Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Może ktoś się wie czy nadkole od M Pakietu będzie pasować do zderzaka i błotników od M5? Chodzi o model F10. Sprawdzałem na realoem i wychodzi że jest inny numer części, ale nie wiem czym się dokładnie różni. Nie chcę niespodzianek przy montażu zestawu :) Może uda się zrobić jakąś foto relację :)

 

Części które już są

 

Błotniki przód L+P

Zderzak przód

Wloty wszystkie+kratki

Dyfuzor tył

Koła 20" M

Tłumik Remus na dwie strony (zamówiony)

Oprócz tego zaciski hamulcowe na niebiesko. Może ktoś podpowie jaką farbę kupić ?

Czego jeszcze może brakować do tego zestawu? Może belka przednia też jest inna?

Z góry dziękuję za podpowiedzi

W przyszłym tygodniu ruszam z montażem :)

Opublikowano

Trzeba było inne felgi kupić, od m5 nie są za ciekawe, wzór jest od 10 lat i na rynku jest morze podróbek. Jeśli masz felgi ori to na tył załóż oponę 275 na 10" 295 tak jak w m5 będzie tarło. Wtedy przód wypadałoby 245 a nie 265.

Nadkole nie pasuje, od m5 jest szersze kilka cm. Wszystkie plastiki muszą być od m5, trzeba też zmienić lub przerobić mocowania zbiornika spryskiwacza.

Jeśli masz 535i/d to nie wiem czy nie będzie problemu z chłodnicą oleju, zwróć na to uwagę.

Dolna belka (ten drążek metalowy) też jest inny. On wchodzi w zderzak więc musi być idealnie dopasowany czyli od m5. Jeśli masz radar to dodatkowo trzeba nitować i kalibrować.

Każda farba do hamulców schodzi po roku, ja bym odpuścił albo kupił kit brembo, malowane hamulce to druciarstwo.

ps

a tak w ogóle to nie szkoda ci ładnego samochodu? F10 w m-pakiecie na ładnej 20" wcale nie wygląda gorzej niż m5, m5 tak naprawdę ma najfajniejszy kolor i silnik, stylistycznie wcale nie odstaje od m-pakietu.

Nigdy nie zrobisz tego tak jak fabryka, zawsze będzie widać, mało kto się tym zachwyci. A potem problemy z serwisem i duży problem przy sprzedaży. Takie rzeczy to robią raczej 18-letni właściciele e30 lub rice'y w usa.

Opublikowano
Wiem, wiem ale przeróbka będzie profesjonalnie wykonana . Jeżeli chodzi o zaciski to jeszcze kwestia przemyślenia. Co do kół to już są na aucie. Kolor czarny połysk i opony 245-275. Wszystko pasuje idealnie do czarnego lakieru. Wrzucę foty przed i po montażu. Zobaczymy co z tego będzie. Jeżeli chodzi o odsprzedaż to raczej wszystko wróci oryginalne na auto przed sprzedażą bo wiem że może być z tym problem. Będę relacjonował wszystko na bieżąco.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Profesjonalnie wykonana przeróbka i pytasz się na forum czy części spasują? :mrgreen:

 

Maja ma racje, na dłuższą metę to jest drutowanie. Ja wiem że jak się kupi naruszoną lekko konstrukcyjnie F-ke, to można dopiąc parę rzeczy z M5, niemniej nawet w takim eksremalnym przypadku lepiej zrobić M-pakiet i nie drutować, bo bez tego się raczej nie obejdzie.

 

Mogę z ciekawości spytać skąd ten pomysł w ogóle i w jakim modelu zakładasz częsci od M5?

Opublikowano

Da się to zrobić profi, ale nie tanio. Samo dołożenie m-pakietu to ~12tys. bez felg, jak się chce dobrze. Błotniki od m5 + osprzęt to pewnie dodatkowe 4 tys.

W usa trochę ludzi dokłada przód bo im się bardziej podoba przedni zderzak od m5, ale wtedy ściągają znaczki m5 z nadkoli, nie doklejają m5 z tyłu, a i tak dostają baty na forach za fake.

Dla mnie też średnio to wygląda, wbrew pozorom m5 ma inną sylwetkę, jest wyższa, ma nadmuchane nadkola także z tyłu, jak zmieni się przednie to tracimy proporcje. Lusterka są bardzo trudne do zmiany bo coś tam nie gra ze sterowaniem.

Najlepiej mieć wzorowy stan techniczny, pełny m-pakiet + ładne koło (ewentualnie dobra gleba), od czasów e30 nic lepszego nie wymyślono w temacie stylizacji bmw.

Jak M-power to tylko oryginał.

@ gregorbmw Kit Remusa do zwykłego f10, nie wiem jaki masz motor, nie pasuje do dyfuzora m5. Musisz kupić albo tłumiki do m5 i rzeźbić albo założyć dyfuzor np 3D Design z dwoma otworami do zwykłej f10. Ten od 550i też nie będzie pasował bo ma trapezy.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Zawsze mnie dziwi skad ludzie biorą zajawke na takie przeróbki które nie dość że sa lekkim druciarstwem jak kolega wyzej napisal to jeszcze kosztuja sporo a w rezultacie obnizaja wartosc auta (bo nikt nie chce kupic takiego szczepana)..
Opublikowano

Najlepiej mieć wzorowy stan techniczny, pełny m-pakiet + ładne koło (ewentualnie dobra gleba), od czasów e30 nic lepszego nie wymyślono w temacie stylizacji bmw.

Jak M-power to tylko oryginał.

 

Święte słowa!!!!! :modlitwa:

Opublikowano
Zadałem pytanie i otrzymałem odpowiedz. Nie wiem w czym problem, przecież nie prosiłem o dofinansowanie. Może komentarze zostawmy na efekt końcowy. Co do dyfuzora to wiem że będzie wydech lekko na boki zachodził. O komentarze poproszę jak już będzie wszystko skończone.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zadałeś pytanie na forum dyskusyjnym i jak nazwa wskazuje, trzeba liczyć się z dyskusjami uczestników, jak doświadczenie wskazuje - nie zawsze rzeczowymi i na temat, ale na to już nic nie poradzisz :D

 

Czekamy więc na fotki finalne, na pewno ocenimy ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja widzę jeszcze jeden minus takiej przeróbki. Wygląd M5 bez osiągów M5 to jest porażka dopiero. Rozumiem mieć 500KM w aucie które wygląda jak 520d to jest coś, ale odwrotnie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.