Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
...

Kolejny, który ma od nowości auto i może powiedzieć że na sto procent nic się z nim nie działo?

Czy jest choć jedna osoba, która od nowości przyjechała 200 tys km i może uczciwie powiedzieć, że nic się z autem nie działo?

 

...

Ja mogę zrozumieć, że się kupuje stary kibel, bo kogoś nie stać na nic lepszego, ale polecać to innym, żeby się lepiej poczuć ? Nie wstyd wam?

 

moja 120d, była kupiona w grudniu 2004r jako nowa, w marcu 2005 miała 4k km przebiegu, dostała chip na 191KM, została sprzedana na wakacje 2007r z przebiegiem ~75k km, odkupił ją mój znajomy, auto jest ciągle u niego, ma obecnie trochę ponad 200k km przebiegu, NIC się nie zepsuło,

 

może JEST to wyjątek potwierdzający regułę, że auto to kibel jak sugerujesz

 

ale uważam, że duże firmy, które mają duże środki na projekty i ich weryfikację rzadko robią bubel, bubel może powstać jako wypadkowa po złożeniu w całość z podzespołów, które ledwo mieściły się w normie i po złożeniu w całość się sypnie...

 

uogólniając chyba masz kompleks na punkcie N47, kompleks, który może być coraz większy ponieważ w ogólnodostępnych gazetach motoryzacyjnych N47 w modelach serii E ale tyko 1 i 3 (nie ma nic o serii 5 czy aktualnych modelach F) jest podawane za egzemplarz, który należy omijać szerokim łukiem i jest określane jako WTOPA....

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

  • Odpowiedzi 209
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Kolego piszesz kompletne bzdury, które powtarzasz za dziennikarzami. Problem ma zarówno seria 5 jak i serie F. Bez żadnego problemu mogę Ci pokazać takie przypadki. Ten sam problem z rozrzadem maja silniki 6 cylindrowe. Jedyna różnica jest taka, ze niewielu ich posiadaczy siedzi póki co na forach. Jeśli dla Ciebie ewentualna jednorazowa naprawa silnika za 4-6 tys to jest wtopa, to może nie kupuj auta, bezpieczniejszy będzie rower.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

K8V8 co jest bzdurą :mrgreen: :mrgreen:

 

to, że media tak piszą o Twoim super aucie, wywal swoje żale dziennikarzom, że oczerniają Twoje "bóstwo", dla mnie ich artykuły są tak wiarygodne jak wpisy niektórych na forum,

 

czy może bzdurą jest to:

 

-to, że nie podniecam się silnikami N, napisałem jak i większość tu obecnych, że są lepsze, choć przesunięcie rozrządu jest mega wtopą, zmiana miejsca nie ma nic wspólnego z lepszą pracą motoru jest podyktowana tylko wskaźnikami bezpieczeństwa,

 

-to, że miałem od nowości (co ciągle wszystkim negujesz) M47 i cudem się nie zepsuł, miałem też jeden z najgorszych silników benzynowych SUBARU 2.5, silnik był na mocnym chipie i TEŻ o dziwo się nie zepsuł: nie pękła głowica, nie rozszczelniła się uszczelka, nie nadtopiły się tłoki...

 

99% userów pisze Ci od lat prawdę: JAK DBASZ TAK MASZ, Ty wiesz lepiej :mad2: ,

 

nie mam pojęcia czy mój obecny silnik się nie rozsypie, dbam więc uważam, że będzie OK ale nie piszę bzdur typu M57 to syf/kibel bo ja mam N57...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

Policzyl ktos ile tu na forum łańcuchow peklo?

Ciekawy jestem ile tego jest. Musicie takze pamietac w tym kontekscie, ze malo kto ma tu przebieg powyzej 200k. :duh: Ile takich Ex tu jest?

Opublikowano

AO napisałem Ci ci jest bzdura. Napisze jeszcze raz. Bzdura jest twierdzenie ze problem dotyczy tylko serii 1 i 3.

A jeśli w jakimś silniku się tyle rzeczy sypie to jest to kibel. Bez względu na to ze ze w niektórych autach usterki się nie zdarzają. Silniki N47 maja problem z rozrzadem ale jest to jedna typowa usterka, a nie kilka jak w M47.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Proszę, jeden post od tego tematu problem z N47 - tylko łańcuchy padają? Kogo Ty chcesz oszukać? To silnik jak każdy inny i też się psuje.

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221908

I o czym to ma świadczyć ? Ze jeden gość ma mało sprawnego mechanika? To jest może typowy problem tego silnika ? Mam ci znaleźć przykład padnietego łańcucha w M47? Mam z tego powodu twierdzić ze to jest typowa usterka tego silnika ?

