Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Dokładnie. Co ma do tego ADAC? Akurat najprościej było sprawdzić. Kolego hektorrr, podałem Ci na przykładzie, że Focusowi do F30 daleko. Skoro F30 jest 1 dB głośniejsze przy dużych prędkościach od F10, które jest cichutkie, to nikt tu nie kłamie, tylko są to czyste dane i pomiary.

 

Jak Ci tak źle z tym F30 to sprzedaj to auto i kup sobie Focusa. ;) Po co się tak męczysz???

 

Ja Ci podaje moje osobiste odczucia jesli uwierzyles testom ADAC to juz Twoja sprawa.

Poziom halasu mozna mierzyc na wiele sposobow i odczuwanie go w roznych warunkach jest zupelnie inne.

Wolalbym nie polemizowac z osoba, ktora nie jest uzytkownikiem auta o ktorym pisze.

Tak samo jakbym ja nie polemizowal z Toba o aucie, ktore Ty posiadasz mimo tego ze pare km nim zrobilem.

A rade o kupnie focusa daruj sobie.

Watek w ktorym pisze nie wzial sie z niczego jeszcze raz powtarzam wyciszenie w F30 jest wg mnie gorsze niz w klasach nizszych.

Meczysz to Ty tutaj wypowiadajac sie na forum modeli, ktorego nie posiadasz ekspercie, od tego jest to forum tym bardziej ten watek aby UZYTKOWNICY danego modelu wypowiadali sie na temat swoich aut a jak Tobie nie pasuje ten watek to nie czytaj po co sie tak meczysz?

skonczmy ta jalowa wymiane bo ona nic nie wnosi do tego watku.

  • Odpowiedzi 523
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Moim zdaniem F30 pod względem wyciszenia nie odbiega od średniej w klasie. Np. Accord 2.0 '11 jest subiektywnie głośniejszy w środku. F30 328i jest cichsze od aktualnego Volvo S60 w benzynie, które generalnie uchodzi za komfortowe.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dokładnie. Co ma do tego ADAC? Akurat najprościej było sprawdzić. Kolego hektorrr, podałem Ci na przykładzie, że Focusowi do F30 daleko. Skoro F30 jest 1 dB głośniejsze przy dużych prędkościach od F10, które jest cichutkie, to nikt tu nie kłamie, tylko są to czyste dane i pomiary.

 

Jak Ci tak źle z tym F30 to sprzedaj to auto i kup sobie Focusa. ;) Po co się tak męczysz???

 

Ja Ci podaje moje osobiste odczucia jesli uwierzyles testom ADAC to juz Twoja sprawa.

Poziom halasu mozna mierzyc na wiele sposobow i odczuwanie go w roznych warunkach jest zupelnie inne.

Wolalbym nie polemizowac z osoba, ktora nie jest uzytkownikiem auta o ktorym pisze.

Tak samo jakbym ja nie polemizowal z Toba o aucie, ktore Ty posiadasz mimo tego ze pare km nim zrobilem.

A rade o kupnie focusa daruj sobie.

Watek w ktorym pisze nie wzial sie z niczego jeszcze raz powtarzam wyciszenie w F30 jest wg mnie gorsze niz w klasach nizszych.

Meczysz to Ty tutaj wypowiadajac sie na forum modeli, ktorego nie posiadasz ekspercie, od tego jest to forum tym bardziej ten watek aby UZYTKOWNICY danego modelu wypowiadali sie na temat swoich aut a jak Tobie nie pasuje ten watek to nie czytaj po co sie tak meczysz?

skonczmy ta jalowa wymiane bo ona nic nie wnosi do tego watku.

