Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak woli ścisłości to jest e60

 

 

 

Składanie Dane pojazdu

Art.

 

Wartość

Numer podwozia WBANC71020B626543

Kod typu NC71

Typ 530D (EUR)

Typoszereg E E60 ()

Seria 5

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik M57/TU

Pojemność skokowa 3.00

Moc 160

Napęd HECK

Skrzynia biegów AUT

Kolor BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)

Tapicerka LEDER DAKOTA/TRUEFFELBRAUN (LCTE)

Data prod. 2003-10-28

 

Składanie Wyposażenie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S169A ABGASNORM EU3 Redukcja spalin EU 3

S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatyczna skrzynia biegów

S217A AKTIVLENKUNG Aktywny układ kierowniczy

S226A SPORTLICHE FAHRWERKSABSTIMMUNG Sportowe dostosowanie podwozia

S261A SEITENAIRBAG FUER FONDPASSAGIERE Poduszka bocz. pasaż. na tyln. siedz.

S319A INTEGRIERTE UNIVERSAL-FERNBEDIENUNG Zintegrowana pilot uniwersalny

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

S354A GRUENKEIL-FRONTSCHEIBE Szyba przednia ziel. z klinem ziel.

S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny, elektryczny

S415A SONNENSCHUTZROLLO FUER HECKSCHEIBE Roleta przeciwsłoneczna tylna

S416A SONNENSCHUTZROLLOS Roleta przeciwsłoneczna tylna /boczna

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S430A INNEN-/AUSSENSPIEGEL AUT.ABBLENDEND Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn.

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S438A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Wersja z drewna szlachetnego

S442A GETRAENKEHALTER Uchwyt do napojów

S456A KOMFORTSITZE ELEKTRISCH VERSTELLBAR Fotel komfort z pamięcią

S465A DURCHLADESYSTEM System załadunku

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S496A SITZHEIZUNG FUER FONDSITZE Podgrzewanie fotela tylne

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S524A ADAPTIVES KURVENLICHT Adaptacyjne doświetlanie zakrętów

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Tempomat

S563A LICHTPAKET Pakiet oświetlenia

S590A LM RAEDER STERNSP.123 MIT NOTLAUF. Obr. BMW, st. le. spr. gw. 123

S606A NAVIGATIONSSYSTEM BUSINESS System nawigacji Business

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S607A TELESERVICE VORBEREITUNG Instalacja Teleservice

S638A AUTOTELEFON PROFESSIONAL Telefon samochodowy Professional

S672A CD WECHSLER 6-FACH Zmieniarka CD na 6 płyt CD

S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM System głośników HiFi

S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 do DVD

S6UAA VORBEREITUNG FUER NAVIGATIONSSYSTEM Instalacja CCC

S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S8SAA LAENDERSPEZ. NAVI.-FREISCHALTUNG Aktywacja nawigacji charakt. dla kraju

S8SBA LAENDERSPEZ. TELEMATIKFREISCH. Aktywacja syst. telem. char. dla kraju

S8SCA LAENDERSPEZ. TELESERVICEFREISCH. Aktywacja syst. telem. char. dla kraju

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie CO2

S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Brak konserwacji pokrycia zewn.

 

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dawno nie było nic z Pleszewa. Ciekawe czy nauczyli się już składać tak samochody, żeby się nikt nie kapnął. :D

Chyba jeszcze nie bo Ja się już kapnąłem :mrgreen:

Opublikowano
Dawno nie było nic z Pleszewa. Ciekawe czy nauczyli się już składać tak samochody, żeby się nikt nie kapnął. :D

Chyba jeszcze nie bo Ja się już kapnąłem :mrgreen:

 

Jest coś z nią nie tak?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dawno nie było nic z Pleszewa. Ciekawe czy nauczyli się już składać tak samochody, żeby się nikt nie kapnął. :D

Chyba jeszcze nie bo Ja się już kapnąłem :mrgreen:

 

Jest coś z nią nie tak?

