Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A po co chcesz ja ruszac? Wymien wezyk i bedzie smigac. Bez podcisnienia nie miales zmiennej geometrii.

Czyli zachowywalo sie tak jakby sie zapiekla.

  • Odpowiedzi 77
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

A wystarczyło sprawdzić podstawowe rzeczy żeby zlokalizować usterkę :|

Tylko wymień wszystkie wężyki podciśnienia a nie ten jeden bo zaraz zadasz pytanie dlaczego nie ma poprawy.

Opublikowano
Dokładnie! Początek wtrysku opóźniony. No właśnie INPA jest bardzo archaicznym programem diagnostycznym, dlatego szczegółowe pomiary actual/specified powinny być wykonane za pomocą DIS. Wywala Ci także awaria doładowania, która może być spowodowana zapieczonymi kierownicami spalin turbiny. Tutaj należałoby sprawdzić współczynnik wypełnienia elektrozaworu turbiny, co można sprawdzić również w DIS.

 

Pierwsza kwestia - korekta początku wtrysku

Druga kwestia - sprawdzenie układu regulacji doładowania + stan turbiny

 

 

 

narazie zrobiłem taki test

 

pełen but (jak widac samochod rozpędza sie do setki dalej lipa )

 

3 filmik , starałem sie deptac w podłoge ale na ruchliwej drodze wiecie jak jest

 

 

 

 

przepływomierz czasem nie nawala czy wina turbiny ze samochod nie ciągnie ??

Opublikowano
za dużo wszystkiego co spowalnia odczyt.Jak sprawdzasz to najlepiej tylko przepływomierz bez reszty i osobno turbo.Będzie dokładnie widać.
Opublikowano
za dużo wszystkiego co spowalnia odczyt.Jak sprawdzasz to najlepiej tylko przepływomierz bez reszty i osobno turbo.Będzie dokładnie widać.

 

 

 

actual air mas to przeplywomierz ale nie moge znalezc turbiny nie widze w opcjach

 

 

 

jaka jest dokladna nazwa zeby sprawdzic turbine ??

Opublikowano

sprawdzasz w czasie jazdy parametry i nawet nie wiesz czego.

cisnienie turbiny;

charge-air pressure,actual (otrzymane)

charge-air pressure specified(żądane)

z przepływką podobnie.

Opublikowano

jeszcze raz przesyłam wartosci robione dzisiaj na odcinku około kilometra

 

starałem sie trzymac pedał gazu w podłodze :twisted:

 

przepływka czy na takim krótkim odcinku przepływomierz mierzył dobrze ??

 

 

 

 

turbina do 40 sekundy pełen but w podłoge , od 2.25 sekund ponownie pełen but

 

 

 

turbina plus EGR

 

 

 

 

 

początek wtrysku

 

 

 

 

 

test pompy wtryskowej

 

 

 

 

 

 

 

prosze napisac co mozna z tego wyczytac , samochod jak widac nie przyspiesza dynamicznie na dodatek ciągnie do ok 110 km/h dalej juz nie chce sie rozpedzac

Opublikowano

Chłopaku czy ty potrafisz czytać?

Masz źle ustawioną pompę. Na wolnych obrotach jest 5 stopni różnicy- to bardzo dużo. Test w disie też na to wskazuje. Nie wiem czy była robiona i źle ustawiona czy powoli pada i przestawiacz wtrysku nie działa prawidlowo, albo wtrysk sterujący nie domaga. Sama z siebie by sie nie przestawiła. A tak silnik przechodzi w tryb awaryjny, obcina dawki i samochód nie jedzie. Najpierw ustaw pompę a później zajmij się przepływką.

Opublikowano
Chłopaku czy ty potrafisz czytać?

Masz źle ustawioną pompę. Na wolnych obrotach jest 5 stopni różnicy- to bardzo dużo. Test w disie też na to wskazuje. Nie wiem czy była robiona i źle ustawiona czy powoli pada i przestawiacz wtrysku nie działa prawidlowo, albo wtrysk sterujący nie domaga. Sama z siebie by sie nie przestawiła. A tak silnik przechodzi w tryb awaryjny, obcina dawki i samochód nie jedzie. Najpierw ustaw pompę a później zajmij się przepływką.

 

 

 

własnie nie wiem czy jest sens ustawiac pompe i płacic 700zł za ustawienie jak prawdopodobnie nic to nie da jak pompa wymaga regeneracji a przepływka daje dobre wartosci ? bo bład boost control z czego moze wynikac

Opublikowano

Kierownice turbo i elektrozawor turbo, wzglednie brak podcisnienia ale pewnie byc odczul na hamulcu.

Chociaz jak pompa zle ustawiona to efekt bedzie podobny bo zla dawka paliwa idzie w kanal i turbo sie nie kreci jak powinno.