 

Człowieku. Przejechałem F30tką wiele km bo miałem takie dwie na handel. Ciągle jeżdżę różnymi modelami i mam porównanie. I daj już spokój z tym ADAC itd to to są pomiary a nie odczucia. Biorą urządzenie i mierzą. Jak nie wierzysz to poszukaj testów Autobild'a albo innych czasopism. Wyniki są konkretne, mierzalne i jeżeli wg Ciebie Focus albo inne tanie auto jest cichsze to znaczy, że masz coś z słuchem albo jesteś nastawiony na swoją teorię i nic Cię nie przekona. Zresztą proponuję Ci pojeździć innym F30, bo może Twój egzemplarz po prostu jest do bani i tyle.

Opublikowano

Jezdzilem 3 jakbym jezdzil 1 to bym nawet sie nie odezwal.

Zreszta po co ta rozmowa uwazasz ze tylko ja narzekam ? zobacz kto zaczynale ten watek i ile osob podziela moje zdanie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie myl pojęć. Na początku napisałem, że też byłem zawiedziony wyciszeniem F30. Przeczytaj sobie moją wypowiedź. Tylko odnosiłem to do F10 i innych komfortowych aut z marek premium. Po prostu czuć wyraźnie różnicę. Nie pisałem za to bzdur, że F30 jest głośniejsze od Yarisa albo Focusa i tu się różnimy.

 

Myślę, że ludzie za dużo oczekiwali od F30, a BMW specjalnie tak zrobiło ten model, żeby nie zabierał klientów F10.

 

I na koniec. Jak można kupić samochód nie jeżdżąc nim??? Nie przejechałeś się nawet F30 jak ją zamówiłeś skoro tak Cię ta głośność wewnętrzna zaskoczyła?

Opublikowano

Jechalem niestety nie bylo wtedy mozliwosci jechac szybko bo gdy mialem jazde probna byla fatalna pogoda.

Jak znajde czas i wezme dobry mikrofon zrobie wtedy test z focusa i mojej f30 puszcze pozniej porownanie obu nagran z identycznych warunkow tego samego dnia robione.

Opublikowano

ja myślę że nie są tu winnw drzwi a konstrukcja łączenia szyby przedniej z karoserią.

Mam czarną F31 i jak samochód jest brudny jest wyraźnie widoczne specyficzne zabrudzenie wynikające z zawirowania powietrza. (górne rogi przedniej szyby/początek dachu)

Być może jest tak że różni kierowcy różnie odczuwają ten opływ powietrza w zależności od pozycji za kierownicą.

Nie wiem jak jest w F10/11 ale w E60/61 nie było kantu pomiędzy dachem a szybą a w F30/31 jest, zresztą taki sam jak w A4 B8 A6 C6.

Opublikowano
Moim zdaniem nie wina jest uszczelek a szyb bocznych ,strasznie przepuszczają hałas nawet jak stoimy na światłach i obok przejeżdża samochód,a czy wyciszając drzwi w firmie zajmującej się car audio utracimy gwarancje? Zastanawiałem się na ile by to pomogło?

Było:

e36 318i Cabrio

E61 525d

F30 318d Sportline

F36 420i M-Pakiet

Jest : G30 518d SportLine

Opublikowano

POszukalem na necie,

w ogole problem jest dosc zlozony przyczyny jakie wymianieja to:

lusterka,

szyba przednia,

uszczelki,

laczenie drzwi z karoseria

Generalnie wesolo ;)

Opublikowano

jak niby mieli by ci wyciszyć te drzwi?

naklejając matę głuszącą na poczycie?

Opublikowano
jak niby mieli by ci wyciszyć te drzwi?

naklejając matę głuszącą na poczycie?

Normalnie ,matami bitumicznymi np Stp gold.

