Skocz do zawartości

[n47] Przybywający olej


Dreamek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Szkoda że precyzyjniej nie powtórzyłeś co powiedział mechanik o wtryskach . Jeżeli któryś za wtrysków za mocno by podlewał ,korekta wtrysków i próba przelewowa powinna to bez problemów wykazać .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 58
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Dokładnie cos wspominał o próbie przelewowej gdyby komputer nie wykazał błędów. A powiązał to z tym że spalanie mi wzrosło w porównaniu do zeszłego roku.. spala tyle co w zimie a nawet troszkę wiecej. Nie chcę przekręcić słów mechanika ale z tego co zrozumiałem to wtryskiwacz może podawać zbyt dużo paliwa które nie do końca jest spalane, a pierścienie (uszczelnienie) nie zbiera całej nadwyżki <- mogłem coś przekręcić Ci co się znają pewnie wyczają co mógł mieć na myśli:)

 

Moje kolejne pytanie bo nie dopytałem mechanika, z tym mogę jeździć bez większych obaw? Wyjeźdżam za tydzień i wszelkie naprawy wolałbym przesunąć na tak zwane "po wakacjach" gdyż jak teraz rusze to mogę sie uziemić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie to jakieś czary.

Jak by ci wtrysk lał to by korekta na nim była kiepska.

Jakbyś nie miał kompresji na jednym tłoku to też korekta leci w górę bo ma gdzie ujść ciśnienie.

Jak spalanie masz takie jak w zimie to dla mnie masz termostaty do dupy.

 

ALBO KTOŚ KŁAMIE !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Dla mnie to jakieś czary.

Jak by ci wtrysk lał to by korekta na nim była kiepska.

Jakbyś nie miał kompresji na jednym tłoku to też korekta leci w górę bo ma gdzie ujść ciśnienie.

Jak spalanie masz takie jak w zimie to dla mnie masz termostaty do dupy.

 

ALBO KTOŚ KŁAMIE !!!

Nic dodać nic ująć.

 

Co do dłuższej jazdy z mocno lejącym powtarzam mocno , morze uszkodzić , w ekstremalnym przypadku wypalić dziurę w denku tłoka .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powtórze raz jeszcze, termostaty działają bez zarzutów (a przynajmniej temperatura wskazywana w ukrytym menu jest na odpowiednim poziomie) - stawiam że czujka nie przekłamuje. Z tego co wiem są 2 termostaty, czy odczytując temperaturę z ukrytego menu jestem w stanie wychwycić oba termostaty pod kątem sprawności?

 

Jeżeli chodzi o silnik i jego osprzęt puki co jestem zielony ale szybko się uczę:)

Jeżeli mówisz o korekcie to ją mogę odczytać dopiero po podpięciu pod komputer czy jestem w stanie to sprawdzic bez podpinania?

a tu średnie spalanie - może to kwestia przypadku, wiadomo różnie człowiek może jeździć itp.

obecnie spalanie: 8l

zeszły rok lato: 6,5

zima: 7.5 - 8.2

 

Może jest ktoś z Krakowa kto ogarnia temat i jest w stanie zdiagnozować problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.