Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Nowy bajer, jestem bardzo zadowolony. 100 różnych opcji w tym jest ukrytych, np. mierzenie czasu i porównywanie swojego najlepszego okrążenia z aktualnym. Szacuje też moc auta, podaje przeciążenia G, no i oczywiście wszystkie czasy typu 0-100, 0-100-0, 1/4mili...

 

http://i.imgur.com/z4yRL3I.jpg

 

Świetny gadżet :wink: , szczególnie przydatny w twoim samochodzie :cool2:

  • Odpowiedzi 449
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Pemek, a po co miało by się komunikować z autem?

 

Arek, nie mam jak sprawdzić, bo mam zimówki i ciągle pada, na dodatek zimówki mam 10mm węższe niż powinny być, żeby w śniegu się nie zakopać. Tak na szybko zrobiłem 5.9 z poślizgiem na starcie i po lekkim łuku. Jak będzie dobra pogoda to w marcu zmienię na letnie i zobaczę wtedy :] Teraz testować ma sens co najwyżej 4x4

Hej nic tylko czekamy na pogode zmieniamy kapcie na lato i testujemy jak tylko bedzie kilka dni ciepła to się zgadamy pozdrawiam

Opublikowano

o widze kolejny uzytkownik z RL :cool2:

 

zycze szybko dobrych warunkow do pomiarow, pamietaj ze masz mozliwosc zgrania wykresu z pomiaru na karte pamieci i potem analize tego przyspieszenia na kompie (+nachylenie terenu, + przeciazenia itp itd)

 

dla przykladu w necie znalazlem pomiar 135i o mocy 370ps

 

F20 135i 370ps 600nm

0-100: 4.4s

100-200: 10.6s

1/4: [email protected]/h

 

 

have fun ;)

Opublikowano
Pemek, a po co miało by się komunikować z autem?

Czyli po prostu zakładasz do auta i od razu wszystko pokazuje? :shock:

Opublikowano

Czyli po prostu zakładasz do auta i od razu wszystko pokazuje? :shock:

Tak po prostu :) To przeciez pobiera dane z GPSa i czujników wewnętrznych, jak kompas, czy przeciążeniowy.

Opublikowano
Są takie aplikacje na smartfony co robią to samo tylko nie tak dokładnie, ale z drugiej strony wyniki są bardzo optymistyczne i 120d to ma z 6sek do 100 :)

Po skorzystaniu z takiej aplikacji uznałem, że to idiotyzm z tego korzystać, skoro mi np. policzyło 10s do setki :D Jeśli błąd pomiarowy jest powyżej 0.1s to w ogóle traci to sens, a komórkowy GPS czy akcelerometr jest mało dokładny.

Opublikowano
18/19 marca jestem umówiony w Tune Force na chipa :) Będzie ogień.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Próbowałem dzisiaj RaceLogica, raz udało mi się ugryźć 5.5 do setki, a tak to raczej 5.8-5.9s. Niestety nawet przy załączone kontroli trakcji i rozgrzanych kołach, na 1 biegu koła ślizgają, na drugim ślizgają... ;]

Tym niemniej może to wina zużytych opon? Choć na suchym nie powinno mieć aż takiego znaczenia. W ogóle nie rozumiem, dlaczego mam wskaźniki zużycia na różnych głębokościach, z prawej strony wychodziło by, że opona skończona.. Po 6 miesiącach używania :( Jak spojrzałem na wcześniejsze fotki z tematu, to po prawej stronie był kiedyś jakiś wzorek a nie slick :D

 

http://i.imgur.com/hmZ9LvQ.jpg

Opublikowano

Może jak się zrobi cieplej na dworze to przestaną się ślizgać? Ziemia i asfalt jeszcze są zimne.

Jeździłem dziś na motorze to czuję, że przyczepność jeszcze nie taka jak powinna...

