Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Tak, największy szum jest z okolic słupków. Szum z opon też jest spory. Myślę, że akustyczne szyby by tu pomogły ale nie ma takiej opcji. W X3 już jest, więc może i w G20 też będzie.
  • Odpowiedzi 523
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Tylko że ten szum bardziej chyba słychać z przodu niż po bokach... Podobno są jakieś folie wygłuszające na boczne szyby, ale nie wiem czy to coś faktycznie daje
Opublikowano
Pierwsze podejrzenie - lusterka, ale złożyłem 'w locie' i niewiele się zmieniło, wieć nietrafione. Druga propozycja - wygłuszenie grodzi. Żeby to zrobić trzeba rozebrać pół samochodu i wydaje mi się że nie da to wiele w temacie wiatru, bo to jednak zdecydowanie wieje w górnym obszarze a-słupków. Stąd pomysł by porównać jeszcze z innym egzemplarzem.
Opublikowano

Masakra totalna. Niech ktoś poda jakiś na to fix.

Szum jest niesamowicie głośny.

Wykonuje darmową fotografię samochodów - PROFESJONALNA.

Dla forumowiczów na terenie Wrocławia. Portfolio. +



http://i.epvpimg.com/guXaeab.png


Zlecę import samochodów z USA/JAPONIA


Kupię:

- Boczek tylnych prawych drzwi F30 wersja Harman/Kardon

- Listwy hexagon wnętrza

Opublikowano
Powiem Wam, że jak wymieniłem opony na cichsze o kilka dB to prawie w ogóle ich nie słychać. Moim zdaniem F30 LCI benzyna jest całkiem dobrze wyciszona do prędkości 140km/h. Jeździłem różnymi autami i na testach nawet Lexusem GS i w mieście to moja BMW wcale nie była głośniejsza.... Oczywiście jak silnik pracuje na wysokich obrotach to go słychać, ale to auto nie jest wcale takie głośne. Jeździłem nową serią 5 i tam rzeczywiście jest bardzo, bardzo cicho i komfortowo, ale ... no właśnie frajdy z jazdy już niewiele.. a jeździłem dokładnie tym samym silnikiem (330i/530i).
Opublikowano
Powiem Wam, że jak wymieniłem opony na cichsze o kilka dB to prawie w ogóle ich nie słychać. Moim zdaniem F30 LCI benzyna jest całkiem dobrze wyciszona do prędkości 140km/h. Jeździłem różnymi autami i na testach nawet Lexusem GS i w mieście to moja BMW wcale nie była głośniejsza.... Oczywiście jak silnik pracuje na wysokich obrotach to go słychać, ale to auto nie jest wcale takie głośne. Jeździłem nową serią 5 i tam rzeczywiście jest bardzo, bardzo cicho i komfortowo, ale ... no właśnie frajdy z jazdy już niewiele.. a jeździłem dokładnie tym samym silnikiem (330i/530i).

 

.. a konkretnie jakie opony ?

Opublikowano
Powiem Wam, że jak wymieniłem opony na cichsze o kilka dB to prawie w ogóle ich nie słychać. Moim zdaniem F30 LCI benzyna jest całkiem dobrze wyciszona do prędkości 140km/h. Jeździłem różnymi autami i na testach nawet Lexusem GS i w mieście to moja BMW wcale nie była głośniejsza.... Oczywiście jak silnik pracuje na wysokich obrotach to go słychać, ale to auto nie jest wcale takie głośne. Jeździłem nową serią 5 i tam rzeczywiście jest bardzo, bardzo cicho i komfortowo, ale ... no właśnie frajdy z jazdy już niewiele.. a jeździłem dokładnie tym samym silnikiem (330i/530i).

 

.. a konkretnie jakie opony ?

 

Letnie mam GoodYear 18 (225 i 255) Goodyear EFFICIENTGRIP 225/45R18 91 Y RUN ON FLAT *, MFS -

Zimowe mam Dunlop 4D 17 cali 225/50R17

 

Zimowe są jeszcze cichsze....

 

Wczesniej miałem od nowości Continentale i były bardzo głośne. Właściwie tylko opony było słychać.

