Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja zawsze jak myję koła czy to z przodu czyz tyłu to zawsze mam tak jakby sklejone klocki z tarczą i następuje zerwanie z puknięciem.Dzieje się to tylko po mocnych środkach do felgaż potem w miejscu klocka na tarczy są rdzawe odciski klocka.

 

Wysyłane z mojego LG-P880 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano
Ja mam dokladnie tak jak kolega powyzej i to na bank jest nalot po myciu auta ktory skleja klocek z tarcza. Wczoraj moj brat w alfie 159 mial identycznie (auto po myciu stalo 2 dni, na tarczach bylo widac rdzawy nalot) Szarpnie przy ruszaniu i to wszystko, potem trzeba przyhamowac zeby usunac nalot i jest ok.
Opublikowano
Macie racje (co niektorzy)tak sie dzieje po myciu,niekiedy tarcze przyrdzewieja i stad takie objawy wszystko jedno w jakim aucie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
wszystko nie bo np. w alfie czy fiacie przyrdzewieją razem z wahaczem i Macphersonem :mrgreen:

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Opublikowano
wszystko nie bo np. w alfie czy fiacie przyrdzewieją razem z wahaczem i Macphersonem :mrgreen:

 

Macpherson w Alfie? Odśwież dane...

Opublikowano

Zadna alfa nie ma Macphersona?

 

Alfa 156 ma np. To jedno z popularniejszych rozwiazan jesli chodzi o zawieszenie przedniej osi i dlatego troche sie zdziwilem jak napisales o tym odswiezeniu danych.

Era resorow piorowych rodem z malucha juz dawno sie skonczyla...

Opublikowano

EDIT: Ok, masz racje.

MaCpherson moze miec tylko jeden wahacz. Wielowahaczowe juz nie jest nazywane MacPhersonem.

Chociaz w sumie jest jego rozwinieciem.

Opublikowano

dzisiaj odebrałam auto z warsztatu, okazało się że po zerwaniu auta wtedy gdy było zablokowane pełknęła sprężyna po lewej stronie :? więc wymienione są teraz obydwie i spokój, tracze były zardzewiałe więc wymieniłam wszystko, koszt nie mały ale trudno wcześniej czy później trzeba by było.

Ale co się okazało przy okazji - poszło mi mocowanie z lewej strony :( ponoć częsty problem w tej serii bmw ale to już inny temat.

pozdrawiam

Opublikowano

Mocowanie wozka dyfra - w przedlifcie sie wyrywa.

Tarcz nie musialas zmienic, pare hamowan i swiecilyby jak nowe.

Trzeba bylo oblukac dobrze stan amortyzatorow i poduszek. Wciaz jestem zdania, ze sprezyny same nie pekaja. Znam samochody po 400tkm przebiegu z oryginalnymi sprezynami.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.