Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam mam bmw e46 330cd,od jakiegos czasu przestala mi odpalac ja cieplym silniku,po podlaczeniu do komputera wyszlo ze jest za niskie cisnienie ale nie sprecyzowal sie,wymieniono czujnik polozenia walu ale dalej jest to samo.prosze o pomoc,
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sam miałem problem z odpalaniem na ciepłym silniku. Powodem tego był własnie czujnik wałka rozrządu. Po wymiania na nowy ori problem wystepował dalej ale tylko przez moja nieuwagę ponieważ gdy wyciagałem stary nie zauważyłem w tym otworze został mi stary oring a nowy czujnik załozyłem z nowym oringiem. Może warto sprawdzić

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Opublikowano

Mój miał to samo ciężko było odpalić na ciepłym i trochę mulił. Miałem błąd czujnika wałka rozrządu wylotowego. Po wymianie czujnika zyskał na wigorze szczególnie mniejszy spadek mocy po załączeniu klimy i odpalał normalnie. Po dwóch tygodniach padł mi czujnik wałka rozrządu dolotowego i tutaj była już masakra ledwie jeździł, ledwie odpalał i często gasł. Po wymianie jak ręką odjął. Ojciec wymieniał czujnik u mechanika i założył jakiś zamiennik. Efekt zero poprawy i jak sprawdzałem to błąd jest nadal że czujnik do wymiany.

Ja kupiłem używki 50zł za wylotowy i 100zł za dolotowy a na kompie zero błędów.

 

Sprawdź drugi czujnik

Opublikowano

Jak kupujesz czujnik to tylko oryginał. Logo BMW, SIEMENS, VDO. Czujnik wylotowy jak patrzysz na silnik jest po lewej stronie na przodzie silnika pod vanosem z wpiętą wtyczką na niego.

Dolotowy jest po prawej stronie z boku pod nastawnikiem vanosa z kablem a instrukcja wymiany jest tutaj na forum mi to ta wymiana zajeła 30min bo miałem silnik gorący i mnie parzyło przez rękawiczki.

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=15&t=162688

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
U mnie jak padła pompka podprogowa to auto poaliło dobrze ale nie kreciło sie wyzej niż 3tyś obr. Odczuwalnie to było w taki sposób jakby DSC przyhamowywało gdy koła zrywały przyczepność.

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Opublikowano
wlasnie wrocilem od mechanika,wymienilem czujnik walka rozrzadu oraz polozenia walu a takze ten w podszybiu od zaplonu jakis.niestety dalej nic :x ,czy mozliwe ze to wtryski albo pompa cisnieniowa? bo juz naprawde nie mam pomyslu
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
wlasnie wrocilem od mechanika,wymienilem czujnik walka rozrzadu oraz polozenia walu a takze ten w podszybiu od zaplonu jakis.niestety dalej nic :x ,czy mozliwe ze to wtryski albo pompa cisnieniowa? bo juz naprawde nie mam pomyslu

Kolego skoro tak to jedz i mu oddaj te czujniki i powiedz ze sa zepsute. Nie lubie takich mechaników co uczą sie za czyjeś pieniądze.

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Opublikowano
OK wszystko wymieniasz jak leci :roll: ... ale czy ktoś podpinał komputer sprawdzić choćby rejestr samodiagnozy sterownika ECU??

 

tak bylem u elektryka i jak podpial to mowil ze za slabe cisnienie ale nie wskazywalo konkretnej czesci ktora ktora jest uszkodzona,owszem robie metoda podmianki ale zaplace jedynie za ta rzecz ktora sprawia problem a reszta do zwrotu,narazie wymienilem czujniki teraz pozostaja mi juz chyba tylko pompy

Opublikowano
wlasnie wrocilem od mechanika,wymienilem czujnik walka rozrzadu oraz polozenia walu a takze ten w podszybiu od zaplonu jakis.niestety dalej nic :x ,czy mozliwe ze to wtryski albo pompa cisnieniowa? bo juz naprawde nie mam pomyslu

Kolego skoro tak to jedz i mu oddaj te czujniki i powiedz ze sa zepsute. Nie lubie takich mechaników co uczą sie za czyjeś pieniądze.

tak wiem naszczescie mam mozliwosc zwrotu czesci ktore mi nie pomogly

Opublikowano
zrob test przelewowy wtryskow. jak bedzie sikac za duzo na cieplym, to znaczy ze wali paliwo w przelew zamiast do cylindra. regeneracja lub uszczelnienie zalatwi sprawe.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.