Opublikowano
No niestety przy takiej mocy trzeba dużo ćwiczyć operowanie gazem. Przy ręcznej skrzyni dodatkowo operowanie lewarkiem. Opony to osobny temat. Tu trzeba je dobrze rozgrzać a do tego znaleźć dobry asfalt. Najlepiej nagumowany. No i przede wszystkim opony trzeba założyć przystosowane do startow, a nie do codziennej jazdy. Opony mają ogromne znaczenie.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
hej ja też robiłem pomiary i kiepsko powiem wprost zero przyczepnosci a opony nowe mysle ze 245/35 18 to zdecydowanie za mało

przy mojej mocy to 415hp to min 275 ale tyle chyba nie wejdzie do dwójki co o tym myslicie

No ja mam 265 z tyłu, mechanik mi mówił, że mam już na styk, ale nie wiem czy na styk to wejdzie 275 czy nie wejdzie już nic ;]

 

No niestety przy takiej mocy trzeba dużo ćwiczyć operowanie gazem. Przy ręcznej skrzyni dodatkowo operowanie lewarkiem. Opony to osobny temat. Tu trzeba je dobrze rozgrzać a do tego znaleźć dobry asfalt. Najlepiej nagumowany. No i przede wszystkim opony trzeba założyć przystosowane do startow, a nie do codziennej jazdy. Opony mają ogromne znaczenie.

W zasadzie tylko z asfaltem mam problem, bo nie mogę go sobie tak po prostu wybrać, próbuję gdzie jest prosta i jest pusto. Opony Pilot Sport Cup nie są do codziennej jazdy :) Ale faktem jest, nie kleją się już tak dobrze jak były w zeszłym roku, tylko nie wiem ile to kwestia temperatury a ile zużycia. Co do rozgrzewania, nie da się tymi oponami jeździć bez rozgrzania, chyba że jest +25stopni w cieniu to ujdzie.

 

A jeszcze fotka z dzisiejszego zlotu w Bielsku... :) Oczywiście zaciski musiałem wyczyścić ręcznie ściereczką.... :P

 

http://i58.tinypic.com/2lo1yrb.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Autko super :) Powiedz jak Ci się spisuje alcantara na boczkach?

 

W kwestii oponek i zużycia to jedna strona mocniej starta, - wskażnik głębokości zawsze jest na tej samej wysokości ale opona zawsze się nie równo zużywa, zwłaszcza im więcej mocy tym jest większa różnica, zakładając oczywiście, że geometria jest ok. Na dużo kilometrów starcza komplet opon? - dobra doczytałem 6 miesięcy ;)

Opublikowano
sławomir może do krakowa sie wybierzemy większą grupą ze śląska np z 3 stawów było by fajnie

Ja nie jadę przez 3 stawy, do Krakowa najkrótsza droga ode mnie to przez Tychy ekspresówką i na bramki prosto w Mysłowicach. Dlatego w temacie śląskie spoty proponowałem dla paru osób z Żor wyjazd :P

 

Autko super :) Powiedz jak Ci się spisuje alcantara na boczkach?

 

W kwestii oponek i zużycia to jedna strona mocniej starta, - wskażnik głębokości zawsze jest na tej samej wysokości ale opona zawsze się nie równo zużywa, zwłaszcza im więcej mocy tym jest większa różnica, zakładając oczywiście, że geometria jest ok. Na dużo kilometrów starcza komplet opon? - dobra doczytałem 6 miesięcy ;)

Opony starczają na krótko z kilku powodów:

- na start mają z 5mm bieżnika czy coś takiego

- trzeba je rozgrzewać, a tego się nie da robić codziennie bez wpływu na bieżnik

- lubię zamiatać bokami :D

 

Co do alcantary nie widzę problemu, no jest i nie zużywa się. Nie ma też takich miejsc które się przecierają z normalnego użytkowania w tym aucie (np. przy SUVach wsiadanie obciera boczki siedziska). Także jest wszystko w porządku, na sam materiał też nie narzekam. W zasadzie jedyna wada, że nie robi jakiegoś super wrażenia, jak np. mięciutka skóra individual ;]

Opublikowano

http://i.imgur.com/HfCc4Hq.jpg

Jest trochę słabiej niż u Arka, ale było już cieplej, co wpłyneło na wyniki, no i silnik z większym przebiegiem. 400KM udało się przebić, ostatecznie lekko obniżone zostało, żeby zachować lepszą krzywą mocy.

Opublikowano

downpipe ;) dawaj i jedz na korekte jak sie dmuchawy rozkręcą to bedzie grubo ponad 400 ;) heheeheh i ten zapach niedopalonej benzyny ;) eeh tylko w weekendy mi to dane wąhac.. tak tylko smród klekota ;)

raz jeszcze swietny wynik :) na lato mozna jeszcze snow performance ;) zeby jej tak cieplo nie bylo :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.