Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam !

 

Przymierzam sie powoli to wymiany filtra paliwa.

Znalazlem na RealOEM ,ze filtr jest polaczony z podgrzewaczem (01 i 02).

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=VG11&mospid=50489&btnr=13_1115&hg=13&fg=10

 

Moje pytania:

1.Czy filtr z tym podgrzewaczem polaczony jest gwintem z uczczelka czy inaczej ( moge tylko przypuszczac po tym rys.) ? Czy ewentualnie w zestawie z filtrem powinna byc uszczelka?

2.Czy aby dobrac sie do filtra p. w 318d 2007 N47D20A wystarczy zdemontowac oslone podwozia ta od strony kierowcy czy jeszcze cos ?

3.Czy przy wymianie odlaczyc akumulator ? Slyszalem ,ze moga pojawic sie bledy z tego podgrzewacza potem .. . :?

4.Czy da sie to zrobic z "lewarka" czy raczej szukac kanalu ewn. rampy ? Jesli sie da to czy polecacie podniesc obie strony przodu czy lewa wystarczy?

 

Jak bylo wywalic, jak nie to z gory dziekuje za podpowiedzi - chce byc dobrze przygotowany :cool2:

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano
W filarze jest jakby papierowa podklaka i jest wciskany do podgrzewacza i wysuwa sie metalową spinke. Wymiana trwa chwile. Są dwa rodzaje otworow w filtrze. Ja za pierwszym razem kupiłem ten co nie pasował a że wolałem go troche paliwem to niemoglem zwrócić.
Opublikowano

Dzieki kolego ! :cool2:

Wlasnie sie zastanawialem po co dali tam ta spinke ? :duh:

 

A odnosnie wymiany "na lewarku" ? Macie jakies doswiadczenia ? Da sie ?

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano
Wymiana filtra paliwa to pikus,jak już zdejmiesz oslone po fotelem kierowcy to 5 minut i gotowe,poleje się troch paliwa,potem zanim silnik odpali pokerci dluzej niż zwykle,ogolnie prosta sprawa :cool2: ,polecam jednak kanal lub podnosnik
icon4.png
Opublikowano

ok dzieki !

Wlasnie czytalem o tym ,na niemieckim forum.Polecaja po wymianie "wlaczyc" auto bez sprzegla , min 2 razy, alby zapalila sie stacyjka

i wszystko poprawnie napelnilo sie paliwem, potem start :8) :D .

 

Btw.

Z tego co czytalem to domyslam sie ,ze nie ma z tym problemow, ale wole sie zabezpieczyc :cool2:

Nie chce potem plus sobie w brode i powtarzac sam do siebie " ... a pisali ,ze bedzie pikus, a tu k***a co ? " :norty: :norty: :norty: :mrgreen:

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano

Sprawa jest naprawdę prosta,choć kilkukrotne włącznie zapłonu raczej nic nie daje,po prostu dłużej pokreci rozrusznik niż zwykle i tyle.

Przy nastepnym odpaleniu będzie już normalnie. :cool2: :cool2:

icon4.png
Opublikowano

Witam ponownie !

Sprawa zalatwiona ! Wszystko sprawnie !

Najwiecej problemu zajelo mi zdjecie obejmy laczacej filtr i przewod dop. paliwa od strony silnika :mad2: , nie wiem kto to skaladal ale bylo prawie jak zaspawane :cool2:

 

Btw. Faktycznie samo wlaczenie zaplonu nic nie dalo, rozrusznik krecil ze 20 sec. i wyskoczyla ikonka silnika, poczym zgasl. Przy nastepnej probie odpalil i smiga jak zloto :cool2:

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano
Witam ponownie !

Sprawa zalatwiona ! Wszystko sprawnie !

