Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Gdzie wyciszales nadkola i ile to kosztowalo?

 

3000 brutto nadkola od zewnątrz plus podłoga bagażnika i nadkola tylne od środka. Działa... warto (sztuka-wyciszania)

  • Odpowiedzi 523
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Chciałbym poczuć różnicę po wyciszeniu autka :) skąd kolega jest? z Wawy?

Sprzedam:

1. Ekran, IDrive, radio, gniazdo aux do F30

2. Sprzedam tłumik do F30 328i z wersji sportline

Opublikowano
Czy jest możliwe że w LCI coś poprawili w kwestii wyciszenia? Na trasie MY16 jest zdecydowanie cichsze niż MY12. :D

 

Jak sam zauważyłeś: poprawili :P

Jechałem 320i MY12, jeżdżę 320i MY16. Różnica jest... hmm, kolosalna? Zwłaszcza jak chodzi o szum powietrza wokół przedniej szyby.

Opublikowano
Dokładnie, szumy z okolicy okien zniknęły :)

 

z bocznych nie do końnca... :( ale wygłuszenie uszczelek poprawia sprawę.. :wink: minus taki że trochę mocniej trzeba domykać drzwi...

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Masz jak pokazać co zrobiłeś z tymi uszczelkami? w które dokładnie i którędy wsadzales te dodatkowe gumy?

Sprzedam:

1. Ekran, IDrive, radio, gniazdo aux do F30

2. Sprzedam tłumik do F30 328i z wersji sportline

Opublikowano
Kolego, kupujesz na allegro sznur z mikrogumy 4 mm (nie grubszy), wsuwasz sznur w otworki w fabrycznych uszczelkach nadwozia i skrzydeł drzwi, psikając uprzednio WD- 40, trochę zabawy jest :wink: , ale delikatnie żeby nic nie porozrywać.
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Ja dopiero mam w planach oddać do firmy cicheauto.pl ;) ale to na wiosnę, na pewno poinformuję o efektach, na pewno nadkola przód + komora silnika (to jest w pakiecie akurat, silnik chodzi cicho) i drzwi przód. Po tym zobaczę jak bardzo się poprawi, tyłu póki co nie chcę ruszać, bo to kolejne 2000-2500zł ;)

 

 

Mamy wiosnę. :8) Jak efekty wyciszenia?

 

Jak wygląda obecnie kwestia hałasu w LCI 330i?

Opublikowano

Zdecydowałem się w końcu na inny wariant po konsultacji w firmie 4ohmy we Wrocławiu. Olałem w końcu ciche-auto, bo po pierwsze bardzo słaby kontakt, non stop się musiałem dopraszać o wycenę, odpisywanie na maile, telefony średnio odbierają, potem jak już udało mi się z nimi złapać kontakt to był termin na za miesiąc... dodatkowo słyszałem narzekania na nich trochę.

 

Facet z 4ohmy doradził mi wyciszenie nadkoli przód i tył i też to zrobiłem, mówił, że lepiej stopniowo wyciszać i zobaczyć efekty. Dodatkowo zmieniłem audio z podstawowego na Audio System X200BMW PLUS EVO + wzmacniacz Audio System X80.4D Hi-End FullActiv 4x150W RMS. Przy tej robocie wyciszone została tapicerka drzwi matami gladena. Teraz mogę powiedzieć, że jestem zadowolony z autka i sprawia mi dużo radości podczas jazdy, czuję się o wiele bardziej komfortowo.

 

Dopiero dzisiaj zrobiłem trasę dłuższą i odczułem sporą poprawę na autostradzie. Po wyciszeniu nadkoli była dość duża poprawa, ale nie nazwałbym tego spektakularnym efektem. Teraz mam audio dużo lepsze, zupełnie inne odczucia, może Ci co mają HiFi albo HK nie narzekają na głośność F30, ale ja narzekałem bardzo. Problem z wyciszaniem jest trochę zabawny, bo zrobi się nadkola to zaczyna słychać inne części auta np. z tyłu auta z bagażnika (tragedii nie ma, może kiedyś przykleję sam maty jakieś) albo słyszalne są szyby bardziej - ale z tym człowiek nic nie pocznie. Tak czy siak jestem zadowolony, mogę wkleić fotki jak nadkola były zrobione jak są zainteresowany.

