Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 162
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Nie zauważyłem :)

Może się narażę ale oglądając ostatnio segmentowego konkurenta czyli BMW X3 nie zauważyłem " jakości " , wręcz odwrotnie.

Dlatego interesuje mnie 5GT , bo tu już widać różnice ;)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Ciekawi mnie jak zostało wyciszone F15 wzgledem poprzednika ,bo jeśli chodzi o jakość materiałów to z tego co widziałem zmiany naprawde duże.
Opublikowano
Podstawowe wady to poziom hałasu wewnątrz i źle rozwiązana ochrona progu przed zabrudzeniem. Ergonomii zero, spodnie usyfiałe gratis.

 

Tak się zastawiam odnośnie tych progów w iksach ,ponieważ klienci zamawiają je z przekonaniem,że będą pomocne przy wsiadaniu,a czy w praktyce tak jest ? ktoś ich używa wogule :?:

Opublikowano
Jakbyście choć trochę poczytali na zagranicznych forach o nowej X5 to byście dowiedzieli się, że progów jak ktoś nie chce mieć to nie będzie ich miał(w E70 nawet jak ktoś nie chciał to i tak były), a co do wyciszenia to porównywalne jest do F01, niektórzy twierdzą, że jest jeszcze ciszej niż w 7
Opublikowano

Tak było nielicznym dane :(

Jeżdziło już kilku ,w bawari katowice stoi demo o ile się nie myle,pierwsze wrażenia z jazdy najogólniej:

-więcej miejsca z przodu

-wyższa jakość materiałów

-znakomite fotele,pakiet konfortowy (opcja)

  • Moderatorzy
Opublikowano

Wszystkie BMW serii F są dużo lepiej wygłuszone i bardziej komfortowe niż ich odpowiedniki z serii E.

Jest to zgodne z ogólnymi trendami, E70 była projektowana od chyba 2002 roku więc odpowiadała tamtym realiom i po wypuszczeniu na rynek 2006 roku była najlepsza w swojej klasie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

byc moze jest to uzaleznione od rynku (choc nie sadze), w US progi w E70 byly opcjonalne; przed zamowieniem swojej X5 czytalem o tym, ze niektorzy marudza na to, ze spodnie sie brudza itp., ale 1) biorac pod uwage, ze E70 bardziej mi sie podoba z progami, 2) tu gdzie mieszkam nie ma za duzo blota, wybralem opcje $150 za progi

 

EDIT: ze tez chcialo mi sie to sprawdzic - w PL progi tez byly wyposazeniem dodatkowym, opcja nr 328

 

Jakbyście choć trochę poczytali na zagranicznych forach o nowej X5 to byście dowiedzieli się, że progów jak ktoś nie chce mieć to nie będzie ich miał(w E70 nawet jak ktoś nie chciał to i tak były), a co do wyciszenia to porównywalne jest do F01, niektórzy twierdzą, że jest jeszcze ciszej niż w 7
Edytowane przez Bono

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano
Jeździłem nowym X5 i muszę przyznać, że jest lepszy niż poprzedni model. Jakoś wykonania to raz ale samochód jak dla mnie stał się bardziej przestronny. Z wad jaką zauważyłem to płytszy bagażnik niż w poprzedniej wersji. Niestety już widzę temat: Czy warto kupić X5 25d ... tak taki silnik będzie w PL.
Opublikowano
Jeździłem w W-wie ok 0,5h trochę S2 160 km/h i wolniej po mieście. Silnik 3.0 d 258 KM wyciszony jest fantastycznie (lepiej niż w E70), natomiast słychać dość mocno powietrze od szyb bocznych (kierowcy) i to mnie martwi. Podobnie jest w X3 F25, którym jeździ żona.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
poczekaj na wersje z pancernymi szybami, moze wtedy bedzie OK na "autobanę"

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
nie, pewnie inne modele wytwarzaja tunel prozniowy dookola samochodu, wiec nie ma zadnych oporow powietrza

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.