Ja może zakupie takie uszczelki w tygodniu http://allegro.pl/uszczelka-gumowa-samoprzylepna-3-1m-18x13mm-uniwer-i4780531965.html i zobacze co to warte ,wykleje jak na f30.bimmerpost i zdam relacje.Tylko nie wiem czy jak to zobaczą na przeglądzie to znowu afery nie będze że ingerencja w nadwozie :roll:

E90 na forum wygluszali i rezultaty super viewtopic.php?f=70&t=137876

Było:

e36 318i Cabrio

E61 525d

F30 318d Sportline

F36 420i M-Pakiet

Jest : G30 518d SportLine

Opublikowano

maty bitumicznej nikt ci nie zobaczy a na pewno pomoże. u mnie jak audio gra głośniej to straszny rezonans na zewnątrz z gołych blach słychać. Zastanawiam się czy drzwi nie wygłuszyć.

Te uszczelki moim zdaniem niewiele zmienią/

Opublikowano

Nie ukrywam że ten szum to mi jakoś specjalnie nie doskwiera ,bardziej go słysze odkąd zacząłem czytać ten wątek :wink: zadzwonie jeszcze w poniedziałek do doradcy serwisowego, jak dostane zgode to wycisze drzwi matami Stp,słupki dwa przednie,maske dynamatem http://www.sklep.axel2.pl/Dynamat_HOODLINER_1372_cm_x_813_cm_grubosc_19_mm-501.html i dołoże te uszczelki :)

Zrobie sobie prezent pod choinke i zdam relacje.

Było:

e36 318i Cabrio

E61 525d

F30 318d Sportline

F36 420i M-Pakiet

Jest : G30 518d SportLine

Opublikowano

>boleknh

 

czekamy na Twoje odczucia/pomiary po tych modach ...

 

Tez sie zastanawiałęm nad podobnym modem w swojej - jakby co można się dogadać z jakaś firmą i zrobić szerszą akcję - jak znajdzie sie pare autek to mozna cos ponegocjować z dobrą firmą. Są przynajmniej dwie które ludzie polecają w W-wie i Wrocławiu. Bardziej bym patrzył na juz wykonany projekt w takim aucie coby było wiadomo na co można liczyć, w ciemno mi się nie widzi ... zawsze coś pomoże ale czy to wystarczy ... Chwalą się w osobówkach spadkami hałasu średniego o ok. 6-7 dB co jest wynikiem rewelacyjnym, ciekawy jestem do czego dokładnie to odnoszą itd. ale to już następny etap sprawdzania ... Czekam na wyniki modów innych użytkowników. Target na 2015 to ciche BMW z dobrym audio - HK mnie nie zachwyciło a Hi-Fi, które mam jest równie kiepskie ... Są już pomysły - jak cos docelowo zrobię również dam WAm znać. Pewnie większość z Was też wie żę może być lepiej - chodzi o przestrzenność dźwięku oraz kontrolowany bas zamiast buczenia (które dodatkowo jest podbite).

Opublikowano

Sprawe Car Audio nie załatwi wymiana głosników czy jednostki sterującej co chyba byłoby chore patrząc na miejsce gdzie jest radio profesional zamontowane,tutaj trzeba kierować się ku wyciszeniu drzwi oraz dachu,wtedy będzie to bardzo ładnie grało,ja mam zwykłe audio i na 3/4 głośności na pełnym zakresie basów drzwi tak na zewnątrz trzeszczą że aż ludzie się na przejściu patrzą :mrgreen: W wewnątrz również wszelkie prowadnice oraz druty w drzwiach wpadają w rezonans.Koszt wyciszenia samych drzwi dobrymi matami bitumicznym np STP lub Dynamat nie powinien przekroczyć 1800zł za cztery drzwi w firmie Car Audio,samemu to spokojnie się w 1000zł można zamknąć jak kotś ma troche zdolności to taki zestaw http://allegro.pl/dynamat-xtreme-bulkpak-duzy-zestaw-mat-tlumiacych-i4798413409.html spokojnie wystarczy.

btw.uszczelki na drzwi już zamówione ;)

Było:

e36 318i Cabrio

E61 525d

F30 318d Sportline

F36 420i M-Pakiet

Jest : G30 518d SportLine

Opublikowano
Oczywiście że nie odradzamy,ja jestem zachwycony spalaniem,designem,prowadzeniem,najlepszą na świecie skrzynią automatyczną,fotele mistrzostwo świata ale jak każde auto ma też swoje minusy ,dla mnie to tylko to że mogłoby być troszke ciszej przy większych prędkošciach ale to myśle że da się samemu ogarnąć :) co do audio to np jak wsiadł mój kolega to był zachwycony dźwiękiem a dla mnie szału nie ma ;) Kupisz Audi A4 to tez ma swoje mankamenty poczytaj na forum a4 ,c-classa to samo itp.itd.

