Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Można zrobić spota we Wrocku - dlaczego nie? ;)

 

Dzisiaj gość mi się przyznał, że prawa strona była po delikatnym szlifie. Mam dwa zdjęcia. Co sądzicie? Chyba nie ma tragedii... :think:

 

http://i752.photobucket.com/albums/xx161/Nightsabes777/DSC_0421_zps686331fb.jpg

http://i752.photobucket.com/albums/xx161/Nightsabes777/DSC_0443_zpsa965015c.jpg

http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/196/nduk.jpg
Opublikowano
Niby nie ma tragedii chociaż podchodziłbym do sprawy z delikatnym dystansem. Najlepiej jak dokładnie go przetrzepią w ASO, aczkolwiek nie wszystkie naprawy mogą figurować w rejestrze. Te zdjęcia sugerują na delikatne przetarcie. Nie wiadomo czy gość ma coś jeszcze coś do ukrycia. Jeżeli byłyby inne kwiatki to sądzę, że na serwisie podczas oględzin powinni to wyłapać. Dla mnie BMW będzie zawsze nr 1, mimo że mam do Mercedesa duży sentyment - samochód ojca. Miałem kiedyś okazję jechać c63 i przeżycia są niezapomniane. Zwłaszcza dźwięk, jak dla mnie the best jeżeli chodzi o v8. Trudny orzech do zgryzienia. Jeżeli auto po wnikliwej inspekcji będzie ok to sam nie wiem jakbym postąpił :wink: Nie wiem ile km rocznie robisz i czy to byłby twój samochód na co dzień, ale tak jak już zostało wcześniej powiedziane, spali tyle ile wlejesz :twisted:
  • Członkowie klubu
Opublikowano

100k w 2011, teraz ma 110k a mamy 2014, może tyko na 1/4 scigał :8)

upewnij się, że slinik jest ok, załatwie ci historie na mejla, do piątku postaram sie, z komentarzem

podeślij mi na PW adres.

sprzedam Cobb access port v3 pod silnik N55
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
hmmm czemu drzwi nie zostały wymienione? naprawy po taniośći? to źle świadczy o właścicielu. Już nie wspominając o tym że nie powiedział o tym od razu. Ciekawe co jeszcze ukrywa, bez oględzin w ASO i to takich konkretnych gdzie wszystko zostanie sprawdzone bym się nie zastanawiał nad tym amg.
Opublikowano
Jeśli to prawda z tymi tarczami za 5k to mocno bym się zastanowił i sprawdził samochód bo za 3 miesiące okaże się, że trzeba wyłożyć 30k na całe hamulce.
http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Aso wszytskiego nie powie tam tez sa goscie co sie nie znaja,czemu po taniosci bo szkoda bylo mu kasy,ladna szpachla siadla juz?

Tylko takie zdjiecia Ci dal ,masz moze calosci auto po tej obcierce?

Ja bym sie nie zamienial pozniej bedziesz mial problem z pogonieniem tego,przebieg tez wsapnialy salonowy ,jak ma sie takie auto nie da sie nie jezdzic :mrgreen:

Ale moze sie myle...

Opublikowano
Rzeczywiście kupiona w PL salonie i faktycznie bezwypadek.

Jest spora szansa, że ta sztuka miała silnik wymieniony na nowy.

Ale czekam na potwierdzenie od znajomego z ASO.

Gość się przypalił na moją e92 dosyć mocno ale dzisiaj trochę podpytałem i kiedy usłyszałem cenę nowej tarczy hamulcowej w ASO Mercedesa to mało co z butów nie wyskoczyłem.

5000 zł za jedną :shock:

A zamienniki do AMG nie występują co mnie w ogóle nie dziwi.

Raczej nie będzie mnie stać na utrzymanie takiego potwora...

 

 

Auto piekne , jest sie na co napalac ale jak czesci do tego beda tyle kosztowac to wole kupic sobie bmw M :) czesci dostepne w normalnych cenach i masz juz spore rozeznanie w temacie Bmw :)

Opublikowano

Seba...co TY dajesz :8)

Przecież to nijak atrakcyjna zamiana :mad2:

Back to the roots...
Opublikowano

Dobra.

