Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Statystczny użytkownik F30 nie jeździ tylko 160km/godz. po autostradzie. Jeździmy po mieście stoimy w korkach rozmawiając przez telefon po przez zestaw głośnomówiący/bluetooth. Trzeba być nawiedzonym żeby pisać że jest tak samo jak w innych markach. A4B8 jest zdecydowanie ciszej. Człowieku jadąc f30 2.0d 184km np. 40 km/godz. i dając gaz w podłogę masz bardzo nieprzyjemny warkot z pod maski, w konkurencyjnym A4B8 2.0tdi przy takie samej sytuacji też słychać silnik ale jest dużo ciszej i dźwięk dochodzący z silnika to bardziej pomruk a nie warkot.

Tu BMW dało d..y.

Jak chcesz to nagram jakiś marny filmik iphonem z dwóch aut i tu wrzucę.

Ciekawe czy są gdzieś pomiary głośności przy pełnym obciążeniu/przyśpieszeniu???

  • Odpowiedzi 523
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Statystczny użytkownik F30 nie jeździ tylko 160km/godz. po autostradzie. Jeździmy po mieście stoimy w korkach rozmawiając przez telefon po przez zestaw głośnomówiący/bluetooth. Trzeba być nawiedzonym żeby pisać że jest tak samo jak w innych markach. A4B8 jest zdecydowanie ciszej. Człowieku jadąc f30 2.0d 184km np. 40 km/godz. i dając gaz w podłogę masz bardzo nieprzyjemny warkot z pod maski, w konkurencyjnym A4B8 2.0tdi przy takie samej sytuacji też słychać silnik ale jest dużo ciszej i dźwięk dochodzący z silnika to bardziej pomruk a nie warkot.

Tu BMW dało d..y.

Jak chcesz to nagram jakiś marny filmik iphonem z dwóch aut i tu wrzucę.

Ciekawe czy są gdzieś pomiary głośności przy pełnym obciążeniu/przyśpieszeniu???

 

ja mam odwrotny problem :?

Opublikowano

Panowie 4 lata jeździłem A4 B8 zanim przesiadłem się do F30 i mam kilka spostrzeżeń

Faktycznie wyciszenie/dzwieki oraz jakość wykonania sporo lepsza na korzyść Audi. Natomiast cała reszta jak dla mnie to BMW.

Aktualnie nie wróciłbym do Audi chyba że nowa wersja czyms extra nas zaskoczy. Ale z tego co wiem nie należy się podziewać fajerwerków.

Opublikowano
tzn???

 

tzn. chciałbym słyszeć 3.5i trochę lepiej, szczególnie na niskich obrotach. moim zdaniem jest za cichy. jedyne wyjście póki co to zakup wydechu m-performance.

Opublikowano
tzn???

 

tzn. chciałbym słyszeć 3.5i trochę lepiej, szczególnie na niskich obrotach. moim zdaniem jest za cichy. jedyne wyjście póki co to zakup wydechu m-performance.

 

Potwierdzam, u mnie jest dokładnie tak samo na niskich obrotach. Wysokich jeszcze nie słyszałem, docieram :cry2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Statystczny użytkownik F30 nie jeździ tylko 160km/godz. po autostradzie. Jeździmy po mieście stoimy w korkach rozmawiając przez telefon po przez zestaw głośnomówiący/bluetooth. Trzeba być nawiedzonym żeby pisać że jest tak samo jak w innych markach. A4B8 jest zdecydowanie ciszej. Człowieku jadąc f30 2.0d 184km np. 40 km/godz. i dając gaz w podłogę masz bardzo nieprzyjemny warkot z pod maski, w konkurencyjnym A4B8 2.0tdi przy takie samej sytuacji też słychać silnik ale jest dużo ciszej i dźwięk dochodzący z silnika to bardziej pomruk a nie warkot.

Tu BMW dało d..y.

Jak chcesz to nagram jakiś marny filmik iphonem z dwóch aut i tu wrzucę.

Ciekawe czy są gdzieś pomiary głośności przy pełnym obciążeniu/przyśpieszeniu???

 

"Człowieku".. albo masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem albo robisz to nieuważnie. Napisałem, w dwóch poprzednich postach, praktycznie to samo co Ty, więc nie wiem po co się napinasz i walisz cały elaborat bez sensu. To, że Audi przy mniejszych prędkościach jest cichsze, pisałem wcześniej i to widać po danych, które podałem. Co do reszty konkurencji, to F30 nie odstaje. Mam nadzieję, że łopatologiczne tłumaczenie tym razem do Ciebie dotarło. Proponuję, czytać uważnie a nie po łebkach, a potem dopiero ludzi wyzywać od nawiedzonych.

