Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie.

Panowie, mój problem przedstawia się następująco :

Nie tak dawno zmieniłem czujnik ABS w prawym tylnym kole na nowy VDO i od tego czasu zaczęły się problemy z pulsującym pedałem hamulca. Na niskich prędkościach do ok.30 km/h pedał drży cały czas gdy zostanie wciśnięty. Natomiast hamowanie z większych prędkości odbywa się normalnie do czasu, gdy auto nie osiągnie prędkości ok.30km/h wtedy znów zaczyna głupieć ABS i pedał drży.

Błąd na kompie:

64 continuous control

Miał ktoś może podobny problem ?

Z góry dzięki za odpowiedź.

Pozdrawiam

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Opublikowano

Obejrzyj koronkę, najczęściej takie cyrki są powodowane jej uszkodzeniem.

Czujnik może też być wadliwy, może podmień od kogoś?

Opublikowano
Przed wymianą też tak było?

 

Przed wymianą czujnika na nowy, problem polegał na tym ze zaraz po ruszeniu ( ok. 20 km/h ) zapalały mi się kontrolki abs i asc. Wcześniejsze błędy sugerowały jego wymianę :

5 wheel sensor rear right

67 eletromagnetic field susceptibility

jak również ten który wyskakuje teraz :

64 continuous control

Może podczas dłubania bo często tylko tak się da wyjąć stary czujnik ktoś uszkodził koronkę wewnątrz piasty?

 

Sam próbowałem go wymienić lecz nie dałem rady ( poddałem się ) i oddałem auto do mechanika. Po odebraniu kontrolki pogasły i już się nie zapalają lecz dalej nie jest ok.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Opublikowano
Obejrzyj koronkę, najczęściej takie cyrki są powodowane jej uszkodzeniem.

Czujnik może też być wadliwy, może podmień od kogoś?

Czujnik próbowaliśmy podmieniać lecz niestety w innych egzemplarzach również są zapieczone i nie dało rady żadnego wyciągnąć.

Jutro sprawdzę koronkę i dam znać jak wygląda.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Opublikowano

Nie wiem czy na oko da się stwierdzić sprawność koronki.

Ja u siebie wymieniałem u mechanika który robił już nie raz czujniki ABS w bmw i znał temat. Prawdopodobnie mechanik rozwiercał stary czujnik i pojechał za daleko. Moim zdaniem uszkodził koronkę i niestety nic nie da się zrobić.

Bo raczej czujnik nie powodował by takich rzeczy

Opublikowano
Nie wiem czy na oko da się stwierdzić sprawność koronki.

Ja u siebie wymieniałem u mechanika który robił już nie raz czujniki ABS w bmw i znał temat. Prawdopodobnie mechanik rozwiercał stary czujnik i pojechał za daleko. Moim zdaniem uszkodził koronkę i niestety nic nie da się zrobić.

Bo raczej czujnik nie powodował by takich rzeczy

Masz rację.

Dziś wyjąłem czujnik i ku mojemu zdziwieniu faktycznie koronka jest uszkodzona, może niezbyt mocno lecz widać ze jest to pozostałość po wiertle. Niestety czeka mnie dodatkowo wymiana łożyska :mad2:

Z tego co się naczytałem, to problem może być też po stronie padniętego sterownika ABS.

Mam agregat o nr. 000, ale one raczej się nie psują a na allegro chodzą od 50-300 zł, nie jest to kontrowersyjny nr 001 który jest bardzo awaryjny, więc jak dla mnie póki co agregat odpada.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Opublikowano
No i masz winowajcę. Dlatego między innymi szukałem mechanika co wie jak to zrobić by nie uszkodzić pierścienia. Szczęście w nieszczęściu że to tył bo inaczej musiał byś wymieniać całą piastę. Swoją drogą polecam firmę FAG. Wymianiałem przednie łożyska i są tej firmy i mają się dobrze po 2latach.
Opublikowano

Kurcze, tylko że moje oryginalne łożyska do tej pory były w bdb stanie. Mimo wszystko nawet nie winię tego mechanika ponieważ sam zapewne dokonałbym większych spustoszeń wymieniając ten nieszczęsny, zapieczony czujnik. Trochę szkoda, bo właśnie dotarła mi przesyłka z kilkoma nowymi gratami i mogłem do zamówienia dodać również to łożysko. Odpadł by mi automatycznie koszt nowej przesyłki ale mądry Polak po szkodzie...

Jeszcze raz wielkie dzięki za podpowiedź.

Pozdrawiam

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.