Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Sytuacja wygląda następująco:

Jeździłem tak długo, aż zabrakło ropki. Auto zgasło. Zalałem z 8l. Wróciłem do domu i tu znowu zalałem paliwo za 100 zł (NEO -DieselEnegry)

Wyłączam auto i co? Silnik pracuje jeszcze 3-4 sek. Uruchamia się normalnie, tylko gasnąć nie chce od razu. Sporadycznie towarzyszy temu błąd "einspritzanlage".

Podłączyłem pod INPE i oto co wyszło:

http://www.galerieallegro.pl/zdjecia/z221/2215612/middle/1.jpg http://www.galerieallegro.pl/zdjecia/z221/2215612/middle/2.jpg http://www.galerieallegro.pl/zdjecia/z221/2215612/middle/3.jpg http://www.galerieallegro.pl/zdjecia/z221/2215612/middle/4.jpg http://www.galerieallegro.pl/views/2215612/1.jpg

http://www.galerieallegro.pl/

 

Dodam, że około 2 lata temu wymieniłem pompkę progową oraz regulator ciśnienia paliwa.

Znowu wymiana w/w podzespołów?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wszystko to układ paliwowy, 1-ciśnienie na pompie progowej, 2- ciśnienie na CR, 3-coś z ciśnieniem CR przy starcie, 4-regulator CR.

Musiała ci pociągnąć syfu z baku, i poszło w silnik, albo jakieś lipne paliwo.

Spróbuj nalać dobrego paliwka, zmienić filtr i jeździć, przy czym coś gdzieś niedawno czytałem, że (chyba) na regulatorze nazbierało się syfu, i to przez niego silnik głupiał, i ponoć wystarczy czyszczenie, w każdym razie temat był max z przed 2 tygodni.

Opublikowano

1) Za słabe ciśnienie na pompie progowej - do wywalenia.

2) Niestabilne ciśnienie na listwie CR (stanowczo!) + 3) to samo na rozruchu + 4, czyli regulator tego ciśnienia.

 

Jak dla mnie na bank progowa do wymiany + regulator.

Być może będzie też problem z pompą CR.

 

Czyżbyś zalał dziwnym paliwem? Chyba na to wygląda. Puściłeś pompy na sucho :/

Opublikowano
1) Za słabe ciśnienie na pompie progowej - do wywalenia.

2) Niestabilne ciśnienie na listwie CR (stanowczo!) + 3) to samo na rozruchu + 4, czyli regulator tego ciśnienia.

 

Jak dla mnie na bank progowa do wymiany + regulator.

Być może będzie też problem z pompą CR.

 

Czyżbyś zalał dziwnym paliwem? Chyba na to wygląda. Puściłeś pompy na sucho :/

 

No ale, około 2 lata temu wymieniłem pompkę progową oraz regulator ciśnienia paliwa!

Znowu to samo?! :x

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No wiesz, jak pociągnęło syfu, to nową pompke mogło zajechać w tempie ekspresowym.

Nie powinno się wyjeżdżać paliwa do zera, to nie zdrowe dla układu paliwowego.

Opublikowano

No wiesz, mi Statoil pociągnął progówkę 3,8 oraz zatarł pompę CR + regulator po jednym ciśnieniu :>

Poszukaj w historii forum jak chcesz :)

 

Rozrząd też robiłem w całości, więc masz nieźle :)

Opublikowano
Wymontowałem zawór regulacji ciśnienia paliwa. Może pomoże jakieś czyszczenie tegoż zaworu? Jak tak to czym to czyścić?
Opublikowano

Formalnie, to nie mam pojęcia jak go wyczyścić. Ciśnienie + najpierw odleżyny w ropie?

Tak czy inaczej jakikolwiek syf z układu paliwowego nie może ruszyć dalej (wtryski itp)

Opublikowano
masz wiele błędów związanych z układem paliwowym w tym błąd niskie ciśnienie pompy progowej, więc zacznij od niej bo ona jest pierwsza w układzie paliwowym nie licząc pompy w baku i może powodować resztę błędów

http://www.directtraffic.pl/tl_files/clickad/zaufali_nam_small/bmw.pnghttp://kernest.fm.interia.pl/strzalka_w_lewo.gif. Zobacz link ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓

http://www.youtube.com/user/RadekFiliks/videos?flow=grid&view=0

Opublikowano

Sprawa się wyjaśniła.

Wymieniłem zawór regulacji ciśnienia paliwa + filtr paliwa

Silnik pracuje bez problemów, zero błędów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.