Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
powiem tak u mnie tutaj leca jedna za druga BMW na lancuch !!!!! nie ma ze Cie nie dopadnie WADA FABRYCZNA i na MASOWA skale !!! ja planuje jeszcze z 40 tys km zrobic i do zyda dlatego wymieniam tym bardziej ze zonka jezdzi a jak padnie silnik to nie ma wspomagania hamulcow itp. a wiadomo jak z kobietami jest bez urazy pokazuje na liczniku 250 km/h to mysla ze trzeba tyle jechac :D
  • Odpowiedzi 54
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Widzę że na forum zaczyna powoli kipić z mojego powodu :shock: Dzisiaj kolejny dzień spędzony na objazdówce warsztatów zajmujących się naprawą silników, wymianą rozrządów itp. Powiem wam, że na 3 odwiedzone warsztaty w każdym jak to ładnie zostało ujęte „nie chcą mnie naciągać na kasę”. Byli zdziwieni, że mam taki pomysł aby wymienić łańcuch ale klient nasz pan i mogą to zrobić. W jednym warsztacie powiedzieli mi że BMW zaleca wymianę co 250 tyś. Także zakładając że mój przebieg jest oryginalny mam jeszcze trochę czasu. Teściu w Mercedesie E 220 z 2003 roku ma przejechane 350tyś i nie zamierza wymieniać. Także w dalszym ciągu nie wiem co robić.

 

Ja w 320d z 2006 roku miałem 290 000km przebiegu i auto sprzedałem w bardzo dobrej kondycji-tylko to inny silnik,a tu konkretnie chodzi o N47

icon4.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Widzisz jaką głupotę zrobiłeś .Teraz możesz kupić tylko nowszy ale nie lepszy :roll: :wink:
Opublikowano
Widzisz jaką głupotę zrobiłeś .Teraz możesz kupić tylko nowszy ale nie lepszy :roll: :wink:

Chyba,że kupię coś od 2010 w zwyz B-) lub na gwarancji

icon4.png
Opublikowano

Ja juz po wymianie powiem tak baaaardzo duza roznica w pracy silnika znacznie ciszej , mam gwarancje na 12 miesiecy wymiana oleju po 1000 mil , nastepne po 6000 kazda az tak do konca wtedy bedzie git :D zeby nie tak ekonomia w spalaniu to wzial by,m mlotek I ..... :mad2:

 

Z tego co zauwazylem jak masz BMW trzeba gwarancje kupowac na min 5 lat I pakiet premium bo jak tak czytajac to I nawet benzyny sa do DUPY !!!! kazda pierdola a ASO np. w UK liczy sobie min. 100 Funa/H :duh: parodia panowie

Opublikowano
Ja juz po wymianie powiem tak baaaardzo duza roznica w pracy silnika znacznie ciszej , mam gwarancje na 12 miesiecy wymiana oleju po 1000 mil , nastepne po 6000 kazda az tak do konca wtedy bedzie git :D zeby nie tak ekonomia w spalaniu to wzial by,m mlotek I ..... :mad2:

 

Z tego co zauwazylem jak masz BMW trzeba gwarancje kupowac na min 5 lat I pakiet premium bo jak tak czytajac to I nawet benzyny sa do DUPY !!!! kazda [bAD] a ASO np. w UK liczy sobie min. 100 Funa/H :duh: parodia panowie

Nie wiem jak w UK. Mi by się gwarancja w trójce nie opłaciła. Wydałem na serwis przez 5 lat jakieś 1200 zł. Z czego część tych kosztów to były fanaberie (części dobre, wymieniane przy okazji) w Polsce godzina w ASO chyba nie jest aż tak dużo tańsza. W jedynce miałem trochę usterek na gwarancji, ale to były drobiazgi.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Rozumiem , ze kiedys to bylo nie oplacalne kto by sobie pomyslal ze Np. w 1 rocznym samochodzie bedziesz zmienial lanczuch rozrzadu!!! Teraz jak kupisz samochod I jak wszystko bedzie ok przez 5 lat to mozna pomyslec ze miales szczescie I podejrzewam ze bedzie jeszcze gorzej a wszystko to dzieki oszczednosci I ekologii !!!!
Opublikowano
Rozumiem , ze kiedys to bylo nie oplacalne kto by sobie pomyslal ze Np. w 1 rocznym samochodzie bedziesz zmienial lanczuch rozrzadu!!! Teraz jak kupisz samochod I jak wszystko bedzie ok przez 5 lat to mozna pomyslec ze miales szczescie I podejrzewam ze bedzie jeszcze gorzej a wszystko to dzieki oszczednosci I ekologii !!!!

Ale ja mam silnik N47 z początku produkcji, gdzie ponoć problem z rozrządem był największy. Co więcej silnikami N47 zrobiłem blisko 300 tyś km i problemów nie miałem nawet z szuraniem. Co więcej wg statystyk firmy która sprzedaje gwarancje najgorsze silniki psują się raz na 50, a bmw nie należy do tych najgorszych.

 

Trzeba umieć oddzielić żale na forum, gdzie piszą głownie Ci co maja problemy od rzeczywistości.

Na angielskim forum ktoś policzyl wszystkie przypadki zgłoszonych problemów z rozrządem na rożnych światowych forach i ogólnie w Internecie i doliczył się 500 przypadków. Niech faktycznie tych usterek jest 100 razy tyle. To jest 50 tyś awarii. Wydaje się sporo, ale tych silników wyprodukowano ok 3 milionów. Czyli nawet przy takiej liczbie jest to ułamek.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

Nie wiem jak I kiedy to bylo liczone ???? Ja moge sam Tobie wyliczyc ponad 1000 w mojej okolicy lub zapytaj sie mechanika u ktorego robilem ile juz bylo przypadkow !!! tak wiec BZDURA I jeszcze raz BZDURA !!!!!!

