Skocz do zawartości

E92 335d Project X - pierwsze zdjęcia F10 str. 76


Nightsabes777

Rekomendowane odpowiedzi

Z lotką już załatwione.

Jutro jestem umówiony w BMW Centrum, mają oryginalną taśmę do niej :)

Co sądzicie o takim downpipe?:

http://allegro.pl/downpipe-decat-dpf-bmw-335d-i3486879077.html

Warto?

Czy zmieni się dźwięk samochodu?

http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/196/nduk.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Podpytaj kolege Plastick on u siebie montował.

Dodatkowo trzeba pobawić się elektroniką ale o tym chyba wiesz.

 

Wiem, że należy zmienić oprogramowanie silnika, żeby nie wypalał DPFa po założeniu downpipe'a.

I z sondami też trzeba się trochę pobawić.

Zastanawiam się tylko czy po założeniu samochód bankowo będzie kopcić jak lokomotywa?

Bo oglądając filmy na żydrurze, 335d z zamontowanym downpipem mają świetne brzmienie, poprawione osiągi ale też kopcą :/

Znacie kogoś kto ogarnie temat w Krakowie?

http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/196/nduk.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że należy zmienić oprogramowanie silnika, żeby nie wypalał DPFa po założeniu downpipe'a.

I z sondami też trzeba się trochę pobawić.

Zastanawiam się tylko czy po założeniu samochód bankowo będzie kopcić jak lokomotywa?

Bo oglądając filmy na żydrurze, 335d z zamontowanym downpipem mają świetne brzmienie, poprawione osiągi ale też kopcą :/

Znacie kogoś kto ogarnie temat w Krakowie?

 

lokomotywa to będzie jak usuniesz dpf, wrzucisz pełny przelot i dasz mega mocny program, w innym przypadku tylko od czasu do czasu puści dymka i to wszystko.

 

Jesli chodzi o Krakow i nie tylko to polecam Grześka(Heko) z http://gcstuning.pl/

Potrzebujesz porad car detailingu,kosmetyków - pisz na PW :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz dobrego DPF'a to po co go wycinań ? :duh:

Auto może nie będzie kopciło jak lokomotywa, ale za każdym dynamiczniejszym ruszeniem będzie kopciło - jednym to przeszkadza drugim nie. Ale skoro nie musi to po co ma kopcić ?

 

Jak koniecznie chcesz coś pomodzić to zrób jak Karol w swojej 335d, tłumiki końcowe + intercooler - efekty napewno będą lepsze (wizualne/akustyczne/przyrost).

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nie chcesz iść w okolicę 360+ to nie ma sensu wyrzucać dpf jeśli dobrze funkcjonuje. Po usunięciu dpf będzie słychać gwizd turbin. Jeśli dodatkowo usuniesz środkowy to będzie słychać je jeszcze bardziej ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/196/nduk.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nie chcesz iść w okolicę 360+ to nie ma sensu wyrzucać dpf jeśli dobrze funkcjonuje. Po usunięciu dpf będzie słychać gwizd turbin. Jeśli dodatkowo usuniesz środkowy to będzie słychać je jeszcze bardziej ;)
Jak masz dobrego DPF'a to po co go wycinań ? :duh:

Auto może nie będzie kopciło jak lokomotywa, ale za każdym dynamiczniejszym ruszeniem będzie kopciło - jednym to przeszkadza drugim nie. Ale skoro nie musi to po co ma kopcić ?

Jak koniecznie chcesz coś pomodzić to zrób jak Karol w swojej 335d, tłumiki końcowe + intercooler - efekty napewno będą lepsze (wizualne/akustyczne/przyrost).

