Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jako, że jestem nowy na forum witam wszystkich! :)

W zeszłym tygodniu zacząłem swoją przygodę z BMW i chyba niestety bo w furze silnik most skrzynia i zawieszenie miały być dzwon okazała się kupa jak reszta auta.

Po odjechaniu z komisu kilkudziesięciu kilometrów auto się zagotowało i z łomży musiałem wczoraj ciągnąć do warszawy lawetą a sprzedawca - pseudo komis zamknięty i wyłączony telefon do dziś.

Po zajechaniu i zjechaniu z lawety silnik pracuje nierówno - pryka na wolnych, głośno chodzi, obroty wyrównują sie na gazie i silnik lżej pracuje, pod korkiem oleju MASŁO, czyli najprawdopodobniej uszczelka lub pęknięty blok?

Po 150km na lawecie w aucie jakby zabrało zawieszenie.. Buja nim na wszystkie możliwe strony podczas jazdy aż nie da się jechać. Dodam, że auto podobno stało podobno jakiś czas nie jeżdżone.

Wentylator w środku nie dmucha.

Ze wspomagania ciurkiem spierdziela atf

Siłowniki od szyby u kierowcy przestały działać i walą w boczek.

Komputer wywala jakieś błędy co chwile poza tym nie gaśnie po zgaszeniu tylko świeci się rozładowywując akumulator.

Lubie te auta trafiłem na chu*a i mój błąd bo furka ładnie się prezentowała a ja mu zaufałem jak głupi i to chyba był mój najmniej trafny zakup w życiu.

Moje pytanie brzmi: ile może kosztować zrobienie uszczelki o ile to ona i nic więcej, i ogarnięcie zawieszenia na tanich częsciach? Wiem, że nikt z fusów nie wróży ale chciałbym poznać przybliżone koszta.

W zawieszeniu wywala przód na boki i dupe rzuca na wszystkie strony.

Teraz mam dylemat czy zainwestować pare groszy których i tak narazie nie mam i ogarnąć to auto czy pogonić je dalej lub na częsci o ile coś z niego wykręce. PZDR!

A to mój kapeć

http://imageshack.us/photo/my-images/96/vg44.jpg/

Opublikowano
Najpierw sprawdz czy nie miała do tego jakiegoś dzwona .Jeżeli karoseria jest zdrowa a chcesz tym autem trochę polatać i ogarniasz trochę"robótki ręczne " to najtańszą opcją będzie zakup jakiegoś auta z niemcowni i poprzekładanie powoli wszystkiego .Z tego co piszesz to trafiłeś na niezłego kasztana i to pewnie początek niespodzianek a ogarnięcie ich nawet na "tańszych "częściach będzie sporą przygodą
iZzI
Opublikowano

Nie stać mnie na takie rzeczy.. Mam jeszcze starego mustanga w trakcie renowacji więc zakup drugiego odpada.

Silnik i zawias mnie najbardziej obchodza i koszta przybliżone, z resztą sobie sam poradze, a bita nie była.

Wypytuje się tak bo nie miałem nigdy styczności z bmw akurat. :oops:

Opublikowano
Ktos zobaczyl znaczek M5 i skatowal bume, szkoda na to kasy ale twoj wybór.

KLIMATYZACJA SAMOCHODOWA, THERMO KING, CARRIER

DIAGNOSTYKA BMW, VAG tel. 500 236 866

Opublikowano
Jechałeś tym autem przed zakupem? Musisz tam wrócić i oddać tego złoma a nie ładować się w duże koszta. Sama uszczelka zrobiona dobrze kosztuje ok 2tys zł Zawieszenie jak zrobisz po taniości to nie pojeździsz tym bo będzie to samo niestety. Dlatego próbuj oddać to auto. Ja bym nie popuścił..
Opublikowano
Jeździłem, była zrobiona tak aby z tamtad odjechać a potem ... Nie mam za co tak jeździć w te i we wte. Typ został poinformowany ze wystąpiłem na drogę sądową zaśmiał się i rozłączył. Nie mam wyjścia muszę robić. 2 tyś za splanowanie i uszczelke o ile to ona ? Napisałem, że chce to zrobić jak najtańszym kosztem bez wymiany zadnych uszczelniaczy, docierania zaworów itd. Zawieszenie również. Dlatego pytam ile komplet tulej itd na tył przód jakoś sam ogarnę i gdzie możecie polecić jakiś tani internetowy sklep
Opublikowano

jak chcesz robić najtańszym kosztem to oszczędź sobie wydatków i problemów następnemu nabywcy.

