Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jestem nowy na forum,

mam problem z moją e61 2.0d 2007r 177KM, kupiłem ją jakieś 4m-ce temu, zrobiłem nią do tej pory 4tyś.km i dwa razy komputer kazał mi dolać 1l oleju, o ile pierwszy raz mnie to nie zaniepokoiło to teraz trochę się martwie. pierwszy raz po ok, 2tys wracałem z Hamburga prędkość na banie ok 170 non stop, podobno miała prawo. Teraz jeżdże dużo wolniej i sytuacja się powtórzyła, jadę niedługo do servisu BMW w Toruniu, ale może ktoś mi podpowie o co może chodzić?

Druga sprawa auto-pilot działa dopiero po zbliżeniu pilota do spojlera na tylnej szybie czy ktoś wie jak z tym sobie poradzić?

Opublikowano
Jaki masz przebieg w aucie i gdzie go kupowałeś? Sprawdź czy z odmy nie leci olej ,może być zapchana i przez nią wycieka olej. Może też turbo zaczyna Ci zjadać olej ,co może się skończyć wyssaniem całego oleju i samozapłonu oleju silnikowego w cylindrach. Co prowadzi do zatarcia silnika. Ja mam 3.0d więc o usterkowości 2.0d wiem tyle że padają tam rozrządy , może wypowie się ktoś bardziej obeznany w temacie 2.0d być może maja jakąś przypadłość.

Używane części do BMW e36 e38 e39 e46 e53 e60 e87 e90 f01 f10 f30

tel .: 731 885 885 Zapraszam :)


http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=39682621

Opublikowano
Moge tylko powiedziec ze mi ubywa jakies 0,5l na 15tkm a na autbahnie czesto jezdze dobrze ponad 200 km/h. Te silniki raczej specjalnie nie biora oleju jesli jest wszystko w pozadku. Olej leje Mobil 1 ESP 0W40 i zmieniam co 15tkm.
Opublikowano

Mi Castrola 5w30 brał około 0,5 litra na 5 tys. km. Teraz leje Motula 0w40 i po 10 tys. km dolałem 0,3 litra.

 

Co do sporego zużycia oleju to najpierw turbina do sprawdzenia i odma plus szczelność intercoolera i innych wycieków.

 

Jeśli to wykluczysz to pozostaje sprawdzenie tulei na cylindrach i remont silnika.

 

Uzasadnione jest pytanie ile auto ma przejechane (nie stan licznika!!!) i gdzie je kupiłeś!

 

Kolejne pytanie: wymieniałeś olej po zakupie?

 

Jeśli się okaże, że masz padniętą turbinę to wypadałoby rozważyć wymianę rozrządu!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dorzucę jeszcze, uszczelniacze popychaczy hydraulicznych zaworów .
Opublikowano
Dzięki serdecznie za podpowiedzi, w poniedziałek odstawiam do warsztatu i się okaże co jest grane. Kolega powstrzymał mnie od oddania do serwisu BMW, może i ma racje a swoją drogą może wiecie kto jest zaufanym mechanikiem od bmw w Toruniu? Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki!
  • 4 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.