Skocz do zawartości

Po wymianie zawieszenia dalej stuka ,co? e39


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
sprawdzałem wizualnie z gięciem lagą , każda gumę można obejrzeć z bliska w poszukiwaniu mikropęknięć. Tyle, że jak na tuleje to stuk jest zbyt "twardy" i takie dźwięki to raczej by były przy bardzo skrajnym zużyciu tulei, którego bym raczej nie przeoczył. Gumy stabilizatora tak samo, laga i gięcie i obserwacje plus obmacywanie rękami.
Opublikowano
Nie to by było bez sensu przecież. Układ napiety :) Auto na najazdach było. W powietrzu oglądam tylko maglownice i drążki kierownicze
Opublikowano
Czemu bez sensu? Ja większość luzów wylapalem jak auto bylo podniesione. Dopiero wtedy widziałem najmniejszy luz tulei. Na obciążonych wahaczach luzów brak. Ale rób po swojemu i szukaj dalej
Opublikowano
Jak chcesz mieć pewność w sprawdzaniu wahaczy, to musisz odkręcić od strony tulei. Zawieszenie w BMW jest zawsze naprężone i nie znajdziesz luzów na najazdach i na podnośniku.
Opublikowano
Tak jak, piszesz jest najlepiej, ale bez ingerencji to na poniesionych kołach najszybciej znajdzie jakiś luz. Ale kolega który ma, wyklepane zawieszenie pisze, że jest to bez sensu to niech szuka po swojemu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.