Opublikowano
witam wszystkich. dzisiaj po dluzszym czasie przejechalem sie z wieksza predkoscia obwodnica i zalamka kompletna.......glosno jak w moim holfie 5 2003r.... opór wiatru tak slychac ze szok ..nawet niewiem gdzie.....jakby z calego auta.... sciagnalem aplikacji3 gloscnosci i na postoji bypo chyba 64 decybele. przy 80km/h bylo 80db a przy 120 85db przy lewarku a od szyby bocznej 20cm 90db. powyzej 140 juz 90db.........czy moglby ktos zmierzyć w jak to wypada u niego w aucie.......bo juz mi to tak przeszkadza ze bede musial sprzedać ..
Opublikowano
z checia bym sie na to pisał ale ze Szczecina jest troche daleko.....ale jezeli jest ktos chetny w Szczecinie na porownanie glosnosci to zapraszam bo umnie (dla mnie jest mega glosno w moim modelu) wiec z checia porównam
Opublikowano
witam wszystkich. dzisiaj po dluzszym czasie przejechalem sie z wieksza predkoscia obwodnica i zalamka kompletna.......glosno jak w moim holfie 5 2003r.... opór wiatru tak slychac ze szok ..nawet niewiem gdzie.....jakby z calego auta.... sciagnalem aplikacji3 gloscnosci i na postoji bypo chyba 64 decybele. przy 80km/h bylo 80db a przy 120 85db przy lewarku a od szyby bocznej 20cm 90db. powyzej 140 juz 90db.........czy moglby ktos zmierzyć w jak to wypada u niego w aucie.......bo juz mi to tak przeszkadza ze bede musial sprzedać ..

Ja na postoju mam ok 40dB (silnika kompletnie nie słychać). Podczas jazdy przy 130-140 km/h nie przekraczało 64-65dB ale te mierniki z aplikacji są moim zdaniem słabe... :-(

Opublikowano
zdaje sobie sprawę ze sa słabe ale jakoś trzeba sprawdzić ja mam 2.0d ty masz benzyne ale na postoju mam tyle co ty przy 130.:(((. moze ktos sprawdzi co ma diesla 2.0
Opublikowano

Ja mam na postoju 48, przy 100km/h 68, przy 140 70, przy 180 74. Diesel 2.0, telefon przy lewarku. Wydaje mi się jednak, że te pomiary są mało wiarygodne. Odczuwalnie jest po prostu za głośno. Jakiej używasz aplikacji? I który rocznik samochodu?

 

Co do szumu wiatru, to jeśli jest bardziej wietrzny dzien to słychać go nawet w mieście przy 40kmh albo na pustkowiu na postoju :roll:

Opublikowano

 

Co do szumu wiatru, to jeśli jest bardziej wietrzny dzien to słychać go nawet w mieście przy 40kmh albo na pustkowiu na postoju :roll:

 

Dokładnie tak.

 

Ja od siebie dodam jeszcze, że auto w sumie jest dobrze wyciszone czy wygłuszone, bo rozmawiać z pasażerem można normalnie. W poprzedniej

BMW musiałem podnosić głos, aby rozmowa była zrozumiana. Wiem, że Zachar testując auta robił test F30 gdzie nie narzekał na wyciszenie a miał diesla.

Pamiętam test serii 7 i tam powiedział "że można normalnie swobodnie rozmawia bez podnoszenia głosu". Uważam, że w F30 jest tak samo

tylko te szumy..

 

Ciekawe jak sprawa wygląda w F80 buda podobna :lol:

 

Ja mam 335i ze stanów i tam te same problemy co wy ;) ze swoimi europejskimi egzemplarzami.

Wykonuje darmową fotografię samochodów - PROFESJONALNA.

Dla forumowiczów na terenie Wrocławia. Portfolio. +



http://i.epvpimg.com/guXaeab.png


Zlecę import samochodów z USA/JAPONIA


Kupię:

