Skocz do zawartości

e39 520i pojemnośc rezerwy - ile na niej przejeżdżacie ?


hummel

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam pytanie ile km robicie jak zapali sie rezerwa.U mnie wskaźnik opada bardzo szybko jak by rezerwa była bardzo mała. Inna sprawa to wiarygodnośc licznika - na teroetycznie pusty bak (wskazówka na zero ) leję ok 10 litrów i wskazówka wskazuje 15l - czy to oznacza że jeszcze 5l miałem w baku?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rezerwa zapala się chyba od 8l z tego co gdzieś czytałem. A ile się przejedzie to Ci nie powiem bo mam gaz i nie dopuszczam by się zapaliła. Zwykle jak widzę, że zbliża się do 15l to tankuje by było powyżej 30l :)

 

Ale wiesz ile pali 520i czyli na 8l przejedziesz z 60km, ale czy to zdrowe dla pompy i wtryskiwaczy? Lepiej w ogóle by się nie zapalała :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jest, rezerwa się zapala jak zejdzie poniżej 8 litrów. jak jadę w trasie i się zapali to pokazuje że mogę ok 100 km przejechać ale w rzeczywistości to ok 80 km wychodzi ale wiadomo tego się nie sprawdza. lepiej dla pompy żeby było więcej paliwa, nie ciągnie wtedy syfów z dna i lepiej się chłodzi
"Jeżeli nie potrafisz czegoś prosto wyjaśnić - to znaczy, że niewystarczająco to rozumiesz"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Z tą rezerwą to nie jest tak do końca.

Wczoraj zapaliła mi sie rezerwa zaraz jak odpaliłem auto, zasięg pokazywany przez komputer to ok 65km, przy czym zanim dojechałem do głównej drogi (mam kilometr takiej dziurawej dojazdowej) to zasięg spadł do 40km, tak samo jak opadł wskaźnik paliwa.

Wyjechałem na miasto, silnik sie zagrzał, zasięg pokazywany przez komputer się zwiększył, i rezerwa zgasła.

Więc to że się zapala, to nie oznacza tylko że mamy mniej niż 8 litrów w baku, ale brane jest tez pod uwagę nagrzanie silnika, średnie spalania, i to jak dynamicznie jedziemy.

Raz na rezerwie pojeżdżę 3 dni, a raz 1, więc różnie to bywa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc to że się zapala, to nie oznacza tylko że mamy mniej niż 8 litrów w baku, ale brane jest tez pod uwagę nagrzanie silnika, średnie spalania, i to jak dynamicznie jedziemy.

.

I to że, klimatyzacja też żużywa benzyne. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Co do rezerwy to z tego co wyczytałem w silnikach v8 zapala się przy 10L, we wszystkich innych przy 8.

Co do zapalania i gaśnięcia to tam jest pływak, więc dokładnie to nie będzie, tym bardziej jak się jeżdzi po nierównościach albo w zakrętach.

 

Norbi, większego zdjęcia już chyba nie mogłeś sobie pier%$lnąć w podpisie co?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do rezerwy to z tego co wyczytałem w silnikach v8 zapala się przy 10L, we wszystkich innych przy 8.

Co do zapalania i gaśnięcia to tam jest pływak, więc dokładnie to nie będzie, tym bardziej jak się jeżdzi po nierównościach albo w zakrętach.

 

Norbi, większego zdjęcia już chyba nie mogłeś sobie pier%$lnąć w podpisie co?

E skąd że, mógbym większe :D

V8 ma różnice między M60 a M62, większa moc i moment obrotowy, to gdzieś 0,5 litra mniej rezerwy.

Edytowane przez norbi_1221
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Shadow ale w zbiorniku CI nie przybyło paliwa jak wyjechałeś za miasto :P ale wiem o czym mówisz bo mam to samo. po pracy stawiam auto w rownym garażu nie majac rezerwy, rano odpalam i swieci sie rezerwa zasieg 70km, przejade kilometr i zasieg zaczyna rosnac i jak poziom paliwa przekroczy 9,5 litra to rezerwa gasnie (mozna to obserwowac w tescie nr 6 bodajże) po prostu ten typ juz tak ma ze te wskazania poziomu paliwa nie sa wiargodne do konca w kazdych warunkach wiec lepiej miec te 15 litrow w zbiorniku :)
"Jeżeli nie potrafisz czegoś prosto wyjaśnić - to znaczy, że niewystarczająco to rozumiesz"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Wskaźniki są dwa, po jednym w każdej komorze.

