Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich.

Właśnie wyszła mi bokiem korba w m52b28. Czy da się go zmienić na m52b28TU? Jest łatwiejszy w kupnie no i młodszy. Chodzi mi o to czy w ogóle pasuje itp poza sterowaniem wałka wydechu.

Opublikowano

Dzięki za odpowiedź.

Mi chodzi o włożenie "gołego słupka" czyli pytanie czy będą pasowały moje kolektory do nowszej głowicy i czy silnik będzie pasował do karoserii i skrzyni biegów. Cała elektryka zostałaby ta sama.

Opublikowano
W starszym silniku wałek wydechu jest w jednym ustalonym miejscu więc i w nowszym można go ustawić w takim samym położeniu i powinno być ok. Poza tym gdybym poznał mapę jego położeń sterowanie zrobiłbym bez problemu. Musze tylko się upewnić czy silnik będzie pasował mechanicznie :)
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Witam po przerwie. Silnik zmieniłem na taki jak był więc nie było problemów. Problem zrobiłem sobie dzisiaj kasując inspekcję.

Zamiast pinów 7 i 19 zwarłem 17 i 19 i teraz świeci kontrolka ładowania i ładowania brak.

Co mogłem zepsuć???

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak regenerowałem alternator, to mi serwisant powiedział, że regulator napięcia jest sterowany cyfrowo w tym modelu (podobnie jak wiatrak klimatyzacji), więc może od tej strony coś poszło?
Opublikowano

Znalazłem. Spalony bezpiecznik nr 15 czyli musiałem połączyć pin 19 z pinem 16 :duh:

Wszystko już działa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.