 

Cena części jakie ja poniosłem robiąc przy swoim aucie (wymieniałem wszystko sam):

 

- klocki tarcze przód ATE około 450 pln

- klocki tarcze szczęki tył ATE około 450 pln

- wahacze poprzeczne przód LEM ~260/szt.

- wahacze górne przód LEM ~300/szt.

- łączniki stabilizatora FEBI ~40/szt

- wymiana sprzęgła z dwumasem (sprzęgło kpl. + dwumas LUK 2000, poduszki pod skrzynie ASO 120, elementy wybieraka) w sumie 2400,

Opublikowano
nie no można przeglądać portale ogloszeniowe i szukać. ja tak zrobilem. kupiłem grata. by nie bawić się w kupno nowych części to kupiłem dawce za 900zł i wymieniałem , a to dawca miał nowe klocki, jakieś przełączniki, pompe wspomagania, no po prostu co było lepsze i tak oto "wybrnąłem" z tego

Tylko BMW jest samochodem , inne auta to wyrób samochodo-podobny.


Reanimacja:


http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=228175

Opublikowano

U mnie tarcze, klocki są nówki można powiedzieć z resztą jest gorzej. To co będzie się sypać będę pytał może ktoś z forum będzie miał zawsze to pewniej niż w przypadku allegro, chociaż nie wiem jak tu jest bo jestem nowy, ale na forum Eclipsy MEKP zawsze mam pewniaka i chłopaki często pomagają za rozsądną kasę.

Mam jakieś dwie dziwne dziury na kolektorze zalepione sylikonem ktoś wie do czego to? To od gazu coś?

http://ifotos.pl/zobacz/IMG00571-_nnnqwah.jpg/

Opublikowano
Na wypadek gdyby LPG wybuchło w koletorze to upuści ciśnienie. Miałem jedno tego samego typu. Za żadne skarby nie trzyma. Ja wymieniłem cały kolektor.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano

Dzisiaj zrobiłem runde i zauważyłem, że na Pb auto nie idzie, dławi się, a na LPG ma moc trzyma obroty i praca silnika jest nieporównywalnie lepsza. Jaka może być przyczyna ?????????????

Oraz zajebiscie kopci jak się nagrzeje :evil:

Opublikowano

i jeszcze jedna sprawa która mnie nurtuje..? Kiedy hamuje w lewym przednim kole złącza się abs za każdym razem i jest to denerwujące. Co jest przyczyną? Czujnik?

Zaraz beemke odstawiam na warsztat i będziemy działać :)

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

czytałem twoje przygody po kupnie Auta

Nie miałem takiego pecha jak ty ale było blisko

E34 to piękne auto i zawsze chciałem takim jeździć

Długo szukałem aż w końcu znalazłem egzemplarz 520i bez wanosa 92r

Początkowo dowiedziałem się że trzeba troszkę załatać tłumik i że końcówkę drążka należny wymienić..

Wyszło tak :

zwieszenie całe przód i tył zrobiłem po taniości i się zemściło (nigdy tego nie rób) plus wszystkie drążki z tuleją

Wahacze i drążki po roku były n śmietnik..

Skrzynia wyła jak stary patefon, wymieniłem

Silniczek krokowy, przepływomierz kable zapłonowe świece wał napędowy podstawa filtra oleju pompa paliwa, silniczek krokowy wymieniony .. Musiałem też zrobić zamek gdyż otwierał się tylko z pilota który przestał działać..

Dorobienie dwa klucze i dwa piloty... przednia szyba kamień...

Pisze to abyś nie używał tanich zamienników zawieszenia i drążków sterowniczych ...nigdy będziesz miał podwójny wydatek..

Jechałem z żoną w trasie 2.0 bez wanosa nie ma momentu wyprzedzając tira ledwo się schowałem

włożyłem 2.5 po automacie za namową żony chodzi bajka

Meritum

E34 to piękne auta ale kupując m50b25 na manualu widząc znaczek m5 na grillu uciekaj..