Temat AMG zamknięty z miliona powodów.

Poczytałem, zasięgnąłem języka.

Przede wszystkim utrzymanie M3 e92 przy utrzymaniu C63 AMG to kaszka z mleczkiem. AMG to studnia.

Poza tym postawiłem swoje e92 koło Merca i szczerze mówiąc moje mi się bardziej podoba :P

Także forum nie zmieniam :)

 

A teraz sprawa do was.

Potrzebuję zimówki 225/45/17 nie ROF ani nie XL czy RF.

Najzwyklejsze miękkie opony. Do 1400zł. Rocznik 2013 lub 2014.

Macie coś? Możecie polecić?

http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/196/nduk.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dobra.

Temat AMG zamknięty z miliona powodów.

Poczytałem, zasięgnąłem języka.

Przede wszystkim utrzymanie M3 e92 przy utrzymaniu C63 AMG to kaszka z mleczkiem. AMG to studnia.

Poza tym postawiłem swoje e92 koło Merca i szczerze mówiąc moje mi się bardziej podoba :P

Także forum nie zmieniam :)

 

:cool2: Słuszna decyzja.

 

Ja dzisiaj przez cały dzień się zastanawiałem nad zmianą i nic nie wymyśliłem.

Chciałbym 335d, ale wiem co mam i wiem jak ciężko jest kupić coś przyzwoitego.

Trochę $$$ już w auto włożyłem, a patrząc na ceny aut na naszych portalach i wiedząc jakie jest podejście kupującego Kowalskiego to ciężko będzie sprzedać za odpowiednią cenę zwłaszcza, że kilka elementów jest malowanych.

A w Polsce słowo malowane dla większości oznacza powypadkowe.

 

A odnośnie opon to dobre opinie ma Nexen Winguard.

Cena śmieszna. Ale jaka jakość i jak się na nich jeździ nie wiem bo nie jeździłem.

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
Opublikowano
Dobra.

Temat AMG zamknięty z miliona powodów.

Poczytałem, zasięgnąłem języka.

Przede wszystkim utrzymanie M3 e92 przy utrzymaniu C63 AMG to kaszka z mleczkiem. AMG to studnia.

Poza tym postawiłem swoje e92 koło Merca i szczerze mówiąc moje mi się bardziej podoba :P

Także forum nie zmieniam :)

 

:cool2: Słuszna decyzja.

 

Ja dzisiaj przez cały dzień się zastanawiałem nad zmianą i nic nie wymyśliłem.

Chciałbym 335d, ale wiem co mam i wiem jak ciężko jest kupić coś przyzwoitego.

Trochę $$$ już w auto włożyłem, a patrząc na ceny aut na naszych portalach i wiedząc jakie jest podejście kupującego Kowalskiego to ciężko będzie sprzedać za odpowiednią cenę zwłaszcza, że kilka elementów jest malowanych.

A w Polsce słowo malowane dla większości oznacza powypadkowe.

odnośnie opon to dobre opinie ma Nexen Winguard.

Cena śmieszna. Ale jaka jakość i jak się na nich jeździ nie wiem bo nie jeździłem.

Ja również podzielam zdanie przedmówcy że słusznie postąpiłeś,

szkoda Seba że wcześniej nie pisałeś bo sprzedałem komplet opon 225/45/17 z 2013 roku te które miałem założone w tamtą zimę i były to właśnie Nexen Winguard cena naprawdę jest śmieszna i jeździłem jeden sezon i powiem szczerze że nie są najgorsze bo w śniegu dają radę i w błocie pośniegowym również na mokrym hamowanie jest ok, jedynie na mokrym ruszyć jest problem ale przy naszej mocy momencie to normalna sprawa i głośność na suchej, mokrej nawierzchni akceptowalna a na śniegu jest cicho, także jak nie chcesz przepłacać to kup za cztery nóweczki opony zapłacisz dokładnie 1400 złotych :D

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Wlodi napisał(a):

Co do turbin to dziwie sie ze nie sprawdzales przed zakupem auta takich tematow. Dla mnie to byl pierwszy krok decydujacy o dalszym zainteresowaniu autem...

