Skocz do zawartości

530D silnik pracuje przez 3 sek po wyłaczeniu zapłonu POMOCY


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Hej słuchajcie gdy odpale silnik i chce zgasić to po przekręceniu w pozycję 0 silnik chodzi jeszcze przez 3 sekundy i zgasnie co to moze być za przyczyna ?? i wyskakują mi takie błędy gdy podłacze pod inpe: http://img13.imageshack.us/img13/1802/a3tp.jpg sprawdzałem juz wszystko i szukam na necie i niewiem co to moze być, a później miałem przyczynę taką ze jak odpalałem to gasł mi silnik i jak dodawałem troche gazu to samo gasł.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pierwszy błąd to od ciśnienia za pompą progową, a drugi z tego co pamiętam dotyczy regulatora na szynie CR.

Spotkałem się już z przypadkiem że auto gaśnie z opóźnieniem, ktoś nawet na forum miał ten problem i go rozwiązał, ale nie pamiętam co było, poszukaj, myślę że gdzieś na wierzchu powinien być ten temat.

Opublikowano

viewtopic.php?f=72&t=187974

 

Jeden napisał, że to przez zatankowanie BAD paliwa, drugi ze filtr paliwa byl przyczyną.

Jest też sprawa z regulatorem, ktory sie moze przyczynić, co widać także po Twoich błędach, ale wymień sobie najpierw filtr paliwa, bo mozesz go mieć niezle przypchanego.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
wymieniłem filtr paliwa to teraz dzieje mi sie tak ze jak dodam gazu dojdzie do 2000 obr i gaśnie, a jeszcze jedno mam uszkodzoną pompke w baku (chyba) czy to przeszkadzac moze ale jak wyjmowałem ją to działala ale jak jest paliwa poniżej 15 l to nie pompóje paliwa do pompki progowej. I jeszcze jedno w przewodzie paliwowym koło filtra Paliwa jak wyłączy się silnik jest brak paliwa gdy włacze stacyjke na zapłon pompuje paliwo i samochód odpala skasowałem błędy i teraz odpaliłem samochód dodałem gazu i znowu zgasł i pokazały sie błędy : http://imageshack.us/photo/my-images/199/e4t.JPG/ .
Opublikowano

przyczyną jest przypchany zawór wysokiego ciśnienia - element 20 na schemacie http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/Sedan/Europe/530d-M57/LHD/M/2001/browse/fuel_preparation_system/fuel_inject_syst_diesel_high_press_pump/

 

wykręć go i na końcu jest sitko i będziesz tam miał opiłki albo jakiś inny syf. Umyj te sitko, wydmuchaj i powinno być ok (do następnego razu) :)

"Jeżeli nie potrafisz czegoś prosto wyjaśnić - to znaczy, że niewystarczająco to rozumiesz"
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam

Auto chodzi wszystko jest ok. A zrobiłem tak jak kolega napisał wyczyściłem zawór wysokiego ciśnienia - element 20 na schemacie http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/S ... ress_pump/ to było od ze auto po wyłączeniu chodziło przez 3 sek.. Przeczyściłem zawór EGR i ZAWÓR TURBINY EGR (onim jest napisane w necie jak czyścić) to auto smiga lepiej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.