Auto ma wymienioną deskę rozdzielczą z innego auta i nie wnioskuję tego po tym że navi nie zgadza się z vinem, widzę coś jeszcze ale to tak gruba rzecz że to akurat musiałbym potwierdzić na miejscu żeby być pewnym na 100% mianowicie teraz jestem pewien na 99% jednym słowem auto warte swej ceny :mrgreen:

Opublikowano

Auto ma wymienioną deskę rozdzielczą z innego auta i nie wnioskuję tego po tym że navi nie zgadza się z vinem, widzę coś jeszcze ale to tak gruba rzecz że to akurat musiałbym potwierdzić na miejscu żeby być pewnym na 100% mianowicie teraz jestem pewien na 99% jednym słowem auto warte swej ceny :mrgreen:

 

Możesz się ze mną podzielić co takiego zobaczyłeś? Jadę dzisiaj oglądać i nie wiem na co zwrócić uwagę. I ro że auto warte swojej ceny to rozumiem, że sarkazm?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeśli auto miało wymienianą deskę a Ty i tak jedziesz ją oglądać bo to Ci nie przeszkadza to już nic na miejscu nie powinno cię zaskoczyć. Dobrze sprawdź (jeśli potrafisz) lewy przód.
Opublikowano
Mam tam 15km także nie ma problemu podjechaniem z i obejrzeniem. Pewnie sam nie zobaczę o co Ci może chodzić, bo nie znam się tak bardzo żeby wszystko wyłapać.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Niech kolega jedzie oglądać. Przecież w Pleszewie chłopaki naprawiają samochody jak dla siebie i swojej rodziny, solidnie i na najlepszych częściach. Deskę założyli w innym kolorze, bo chcieli żeby ich auto było oryginalne i jedyne w swoim rodzaju. Należy się cieszyć, że przedni zderzak nie jest od E39. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Opublikowano

Kupić nowe ? :)

A tak na poważnie, to co byś nie znalazł to i tak znajdą się ludzie, którym będzie pasować auto, które "odbiega" od oryginału. Bo przecież zaraz za e60/e61 będziemy płacić 20000pln

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Polacy od zarania dziejów wierzą w cuda i okazje, a mentalności narodu nic nie zmieni, bo jaki ojciec taki syn. Do tego większość Polaków to cwaniacy, którzy chcą być sprytniejsi od innych, bo przecież sąsiad, który zapłacił za samochód normalne pieniądze to frajerzyna i tyle. Jak na tym większość wychodzi to wiadomo, no ale cóż, jak już pisałem, mentalności narodu nie zmienisz. :)

 

Kupić nowe ? :)

 

A myślisz, że w jakim celu nasz wspaniały sejm i rząd nie robi porządku z cofaniem przebiegów i innymi oszustwami w branży. Bo lobby producentów samochodów pociąga za sznurki, więc nikomu nie zależy, żeby ochronić ludzi przed machlojkami.

Opublikowano
bo przecież sąsiad, który zapłacił za samochód normalne pieniądze to frajerzyna i tyle. Jak na tym większość wychodzi to wiadomo, no ale cóż, jak już pisałem, mentalności narodu nie zmienisz. :)

 

Mi się wydaje, że bardziej chodzi o rywalizację np. --> sąsiad kupił załóżmy Kia za 40000pln a ja kupie e61 za 29000pln <-- traktować to jako przykład. Później okazuje się, że auto za 29000pln to parch i zaczyna ów właściciel bombardować dział e60/e61 postami.

 

A myślisz, że w jakim celu nasz wspaniały sejm i rząd nie robi porządku z cofaniem przebiegów i innymi oszustwami w branży. Bo lobby producentów samochodów pociąga za sznurki, więc nikomu nie zależy, żeby ochronić ludzi przed machlojkami.