Było:

e36 318i Cabrio

E61 525d

F30 318d Sportline

F36 420i M-Pakiet

Jest : G30 518d SportLine

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zgadzam się. Aczkolwiek wolałbym kupić 2 lata starszą F10 niż nowe F30. Jeżeli jednak ktoś nie potrzebuje tak dużego auta jak F10, albo koniecznie musi mieć nowe to można F30 polecić. Nowa C klasa wg mnie wygląda strasznie i porównanie jej z F30 jest śmieszne. Ja generalnie za Mercami nie przepadam bo wszystko co było po W211 jakoś mi nie podchodzi (poza oczywiście S klasą, szczególnie w coupe).
Opublikowano

Tu rzeczywiście bmw dało ciała jeśli idzie o żarówki w lampach, szczególnie kierunkowskazy. Ciekawe czym się kierowali. Koszty? Jeśli chodzi o kulturę pracy diesla przynajmniej mojego z 184 PS to też jest sporo do życzenia. Zdążyłem się jednak przyzwyczaić, choć przyszło mi to trudno jako że poprzednio miałem paska b6 z podobną mocą i był zdecydowanie cichszy.

Chciałem mieć w życiu raz BMW, dlatego się na nią zdecydowałem. Nie narzekam, jeździ mi się nią prawie dobrze gdyby nie ten Sound od silnika w mieście i szumu wiatru przy większych prędkościach.

Opublikowano

Żarówki zostaną zastąpione ledami na pewno podczas liftingu, tradycyjna zagrywka BMW :8) tak było w ostatnich latach. :lol:

Jeśli diesel w F30 jest tak samo słyszalny w kabinie jak w F25 to... współczuje :mad2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A jakie to ma znaczenie czy tam są częściowo żarówki czy pełne LEDy? Ludzie opanujcie się!!! Jak można mieć takie myślenie??? Czy to auto lepiej jeździ bo ma LEDy w lampach??? Czy najważniejsze w aucie jest to co widzą inni??? Załamuje mnie to, że w Polsce większość nabywców BMW to nie są pasjonaci marki, którzy po prostu kochają te auta, bo są bardzo dobre i świetnie się nimi jeździ, tylko dlatego, że inni widzą BMW to robią WOW bo właściciel BMW to jest przecież gość i kozak (wg tych nabywców).

 

To tak jak z nabywcami Audi, którzy kupią byle złom, ważne żeby miał lampy LEDowe, bo im się wydaje, że to wielki szpan. :) To samo dotyczy ksenonów. W ciągu życia tego samochodu właściciel może raz poza miasto wyjedzie, ale ksenon musi być, bo przecież to wielkie wow, że ma się w aucie ksenony. Polacy to wieśniacy mentalni, mają dla nich znaczenie rzeczy, które w cywilizowanym świecie motoryzacyjnym są najmniej istotne. Ciągle jesteśmy myślami w komunie gdzie nie było okazji i możliwości się pokazać, to teraz dajemy czadu na maksa.

Opublikowano
Kolego ledy dla mnie to nie tylko wygląd, ale przede wszystkim bezpieczeństwo. Jak ktoś hamuje autem wyposażonym w ledy to jest widoczny nawet jak jedzie kilka aut przed tobą, więc widzisz dużo wcześniej, że trzeba zaraz hamować. To samo jest z kierunkami i światłami do jazdy dziennej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.