Najwiecej problemu zajelo mi zdjecie obejmy laczacej filtr i przewod dop. paliwa od strony silnika :mad2: , nie wiem kto to skaladal ale bylo prawie jak zaspawane :cool2:

 

Btw. Faktycznie samo wlaczenie zaplonu nic nie dalo, rozrusznik krecil ze 20 sec. i wyskoczyla ikonka silnika, poczym zgasl. Przy nastepnej probie odpalil i smiga jak zloto :cool2:

 

Teraz sprawdz sobie inpa bledy ,bo czasem może wyskoczyć blad 4B90 chyba-brak ciśnienia na listwie CR-ale to tylko wtedy gdy przy wymianie filtra paliwa z przewodu wyleci dużo paliwa-po wykasowaniu nie wróci :D ,chyba ze po następnej wymianie filtra :norty:

icon4.png
Opublikowano

Hmmm.. No to chyba u mnie wylecialo za duzo :shock:

Nie mam mozliwosci sprawdzic :| . Auto jezdzi normalnie nic sie nie pojawia przy odpalaniu...

Pewnie blad sie zapisal - nie przeszkadza mi to.

Jest ryzyko ,ze jak sie nie wykasuje bledu to po jakism czasie choinka na desce ?

 

Btw.

Urzadzonko ktore obsluguje takie protokoly nada sie do mojego auta ?

 

OBD-II-Protokolle:

· SAE J1850 PWM (41.6 kbaud)

· SAE J1850 VPW (10.4 kbaud)

· ISO 9141-2 (5 baud init, 10.4 kbaud)

· ISO 14230-4 KWP (5 baud init, 10.4 kbaud)

· ISO 14230-4 KWP (fast init, 10.4 kbaud)

· ISO 15765-4 CAN (11 bit ID, 500 kbaud)

· ISO 15765-4 CAN (29 bit ID, 500 kbaud)

· ISO 15765-4 CAN (11 bit ID, 250 kbaud)

· ISO 15765-4 CAN (29 bit ID, 250 kbaud)

· SAE J1939

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano
Hmmm.. No to chyba u mnie wylecialo za duzo :shock:

Nie mam mozliwosci sprawdzic :| . Auto jezdzi normalnie nic sie nie pojawia przy odpalaniu...

Pewnie blad sie zapisal - nie przeszkadza mi to.

Jest ryzyko ,ze jak sie nie wykasuje bledu to po jakism czasie choinka na desce ?

 

Btw.

Urzadzonko ktore obsluguje takie protokoly nada sie do mojego auta ?

 

OBD-II-Protokolle:

· SAE J1850 PWM (41.6 kbaud)

· SAE J1850 VPW (10.4 kbaud)

· ISO 9141-2 (5 baud init, 10.4 kbaud)

· ISO 14230-4 KWP (5 baud init, 10.4 kbaud)

· ISO 14230-4 KWP (fast init, 10.4 kbaud)

· ISO 15765-4 CAN (11 bit ID, 500 kbaud)

· ISO 15765-4 CAN (29 bit ID, 500 kbaud)

· ISO 15765-4 CAN (11 bit ID, 250 kbaud)

· ISO 15765-4 CAN (29 bit ID, 250 kbaud)

· SAE J1939

 

 

Raczej potrzebujesz czegos takiego http://elektroimport.pl/pl/p/V-Checker-V401-BMW/1061

Aby dokładniej zdiagnozować BMW,uniwersalne urządzenie nie da rady wszystkiego

Ten blad 4B90 nie zrobi krzywdy-zostanie tylko w pamięci-na desce nic się nie pojawi

Pisz na priw jak interesuje Cie http://elektroimport.pl/pl/p/V-Checker-V401-BMW/1061

icon4.png
Opublikowano

No dzieki !

Najwazniejsze aby jakis choinek nie bylo na desce i auto jezdzilo.

 

Dzieki za pomoc ! :cool2:

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano
No dzieki !

Najwazniejsze aby jakis choinek nie bylo na desce i auto jezdzilo.

 

Dzieki za pomoc ! :cool2:

Spoko :cool2:

icon4.png
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano (edytowane)

Po wymiianie filtra pojawilo sie nam cos takiego

 

o co kaman ?