Zużycie paliwa przez obciążenie klimą jest liczone normalnie przez komputer silnika, więc jest to jak każde inne obciążenie, które przekłada się na wzrost spalania.

 

V8 ma różnice między M60 a M63, większa moc i moment obrotowy, to gdzieś 0,5 litra mniej rezerwy.

Aleś rzucił porównaniem...

Żeby to jeszcze miało cokolwiek do rzeczy.

Nie widziałem jakoś silnika M60 w e39, a jedyne V8 to M62 (S62), nie wiem skąd M63 wziąłeś.

Co do zdjęcia, to serio mógł byś coś z tym zrobić, bo chyba lekko przy dużawe...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowszy silnik i nowsze rozwiązania technicze, pobierają więcej benzyny.

Chodziło o M60-M62 pomyliłem się, bo pisałem na szybko :D

To tak jakbyś miał E39 530i M60 i E39 540i M62, żauważyłbyś różnice, że to troche inaczej chodzi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Biorę przykład ze wszystkich silników z e39 (bo to taki dział) i silników v8. Silniki na 1 vanosie palą więcej od nowszych na 2 vanosach, a silniki V8 które dostały vanos czyli te nowsze również palą mniej od tych starych dobrych bez vanosa.

 

I gdzie tu masz forda i VW? Potrafisz tylko zaśmiecać wątek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Biorę przykład ze wszystkich silników z e39 (bo to taki dział) i silników v8. Silniki na 1 vanosie palą więcej od nowszych na 2 vanosach, a silniki V8 które dostały vanos czyli te nowsze również palą mniej od tych starych dobrych bez vanosa.

 

I gdzie tu masz forda i VW? Potrafisz tylko zaśmiecać wątek.

Wiesz wgl co to vanos?

Myślisz że silniki BMW, są tak oszczędne że ojciec da 100 zł i zwiedzasz Polske.. :mrgreen:

Na temat spalania popisałeś się już ile to M70 pali :mrgreen:

Choć takiego nigdy nie miałeś auta, to po co się wypowiadać, ja nigdy nie miałem V8 i się nie udzialam w tych silnikach, jedynie co to jeżdziłem autem klienta...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem co to jest vanos.

Podałem CI kolejny raz sensowny przykład, a Ty jak zwykle próbujesz obrazić kogoś, ale tu Ci się nie uda w tym dziale :cool2:

Tata na paliwo? Myślisz, że ja nie mam swojego źródła dochodu i jestem jakiś uzależniony od czyjeś gotówki? Mylisz się i nawet nie wiesz gdzie pracuję. A tak po za tym nikomu do portfela się nie zagląda. Nawet jak bym jeździł autem po 3tys km rocznie jak Ty. Nie wnikam czy nie masz kasy czy tata Ci jeździć nie daje tym autem bo z tego co wyniki Ty prawa jazdy nie masz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Choć takiego nigdy nie miałeś auta, to po co się wypowiadać, ja nigdy nie miałem V8 i się nie udzialam w tych silnikach, jedynie co to jeżdziłem autem klienta...

 

E39 też chyba nie masz więc po co się udzielasz? Załóż sobie w dziale e32 temat rezerwy i tam pisz swoje torie, wal swoje wielkie foto v12 (zgodnie z zasadą "im tańszy dres tym większe logo") i tam wysmiewaj się z innych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Śmiech na sali :mrgreen:

Tata ci kupił e39 '' masz synu, kupiłem od niemca płakał i sprzedawał, ja do tego zalożyłem gaz za 2 tyś u waldka w wsi pod Głogowem'' :wink:

Piszesz takie teksty jak byś sam był synem tego "Władka z pod Głogowa " :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Śmiech na sali :mrgreen:

Tata ci kupił e39 '' masz synu, kupiłem od niemca płakał i sprzedawał, ja do tego zalożyłem gaz za 2 tyś u waldka w wsi pod Głogowem'' :wink:

Piszesz takie teksty jak byś sam był synem tego "Władka z pod Głogowa " :duh:

 

ej Panowie spokojnie ten typ po prostu ma taki charakter :mad2: na forum 5er jakiś czas temu ostro z nim zatańczyli,wiec teraz tutaj szuka szczęścia :lol:

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Haha ale już bijecie piane http://forum.karawaning.pl/public/style_emoticons/default/klotnia.gif

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.