 

Ależ sprawdzałem Włodku :wink:

Samochodu szukałem pół roku i stan turbin był jedną z zasadniczych kwestii.

Tak jak napisałem na pierwszej stronie galerii, samochód przed zakupem był przez cały dzień na testach w ASO, gdzie dowiedziałem się, że turbiny pracują wzorowo ale nikt mi nie powiedział, że były wymienione na nowe, stąd moje zaskoczenie :)

Swoją drogą im w ASO chyba nie wolno mówić co dokładnie robili poprzedni właściciele w innych serwisach. Tak mi się wydaje ale mogę się mylić.

 

Przepraszam , że odbiegam od tematu ale z ciekawości - w jaki sposób sprawdzacie/sprawdzano Wam stan Turbin ?

 

Pytam , bo zdaje sobie sprawę , że turbina może się pocić / świszczeć / ładować za mało / powodować ubycie oleju , ale w swoich poprzednich samochodach - Vectra 2.2 diesel i 530d e60 miałem awarie turbin - w obu przypadkach pękł wałek wirnika - bez jakichkolwiek wcześniejszych oznak zużycia a auta zostały unieruchomione - BMW dość pechowo bo w Chorwacji stąd zastanawiam się czy są jeszcze jakieś inne metody

 

 

pozdr

Opublikowano

Jestem właśnie w serwisie S-Point w Krk. Wezmę Hankooki W310 bez żadnych wzmocnień i ROF. Fajny asymetryczny bieżnik i mięciutka guma. Chcą za nie 1640 i bardzo zachwalają te opony.

Także moje ROF Brodgestone będą do wzięcia od 1zł :)

http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/196/nduk.jpg
Opublikowano

Pozdrawiamy z serwisu.

Fuck the run flat.

Witaj zwykła gumo :mrgreen:

http://i752.photobucket.com/albums/xx161/Nightsabes777/Mobile%20Uploads/20141215_130735_zpsr7kftli8.jpg

http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/196/nduk.jpg
Opublikowano
Zastanawiałem się nad tymi W310.. ale ostatecznie dołożyłem do Vredestein WINTRAC XTREME S 225/50 R17..koniec 2014 rok produkcji.. podoba mi się ich wygląd..
Opublikowano

sniegu nie ma a tu widze mania zakladania zimowek :>

podobno w poludniowej polsce ma byc zima jeszce mniejsza niz w tamtym roku < w 2013/2014 snieg w krakowie byl okolo 2 tygodni :>:)

ja mam tylko zimowki w nissanie :mad2: i chyba troche zaluje ze zalozylem :> jezdzi sie jakos tak smiesznie temperatury pow 5 stopni ...sam nie wiem :)

  • Moderatorzy
Opublikowano
No właśnie gdzieś zima się zapodziała, u mnie dziś + 11 :norty:
Opublikowano
Pozdrawiamy z serwisu.

Fuck the run flat.

Witaj zwykła gumo :mrgreen:

http://i752.photobucket.com/albums/xx161/Nightsabes777/Mobile%20Uploads/20141215_130735_zpsr7kftli8.jpg

 

 

czekamn na efekty modyfikacji :mrgreen: :norty:

 

ps-dobrze ze nie zminiles na amg ;)

  • Moderatorzy
Opublikowano

Ja poki co czekam tez na zimowki. Swoje stare pchnalem bo na nowych zaciskach nie moglem miec 17" jakbys napisal kolo wrzesnia to mialem cale kola z felgami po jednym sezonie vredenstein za 2400.

Teraz czekam az felgi z f30 wroca z malowania i szlifowania.

Opublikowano
Pozdrawiamy z serwisu.

Fuck the run flat.

http://i752.photobucket.com/albums/xx161/Nightsabes777/Mobile%20Uploads/20141215_130735_zpsr7kftli8.jpg

 

:cool2: :cool2: :cool2:

Opublikowano (edytowane)

Jeżeli chodzi o Hankooki winter icept evo w310.

Od wczoraj zrobiłem na nich ponad 400km. Trochę po mieście, trochę szybka trasa.

