Skocz do zawartości

330D 184 p.s wymiana tarcz i regulacja hamulca ręcznego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!!!

 

Szykuje się do wymiany tarcz tylnich w mojej 330 184 p.s i zastanawiam się jaką firme wybrać.

 

Myślałem nad zestawem TRW:

 

http://allegro.pl/tarcze-klocki-bmw-e46-325-330-d-coupe-touring-tyl-i3333421374.html

lub:

http://allegro.pl/zimmermann-sport-tarcze-klocki-tyl-bmw-330d-330i-i3323386622.html

 

Nie wiem który zestaw wybrać. Być może coś polecicie jakiś zupełnie inny zestaw??? Zastanawiam się też jaki płyn hamulcowy powinienem zalać??? Kolejna kwestią jest regulacja hamulca ręcznego. Czy można go "podciągnąć" w środku auta na śrubie czy tylko kwestia regulacji pozostaje z tyłu???

Opublikowano
dołącze się do tematu w sprawie regulacji ręcznego. Sam wczoraj wymieniłem u siebie tarcze, klocki, szczęki i sprężynki. Sprężynki TRW a reszta troche z niższej półki, mianowicie Brembo zwykłe, zamówione w forumowym sklepie. Mam pytanie co do regulacji, myślałem że jako nowy zestaw szczęk to trzeba skręcić regulator przy szczękach do zera, tak też zrobiłem. Ręczny teraz mimo wymiany wcale mocny nie jest, słabo trzyma. Rozumiem że muszę ściągnąć tarcze i wykręcić regulator tak? Czy przy dźwigni ręcznego cisnąć ile się da?
Opublikowano
regulator skręcasz na maks do montażu. Po złożeniu wszystkiego do kupy podkręcasz regulator tak żeby prawie obcierał o bęben a robisz to płaskim śrubokrętem przez dziurę po śrubie koła. A przy dźwigni na koniec napinasz linkę.
Opublikowano
a no nie musisz, przez dziurke wyregulujesz tak żeby szczęki były max blisko bebna ale nie tarły, potem tylko przy recznym w środku możesz sobie regulować czy ma łapać od razu i mieć skok minimalny czy może dopiero przy maksymalnym pociągnieciu dzwigni chcesz mieć mocny ręczny. 2 srubki tam są na gwintach i jak podkrecisz za mocno to ledwo ruszysz reczny i już bedzie zaciągniety wiec delikatnie reguluj.
szukam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
sam dziś regulowałem ręczny bo był slaby. Zawsze robiłem to przez ta dziurke od śruby. Z początku trzymał dobrze ale szybko( mozna powiedzieć ) przestawał działać. Dziś ściągnąłem tarcze i okazało sie ze ten mechanizm do którego zaczepia sie linke był tak zapieczony ze nie odbijał przez co scierały mi sie okładziny i reczny nie trzymał. Rozebrałem wyczyściłem i jest znacznie lepiej

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.