To może ja się wypowiem :wink:

DPF warto usunąć jeśli chce się pójść w granice 350/360ps+ bo jest on po prostu hamulcowym uzyskania wyższej, bezpiecznej mocy w 35d. Dodatkowo po usunięciu poprawia się reakcja na gaz (szybciej wstają turbiny) oraz dźwięk (jeśli w dieslu możemy mówić o dźwięku). Minusy to świst turbin i wspomniany dym. Jeśli są projekty 350/360ps+ z DPF to jest nieprofesjonalne dowalenie koksu i proszenie się o nieuchronne problemy z DPF który został (zapchanie) i ryzyko pęknięcia kolektora wydechowego (wysokie EGT).

Jeśli chodzi o dym to w dużym stopniu można to ograniczyć programowo - czyli ogarnięty tuner tak powinien podnieść moc aby była ona w funkcji minimalnego dymu (kąt otwarcie wtrysków). U mnie jest tak, że jak jeżdżę wolno przez jakiś czas (miasto, korki) to się tej sadzy nazbiera w wydechu i później przy gwałtownym bucie musi to wszystko wydmuchać i jest bąk ale bez dramatu. Jeśli jeździ się dynamicznie to ilość dymu jest minimalna - w zasadzie tylko przy mocnym bucie z miejsca jakiś tam delikatny dymek i dalej na wyższych biegach już nic.

Jest jeszcze trzecia kwestia usunięcia DPF, a mianowicie specyficzny zapach spalin (tlenki i jakieś tam inne siarkopochodne). DPF też te zapachy pochłania więc jeśli go nie ma to za autem wali jak za starym Transitem - stojąc w korku samochód stojący za nami na pewno nie jest w komfortowej sytuacji :lol:, a i jak auto odpalimy w garażu np. to po chwili już trzeba się ewakuować jeśli ktoś jest wrażliwy na zapach spalin diesla.

Generalnie polecam usunięcie DPF'a w 3.5d - auto stało się dynamiczniejsze i takie odmulone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może ja się wypowiem :wink:

DPF warto usunąć jeśli chce się pójść w granice 350/360ps+ bo jest on po prostu hamulcowym uzyskania wyższej, bezpiecznej mocy w 35d. Dodatkowo po usunięciu poprawia się reakcja na gaz (szybciej wstają turbiny) oraz dźwięk (jeśli w dieslu możemy mówić o dźwięku). Minusy to świst turbin i wspomniany dym. Jeśli są projekty 350/360ps+ z DPF to jest nieprofesjonalne dowalenie koksu i proszenie się o nieuchronne problemy z DPF który został (zapchanie) i ryzyko pęknięcia kolektora wydechowego (wysokie EGT).

Jeśli chodzi o dym to w dużym stopniu można to ograniczyć programowo - czyli ogarnięty tuner tak powinien podnieść moc aby była ona w funkcji minimalnego dymu (kąt otwarcie wtrysków). U mnie jest tak, że jak jeżdżę wolno przez jakiś czas (miasto, korki) to się tej sadzy nazbiera w wydechu i później przy gwałtownym bucie musi to wszystko wydmuchać i jest bąk ale bez dramatu. Jeśli jeździ się dynamicznie to ilość dymu jest minimalna - w zasadzie tylko przy mocnym bucie z miejsca jakiś tam delikatny dymek i dalej na wyższych biegach już nic.

Jest jeszcze trzecia kwestia usunięcia DPF, a mianowicie specyficzny zapach spalin (tlenki i jakieś tam inne siarkopochodne). DPF też te zapachy pochłania więc jeśli go nie ma to za autem wali jak za starym Transitem - stojąc w korku samochód stojący za nami na pewno nie jest w komfortowej sytuacji :lol:, a i jak auto odpalimy w garażu np. to po chwili już trzeba się ewakuować jeśli ktoś jest wrażliwy na zapach spalin diesla.

Generalnie polecam usunięcie DPF'a w 3.5d - auto stało się dynamiczniejsze i takie odmulone.

 

Dzięki za wyczerpującą odpowiedź :cool2:

Zatem po dłuższym przemyśleniu tematu doszedłem do wniosku, że na tą chwilę DPF zostaje. Skoro jest w 100% sprawny to niech sobie tam siedzi.