Opublikowano

W ogóle te BMW to straszna bieda i lipa. Nawet Pikaczento jest cichsze :lol:

Inna sprawa, że jak ktoś kupił F30, a teraz narzeka na głośność to [BAD] z niego, a nie tester :lol:

No chyba, że się kupuje auto bez testowania, z jęzorem na podłodze i w emocjach bo pan sprzedawca ledy odpalił :lol:

Czytając niektóre wątki na tym forum przeraża mnie poziom "problemów" niektórych właścicielli BMW. A ten temat jest w pierwszej trójce tematów "z dupy" :roll:

SPRZEDAM


Komplet zderzaków BMW F30 Sport Line


Komplet zderzaków BMW Z4 E89

Opublikowano
Statystczny użytkownik F30 nie jeździ tylko 160km/godz. po autostradzie. Jeździmy po mieście stoimy w korkach rozmawiając przez telefon po przez zestaw głośnomówiący/bluetooth. Trzeba być nawiedzonym żeby pisać że jest tak samo jak w innych markach. A4B8 jest zdecydowanie ciszej. Człowieku jadąc f30 2.0d 184km np. 40 km/godz. i dając gaz w podłogę masz bardzo nieprzyjemny warkot z pod maski, w konkurencyjnym A4B8 2.0tdi przy takie samej sytuacji też słychać silnik ale jest dużo ciszej i dźwięk dochodzący z silnika to bardziej pomruk a nie warkot.

Tu BMW dało d..y.

Jak chcesz to nagram jakiś marny filmik iphonem z dwóch aut i tu wrzucę.

Ciekawe czy są gdzieś pomiary głośności przy pełnym obciążeniu/przyśpieszeniu???

 

"Człowieku".. albo masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem albo robisz to nieuważnie. Napisałem, w dwóch poprzednich postach, praktycznie to samo co Ty, więc nie wiem po co się napinasz i walisz cały elaborat bez sensu. To, że Audi przy mniejszych prędkościach jest cichsze, pisałem wcześniej i to widać po danych, które podałem. Co do reszty konkurencji, to F30 nie odstaje. Mam nadzieję, że łopatologiczne tłumaczenie tym razem do Ciebie dotarło. Proponuję, czytać uważnie a nie po łebkach, a potem dopiero ludzi wyzywać od nawiedzonych.

Próbujesz wmówić ludziom że nie odstaje od konkurencji. NIe odstaje przy stałej prędkości ale jak wciszniesz pedał gazu w podłogę odstaje i to znacznie.

Opublikowano
Na forach zagranicznych problem głośności w kabinie jest stale obecny. Może irytować, że auto za tyle kasy, a wyciszenie na poziomie vw polo. Jest jakiś problem z uszczelkami. Bo szum wiatru słychać jak w starej stodole.
Opublikowano
Na forach zagranicznych problem głośności w kabinie jest stale obecny. Może irytować, że auto za tyle kasy, a wyciszenie na poziomie vw polo. Jest jakiś problem z uszczelkami. Bo szum wiatru słychać jak w starej stodole.

 

Wiatr faktycznie gra sobie dość głośno ale silnik i opony już słabiej. Zwłaszcza po zmianie kapci na letnie jest ciszej przy wiekszych predkościach.