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Nigdy nie twierdziłem że ta wada nie występuje. Jednak na jeden przypadek zerwanego łańcucha zgłoszonego na naszym forum znajdę bez trudu trzy padniętej turbiny lub innych problemów z M47, nawet jeśli w przypadku M47 ograniczę się wyłącznie do okresu sprzed 2 lat aby tym samym wyrównać wiek silników. M47 były w e90 montowane zaledwie przez dwa lata, a liczba usterek które ludzie zgłaszają na forum jest przytłaczająca. Silników jest co najmniej 3 razy mniej niż N47 a liczba problemów co najmniej trzy razy większa. Takie są fakty i jakbyście nie zaklinali rzeczywistości i mnie nie obrażali one się nie zmienią.

ta Twoja formułka wklejona w każdym poście o M47 po prostu rozp.....la system i dlatego każdy tak po Tobie jedzie. Chyba Ci się musiał ostro posypać jakiś M47 przeszłości..... Zły dotyk boli przez całe życie :mrgreen:

To nie żadna formułka lecz brutalne fakty, a i tak zaokrąglone na korzyść M47. Żeby poczuć niechęć do tego silnika wystarczyło mi by musieć nim jeździć przez kilka dni.

 

czyli kupiłes jakiegos bubla po przejsciach i po kilku dniach ci sie rozsypał. ktos poprostu wcisnął ci złom i teraz sie podniecasz ze wszyscy mają m47 takie jak ty miałes :duh: niestety fakty są inne. owszem zdarzają sie awarie ale to nie reguła. a tobie rozrząd jak szurał tak szura dalej :cry2:

Opublikowano
(...)Mam z tego powodu twierdzić ze to jest typowa usterka tego silnika ?

 

Gdybyś tak zaczął twierdzić na podstawie mojego postu, to powiedziałbym Ci, że jesteś schizofrenikiem albo masz problemy z czytaniem ponieważ ja nic takiego nie napisałem :lol: Przytoczyłem tylko pierwszy lepszy temat z inną usterką tego silnika niż łańcuch.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
http://://www.topgear.com/uk/photos/bmw-m3-coupe-last-one-2013-07-09

Zaraz nam wmówisz że to kultowa jednostka i wszyscy będą tęsknić jak za ostatnim V8 w M3 :duh:

Nikt po niej nie będzie tęsknić bo jeśli już to będzie zastąpiona lepszą. Ale to za wiele lat dopiero. Choć model 143KMprawdopodobnie pójdzie na emeryturę już w przyszłym roku i zostanie zastąpiony 3cyl. I pewnie znajda się tacy co bedą tęsknić za 4 cyl.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A może K8v8M, który poświęca i tak wiele czasu na przedstawienie zagadnienia wyższości N47 nad M47, byłby uprzejmy w oparciu o np. dane z naszego forum przedstawić wykaz z podaniem ilości poszczególnych rodzajów awarii w wymienionych wyżej modelach silników. Wtedy rozmowa byłaby bardziej uściślona.
Opublikowano

Ostatnio jak czytam te posty, to trzymają mnie bardziej w napięciu niż jakis dobry film :D

 

A kolega K8v8M to faktycznie Kozak, ma swoje zdanie facet i tyle :)

Opublikowano
A może K8v8M, który poświęca i tak wiele czasu na przedstawienie zagadnienia wyższości N47 nad M47, byłby uprzejmy w oparciu o np. dane z naszego forum przedstawić wykaz z podaniem ilości poszczególnych rodzajów awarii w wymienionych wyżej modelach silników. Wtedy rozmowa byłaby bardziej uściślona.

PRoszę

 

http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
To i ja cos dodam od siebie :D sledze uwaznie te forum i wloskie gdzie mieszkam i gdzie BMW E9x sa tak powszechne jak u nas skody czy fiaty,a 90%z nich to 320d,zazwyczaj kupowane nowe bo kupowanie uzywanych nie jest tu w modzie,z wyniesionych stamtad doswiadczen dodam ze M47 to problem z turbinami(czesto az za bardzo!) i kolami pasowymi,natomiast N47 z rozrzadem.Wszystkie inne usterki wymienione przez kolege "kozaka" zdarzaja sie ale raczej sporadycznie i nie mozna ich zaliczyc do "typowych" a pozatym zdarzaja sie w obydwu silnikach,w N47 tez padaja turbiny choc nieco rzadziej
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Chyba jednak blok pomiędzy cylindrami. Było na forum naszym zdjęcie takiego silnika po rozbiórce. I zdarzyło się także na naszym forum ze dwa razy w n47.

Z tego co pamiętam jest to mini pęknięcie, które ujawnia się dopiero po przeszlifowaniu powierzchni bloku. Objawy są takie jak przy uszkodzonej uszczelce pod głowicą.

Opublikowano
Chyba jednak blok pomiędzy cylindrami. Było na forum naszym zdjęcie takiego silnika po rozbiórce. I zdarzyło się także na naszym forum ze dwa razy w n47.

Z tego co pamiętam jest to mini pęknięcie, które ujawnia się dopiero po przeszlifowaniu powierzchni bloku. Objawy są takie jak przy uszkodzonej uszczelce pod głowicą.

W wątku właściciel auta napisał kompletnie co innego.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.