 

WEJDZ sobie na potale na ktore wystawia sie auta na sprzedaz MAX przebiegi to 180 tys z tym N47!!!! . Jak powyzej to gosciu pisze silnik wymieniany !!!!!!

Moze zrobiles ponad 300 tys. jak jezdziles min 3 samochodami po 100 tys lub w cos ten desen ,

NIE SPRZECZAJMY sie I spojrzmy PRAWDZIE w oczy PRAWIE KAZDY SILNIK N47 MA LANCZUCH !!!!! to fakt JAK TOBIE sie trafily dobre TO POWINNIENES ZAGRAC W LOTTKA !!!!

DRUGA SPRAWA !!!

WPISZ PO ANGIELSKU W GOOGLE : BEDZIESZ MIAL TYLE TEMATOW Z TYM ZE WYLICZYSZ CO NAJMNIEJ 500 tys. PRZYPADKOW !!!! wpisz po WLOSKU TO SAMO !!!!

 

I GDZIE TU TWOJE (kogos) 50 tys ???????????!

Opublikowano
Mało co rozumiem z tej wypowiedzi, ale po wpisaniu w Google "N47 Chain failure" jest 7 wyników. "N47 timing Chain failure" 1500, jednak polecam wpisać w Google prezydent Lech Wałęsa, pewnie stwierdzisz na tej podstawie, że to nie może być jedna osoba. :lol:

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Znajac zycie uzywasz Polskiego Google ale to nie ma znaczenia , i co ma piernik do wiatraka . Nie wiem do czego dazysz ja tylko ostrzegam innych !!!
Opublikowano
Obawiam sie ze problem z łańcuchem jest wrecz nadmiernie nagłośniony. Trzeba przyjąć, ze to cześć eksploatacyjna jak kiedyś pasek i tyle. Oczywiscie nie jest to normalne i właściwe. To jest błąd konstrukcyjny lub materialowy, jednak jego opanowanie nie jest problemem.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

Zgadzam sie z Toba ze to czesc eksploatacyjna ale nawet bylo o tym w BBC Watchdog (UK) -(sprawdz jak chcesz) a jak juz sie za to bierze BBC to nie jest to pareset przypadkow i to tylko w UK , ze konstruktor przenoszac lancuch z przodu na tyl przewidzial ze przetrwa on na znacznie dluzej ! i to nie moje slowa tylko wykwalifikowanego pracownika w tym o to programie!

Opanowanie nie jest problemem ale jego wydatek jakby byl z przodu koszta by byly znacznie mniejsze i szybka sprawa do wymiany nawet co 50 tys km mozna to robic , w UK wymiana w aso to koszt 10 tys funtow to na zlotowy masz okolo 50 tys. !!!

Tak wiec kupujesz nowy samochod za min 30 tys funtow jezdzisz pare tys mil i okazuje sie ze taka maniana odwalona!!! Wiesz ja tam sie klocic nie chce z nikim tylko OSTRZEC nastepnych kupujacycych ze jak juz sie zdecyduja kupic samochod z silnikiem N47 to albo juz po wymianie albo szykowac sie na wymiane i miec spokoj.

To tyle w temacie.

Pozdro

Opublikowano
Ale ja się z Tobą zgadzam. Tylko w Polsce to jest koszt znacznie niższy. A te 10 tys funtów to tez raczej jakiś wydumany przypadek, bo tyle kosztuje nowy silnika z AsO wraz z wymianą. Koszt wymiany w ASO to ok 6-8tys poza Aso 4-5. To dużo wiecej niż gdyby rozrzad był z przodu, ale za to w tym silniku nie psuje się praktycznie nic innego.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

Wiesz nie kazde ASO jest takie same i rozne pewnie ceny maja , ja sie tylko spytalem z ciekawosci co oni o tym mysla i zgadnij co maja wydymane standard odpowiedz jak i wszedzie oni nic nie slysza i jest git :mad2: nawet jak masz gwarancje to beda probowac cie zbywac. Jak narazie odpukac silnik bylby BARDZO dobry zeby nie ten lancuch.

pozdro

Opublikowano

Te 10 tys funtow to faktycznie jakias cena w kosmosu.

W DE cena za wymiane w ASO - 2000€ ( zaw. czesci) natomiast nowy silnik z wymiana ok 4000€. :cool2:

Pytalem w Holandii - jest troche drpzej, ale podobnie.

Z tego co wiem to koszta pracy w DE i w UK sa podobne.

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano
Nie wiem mam ich w dupencji zrobilem i juz nie chce o tym myslec ze wywalilem kase na to co powstalo z nie mojej winny :mad2: :evil: Tym bardziej ze jeszcze z rok pojezdzi moja zonka i sprzedaje albo wywale na zlom!!! Nauczka jest jak dla mnie bede przedluzal gwarancje na auta i mam wyj....rebane rozwali sie to sie rozwali sami przyjada biora auto daja ci zastepczy breakdown cover na Europe i mozna smigac wszedzie tym bardziej ze lubie sobie pojezdzic troche :cool2: pozdro
Opublikowano (edytowane)
W tym przypadku przy kupnie auta z tym silnikiem trzeba dodac 1000€ do pakietu startowego ( pomijajac oleje, filtry itd) Edytowane przez turbojajko

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano
Dlatego kupilem e91 z silnikiem M47 :D

 

Faktycznie jedna z lepszych opcji - tylko klapki wyciac i mozna jezdzic :cool2:

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Niema klapek w e91 122km,bynajmie ja niemam w e46 318d ktora mialem fabrycznie ich niebylo silnik totalnie bezawaryjny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.