Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Napiszę wprost f30 jest kiepsko wyciszona. Odgłosy wiatru od drzwi i lusterek są powyżej 80 km/h jak w klasach niższych.

Na forach zagranicznych jest wiele wątków na ten temat.

Obok kiepsko zamykający się drzwi to największa wada f30.

 

Czy jest sposób na to? Czy ktoś zgłaszał to w serwisie?

  • Odpowiedzi 523
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Niewiele da sie z tym zrobić. Mi przeszkadza huk wiatru z szyby przedniej powyżej 140km/h.

 

W serwisie powiedzą Ci, że trzeba było kupić 5kę

17201351_1531754336834932_3241894237246117208_n.jpg?oh=52637f578bbb6c04fb758f53a709581c&oe=5928CFCF
Opublikowano
Niewiele da sie z tym zrobić. Mi przeszkadza huk wiatru z szyby przedniej powyżej 140km/h.

 

W serwisie powiedzą Ci, że trzeba było kupić 5kę

 

Dokładnie tak, ja o to pytałem w salonie, powiedzieli mi, że trójka to samochód młodzieżowy i nie przykładali tam wagi do wyciszenia.

Opublikowano
Piątkę, hehe to i tak nieźle, do mnie facet z serwisu wypalił, ze jak chcę mieć cicho to mogłem sobie kupić siódemkę z podwójnymi, pancernymi szybami :?:
Opublikowano
Tyle, że tu nie chodzi o ciszę ale o ponadprzeciętną głośność. Ja na początku myślałem, że szyby nie są pozamykane.
Opublikowano

http://www.sztukawyciszania.pl/

 

możecie spróbować:D bardzo "przystępne ceny"

 

"Wyciszenie uszczelek drzwi, uszlachetnienie ich izolacji akustycznej

 

Możliwe jest także wygłuszenie uszczelek drzwi w samochodzie, co znacząco poprawia izolacyjność akustyczną. Jeżeli podczas pokonywania trasy z wyższą prędkością lub podczas większego wiatru słyszysz przedostający się przez uszczelki drzwi hałas, oznacza to prawdopodobnie, że możemy popracować także nad uszczelkami drzwiowymi w twoim samochodzie.

Czas trwania operacji (cały komplet) to ok. 6-14 godzin. Koszt 350-750 zł/jedne drzwi."

Opublikowano
Panowie nie jest źle. Kiedyś mi to przeszkadzało i co chwilę próbowałem domknąć szybę, ale już przyzwyczaiłem się do tego.
Opublikowano

Może jest tak, że są różnice w głośności poszczególnych egzemplarzy. Jeśli niektórzy twierdzą, że jest o.k. Wtedy byłaby podstawa do reklamacji.

 

Faktem jest, że coś jest na rzeczy skoro wiele osób nie tylko w Polsce skarży się na to.

 

Moim zdaniem jest źle. Wyraźnie auto powyżej 80 km/h jest na poziomie klasy compact.

Opublikowano

Zgadza się. Ale czy 3ka to nie jest ta klasa?

 

 

Jak już napisałem (a jestem audiofilem), mi przeszkadza dźwięk ale powyżej 140km/h. Rzadko jeżdżę z tą prędkością.

17201351_1531754336834932_3241894237246117208_n.jpg?oh=52637f578bbb6c04fb758f53a709581c&oe=5928CFCF
Opublikowano

Skoro jesteś wielbicielem dźwięku to wcale mnie nie dziwi, że lubisz te dźwięki.

Compact za 200 tys, marki, która szczyci się być Premium powinien przynajmniej być lepszy od tych za 50 tys.

Opublikowano
Bez przesady z tą głośnością...

 

+1

To nie 7ma... Na, 5tka tez nie!

Do czego porównujecie? Hałas jest bo być musi a jak duży to kwestia punktu odniesienia.

Ja ostatnie pół roku przelatałem C-klasą(wziąłem nówkę i przez ten czas zrobiłem nią 32tyś. km) i śmiem twierdzić, że w F30 jest dużo ciszej! Mało tego, nie tylko szum jest mniejszy ale też znacznie lepiej wytłumione są odgłosy pracy zawieszenia itp.

