Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
F10 nie wychodziło w ogóle z poprzednim silnikiem, czyli N54. Wg mnie 306KM zostało dlatego, żeby nie tworzyć konkurencji dla 550i. Zwróćcie uwagę, że 550 jest 150 kg cięższe od 535i więc podniesienie mocy tego drugiego spowodowałoby prawie nieodczuwalne różnice przy porównaniu obu wersji silnikowych.
  • Odpowiedzi 163
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Może to miało sens przed liftem. Ale teraz 550i będzie mieć prawie 450KM. To będzie już przepaść do 535i. Lekkie wzmocnienie nie zaszkodziłoby, a konkurencji dla 550i nie byłoby dużej.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

jak ktos pisze iz nie ma/nie bedzie duzej roznicy pomiedzy ( duza konkurencja ) 306/320KM do 407KM mimo wagi wiekszej to :mad2:

V8 to jest juz inna liga - nie bronie pemka tylko pisze o fakcie - ja nigdy nie porownywalem mojego klekota-ta-ta do V8 bo to nie ma sensu

 

Jesli bedzie mial ktos po chipie R6 benzyna kolo 380-390KM porownanie nabierze :cool2:

Opublikowano
Szczerze mówiąc nie chce mi się wierzyć w te "wielkie różnice" pomiędzy 535i, a 535d. W przyszłym tygodniu ustawię się z kolegą, który ma właśnie 35d i zobaczymy na drodze jak to faktycznie wygląda. Wracając do kultury itp itd, to niestety za żadne skarby świata klekocik nie dorówna benzynie, czy to na niskich czy na wysokich obrotach. Jutro wstawię filmiki jak chodzi 35i z tłumikiem performace, po prostu muzyka dla uszu :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

panowie jest dostepny pakiet Performance power kit 135i/335i byc moze i do serii 5 mam stary katalog jakie info tego kita :

z 400Nm na 450Nm skrzynia aut. a manual ma 430Nm

moc z 225kw na 240kw

osiagi -0.2sek do 100km/h

elasty. -0.5sek 80-120km/h

 

cena (335i) 5 079zl lato 2013 mozna dostac rabat do 10% wiec zaczyna byc ciekawie

Edytowane przez maja22
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Domyślam się, że ze względu na gwarancję, bierzesz pod uwagę pakiety z ASO, ale jak ktoś nie ma gwarancji to może sobie zapodać 360KM i 550Nm i wtedy to auto chodzi już rewelacyjnie. 335i zrobione na 360KM idzie równo z M3, więc 535i wiele nie będzie ustępowało np. 550i.
Opublikowano
Szczerze mówiąc nie chce mi się wierzyć w te "wielkie różnice" pomiędzy 535i, a 535d. W przyszłym tygodniu ustawię się z kolegą, który ma właśnie 35d i zobaczymy na drodze jak to faktycznie wygląda. Wracając do kultury itp itd, to niestety za żadne skarby świata klekocik nie dorówna benzynie, czy to na niskich czy na wysokich obrotach. Jutro wstawię filmiki jak chodzi 35i z tłumikiem performace, po prostu muzyka dla uszu :)

 

http://www.zeperfs.com/en/duel4029-4318.htm

"Demokracja: Mówisz co chcesz, robisz co ci każą" - Geoffrey Berry
Opublikowano
Ja nie mówię, że diesel nie jest szybszy, chodzi mi jedynie o to, że większość tu podkreśla dużo lepsze osiągi i inne jakieś tam katalogowe głupoty. Dla mnie to nie jest żaden wyznacznik, tak samo jak filmiki przyspieszeń z jutuba. Stanę na kresce z kolegą i zweryfikujemy w rzeczywistości jak wygląda sprawa i czy różnica jest aż tak duża o jakiej tu mówicie.
  • Moderatorzy
Opublikowano
Znów się zaczyna...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Na 400 metrów wychodzi jakieś 13-14 metrów różnicy. Jest trochę niby ale wtedy samochody jadą już 160 km/h.

 

W życiu codziennym ta różnica jest niezauważalna przypuszczam, więc jest to kolejne bicie piany i tyle.

Opublikowano
... E61 535D z 2007r. Mniej więcej znam koszty eksploatacyjne jeśli chodzi o silnik (filtr cząstek stałych, wtryski itp.) ...

Odniosę się jedynie do diesli. Twój motor pochodzi z bardzo dobrej serii M, która została zastąpiona motorami z serii N.

 

Istotne zmiany:

- blok z aluminium :cool2: , u Ciebie z żeliwa :| ,

- wtrysk III genracji, u Ciebie I generacji, wtryskiwacze masz obecnie pizoelektryczne a ciśnienie zostało ustalone na ~1800barów :cool2: , zaleta spalanie mniejsze średnio o ponad litr dla każdego stylu jazdy ale z racji wtryskiwaczy właściwie można używać jedynie paliwa z grupy premium :mad2: ,

- obroty użyteczne większe o „100” :mrgreen: ,

- wartości maksymalne wyższe :cool2: i dostępne szybciej i w szerszym zakresie :cool2: :cool2: ,

- silnik mniej :cool2: drży i ciszej :cool2: :cool2: pracuje,

- zmieniono kolektory :cool2: , w dolotowym nie ma już „awaryjnych” klapek, wylotowy ma mniejsze opory co objawia się lepszym dźwiękiem, jeżeli można napisać, że diesel ma dźwięk :duh: ,

- silnik ma rozrząd od strony grodzi :cry2: (przesunięty o 180’ w odniesieniu do Twojego), co jak pytasz o „duże” przebiegi będzie związane z dużymi kosztami (+ 4k. w odniesieniu do Twojego motoru),

- zmieniono odmę na bezobsługową :wink: ,

- norma emisji spalin 5 lub 6 (dla wersji z „baniaczkiem”).