Prawie każde 2.5 na manualu to tykająca bomba..

Młodziki lobią katować te silniki bo na V8 ich nie stać..

Teraz gdybym sprzedał swoje auto gdzie wszystko jest na tip top kupiec powiedział by że BMW to bezawaryjne super auta które się nie psują...tylko że włosy by mu wypadły gdyby zobaczył ile włożyłem..

Moje e34 to auto na 5lat bezawaryjnego jeżdżenia i za nic bym go nie sprzedał...

Teraz gdybym kupował e34 jestem bogatszy o doświadczenie a i tak zabrał bym kumpla z komputerem i pojechał na hamownie... Bardziej się opłaca uwierz mi..

Jeśli liczysz koszty minimalizując je sadząc że Ci starczy pomóż to razy trzy i zastanów się czy warto.

Na reklamacje nie licz bo to proste widziały gały co brały nasz błąd..

Życzę powodzenia

Opublikowano
e34 nie jest autem dla biedaków. ja wrzuciłem w moją e34 prawie 10 k. Ale żadnego zamiennika i żaden tuning wszystko wedle vinu. M50B25 jest najlepszym silnikiem w e34. Dobrze traktowany wytrzyma wieki :cool2:

No risk No fun...

http://imageshack.us/a/img51/6193/kbua.jpg

Opublikowano

zgadzam sie z przedmówcą. .

Do mojego kolegi podjechał taksówkarz z e34 m50b25 bez wanosa..

kolega patrzy na licznik i widzi przejechane 80.000 i mowi ze to jakiś żart..

na to taksówkarz prosze Pana 1080.000... licznik mi sie wyzerował

silnik z takim przebiegiem trzumał idealnie ciśnienie i poszedł na swap do e30

Auto bylo na automacie...

i to jest fakt dbasz nie katujesz zminiasz olej i robisz takie przebiegi

gosc by autem jeździl dalej ale blacha...

pozdrawiam

Opublikowano
i jeszcze jedna sprawa która mnie nurtuje..? Kiedy hamuje w lewym przednim kole złącza się abs za każdym razem i jest to denerwujące. Co jest przyczyną? Czujnik?

Zaraz beemke odstawiam na warsztat i będziemy działać :)

 

kolego odezwij się na PM dam Ci namiar na kolegę który kolo płocka ma czego dusza zapragnie do e34 (ze Szwecji), głownie ix ale oprócz przedniego zawieszenia i jeszcze kliku drobiazgów reszta podejdzie, a Szwedzi się nie bawią tylko od razu na nowe wymieniają w bardzo dobrych cenach kilka części nabyłem (niektóre prawie nówki)

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

kolega patrzy na licznik i widzi przejechane 80.000 i mowi ze to jakiś żart..

na to taksówkarz prosze Pana 1080.000... licznik mi sie wyzerował

 

Auto bylo na automacie...

Licznik się zeruje po 300.000 :)

Automat szanuje silnik jak może, silniki są czułe na zaniżone obroty, duże mogą być.

Opublikowano
Licznik się zeruje po 300.000

 

To ciekawe skąd na liczniku z mojego M20 jest 395881. Mogę wrzucić fotkę.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
Licznik się zeruje po 300.000

To ciekawe skąd na liczniku z mojego M20 jest 395881. Mogę wrzucić fotkę.

Faktycznie ciekawe, w mojej poprzedniej beci z 88r licznik się wyzerował na moich oczach. Czytałem wtedy że to norma. Może w późniejszych modelach jest inaczej, wszystko dopiero przede mną ;)

Opublikowano

Jak zacząłem czytać twojego posta to pomyślałem że to jakiś niezły żart. Wychodzi jednak na to że to jest prawda, dla ciebie mocno niestety :/

Jeżeli chodzi o wymianę uszczelki pod głowicą u mnie całkowity koszt to ~ 400zł. (uszczelka ~ 150zł, uszczelki zaworów jakieś 150pln z wymianą, bo nie chciałem sam się w to bawić, 100pln potrzebne klucze-nasadki + moje 3 dniówki). Od tamtej pory zrobiłem z dobre 50k km i silnik kula.

Zawieszenie to już pokaźniejszy koszt, w zależności od ceny i robocizny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.