Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

witam szukalem ale nie udalo mi sie znalesc

 

w jaki sposob sprawdzic poziom oleju w dyfrze i ile oleju powinno w nim byc no i przy okazji jaki najlepiej lac

Edytowane przez strzelba
Opublikowano

Witam

Odrecasz gorny korek z tylu dyferka i patrzysz czy jest olej,powinien byc pod korek.

Chyba wchodzi 0,9 l

A lac najlepiej strzykawa.

pozdrawiam

Opublikowano

Witam.

 

Sprawdza sie tak jak kolega wyżej napisał.

 

Co wlać: hipoidalny olej przekładniowy SAE90, ja u siebie w E30 bez blokady mechanizmu oczywiście, zastosowałem Castrola EPX 90, jest to olej mineralny, ale w BMW uzyskałem taką informację, że można go zastosować. Jeżeli jest blokada mech powinno się stosować oleje syntetyczne np. Castrol SAF-X lub SAF-XO opracowany specjalnie dla BMW.

Pozdrawiam
Opublikowano

Z tego co jest napisane w książce obsługi:

 

0,9 L czyli mała głowa w modelach 316i - 320i, 324d/td

1,7 L duża głowa w modelach 325i,325iX

0,7 L dyferek z przodu przy modelu 325iX

 

To powinno rozwiać wszelkie wątpliwości.

Pozdrawiam
Opublikowano
co proponujecie aby wlac do is'ki z 89r z tym ze nie wiem co tam jest czy mineral czy syntetyk

 

przylaczam sie do pytania, tez jestem posiadaczem isa 90r.

 

hej strzelba, mam identyczna e30 tyle ze tlumik dwururka i dymione przednie kierunki.

:D pozdr

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano
a czy ktos wie gdzie w warszawie mozna kupic taki olej (byle nie w intercarsie) bo co pojde do sklepu to nie ma
taki olej kupisz w każdym sklepie gdzie maja oleje lub gdzie prowadzą wymianę olejów :wink:
to właśnie te chwile,kiedy wszystko jest dokładnie takie,jak pragniesz,a jedyne co czujesz to czysta przyjemność.To właśnie daje Ci BMW.
Opublikowano
Witam.

 

Sprawdza sie tak jak kolega wyżej napisał.

 

Co wlać: hipoidalny olej przekładniowy SAE90, ja u siebie w E30 bez blokady mechanizmu oczywiście, zastosowałem Castrola EPX 90, jest to olej mineralny, ale w BMW uzyskałem taką informację, że można go zastosować. Jeżeli jest blokada mech powinno się stosować oleje syntetyczne np. Castrol SAF-X lub SAF-XO opracowany specjalnie dla BMW.

 

Do mechanizmu różnicowego bez blokady dyferencjału stosujemy Castrol SAF-XO, natomiast z blokadą wymagany jest Castrol SAF-XF

W serwisie AUTO-FUS BMW dowiedziałem się iż są to produkty specjalne i nie powinno się ich zamieniać (ryzyko uszkodzenia)

W mojej trójce nie posiadam mechanizmu z blokadą, więc stosuje SAF-XO, pojemność układu smarowania dyferencjału ok. 0,9l. za litr w ASO płacę ok 60 zł. (słyszałem że można nabyć poza ASO)

Galeria moich pojazdów i ich historia

http://img149.imageshack.us/img149/6353/podpisoj3.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.