Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Starsze auta BMW to byly chyba ogolnie bezawaryjne, przez to BMW slabo zarobilo na czesciach i servisie :roll: :shock: Teraz chca sobie odbic :cry2:

 

Btw. nie pamietam ,ktory ale zdaje sie ,ze M47N od 2001 mial klapki , 122km rzeczywiscie nie ma :cool2:

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

  • Odpowiedzi 54
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

W E91 M47N2 z 2006 150km klapki były-ale w zasadzie żadnych problemów z nimi nie miałem :roll:

Duzo się naczytałem o usuwaniu,wiec od czasu do czasu podczas wymiany filtrów i plynów obserwowałem kolektor i nic zlego się tam nie dzialo-zadnych wycieków,wiec klapki zostały i przy 286 000km przebiegu zadnych problemów :cool2: ,także nie ma reguly na klapki... :shock:

icon4.png
Opublikowano
Dlatego kupilem e91 z silnikiem M47 :D

 

Faktycznie jedna z lepszych opcji - tylko klapki wyciac i mozna jezdzic :cool2:

Taka świetna opcja, że pali w cholerę, kiepsko jedzie a do tego na potęgę sypią się turbiny. A niektórzy mają kumulację z padającym Dpf a nie daj bóg jak się przytrafią jeszcze obrócone panewki lub urwie się wał. No super silnik. Godny polecenia. Większość wątków z problemami jest właśnie o nim.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

Policzyles to? :)

No widzisz tak sie sypie a kolega wyzej juz 286 kkm zrobil...

Osobiscie znam jeszcze 2 przypadki - podobne przebiegi i praktycznie 0 problemow.

Chyba zalezy co sie komu trafi

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano
Policzyles to? :)

No widzisz tak sie sypie a kolega wyzej juz 286 kkm zrobil...

Osobiscie znam jeszcze 2 przypadki - podobne przebiegi i praktycznie 0 problemow.

Chyba zalezy co sie komu trafi

Tego nie trzeba liczyć. To widać gołym okiem. A do tego dochodzi fakt, że tych silników (M47) jest zdecydowana mniejszość w e90. Były montowane tylko przez dwa lata i w tamtych czasach diesel nie był tak popularny ja później. A mimo to silniki te notorycznie trafiają z problemami na forum. I nie jest prawdą, że to dlatego, że maja większe przebiegi. Dwa lata temu, gdy były one równie stare co dziś N47 problemów również była masa. Głownie z turbo.

Jak masz ochotę to sobie policz, bo ja na każdy przypadek który mi na forum pokazesz z łańcuchem w N47 znajdę bez trudu trzy z innymi problemami w M47. W to że ktoś zrobi 300 tyś bez awarii nie wątpię. Mówimy jednak o statystyce i ogólnych problemach a nie pojedynczych przypadkach.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.