 

Zalety 3.0d w odniesieniu do 3.5d:

- cichsza praca,

- mniejsze drgania,

- szybsze reakcje na gaz,

- mniejsze spalanie,

- z racji, że mniej osprzętu mniejsza :cool2: szansa na awarię.

 

Fakty:

- na mieście na krótkich odcinkach bardzo NIE ekonomiczny, obecnie w dużym mieście (Warszawa) latem pali średnio 12l,

- na długich dystansach (autostrada) b. ekonomiczny, 12l masz dla prędkości ~230km/h, dla 130 pali poniżej 6l.

 

Idealne auto na autostrady :cool2: , fatalne na miasto :cry2: (klekot, duże spalanie).

 

3.5 zalety w odniesieniu do 3.0:

- zdecydowanie :cool2: ale to zdecydowanie lepsze parametry :cool2: :cool2: (KM/Nm) co w przypadku realnej jazdy właściwie w moich oczach „skreśla” sens kupowania 3.0d.

 

Osobiście choć mam 3.0d (jak kupowałem to nie było 3.5d z serii N) kupiłbym obecnie 3.5d bo przyjemność z jazdy jaką oferuje na diesla jest „ogromna” a utrata „komfortu” do wersji z jedną turbiną do zaakceptowania.

 

Moje auto ma obecnie ~80k km z czego ~60k zrobiło na chipie i NIC się nie zepsuło, nie występują żadne zawilgocenia świadczące, że „coś” popuszcza.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
To taka specyfika tego forum. Jedyne na Swiecie gdzie moderatorzy walczą dzielnie żeby ograniczyć odwiedzalność i czytalność. Powinniśmy do jakiegoś konkursu albo rankingu zgłosić.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wejdźcie na forum Ford Club Polska, tam to dopiero są jazdy z moderatorami. :) Tutaj to jest luz i duża tolerancja. U Fordowców jest jak w wojsku dosłownie, tragedia. :)
Opublikowano
Mam w zakładce stronę S-Maxową na FCP. Chyba najnudniejsze forum jakie znam.
Opublikowano
Mam w zakładce stronę S-Maxową na FCP. Chyba najnudniejsze forum jakie znam.

 

To prawda nuda az strach ! Nie dyskutuja na 60 stronach czy 184KM nie jedzie i czy roznica 1.5s do 250 km/h stwarza realne zagrożenie zycia przy wyprzedzaniu. Naprawde nudni ludzie !

Tez jestem w zaklsdce s-maxa :-)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
thestrudcor przeciez to jest jasne i wszyscy wiemy, że każdy Ford objeżdza 520 kołem :mrgreen:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Problemem moderatorów forum Ford Club Polska jest to, że tzw. władza im porąbała we łbach. Gdy jakiś początkujący forumowicz umieści swój wątek nie w tym dziale (a działy są tak dziwnie i nielogicznie podzielone, że jak tutaj by tak było to by ludzie wyśmiali to forum już dawno) to od razu temat leci do kosza, bez słowa wyjaśnienia, komentarza, po prostu znika bez śladu. Do tego trzymają się tak sztywno swoich dziwnych podziałów, że ciężko sensownie tam coś napisać. Dyskusja z moderatorem sensu nie ma żadnego nawet drogą bezpośredniego kontaktu bo oni wiedzą lepiej i jak się komuś coś nie podoba to może dostać bana i tyle. Zachowują się jak zakompleksione dzieci, którym ktoś dał trochę władzy i się nią cieszą na całego. :)
Opublikowano

Tutaj normalnie już "murzyna" wkleić nie można, bo za duży :norty:

 

Troche luzu by sie przydało, pamietam jak ktoś założył temat ze chciałby kupić F10 i marzy po nocy o tym. Zona pyta czy ją kocha - a on tylko Basie kocha :wink:

 

Coś takiego, temat był dobry, ale szybko do kosza poleciał :cry2:

 

PS. Mi zostało jeszcze z czasów liceum, konto na forum gier komputerowych,tam admin wpada tylko jak sie zaczynają wjazdy "na rodzine". Użytkownikom można ubliżać do woli :norty: i jest o dziwo kulturalnie

Hmmmm
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To takie dziwne podejście moderatorów, że niby dyskusja ma być poważna niezaleznie od tematu. Jak nie jest, leci do kosza.

 

A popatrzcie na userów BMW, no kto z nas pisze poważne rzeczy na forum :mrgreen:

  • Moderatorzy
Opublikowano

No nikt :mrgreen:

Więc wracajcie do tematu :norty:

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano
Pemek skąd masz info o przedłużeniu gwarancji do 200k/6 lat? Ja ostatnio jak rozmawiałem z ASO to dali możliwość max 5lat/120k km.

 

 

Można sam mam taką. Jest to gwarancja dla aut premium selection. Samochód musi spełniać kryteria programu i być sprzedawany przez dealera. Z tego co pamietam nie można jej dokupić we własnym zakresie chyba ze coś się teraz zmieniło.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.