- Boczek tylnych prawych drzwi F30 wersja Harman/Kardon

- Listwy hexagon wnętrza

Opublikowano
Okej, przejechałem się dziś F30 LCI z 2016. Jest tak samo jak w pre-LCI. Porównałem oba egzemplarze side-by-side, wszystko wygląda tak samo, szyby, uszczelki, pod maską jedynie LCI ma zatkane czymś gąbczastopodobnym dziury przy błotnikach na wysokości uszczelki za silnikiem (miejsce wskazane przez kogoś na bimmerpost).
Opublikowano
Przejechałeś się i jak? Na autocentrum opinie nt polifta są troszkę lepsze jeżeli chodzi o wyciszenie i ogólnie. Trochę się zniechęciłem do F30 po poczytaniu tego wątku i innych bo np. wyciszenie jest dla mnie ważne. Wcześniej miałem e39 i e90 i było ok. Moja wizyta w salonie bmw niestety była nieudana auto zarezerwowane do jazdy było w trasie.. Za to przy salonie bmw był audi i obejrzałem nowe a4 i przejechałem się bez żadnej rezerwacji - auto o trochę innej charakterystyce niż e90 bo to miałem to porównuje tzn. mniej sztywne taki bym powiedział samochód z zacięciem sportowym ale z zawieszeniem bardziej na komfort, za to przy 140 dość cicho, materiały w środku bardzo dobre i wygodnie za kierownicą. A w bmw obejrzałem tylko stojący jakiś f31 i trochę wrażenia średnie - drzwi rzeczywiście maja dźwiek jak w tanim aucie zamykania, w środku mocno plastikowo i w dotyku jakość średnia, podłokietnik wydawał mi się twardy tak jak trochę siedzenie ale to tak na szybko (a w e90 siedziało mi się dobrze). Ale to co innego jak się ustawi do jazdy i pojedzie - jutro w innym salonie powinienem mieć możliwość przetestowania F30 i wtedy zobaczę i ocenię.
Opublikowano
BMW celowo produkuje 3er w niższym standardzie. Proponuję jazdę Astrą a potem F30 ;) Tak, mogło by być ciszej ale bez przesady, mam wrażenie, że spodziewacie się poziomu komfortu 5er a nawet 7er, a BMW powinno sprzedawać 3er taniej tylko dlatego, że jest mniejsze.
Opublikowano

Samochód za prawie 400k niski standard? Wiadomo trójka to trójka.

 

Być może BMW chciało zaznaczyć DOBITNIE, że to samochód niższego standardu i przez to poleciało zbyt mocno po bandzie.

Założę się, że nowe model trójki, będzie lepiej wyciszony i nie będzie takiego szumu.

 

Co do wyciszenia. Popytałem / poczytałem. Lepiej oddać samochód do jakiegoś magika i wylać coś z portfela na wyciszenie pojazdu niż kombinować.

Na te szumy/hałas wpływa za dużo rzeczy ;) OGÓLNA JAKOŚĆ WYKONANIA.

Wykonuje darmową fotografię samochodów - PROFESJONALNA.

Dla forumowiczów na terenie Wrocławia. Portfolio. +



http://i.epvpimg.com/guXaeab.png


Zlecę import samochodów z USA/JAPONIA


Kupię:

- Boczek tylnych prawych drzwi F30 wersja Harman/Kardon

- Listwy hexagon wnętrza

Opublikowano
Z ciekawości przeszedłem przez konfigurator na bmw.pl i udało mi się dobić 335xd do 385tyś na tzw full opcji. Ale serio, w tej konfiguracji wolał bym już G30.
Opublikowano
Koledze pewnie chodzilo o 335i, ktore posiada. Prawdopodobnie w pelnej konfiguracji cena zbliza sie do 400 tys. Co do wyciszenia serii 3 to rowniez moim zdaniem jest co najwyzej przecietne. Zdazylo mi sie jadac z wiekszymi predkosciami ze probowalem domknac szyby bo w aucie bylo na tyle glosno, ze mialem wrazenie ze sa otwarte. W dziewczyny samochodzie (Laguna 3 2.0dci) wyciszenie jest odczuwalnie lepsze. Nie jest to tylko moje spostrzezenie ale rowniez dziewczyny, ktora po pierwszej przejazdzce BMW sama to zauwazyla, a nie jest ekspertem motoryzacyjnym.

Sprawdź wartość katalizatora w swoim BMW.


https://www.autokat-katalizatory.pl/cennik-skupu

Opublikowano
No i to już jest zły znak :) (j.w.) spoko sam zobaczę jutro mam nadzieję, jak będzie głośno to nie kupię na bank tego auta bo ja jestem mocno wyczulony na dźwięki ogólnie i mnie wiele rzeczy drażni , a inni tego nie słyszą nawet.
Opublikowano
Szczerze mówiąc, to nie mam przekonania czy magik coś zdziała, geometrii oraz szyb nie zmieni... a jeśli szum pochodzi od wiatru to właśnie te rzeczy mają wpływ

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.