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano
Dziś miałem okazję przetestować F31 318d mojej siostry w Mpakiecie (+ zawias i kiera M) z 2013 roku. Moim zdaniem silnik na biegu jałowym jest bardzo głośny, byłem w sumie tym dość zaskoczony. To dość głośny dizel i pewnie 90% fur na rynku to 320d/318d. Jeśli chodzi o porównanie wyciszenia do mojego E90'11 320i to przy wysokich prędkościach jest porównywalnie. Ja osobiście nie widzę dużej różnicy. Jasne, że kultura pracy tej benzyny jest niebo lepsza niż tego dizla. Benzyny praktycznie nie słychać jak się ją traktuje ulgowo. Brzmi głośno i rasowo na wyższych rejestrach w E90. Ale ten dizel rzęzi i klekocze niemiłosiernie i słabo pasuje do F31 pod względem kultury pracy i wyciszenia. F31 w pełnym Mpakiecie daje bardzo dobry feeling auta sportowego premium, a połączenie z 318d daje wrażenie akustyczne rodem z PRL. Niepojęte zestawienie, ale siostra się cieszy bo spala na trasie 5l (7.3l/km z 8000km 50/50 trasa i miasto Warszawa). Niemniej jednak dla mnie poziom szumów przy prędkościach 120-140-160 jest podobny do E90, czyli dramatu nie ma. Problemem jest kultura pracy tego dizla. testowałem wielokrotnie wersje F30 328i i nigdy wcześniej nie zwróciłem nawet uwagi na wyciszenie.
Opublikowano
Prosty powód. Podczas testów zajmujemy się sprawami najbardziej ważnymi jak parametry jezdne, jak silnik się wkręca, dynamikę, jak chodzi skrzynia, zawieszenie itd. Po dwóch jazdach testowych przed zakupem 328i nie zauważyłem, że auto jest słabo wyciszone bo nie zwracałem na to szczególnej uwagi. Głównie była to jazda z wyższymi prędkościami, gorsza nawierzchnia i znaczne obciążenia silnika wiec byłoby trudno to wychwycić. Osobiście zamierzam trochę popracować nad wytłumieniem w dobrej firmie. Jak będzie więcej chętnych i sprawdzony zakład to chętnie bym się podłączył. Do tego tuning audio i będzie dobrze :-) Autkiem zamierzam pojeździć parę dobrych lat.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Prosty powód. Podczas testów zajmujemy się sprawami najbardziej ważnymi jak parametry jezdne, jak silnik się wkręca, dynamikę, jak chodzi skrzynia, zawieszenie itd. Po dwóch jazdach testowych przed zakupem 328i nie zauważyłem, że auto jest słabo wyciszone bo nie zwracałem na to szczególnej uwagi. Głównie była to jazda z wyższymi prędkościami, gorsza nawierzchnia i znaczne obciążenia silnika wiec byłoby trudno to wychwycić. Osobiście zamierzam trochę popracować nad wytłumieniem w dobrej firmie. Jak będzie więcej chętnych i sprawdzony zakład to chętnie bym się podłączył. Do tego tuning audio i będzie dobrze :-) Autkiem zamierzam pojeździć parę dobrych lat.

 

Wysłałem Ci na PW namiary na firmę, do której sam planuję zabrać swój traktorek. Daj znać, jeśli się zdecydujesz robić tam auto i podziel wrażeniami "po". :)

 

m.

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Opublikowano
polecam audi a4 po lifcie jest o dwie klasy wyżej jesli chodzi o wykonanie i komfort. czy w f31 w kierunkach są ledy w kształcie żarówek?

 

bez przesady...mam przedlifta, gdzie środek jest dokładnie taki sam jak w tych po FL (kilka drobnych rzeczy zostało zmienione), ale materiały te same. Wnętrze jedynie jest bardziej nowoczesne mimo tylu lat na rynku no i na duży PLUS silnik 2.0 TDi CR - to naprawdę chodzi cicho jak na diesla.

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Akurat automat w bmw chodzi rewelacyjnie. Przy normalnym przyspieszaniu nie czuć kiedy zmienia biegi. Szarpanie pojawia się jedynie przy gazie w podłodze, choć i tak jest delikatne. Nie wiem jak skrzynie w MB, ale S-Tronic czuć podczas jazdy ;)

Import pojazdów z USA, Kanady, Emiratów.


www.importusa.pl

www.facebook.com/importusa

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Spokojnie. Zaraz zaczną Ładę polecać bo lepsza od F30. Jak czytam te wszystkie brednie to mi się śmiać chce. :)
Opublikowano
Spokojnie. Zaraz zaczną Ładę polecać bo lepsza od F30. Jak czytam te wszystkie brednie to mi się śmiać chce. :)

 

 

Bez kitu wszystko lepsze od F30 nawet polonez i duzy fiat :duh:

Opublikowano
Spokojnie. Zaraz zaczną Ładę polecać bo lepsza od F30. Jak czytam te wszystkie brednie to mi się śmiać chce. :)

 

 

Bez kitu wszystko lepsze i cichsze od F30 nawet polonez i duzy fiat :duh:

Opublikowano

a maluch to nie ?

w końcu napęd na tył i silnik z tyłu , jak w Porsche....:) :)

i ten dźwięk benzyny... ( i wcale nie taki głośny :) )

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Możecie się nabijać i udawać,że niewidzicie jak bmw nabija w butelkę właścicieli 3er sprzedając im pojazd bardzo średniej jakości z wieloma wadami wykończenia w cenie mega premium ze względu na znaczek. Jedynie silniki, skrzynia i układ napędowy sprawia,że f30 jest coś warte bo wykończenie to już vw ma lepsze w tej klasie a audi bije beemke na głowe i nie jest to wymysł bo nawet sam producent chwali się,że w lci jest lepiej jak by był to powód do dumy.
Opublikowano

Przeczytalem wszystkie wasze krytyczne uwagi o trojce.

Wobec tego czy jest na rynku auto gorsze niż bmw3? Bo wychodzi na to że helmuty produkują mi właśnie najhoujowsze auto na swiecie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.