 

Dopóki nie będą wyroki za cofanie liczników to [BAD]. Lobby to jedna strona medalu ja nie rozumiem działalności firm ubezpieczeniowych. Skoro szkoda jest całkowita to ubepieczyciel wypłaca hajs i zabiera auto na złomowanie. A mam mase przykładów w znajomych gdzie mieli szkody całkowite ubezpieczyciel wypłacał hajs. Auto było tanim kosztem zrobione i dalej jeździ no i z OC sprawy troszke grosza się znalazło. Tego nie potrafie zrozumieć. Sprzedawane parchy to jedno, a to co jeździ po szkodach całkowitych to drugie. Trzeba też umieć przeliczyć zamiary na możliwości. Są tu tacy co kupują e61 za 35000pln i lepiej mieć trupa niż e39 w super stanie. Trzeba na wichurze się pokazać, że ma się e61.

 

Poza tym ja robiłem przymiarke do 5er, ale zrezygnowałem bo rata leasingu była duza. Wole mieć auto innej klasy (więcej kasy w portfelu) i mieć prawie to samo na wyposażeniu i płacić 40% mniej za auto niż za BMW. Są tacy, którym trzeba przypomnieć co to jest RACJONALNE MYŚLENIE bo wychodzą z założenia, że najważniejsze, że ma sie BMW, nie ważne, że pali się Check Engine. U mnie zostaje dożywotnio E32, które będzie doprowadzane do igiełki na zabytek (lakierowanie całego auto na oryginalne autko plus obszycie skór i na zabytek) i wyciągane do jazdy na letnie wypady, a do codziennej jazdy i wożenia dzieciaków biorę nowa Octavie w kombi - dlaczego? BO RACJONALNIE MYŚLE i wiem na co mnie stać.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ja nie rozumiem działalności firm ubezpieczeniowych. Skoro szkoda jest całkowita to ubepieczyciel wypłaca hajs i zabiera auto na złomowanie. A mam mase przykładów w znajomych gdzie mieli szkody całkowite ubezpieczyciel wypłacał hajs. Auto było tanim kosztem zrobione i dalej jeździ no i z OC sprawy troszke grosza się znalazło. Tego nie potrafie zrozumieć. Sprzedawane parchy to jedno, a to co jeździ po szkodach całkowitych to drugie.

 

No z tą szkodą całkowitą to nie jest tak do końca, że tylko mocno rozbite auta są tak rozliczane. Pamiętaj, że ASO liczy robociznę i części w cenach kilkukrotnie wyższych niż na wolnym rynku (szczególnie dotyczy to części). Dam Ci przykład z jakim miałem do czynienia ostatnio. Golf 2008 rok 1.9 TDI, wartość katalogowa 29 tys zł. Koszt naprawy wyliczony przez ASO 21 tys zł. Koszt solidnej naprawy poza ASO 5000 zł (do wymiany drzwi, lampa, błotnik, amortyzator i zderzak-nakładka; do malowania zderzak, błotnik, drzwi przednie i tylne, tylny błotnik). Uszkodzenie generalnie było śmieszne, a wycena z ASO kosmiczna. Ubezpieczalnia wystawia takie auto na licytację dla handlarzy i wypłaca różnicę między wartością samochodu nieuszkodzonego a wylicytowaną kwotą, co w tym przypadku dało 8000 zł, bo na aukcji auto osiągnęło 21 tys zł. Klient sam decyduje czy bierze sumę tych kwot i ma 29 tys zł czy bierze 8000 zł i naprawia.

 

W przypadku samochodów jeszcze tańszych szkoda całkowita wychodzi praktycznie zawsze, nawet jak lekko zarysujesz bok, bo na auto warte 10 tys zł, ASO wyliczy naprawę na 10-12 tys zł, a Ty naprawisz za 3 tys zł. Tak zresztą działa to na całym świecie.

 

Problem polega na tym, że w przypadku mocniejszych uszkodzeń, rzeczoznawca powinien ocenić czy samochód nadaje się do naprawy czy nie i jeżeli nie, takie auto nie powinno mieć prawa rejestracji nigdy już.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.