Skocz do zawartości

Co wybrać 535i albo 530d lub 535d


ziutoslaw1

Rekomendowane odpowiedzi

Dla PS można przedłużyć do 200tys km w pakietach Inclusive, Inclusive Plus i Repair Inclusive. Ten ostatni to jest faktycznie gwarancja.

Szczegóły: https://drive.google.com/file/d/0Bypm6mjNe7fodUM3LU9wMjVKRFE/edit?usp=sharing

 

Dla samochodów kupionych w salonie w PL podobne warunki ale w innych cenach :D

Szczegóły: http://www.bmw.pl/pl/pl/owners/bmw_service/service_inclusive/extended_warranty/introduction.html

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 163
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ja nie mówię, że diesel nie jest szybszy, chodzi mi jedynie o to, że większość tu podkreśla dużo lepsze osiągi i inne jakieś tam katalogowe głupoty. Dla mnie to nie jest żaden wyznacznik, tak samo jak filmiki przyspieszeń z jutuba. Stanę na kresce z kolegą i zweryfikujemy w rzeczywistości jak wygląda sprawa i czy różnica jest aż tak duża o jakiej tu mówicie.

 

 

No kiedy wreszcie staniesz na tej kresce.

 

A do zalozyciela postu auta roznia sie subtelnie ja bralbym pod uwage stan i wyposazenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pozwole sobie dorzucic kilka slow do watku: jezdzilem kiedys 535i f11 a ost dostalem zastepcza 535d. Moje subiektywne odczucia byly zdecydowanie na plus dla 35d. Osiagi sa niezle, czulem wyeaznie lepsze przyspieszenia pow 100km/h w stosunku do mojego 30d. Jesli szukalbym dla suebie teraz samochodu to pewnie byloby to wlasnie 535d ale 530d tez bym nie pogardzil.
BMW Auto Rawski - NIE POLECAM!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgodzę sie ze swoim Przedmówcą. Ostatnio miałem okazje porównać wreszcie F10 535i v 535d. Oczywiście względem mojego auta również. 535i bardziej podchodzi pod 530d, a w 535d miałem odczucia praktycznie takie same jak w mojej 550i.

35d to świetny silnik, stawiam go na równi z moim V8.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pemek raczył żartować: 550i vs 535d http://www.zeperfs.com/en/duel3531-4318.htm. :mrgreen: 535i vs 535d : http://www.zeperfs.com/en/duel3883-4318.htm ropniak trochę wygrywa, ale mocy ma więcej. Ostatnia para 535i vs 530d: http://www.zeperfs.com/en/duel3883-4317.htm Benzyna lepsza w osiągach, ale droższa w zakupie :norty:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
4 dni temu porownalem osiagi mojego znajomego f11 550xi z moim 535xd w DE- przyspieszenie 0-100 ( roznica wyszla na jakies 5m przy 100km/h) natomiast elastycznosc 100-180km/h wychodzila mala roznica pomiedzy silnikami, natomiast powyzej 200km/h roznica przyspieszen byla juz znaczaca tu V8 swoje pokazal :norty:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie miałem okazji jeździć F10 535i ale dość sporo jeździłem 535d i 530d. Testowałem też 550i. Do 150-200km/h sądzę że najlepiej idzie 535d aczkolwiek różnica w odczuciach jest niewielka. Przy wiekszych prędkościach moc 550i rządzi :mrgreen:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy wyższych prędkościach tylko m5 jest szybsze od 550i/xi, nawet m550d dostaje baty.

 

M5 to juž inna liga. Miałem okazję pojeździć F10 M5 na zamkniętym odcinku. Dynamika dojścia do 300km/h i zachowanie auta robi wrażenie. Podobny efekt jest w mojej ocenie w 535d i w 550d ale do 250km/h :mrgreen:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dziwisz się ?? 380KM vs 570KM

To, że m5 jest szybsze to oczywiste. Chodziło mi o to, że wolniejszy według katalogu do setki 550i w wersji 407 km przy wyższych prędkościach zdecydowanie odjeżdża m550d.

 

Zdecydowanie to może nie ale odczuwalnie jest szybszy na wyższych prędkościach gdzie moc ma znaczenie :cool2:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
tak tak Pemek rządzisz :wink: , a skromność to dobra cecha
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie miałem okazji jeździć F10 535i ale dość sporo jeździłem 535d i 530d. Testowałem też 550i. Do 150-200km/h sądzę że najlepiej idzie 535d aczkolwiek różnica w odczuciach jest niewielka. Przy wiekszych prędkościach moc 550i rządzi :mrgreen:
:-)

 

A jakie odczucia miedzy twoim a 535d?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie miałem okazji jeździć F10 535i ale dość sporo jeździłem 535d i 530d. Testowałem też 550i. Do 150-200km/h sądzę że najlepiej idzie 535d aczkolwiek różnica w odczuciach jest niewielka. Przy wiekszych prędkościach moc 550i rządzi :mrgreen:
:-)

 

A jakie odczucia miedzy twoim a 535d?

 

Takie same jak między M5 i 550i :wink:

550i jeździ zajefajnie, start, dynamika, osiągi robią wrażenie :cool2:

Po przesiadce do M5 ( cytując Clarksona) "dostajesz to samo tylko że bardziej" :mrgreen:

 

A tak na poważnie to największą różnicę czuć na odejściu od startu do 150-200km/h. 740Nm momentu robią swoje.

Właśnie wykonałem pierwszy poważniejszy test szybkości, przebiegu i spalania po zakupie. Przejechałem "na raz" trasę z Wawy do Ischgl przez Norynbergę, Ulm, Bregenz czyli ponad 1500km w sporej części po niemieckich autostradach. Dolot do 250km/h i.....kaganiec, szybciej się nie da :cry: Ale sposób w jaki bez walki dochodzi do tej prędkości to ....tego trzeba doświadczyć :roll:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • Zasłużeni forumowicze

Panowie nawiązując do tematu wyboru....

jeśli przebiegi średnio 12-15k km rocznie.

głównie miasto 80% - 20% trasa.

Specjalnie na osiągach mi nie zależy, ale ma być bezpiecznie przy wyprzedzaniu.

obecnie poruszam dieslem w 30.

Z autopsji wiem że przy dieslu częściej może posypaś się osprzęt, a jak to jest z benzyną ?

F10 powinny mieć już po kilka lat, mógłby się ktoś wypowiedzieć jak z awaryjnośćią 3.5i

i jakie rzeczywiste spalanie przy normalnej jeździe...

dzięki

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zauwazysz malo osob ma 35i, ja mam 2 autko z tym silnikiem, co prawda nie jest to F10 ...ale tu mowa o samym silniku. Przyznam ze ja bym nie wymienil na zadne 40,35, 50 d. Pytasz o awaryjnosc, mechanicy twierdza ze to najfajniejszy i najtanszy silnik do naprawy, spalanie przy umiejetnym wciskaniu gazu, na miescie moze oscylowac w okolicach 10 l.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
z perspektywy mechanika potwierdzam to co napisał wyżej kolega, przy przebiegach ponad 100tkm powtarzalna usterka to elektryczna pompa wody, w razie W w starszych wersjach z dwoma turbinami, turbiny nowe ori są po 1800zł/szt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.