Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Szukałem info ale nic nie moglem znaleźć wiec temu założyłem nowy temat.

 

właśnie zmieniłem pasek klinowy z napinaczem i rolka. Auto przy odpalaniu i gaszeniu strasznie piszczy... Mechanik mi powiedział ze kupiłem zły pasek i temu tak jest a kupiłem 6PK1835 i mi mówi bym kupił drugi o oznaczeniu 6DPK1698...

 

Pomóżcie bo ja już nie mam pojęcia o co chodzi :(

 

NR VIN to WBAVC31090PS29326

Opublikowano

Jedyna rada to pasek ori z ASO jest z innego materiału na meszku.Ale i koszt większy.Nie szukaj dalej przyczyny bo to sprawdzone.

 

Wysyłane z mojego LG-P880 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano
Aha to czyli jakby nie było trzeba pasek ori z aso bo inaczej to i tak będzie piszczeć choćbym zmieniał na rożne firmy pasków?
Opublikowano

Dokładnie pasek z ASO ma meszek na wielorowkach.Pomimo,że kupisz tej samej firmy o takich samych wymiarach w sklepie będzie on z gumy.Ja się u siebie do pisku przyzwyczaiłem.

 

Wysyłane z mojego LG-P880 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

Aha to już teraz wszystko jasne. Ja i tak zmienię na ten z aso chyba ale to jak już będę na wakacjach w kraju.

 

Dzieki za odpowiedz :wink:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
co ty za glupoty wypisujesz z ta guma, kolego sprawdz sobie jakie dlugosci powinien byc i kup conti i bedzie ok, nie kupuj w aso bo zaplacisz za to samo x2
Krzysztof
Opublikowano

no właśnie bylem dziś w ASO w Brukseli i mi powiedzieli ponad 60 € za pasek a w normalnym sklepie zapłaciłem za ten co mam 15 € (Gates)

 

To trzeba pasek Conti żeby było ok bo już mam mętlik w głowie :)

Opublikowano

Ja mam conti,i wszystkie conti jakie oglądałem były gumowe.Jedź do ASO i porównaj z ich conti.

 

Wysyłane z mojego LG-P880 za pomocą Tapatalk 2

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wg VIN twojego auta powinieneś mieć pasek 6PK X 1836. Także uważam, że kupiłeś dobry pasek.

Może napinacz nie jest do końca naciągnięty? Objawy piszczenia to zazwyczaj poluzowany pasek. Skoro długość jest dobra to może napięcie paska jest za słabe.

pzdr

yaz

Opublikowano
wlasnie jutro jade do mechanika ktory mi to robil i powiem by bardziej naciagnal bo na moje oko jak go dotknalem to luzno dosc siedzial a nie byl za bardzo napiety...
Opublikowano

Sprawa rozwiazana poprostu pasek ten co kupilem byl za dlugi bo to trzeba bylo ten 1698.

 

Po zalozeniu cisza i spokoj :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.