Przy czym zaznaczam, ze w C-klasie miałem małą benzynę a w BMW mam klekota(silnik w BMW przy małych prędkościach slychac bardziej) i w Mercu miałem znacznie węższe opony(4 x 205 vs 225 + 255).

Do 200 można normalnie rozmawiać z pasażerem czy przez telefon(na głośnym) - moim zdaniem w tym segmencie tomi tak super wynik!

Opublikowano
Skoro jesteś wielbicielem dźwięku to wcale mnie nie dziwi, że lubisz te dźwięki.

Compact za 200 tys, marki, która szczyci się być Premium powinien przynajmniej być lepszy od tych za 50 tys.

 

Zostaliśmy rozbestwieni przez producentów Golfów, Focusów i Octavii, które są coraz cichsze i różnica pomiędzy nimi a Beemkami i Mercami się zmniejszyła. Taki Golf GTI w wypasie jest bardzo realną alternatywą dla gołej nowej trójki mimo, że w podstawowej budzie i bebechach można go już za 60 tysięcy kupić.

Opublikowano
Tyle, że tu nie chodzi o ciszę ale o ponadprzeciętną głośność. Ja na początku myślałem, że szyby nie są pozamykane.

 

Na początku miałem dokładnie takie samo wrażenie, cały czas ciągnąłem za przyciski od szyb. Coś jest na rzeczy, bo czasami w trakcie wolnej jazdy, np. w korku słyszę ptaki, które drą się na drzewach. Obecnie już przywykłem i nie zwracam na to uwagi, uważam, że rzeczywiście tragedii nie ma, jednak wydaje mi się, że E90 mojego ojca, które czasem pożyczam jest cichsze, szczególnie przy prędkościach 140 plus

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Skoro jesteś wielbicielem dźwięku to wcale mnie nie dziwi, że lubisz te dźwięki.

 

Audiofil to miłośnik DOBREGO dźwięku :twisted: . Szum trudno zaliczyć do takiego brzmienia.

 

Gdyby moje lampowce szumiały, to bym je pozabijał.

17201351_1531754336834932_3241894237246117208_n.jpg?oh=52637f578bbb6c04fb758f53a709581c&oe=5928CFCF
Opublikowano

F30 to katastrofa jeżeli chodzi o wyciszenie. Nie wiem co oni zrobili ale mój kolega ma e90 i jest o wiele ciszej. Byłem na jeździe próbnej F30 w benzynie i jadąc 140 także odruchowo łapałem za guziki od sterowania szyb bo myślałem że coś jest nie tak. Sorry ale jakbym miał jechać takim autem przez 5 godzin nonstop to bym wysiadł i zamówił taryfę najlepiej marcedesa.

 

A propo wyciszenia to jeździłem naprawdę wieloma autami dla ludu i według mnie najbardziej wyciszone auta to BMW 7, Mercedes S-klasa, VW Phateon i takimi autami mogę jechać nawet do hiszpanii. Audi A8 niby duża limuzyna ale beznadziejnie wyciszona.

Opublikowano
F30 to katastrofa jeżeli chodzi o wyciszenie. Nie wiem co oni zrobili ale mój kolega ma e90 i jest o wiele ciszej. Byłem na jeździe próbnej F30 w benzynie i jadąc 140 także odruchowo łapałem za guziki od sterowania szyb bo myślałem że coś jest nie tak. Sorry ale jakbym miał jechać takim autem przez 5 godzin nonstop to bym wysiadł i zamówił taryfę najlepiej marcedesa.

 

A propo wyciszenia to jeździłem naprawdę wieloma autami dla ludu i według mnie najbardziej wyciszone auta to BMW 7, Mercedes S-klasa, VW Phateon i takimi autami mogę jechać nawet do hiszpanii. Audi A8 niby duża limuzyna ale beznadziejnie wyciszona.

 

Jak Ty porównujesz serie 3 do serii 7 lub MB S-klasa to ja Ci gratuluje... Rozumiem bezpośrednie porównanie F30 do E90 i tu może bym się zgodził, ale zrobić tego nie mogę, bo nie jeździłem nigdy E90, natomiast przeczuwam, że Twoimi wyznacznikami są właśnie duże samochody które wymieniłeś, a to już grube przegięcie :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.