Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
jak chce się mieć max osiągów to trzeba zaspawać albo robić równo odleglosciowy kolektor wydechowy!
  • Odpowiedzi 94
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
u mnie w głowie jest innym pomysł. Nie jest to 100% POWER, bo jednak termostat EGR będzie działać i chłodnica EGR też, idzie zima i w aucie muszę mieć ciepło :) . Jak auto się szybciej nagrzeje to mniej spali ropki. Jak zrobię to dam znać włącznie z wzrostem ciśnienia doładowania. Teraz myślę skąd wziąść materiały :roll: .

207GTI (175THP) na tor

Tutaj klik: http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=5609


VW Golf mk5 1.9TDI ASZ + GTD1752 (daily)

BMW E46 320D ///M (od czasu do czasu)

Opublikowano
bedziesz wkladal miedziana redukcje na 8-9mm podobnie jak na jakims watku z baby bmw??
Opublikowano
Dobra dziś robiłem, ale nie zrobiłem :( , prawie skończone, ale chyba kwasówka to był zły pomysł lecz ona będzie OK po małej modyfikacji. Zrobiłem zdjęcia to wieczorkiem pokaże co chciałem zrobić. Czas to 30min.

207GTI (175THP) na tor

Tutaj klik: http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=5609


VW Golf mk5 1.9TDI ASZ + GTD1752 (daily)

BMW E46 320D ///M (od czasu do czasu)

Opublikowano
jutro rano chce to obejrzec... ;) ciekawi mnie co tam kobinujesz.
Opublikowano

Więc pomysł jest taki: otwór przy kolektorze i EGR zwęźić do 6mm, a nie ok.30mm :twisted: . Odpaliłem bez rury i sporo spalin idzie w układ EGR, a ja tego nie chcę :twisted: Chcę więcej spalin dla turbo.

 

EGR szablon:

http://imageshack.us/a/img35/4422/cs9n.jpg

http://imageshack.us/a/img17/1072/gquz.jpg

http://imageshack.us/a/img22/2734/4sex.jpg

 

Takie kółko w rurę plus otwór na środku 6mm, aby nie było błędu EGR-u. Problem mam taki że nie mogę złączyć rurek, więc myślę nad miedzią lub tą zmodyfikować. Generalnie ma być bezpiecznie i ładnie.

207GTI (175THP) na tor

Tutaj klik: http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=5609


VW Golf mk5 1.9TDI ASZ + GTD1752 (daily)

BMW E46 320D ///M (od czasu do czasu)

Opublikowano
tzw. mózg :D Otwór od którego to się wszystko zaczyna czyli ten lekko nad turbo (pod filtrem). Przed chłodnicą EGR. Mam nadzieję, że już wiesz :wink:

po co tyle kombinować, ja wsadziłem okrągłą blaszkę miedzy rurkę a wejście EGR i jest git, spaliny nie docierają w ogóle do kolektora. Ok błąd EGR jest ale go wywalę w ECU.

Jeżeli nie chcesz błędu to wstaw sobie taką blaszkę z dziurką aby część smrodu leciała do EGR i będzie git:)

Opublikowano
Tak chcę z dziurką, ale zblokować w dwóch miejscach i będzie GIT. :cool2: myślę że spokojnie te 100KM przybędzie :mrgreen:

no ba, uważaj na kark co by się nie złamał:)

a tak poważnie, to moja zaślepka daje radę w 100% procentach, jedynie musisz wyłączyć EGR w sofcie

Opublikowano
ta redukcja o której mówisz dziala bardzo dobrze w silnikach fiata 1.9cdti.... ktore maja wielki problem z EGRem... non stop sie zacina...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

tak mnie zastanawia, skąd po operacji czyszczenia i zaślepienia EGR bierze się jakaś tam śladowa ale jednak ilość oleju z rury z IC??

Czy zasyfiony może być właśnie IC? Czy turbina coś tam puszcza oleju?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.