Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak zmieniałem u mnie łożyska to za boga nie było tego pierścienia . Miałem tam tylko jeden czujnik magnetyczny skierowany na pierścień z łożyska ( też magnetyczny ) .

 

Kerbi u Ciebie to wygląda jakby tam jakiś kamień czy coś się dostało i szorowało. Tam od strony półosi jest sporo rdzy w naszych autkach może to tam jakoś się dostaje.

Opublikowano
rdzy jest tam bardzo dużo, ale w miarę łatwo się to czyści (przecinak, imadło i szczotka druciana). Półoś jak nowa
  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano
Kerbi, ten pierscien, który zamawiałeś to jest wersja tansza, smiga Tobie nadal, czy lepiej zainwestowac w drozsza wersje?

śmiga cały czas

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Dzień dobry wszystkim :)

Ostatnio również miałem podobny problem z włączającą się kontrolą trakcji. Problem tkwił w zabrudzonym i skorodowanym pierścieniu abs, który obcierał czujniki absu i przez to źle sczytywały obroty kół. Wymieniłem czujniki i wyczyściłem w miarę możliwości druciakiem pierścień (bez jego zdejmowania), jednak pomimo tych zabiegów pierścień dalej obcierał nowo założony czujnik (chyba trochę musiał zostać wypchnięty przez rdzę lub sie delikatnie wybrzuszył). Dlatego dałem podkładkę metalową pod miejscem mocowania czujnika, żeby zwiększyć odrobinę dystans między czujnikiem a pierścieniem i żeby zapobiec obcieraniu (patent znalesiony na jutubie). Jak narazie problem został rozwiązany :) Jeśli znowu zacznie szwankować trakcja i szarpać auto, będę musiał wymienić pierścienie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nieźle jak to spotyka tak względnie młode auta :?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 8 miesięcy temu...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam


I mnie to dopadło, przy dodawaniu gazu wystarczy lekko kierownica w lewo. Protestowałem i wygląda to u mnie tak:


- jak jadę sam, to nie mogę tego wymusić

- 4 osoby i musi padać deszcz. Po ruszeniu jakieś 15 min jazdy i już przy każdym skręcie miga i przyhamowuje. Jak się zrobi postój na chwilkę, to znowu można kawałek ujechać.

(przyspieszałem tylko na lukach w prawo)

- wyłączenie DSC - można jechać normalnie.

- brak błędów, jedyny jaki byl to "AIRBAG D-CAN communication error 00C947"


Auto mam juz trochę, nie było tego wcześniej. Jedyne co robiłem to wymiana piasty przód prawa (jest z tarcza ABS).


Jakieś podpowiedzi od czego zacząć? Czy to może być wina zawieszenie z tylu? Ostatnio jak auto bylo dłużej podniesione (wymiana sprzęgła + dwumas) to po opuszczeniu zaczęła piszczeć prawa tuleja pływająca. Popsikana smarem, dużo rdzy wypłynęło - jest do wymiany.

Czy raczej szukać przyczyny w czujnikach? Tylko brak błędów od systemu ABS po wyłączeniu DSC


Najgorzej, ze na kompie zero błędów.

Opublikowano
najlepiej przejechac sie z kompem i zczytać które koło ma najwieksze odchyłki predkosci obrotowej ,u mnie wyszło prawy tył i od niego zaczne
Opublikowano (edytowane)
najlepiej przejechac sie z kompem i zczytać które koło ma najwieksze odchyłki predkosci obrotowej ,u mnie wyszło prawy tył i od niego zaczne

 


Właśnie przejechałem sie z kompem, ale sam jechałem i ani razu nie złapało mi DSC. Ale u mnie prawy tyl tez ma największą odchyłkę. Właśnie z tej strony mam uszkodzona tuleje pływająca, chyba od niej zacznę (oczywiście komplet wymienię) + nowe pierścienie na półosie tak przy okazji.


A jak u Ciebie tuleje?

Edytowane przez polowiec
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Auto naprawione.


Uszkodzone pierścienie abs na półośkach - było dużo rdzy. Wymieniłem na nowe. Czujniki abs są tez lekko przytarte od rdzy, ale nie wymieniałem ich.

Wymienione tez tuleje pływające - auto teraz stoi trochę wyżej i równo z tylu. Przedtem prawa strona trochę niżej siedziała.

  • 3 miesiące temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Oczywiście.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.