac jak pomoze

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano
weź wyciągnij żarówkę i tam masz styki i one są po prostu zaśniedziałe weź je wyczyść ładnie i powinno wszystko chodzić styk nie łączy i masz błąd
Opublikowano
Witam,

Tylne lampy świecą normalnie, natomiast na komputerze pojawia się błąd przy każdym uruchomieniu silnika:

  • Rear light left failure
  • Rear light right failure.

Fakt -żarówki były przepalone. Wymieniłem je jednak na nowe i wszystko działa prawidłowo. Jak usunąć ten komunikat lub co może go powodować?

 

a nie wsadziles jakis zarowek ledowych ??

Opublikowano
Dziękuje panowie za rady - po powrocie z wakacji wszystko obejrzę. Jednego jestem pewien - nie są to żarówki led ;-) Dam znać jakie efekty przyniesie ten "przegląd" ;-)
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
U mnie objaw był podobny i do tego kierunki szybko migały.okazało się,że siedział moduł świateł.W aso 1200.
Opublikowano
Tak jak kolega wcześniej pisał, zobacz te styki, u mnie też trochę nie wszystko było jak należy ale szybko się uporałem albo jeżeli nie są to ledy to czy na pewno kupiłeś dobre żarówki? Ja bym kupił jedną ori i po kolei sprawdzał. Ostatnio u siebie wykryłem błąd żarówek ledowych, pogrzebałem trochę i błąd zniknął.
Opublikowano
wyczyścić styki drobnym papierkiem ściernym, ew. preparatem do korozji konektorowej. Zauważyłem, że stopka żarówki dość czesto się "wypala" i potem pojawiają się informacje o spalonej żarówce

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
Też miałem ten problem przy jednej żarówce tylnej stopu po lewej stronie w mojej E92. Powodem był zaśniedziały styk. Trzeba było wyczyścić i po problemie.
Opublikowano

Też dorzucę swoje 3 grosze. W tylnej lampie są po dwie żarówki stop na jedną stronę (łącznie 4-ry + trzecie światło stop na ledach). Przy normalnym hamowaniu, zapala się tylko 1 żarówka na stronę, dopiero przy gwałtownym (na granicy włączenia ABS) zapalają się dodatkowo pozostałe dwie aby ostrzec kierowcę za Tobą.

 

Na postoju niestety nie sprawdzisz, czy działają te dwie dodatkowe. Dlatego możesz mieć wrażenie, że wszystko jest okej a tutaj błąd. Wszystkie E9x są wyposażone w ten dodatek: http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/3series/sedan/2005/allfacts/ergonomics_breaklights.html

 

Pozdrawiam

  • 1 rok później...
Opublikowano

Witam

Mam ten sam problem z błędem od żarówek. Oczyściłem już styki, pozamieniałem żarówki i przez chwilę było ok. Po jakichś 2 godzinach i trzykrotnym wyłączeniu zapłonu błąd ponownie się pojawił. Żarówki mam zwykłe, wszystkie sprawne. Czy ktoś ma jeszcze jakiś pomysł.

Pozdrawiam

  • 2 lata później...
Opublikowano

Mam dokładnie ten sam problem co kolega w pierwszym poście. Stało to się nagle podczas pierwszego uruchomienia pojazdu po 3-dniowym postoju. Dodatkowo wystąpił problem szybko migających kierunkowskazów z tym, że to ustapiło, błąd świateł stopu jednak pozostał. Żarówki całe swiecą jak trzeba, styki swiecą się jakby prosto z fabryki a błąd wywala.

Boję się, że będę kolejnym na forum gościem z nie rozwiązanym problemem. Wszyscy szukają a nikt nie dopisuje jak sobie w końcu poradził i to mnie najbardziej martwi. Ja obiecuje, że napiszę.

 

Ps. Krótko po tym problem jak się nagle pojawił tak i sam nagle zniknął. Nie znam przyczyny ale ważne, że wszystko wróciło do normy.

  • 6 lat później...
Opublikowano

Dopiszę zakończenie do tematu bo uważa go za niezamknięty i niedokończony. Otóż ten problem systematycznie w kolejnych latach też mi się pojawiał jak i też zawsze samoistne ustępował tak teraz niestety tak się nie stało. Niekiedy pojawiał się cień nadziei i było OK ale ta Rado trwała krótko. Zdeterminowany i niż wykończony walką i poradami które nic nie wnosiły postanowiłem iść na całość i wymieniłem moduł świateł frm. Temat tym razem został definitywnie rozwiązany choć wiadomo rodzi to większe koszty bo do zakupu modułu trzeba doliczyć zawsze kodowanie. Myślę że tym razem zapomnę o nim na zawsze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.