Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Od trzech lat jężdżę e39 touring 530d 2002r. i nie mam z tym autem żadnych problemów mimo że ma już 355 tysięcy przebiegu i kupiłem w polsce powypadkowe bo sie napaliem ale przyszedł czas na zmiany czyli e61 u mnie zawsze kombi i jest dylemat chcę coś bardzo mocnego (na m5 mnie nie stać ) .

Zastanawiam się jeśli diesel to 535 d jeśli benzyna to v8 545 albo 550 no i nie wiem co dużo czytałem o problemach z tymi dieslami ale znowu nie ma konkretow o v8 poza cieknącą rurką nic więcej nie wiem.

Jeśli możecie coś doradzić to proszę o poradę

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak malo jezdzisz i nie liczysz sie z kosztami paliwa to bierz V8 :cool2:
Opublikowano

no te 20000 km w roku to przelatam, do roboty to autobusem chociaż pierwsza zmiana od 5 rano i chciało by się pospać dłużej te pół godziny i wtedy jadę autem mam 17 km

(fabryka bmw w Dingolfing ma nieludzkie godziny pracy) no i parę razy roku do polski

Opublikowano
Jak chcesz coś bardzo mocnego, to polecam wersję benzynową 535 z silnikiem N54 - bardzo podatny na podkręcanie, przy tym oszczędny nawet nie porównując do V8. Niestety, u nas oferta niewielka, ale przypuszczam że niewiele mniejsza niż nie zajeżdżone 535d czy 545i.

Do sprzedania: - E60 535xi LCI USA 2008 MT

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=222639


Dla amatorów "rynkowych" cen E60 535i/xi taka mała przestroga:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=1983450#p1983450

Opublikowano
bierz v8 i sie nie zastanawiaj :) niech skutecznie cie odstraszy od 535d koszt naprawy uszkodzonej turbiny a sa dwie :P a klekac lubia :) na warsztat we wroclawiu z tego co widze z bemek czy innego szrotu to glownie dizle parchy na lawecie sie przywozi a jak nie na lawecie to z problemem do rozwiazania bo zle jedzie :D
Opublikowano

Witam,

 

jeździłem 545i, a w tej chwili mam 535d,

wszystko zależy czego oczekujesz, na pewno jeżdżąc 535d do pracy ( 10km ) i wokół komina nie zaoszczędzi się na paliwie - potrafi spalić 13-15 l /100, podobnie jak 545i benzyny, na szczęście odpukać jeszcze nic się popsuło w 535d - a koszt np. turbiny na pewno będzie duży,

w 545i nie ma się co zepsuć - w ciągu 2 lat wymieniłem jedna cewkę ( 80 zł ), porównując osiągi to do pewnego momentu wrażenia są podobne, ale kultura pracy i dźwięk jednak na plus dla 545i

gdybym miął jeszcze raz wybierać postawił bym na 545i

 

pozdrawiam

Opublikowano

Skoro jeździłeś dotychczas dieslem i nie miałem z nim problemów to znaczy ze po pierwsze umiesz nim jeździć a po drugie wybrałeś zadbany model i na pewno następne tez będzie zadbane. Przy przebiegu 20 tys rocznie już warto pójść w diesla.

Oczywiście benzyna ma tez swoje zalety ale lobią się tam psuć sondy lambda a jedna kosztuje 1,5 tyś pln dodatkowo niejednokrotnie poprzez jakaś nieszczelność zaczynają wypadać zapłony i auto wchodzi w CHECK i wtedy znalezienie problemu i rozwiązanie zajmuje bardzo dużo czasu i nerwów choć koszty są niewielkie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.