Powiem tak. Po zmianie z run flat na zwykłe opony, czuję się jakbym jeździł serią 7er :)

Są bardzo ciche, w ogóle nie słychać szumu toczenia. Przyczepność na 5-kę.

Fakt, że na autostradzie nie czuję takiej pewności prowadzenie jak przy run flatach ale za to komfort... :obloki:

No masełko. Wyboje, uskoki, tory - to wszytko już mnie nie interesuje :mrgreen:

A i zawieszenie odetchnęło z ulgą.

DOT mają na 46 tydzień 2014, więc miesiąc temu wyjechały z fabryki.

Swoją drogą na lato też mam Hankooki. To naprawdę dobre gumy.

Podsumowując.

Moim zdaniem Run Flat NIE NADAJE SIĘ na Polską infrastrukturę i na krwiożercze studzienki w Krakowie. Już na pewno do nich nie wrócę.

 

Jeżeli natomiast ktoś mimo to szuka ROF w bardzo dobrym stanie to wystawiłem od 1zł.

http://allegro.pl/show_item.php?item=4902942353

A Hankooki wyglądają tak:

 

hankookW310_1.jpg

http://www.atu.de/extern/gfx/artikel_sat/4/1127_623/1127_623_SAT1.jpg

Całkiem spoko jak na zimówki.

 

Ja poki co czekam tez na zimowki. Swoje stare pchnalem bo na nowych zaciskach nie moglem miec 17" jakbys napisal kolo wrzesnia to mialem cale kola z felgami po jednym sezonie vredenstein za 2400.

Teraz czekam az felgi z f30 wroca z malowania i szlifowania.

Szkoda. Gdybym wiedział, to łyknąłbym od razu :roll:

Jakie kupujesz?

No właśnie gdzieś zima się zapodziała, u mnie dziś + 11 :norty:

Spokojnie. Jeszcze tak wam dowali, że będziecie całować te zimówki.

sniegu nie ma a tu widze mania zakladania zimowek :>

podobno w poludniowej polsce ma byc zima jeszce mniejsza niz w tamtym roku < w 2013/2014 snieg w krakowie byl okolo 2 tygodni :>:)

ja mam tylko zimowki w nissanie :mad2: i chyba troche zaluje ze zalozylem :> jezdzi sie jakos tak smiesznie temperatury pow 5 stopni ...sam nie wiem :)

Ja mam zasadę, że w 2 połowie listopada zakładam zimówki i koniec. To jest okres, w którym wahania temperatur są na tyle duże, że nawet jeżeli w dzień jest ok to w nocy często jest ślisko. Zimówki nie są jedynie na śnieg. Doskonale spisują się też przy niskich temperaturach na mokrym asfalcie.

Zastanawiałem się nad tymi W310.. ale ostatecznie dołożyłem do Vredestein WINTRAC XTREME S 225/50 R17..koniec 2014 rok produkcji.. podoba mi się ich wygląd..

Ja też myślałem nad Vredersteinami ale najważniejszy był dla mnie komfort i z tego co wyczytałem te nowe Hankooki są na tym polu bardzo dobre.

Przepraszam , że odbiegam od tematu ale z ciekawości - w jaki sposób sprawdzacie/sprawdzano Wam stan Turbin ?

Pytam , bo zdaje sobie sprawę , że turbina może się pocić / świszczeć / ładować za mało / powodować ubycie oleju , ale w swoich poprzednich samochodach - Vectra 2.2 diesel i 530d e60 miałem awarie turbin - w obu przypadkach pękł wałek wirnika - bez jakichkolwiek wcześniejszych oznak zużycia a auta zostały unieruchomione - BMW dość pechowo bo w Chorwacji stąd zastanawiam się czy są jeszcze jakieś inne metody

pozdr

Sprawdzali luzy wirnika, czy żadne łopatki nie są wyszczerbione lub nadpęknięte, jakieś wykresy na kompie, przewody do turbin.

Ale mechanikiem nie jestem, więc jakie były dokładne kryteria, Ci nie odpowiem.

Zapłaciłem, zostawiłem samochód na cały dzień, usłyszałem że turbo jest 100% ok i tyle :D

Edytowane przez Nightsabes777
http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/196/nduk.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.