Opublikowano
na hamulcu czyli pedal hamulca bylby twardy ? u mnie w sumie mieki nie jest ale nie mam do czego porownac ,napewno nie jest taki jak u ojca w audi a3 tam delikatnie wcisne hamulec i samochod. gwaltownie hamuje , elektrozawor turbiny mam nowy a egr zaslepiony , a przeplywka daje dobre wartosci bo czasem jest duza roznica a twoje zdanie jakie jest na ten temat
Opublikowano
serwis gladysek bosh krakow. za weryfikacje pompy i dokladna cene naprawy biora 145zl a koszt naprawy od 1300zl do 2/3 tys z wymiana sterownika , weryfikacja i kosztorys to nie cuda tylko ciekaw czy na samochodzie to robia czy pompe samemu trzeba zdemontowac czekam na odpowiedz:-) czyli przeplywka twoim zdaniem jest ok bo juz takie kombinacje z nia robilem ze szok , a przy czyszczeniu tej gruszki w turbinie tzn. zmienej geometri duzo jest roboty trzeba zdejmowac turbine czy na samochodzie mozna to zrobic ?
Opublikowano
grubsza sprawa z tym czyszczeniem moze skoncentruje sie na tej pompie choc ten blad boost control chodzi mi non stop po glowie i nie wiem czemu ale mysle ze brak dynamicznego przyspieszania i to ze samochod powyzej 120 km/h juz nie chce ciagnac to wlasnie wina tego bledu , dodam. ze jak. jade np. 80 km/h pod lekka gorke na 4 biegu ( obr. ok. 2500) i wcisne gaz w podloge to samochod nie chce przyspieszac dopiero jak wjade na prosta wtedy dopiero zaczyna ciagnac, nie wiem czy winna jest po stronie podcisnienia czy pompa juz nie daje takiego cisnienia, samochod kupilem rok temu i tak jest do tej pory , samochod jeszcze nigdy mi nie zgasl i poza przymuleniami jest wszystko okej, w najblizszym czasie zamierzam sie wziasc za pompe
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zagadaj do kolegi TC, bo robi pompy w lepszej cenie.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
chetnie bym skorzystal tylko kto wymontuje a potem ustawi i wmontuje z powrotem jak by mieli serwis w malopolsce to napewno bym podjechal :-)
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam

 

Podepne sie pod temat, problem podobny.

 

Auto slabo przyspiesza, dymi, nie mam omentu jezdzi jak sdi ;) Zrobilem filmy tylko nie wiem czy sens jest je wrzucac, Cisnienie doladowania w inpie skacze max do 2100 w miare dynamicznie wraz z docisnieciem gazu w podloge, kat w sie nie rozchodzi wiecej niz o 2 stopnie a nawet gdy juz o tyle to szybko wraca do oczekiwanego. co mnie zastanawia przeplywka mieczy do max 600 mg gdy w disie wartosc oczekiwana to 1000 mg.

 

W takim przypadku co moze byc winowajca, uwalona przeplywka ? Adaptacja przeplywki byla robiona.

 

Ponizej filmik z disa z katem wtrysku, mam jeszcze z inpy z jazda od 0 - 200 (dlugie rozpedzanie, malo dynamiczne).

 

Auto kopci zawsze gdy jade ze stala prpedkoscia i nagle dam mu gaz w podloge, tak samo pod obciazeniem np. 4 bieg i od 1500 rozpedzanie, wwczoraj na trasie po jezdzie 140 przez jakis czas chcialem wyprzedzac to w 4 osoby w aucie szlo to strasznie mulowato a pzoatym widzialem w swiatlach auta za mna chyba na odcinku 300 metrow siwo :/

 

Prosze o porade.

 

Kat WT:

 

http://www.youtube.com/embed/1E-FVmLXxfc

 

Trasa:

 

http://www.youtube.com/embed/OgcmmY8qRVU

Opublikowano
...sprawdz szczelnosc dolotu ....

 

Jak to sprawdzic ? Sprawa moze prosta ale wydaje mi sie ze wszystko jest szczeln, nuedawno rozbierane i skladane.

Opublikowano
Wlasnie tylko to pozostaje, sprawde jutro lub w niedziele. Czyli przeplywke i elktrozaworki jak.narazie wykluczamy? A jak wygladaja wedlug cb te wyniki livedata ?
Opublikowano
Dolot sprawdzon, pokusilem sie tez na wymiane obu elektrozaworkow, efekt jest taki ze jest mniejsza turbo dziura i wrocilo czesc mocy ale dalej nie jezdzi tak jak powinno i kopci , jakies dalsze rady panowie ? Przeplywka?
  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.