Edytowane przez 2zerozero7
Opublikowano
A ja mam inny problem... nie mogę nigdzie dostać filtru paliwa ( jest tylko filtron ale mam z nimi zle doswiadczenie)... jego numer bmw to 13.32-7823 413-01 a numer UFI 31 857 01... W serwisie chcą za niego 237 pln :shock:
Sprzedam instalację na nowej oryginalnej kostce do l7, światłowody i wtyczka.
Opublikowano
ja zawsze kupuje Manna i płace max 150pln lub 30€ gdy kupuje w De,rózni się tylko brakiem logo BMW od originału
icon4.png
Opublikowano
Po wymiianie filtra pojawilo sie nam cos takiego

 

o co kaman ?

 

 

To błąd podgrzewacza filtra paliwa,przerabialem to kiedyś,nowy kosztuje ok 1000pln wraz z filtrem,a uzywki na allegro od 50pln ,tak przynajmniej ja kupiłem i wszystko było git. :cool2:

icon4.png
Opublikowano
a pisalo ci pod spodem ze masz zapchany filter ? tak jak tuhttp://s6.ifotos.pl/img/Beztytuup_nsnashe.png

 

 

 

 

 

 

Tak to ten sam błąd,jak pisałem padł podgrzewacz filtra paliwa,wymiany filtra nic nie da

http://imageshack.us/a/img43/6716/bdpodgrzewacza.jpg

icon4.png
  • Partnerzy klubu
Opublikowano
A ja mam inny problem... nie mogę nigdzie dostać filtru paliwa ( jest tylko filtron ale mam z nimi zle doswiadczenie)... jego numer bmw to 13.32-7823 413-01 a numer UFI 31 857 01... W serwisie chcą za niego 237 pln :shock:

 

U nas możesz kupić go taniej:

http://czescidobmw.pl/szukaj/13327823413.html

 

Mamy już także dostępny ten filtr marki Knecht:

http://czescidobmw.pl/produkty/Filtr-paliwa-Knecht,3590.html

 

ja zawsze kupuje Manna i płace max 150pln lub 30€ gdy kupuje w De,rózni się tylko brakiem logo BMW od originału

 

Racja, ale dla 320d wyprodukowanych po 02/2010 roku Mann nie oferuje filtra paliwa.

 

 

pozdrawiam

Opublikowano
no właśnie jest ten problem że w sklepach maja dostępne tylko filtrony, czasem knechty.... udało mi się znaleźć w łodzi sklep( jeśli ktoś zinteresowany to MIJ) i tam maja oryginalne ufi za 150 ;)
Sprzedam instalację na nowej oryginalnej kostce do l7, światłowody i wtyczka.
Opublikowano

Ale co jest nie tak z tymi filtronami ? :roll:

Jak pasuje dlugosc i srednica i inne wymiary nazwijmy to "montazowe" to powinno byc ok.

To w koncu tylko filtr paliwa .... metalowa puszka a w srodku jakis material filtrujacy :norty: .

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano
a pisalo ci pod spodem ze masz zapchany filter ? tak jak tuhttp://s6.ifotos.pl/img/Beztytuup_nsnashe.png

 

 

 

 

 

 

Tak to ten sam błąd,jak pisałem padł podgrzewacz filtra paliwa,wymiany filtra nic nie da

http://imageshack.us/a/img43/6716/bdpodgrzewacza.jpg

 

 

Moze tylko wtyczka niedopieta, albo przerwany przewod gdzies po drodze... Wszystko mozliwe...

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano
Też tak myślałem,ale jednak okazał sie podgrzewacz,padł gdy kiedyś kupiłem filtr który okazał się niespasowamy i nie chciał wejść na swoje miejsce,mechanik cudował i trzeba bylo założyć stary i pojawił się błąd 4587 ,kolejny filtr a błąd wracał aż do czasu wymiany podgrzewacza-wymiana prosta można samemu :cool2:
icon4.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.