A puki co seryjne 286 KM w zupełności mi wystarcza więc daruję sobie ten dolot.

Pożyjemy - zobaczymy. Może w przyszłym roku, po kasacji punktów karnych, pomyśle o zwiększeniu stadka "kuni" :wink:

http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/196/nduk.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co sądzicie o marce filtrów "KNECHT" ?

Używaliście ich u siebie? Jeżeli tak to czy jesteście zadowoleni?

Co prawda u mnie olej dopiero za 17 000 km ale pojawiła się ciekawa aukcja i zastanawiam się czy nie lepiej uzbroić się zawczasu ;)

http://allegro.pl/bmw-e90-335-d-zestaw-filtrow-knecht-i3497502166.html

http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/196/nduk.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawa ? hmm ja kupilem takie jak nizej bo innych nie bylo w sklepie, chcialem komplet manna ale bylo co bylo a nie chcialo mi sie latac po innych sklepach - wyszlo jakies 520 zl po znizce 450 pln

mann paliwa

mann oleju

knecht kabinowy

2x "castrol 5w30 4litry "

sct powietrza

 

razem 450 pln

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zatem wpadną produkty firmy KNECHT. Dzięki za rady :wink:

 

Ale chciałem się podzielić z wami kilkoma nowościami w moim samochodzie.

Przede wszystkim karbonowy spoiler performance siedzi już jak należy, został przyklejony na OEM folii BMW rekomendowanej do spoilerów. Trzyma się jakby był przykręcony :)

Poza tym wymieniłem kilka rzeczy:

-osłony pod samochodem

-wloty powietrza w zderzaku

-prawy próg

-wszystkie kostki pod samochodem

 

Wszystko na OEM częściach, bez półśrodków :wink:

Wymieniłem je ze względu na to, że samochód ma być IGŁA a kostki były już pokiereszowane, próg posiadał malutkie wgniecenie a od spodu niewielkie pęknięcie, jeden wlot powietrza był pęknięty a lewa osłona podwozia była już zmaltretowana. Może dla niektórych fanaberia ale lubię kiedy mój samochód jest w idealnym stanie :roll:

Podwozie po wymianie dokładnie wymyte i zakonserwowane.

Na końcu postu zagadka! :D :D :D

ZDJĘCIA:

 

Stary próg( z zewnątrz wyglądał na prawie idealny):

http://imageshack.us/a/img405/1363/v0qq.jpg

http://imageshack.us/a/img818/8283/j0z1.jpg

 

A tutaj po zdjęciu i widoczny uszczerbek:

http://imageshack.us/a/img823/2953/5nav.jpg

http://imageshack.us/a/img30/5035/c27l.jpg

 

Tu już zdjęty. Nie mogłem sobie darować i wyczyściłem to co pod spodem ;)

http://imageshack.us/a/img834/4200/x7kj.jpg

http://imageshack.us/a/img46/1397/3x3k.jpg

 

Nowy prożek:

http://imageshack.us/a/img15/1852/qfcy.jpg

 

Porównanie stara vs. nowa osłona:

http://imageshack.us/a/img707/6403/zhyc.jpg

http://imageshack.us/a/img546/1147/dlrs.jpg

http://imageshack.us/a/img30/4940/ye3w.jpg

 

Stare wloty powietrza:

http://imageshack.us/a/img202/2872/ie5f.jpg

 

Nowe wloty:

http://imageshack.us/a/img27/3316/snum.jpg

 

Nowe kostki:

http://imageshack.us/a/img850/5692/x91d.jpg

http://imageshack.us/a/img809/2208/u8b4.jpg

 

A na koniec zagadka :D

Przyszła niedawno tajemnicza paczka. Kto zgadnie co jest w środku?

Podpowiedź!

Włodi powinien wiedzieć o co chodzi :norty:

http://imageshack.us/a/img405/852/4c05.jpg

http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/196/nduk.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.