Sprzedam:

1. Ekran, IDrive, radio, gniazdo aux do F30

2. Sprzedam tłumik do F30 328i z wersji sportline

Opublikowano

 

Jak wygląda obecnie kwestia hałasu w LCI 330i?

 

Chyba lepiej, bo mniej narzekań. Najbardziej słychać opony (bardzo zależy od rodzaju nawierzchni - jeden asfalt jest cichy, a inny bardzo głośny). Powyżej 140 słychać szum powietrza.

 

Ogólnie to po mieście jest bardzo dobrze, na trasie gorzej. Silnik w 330i jest genialnie wyciszony.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
witam. w niedziele odbylem pierwsza trasę swoim f30...i szczerze to masakra od 140 jest tak głośno jak w mojej dziewczyny golfie V z2005r. ...niewuem xzy to wina opon run flat....ale w 92 mialem dyzo ciszej....a myslalem ze tam jest głośno
Opublikowano
witam. w niedziele odbylem pierwsza trasę swoim f30...i szczerze to masakra od 140 jest tak głośno jak w mojej dziewczyny golfie V z2005r. ...niewuem xzy to wina opon run flat....ale w 92 mialem dyzo ciszej....a myslalem ze tam jest głośno

Jaki masz model opon? Jak continental lub pirelli to te dwie firmy są najgłośniejsze. 3dB to dwa razy głosniej.

Poza tym zauważyłem że szum bardzo zalezy od szorstkości asfaltu.

Do tego dochodzi cienka przednia szyba i masz zagadkę rozwiązaną.

Opublikowano
witam. w niedziele odbylem pierwsza trasę swoim f30...i szczerze to masakra od 140 jest tak głośno jak w mojej dziewczyny golfie V z2005r. ...niewuem xzy to wina opon run flat....ale w 92 mialem dyzo ciszej....a myslalem ze tam jest głośno

Jaki masz model opon? Jak continental lub pirelli to te dwie firmy są najgłośniejsze. 3dB to dwa razy głosniej.

Poza tym zauważyłem że szum bardzo zalezy od szorstkości asfaltu.

Do tego dochodzi cienka przednia szyba i masz zagadkę rozwiązaną.

 

Panowie, nie mamy tak źle. Kto miał przyjemność jeździć w UK wie o czym piszę. Zgadzam się, że RFy są zdecydowanie głośniejsze i przy wymianie moich opon na bank idę na zwykłe. W E90 miałem Dunlop Sport Maxx RT i było lepiej niż na conti sport 4kach.

Opublikowano

Nie polecam zmiany na zwykłe opony. Kupiłem swój samochód na zwykłych zimówkach i buja niczym passat na wertepach. Na lato kupiłem nówki rof i zawieszenie się usztywniło i jest w końcu dobrze.

 

To jest moje indywidualne odczucie.

 

Zimówki normalne i letnie for mam bridgestone.

Pozdrawiam


Maciek

Opublikowano
Tak i w obydwu przypadkach oryginalne bmw felgi o tych samych parametrach.

Pozdrawiam


Maciek

Opublikowano
Nie zapominajcie o rotowaniu kół. Po 10-15 tys. km opony (przy RWD przednie!) dostają zębów. Trzeba zrotować i jest dobrze przez kolejne 10-15tys. ;)
Opublikowano
Nie zapominajcie o rotowaniu kół. Po 10-15 tys. km opony (przy RWD przednie!) dostają zębów. Trzeba zrotować i jest dobrze przez kolejne 10-15tys. ;)

 

U mnie xDrive, więc chyba nie trzeba ale problem dla RWD z mieszanym ogumieniem chyba?

Opublikowano
Przy xdrive trzeba bardzo pilnować wysokości. Niestety różnicy prawie na bieżniku prawie nie może być.

Pozdrawiam


Maciek

Opublikowano
U mnie xDrive, więc chyba nie trzeba ale problem dla RWD z mieszanym ogumieniem chyba?

 

W poprzednim samochodzie ze stałym AWD opony też mi ząbkowały. Ale nie było takiego dramatu jak w F31 i rotacja była robiona 'na wszelki wypadek'.

Teraz mam zdecydowanie większą motywację ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Opony mogą być nie runflat ale muszą być porządne bo wszystko średniej klasy i tanie chińczyki ma za miękkie boki. Tylko continental, michelin, pirelli i mogą być bez rof nic się nie dzieje a komfort i wybieranie nierówności niebo a ziemia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.